Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Transporter2
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Jaan 2022, 21:55
Auto: VW transporter t5
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Lugemata postitus Postitas Transporter2 » 19 Jaan 2022, 22:01

Tere äkki keegi oskab aidata, teema siis järgmine viskas järsku põlema eelsüüte küünla tule ja jõud kadunud. Pilt manuses
IMG_20220119_200017.jpg
tänud ette vastamast

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Lugemata postitus Postitas twist » 20 Jaan 2022, 10:25

EGR jahuti tsirkulatsioonipump kutu. Maksab 60-150€ olenavalt mudelist, aga kahjuks auto täpsemat mudelit pole sa välja toonud.

Transporter2
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Jaan 2022, 21:55
Auto: VW transporter t5
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Lugemata postitus Postitas Transporter2 » 21 Jaan 2022, 13:52

Screenshot_20220121-134952.png

Transporter2
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 19 Jaan 2022, 21:55
Auto: VW transporter t5
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Lugemata postitus Postitas Transporter2 » 21 Jaan 2022, 13:58

Kui pumba pistik ära sai võtta sai pistikust mõõta sinna tulevaid Voolusid aga 12v ei saanud kuskilt kätte või kuidas selle pumba põhimõte on seal kolm juhet, ühest peaks tulema siis eelduste kohaselt vähemalt 12v ühest peaks pumba kiirust siis regullima ja kolmas siis -. Võib nii olla???

eavp
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
Asukoht: Tallinna ümbruses
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda

Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Lugemata postitus Postitas eavp » 12 Mär 2022, 08:26

Minul tegi sellist nalja T5 haagissuvilat lätimaale vedades Riia külje all. Natuke suurem koormus ja sama seis. Sai siis suvila Kämpingusse ja koju autot vahetama. Kuni 100 km/h ilma haagiseta ja vaikselt kiirust meelitades oli kõik ok. Iga uus käivitus taastas normaalse olukorra, kuni ükskord küünla tuli jäigi põlema. Ainult turbo tegi teistssugust häält. 132 kw, biturbo.
Hiljem selgus siis, et turbo voolik oli väga imelikust kohast katki. Pidi olema tüüpviga. Kui teepeal otsisin, ei suutnud ise auku voolikus leida. Lohutati muidugi, et teip üksi poleks ka päästnud.

Kunagi varem, üsna kohe pärast auto ostmist oli samuti jõu väljalülitamine ja küünla vilkumine. Siis oli otsas mingi vahejahti, kust ka järelpõletusse torud lähvad ja peale õlifilter kinnitub. Pärast selle vahetust oli kõik ok, kuigi kartsin, et nüüd keeras alumiiniuribide tükkidega silindrid tuksi ja hakkab õli minema. Pole siiani julgenud vana lahti lõigata, et sisse vaadata ;) Kõik mis sealt seest puudu, on käinud läbi silindrite.

Nii et 132 kw 2.0 liitrise mootoriga on see küünla põlemine/vilkumine mitme erineva vea tunnuseks. Jõud kaob, kui lülitub mingisse töökotta sõitmise reziimi.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 16 Mär 2022, 20:18

Viga on raske ennustada, aga tundub, et klassikaline limpmode

Vasta

Mine “Elektroonika”