Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas Lutz » 14 Apr 2024, 22:37

Sooviks abi foorumist, et kuidas oleks võimalik panna tööle nahkistme ventikas nii, et iste ei asu autos. St teen omale kontoritooli auto istmest koos kõigi mugavustega ning istme ventika tööle saamine on hetkel paras peavalu. Istme ventikale läheb kokku 5 juhet: BAT, GND, LIN, KP1, KP3. Kas keegi oskab seletada, mida need KP1 ja KP3 teevad. LIN peaks olema Local Interconnect Network ühendus ja sellele vool peal vahemikus 1-12V, seega ma eeldan, et sinna võib 12V peale lasta.
Lihtsa ventika töölearetamine tundub selline raketiteadus, et pane või arvuti jahutusvent istmele külge.

Äkki mõni elektriga sinapeal olev oskab nõua anda.

Panen juurde ka pildi, et oleks aru saada, millest räägin:
https://1drv.ms/i/s!ArqD60L2XvsygZk1af0 ... g?e=UfF9Rj

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Apr 2024, 23:39

GND juhtimisega arvab ventikas ära, mis ventikas ta on. Istmetel kokku 4 ventilaatorit.

Tööle panemiseks pead LIN logima b8s ja vaatama mis käsku bcm ventikasse saadab.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Apr 2024, 05:59

Kas poleks lihtsam skeem vahele jätta ja otse mootorisse juhtmed viia? Kus sul seal kontoris seda LIN-ni ikka võtta on.
Arvuti vent poleks ka paha lahendus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas Lutz » 15 Apr 2024, 09:19

Väärt mõte @jussike, et otse ühendada ventikale vool peale. Samas on sinna keeruline ligi pääseda, sest skeem on korpuse külge päris korralikult liimitud ja altpoolt ligi ei saa. Samas ei taha ventika tiivikut ka lahti tõmmata, pärast ei saa enam nii kokku, et tööle jääks. Ma proovin skeemi kätte saada korpusest ja kui ei õnnestu, siis tuleb sinna tõesti arvuti ventikas paigaldada.

Ma ei ole veel istmesoojenduseni jõudnud, aga kas seal on ka siis lisaks tavapärasele toitele ning maandusele CAN või LIN ühendus? Istmesoojendus on plaanis siis releega lahendada.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Apr 2024, 09:36

Milleks kontorisse istme soojendus? :shock:
Kontor mere konteineris? :lol:
Viimati muutis jussike, 18 Apr 2024, 08:04, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
Aspiriin
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas Lutz » 15 Apr 2024, 09:43

No kui juba teen, siis ikka nii, et kõik tuled ja viled töötavad. Hommikuti talvel tulen kontorisse, siis kondid külmetavad - hea soojal istmel kuuma kohviga lasta jalg sirgu.
Tegemist siis Skoda Superb 3V 2016 aasta Laurin&Klement pruuni nahkistmega.

Just sai lõpetatud Phaetoni tagaistmega, kel huvi saab silma peale visata: https://1drv.ms/i/s!ArqD60L2XvsygZdeEcS ... w?e=IaunYJ
Viimati muutis Lutz, 15 Apr 2024, 09:44, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat Lutz selle postituse eest:
MustVälkkraffRahapesukarutito

Lutz
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 20 Jaan 2007, 22:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 9 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas Lutz » 16 Apr 2024, 10:19

Saaga jätkub, panin mähisele otse voolu peale ja tiivik hakkas võnkuma aga pöörlemist ei toimunud. Tundub, tahab ikka midagi muud kui 12V. Siin saab minu mõistus otsa ja mõistlikum on vist loobuda ning võtta kohe arvuti vent.

Pilt mähisest:https://1drv.ms/i/s!ArqD60L2XvsygZlL-oP ... A?e=BLI0mS

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas jussike » 16 Apr 2024, 10:45

Mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast on vaja lambi mootorile sellist juhtskeemi?
Ja siis imestame, et mingi mõttetu vidin maksab oipläd ja natuke peale
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

twist
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 62 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas twist » 16 Apr 2024, 12:10

See tundub asünkroonmootor, mis toimimiseks vajab vaheldduvvoolu. Küllap seal skeemil ongi selle voolu genereerimine, reguleerimine ja tagasiside ka.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Apr 2024, 17:42

Asünkroon mootor tahab ka ahelasse muundurit,mis teeb alalis voolust vahelduva. Asja mõte. Siis saab mootori pöördeid muuta nö. reostaadi põhiselt. Pole vaja klahve 1. 2. 3. 4. Nö. ,,mugavus,, on tehtud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7842
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas GTI » 18 Apr 2024, 07:24

jussike kirjutas:
16 Apr 2024, 10:45
Mille ingli [VW Bot: "Keel korda!"] pärast on vaja lambi mootorile sellist juhtskeemi?
Ja siis imestame, et mingi mõttetu vidin maksab oipläd ja natuke peale
Vaadates kus see ime tehtud on siis ilmselt on seal kollase maa kompartei valvsa silma tagauks sees. :D
Viimati muutis GTI, 18 Apr 2024, 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Kes tänasid kasutajat GTI selle postituse eest:
pppp
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas jussike » 19 Apr 2024, 18:20

Kuidas toite lahendad?
Miski akuga või jätad juhtme sappa?

Ps. Kui kõik vilesi tahad, siis lauanurgale üks mäluga peegel kah... :mrgreen:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5353
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Passat B8/Superb 3V istme ventikas

Lugemata postitus Postitas jussike » 20 Apr 2024, 17:38

t6nis3 kirjutas:
20 Apr 2024, 16:35
Ooh foorumi ,,peremees,, kui palju on sind foorumi moderaatorid sind hoidnud. Ikka ja jälle läbi ridade ,,mõnitad,, mind. Lase oma pintsakul olev lips siiski lõdvemale. Oled 50. Olid kere remondi mehike Mustamäel. Nüüd,kui pintsaks selgas ja lips ees .....ei tunne meest.Mina.
Aga sa ise ju naudid seda, et sind "mõnitatakse läbi lillede". Käitu ise normaalselt, ära torgi seal, kus pole vaja torkida. Ära suru oma iganenud "tarkusi" teistele peale. Küll sa näed, et asi normaliseerub. Saa palun aru, et sajand on juba üle 20a tagasi vahetunud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Elektroonika”