paluks abi. rooliv?imendi

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

paluks abi. rooliv?imendi

Lugemata postitus Postitas yoya » 07 Aug 2006, 22:07

tere.
jutt siis selline, et vahetasin mootoririhma ?ra, peale seda kadus rooliv?im ?ra. m?tlesin et rihma viga, vahetasin rooliv?imendi rihma ?ra, aga ei midagi. rooliv?imendi vedelik on ka t?usnud korgialla juba.
?kki keegi oskab aidata ja ?elda milles v?iks veel viga olla?
ette t?nades elar.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Aug 2006, 22:15

Arvan, et elektroonikaga pole siin mingit pistmist:P.
Ei kujuta k?ll vaimusilmas selle rihma asendit ette, kuid kas pole v?imalik, et rihm valesti peal ja rooliv?im uhab tagurpidi ringi (on juhtumeid olnud), kuna m?nedel annab rihma nii ?helt, kui ka teiselt poolt rihmaratast panna.;)
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

yoya
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 28 Juul 2006, 21:18
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas yoya » 07 Aug 2006, 22:19

vabandan v?ga sellisel juhul, kas seletaksid l?hemalt mulle seda tagudpidi panemise asja?

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5351
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 608 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Aug 2006, 22:36

Kui rihm jookseb valel pool rihmaratast, siis panebki see v?imu teistpidi. Kas see ka sinu mootoriga v?imalik on seda ma ei tea. See oleneb rihma t??bist, m?nedel on m?lemal pool sooned, siis on k?llaltki kerge segi ajada, mis kaudu rihm jooksma peab. T?pselt ei m?leta mis autoga oli tegu, kas ?ldse VW oli, aga juhuse tahtel l?ks ?hel rihm valelt poolt ratast ja s?mtomid olid samad, kusjuures ?ige ja vale asendi puhul oli rihma pingutus praktiliselt v?rdne.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Elektroonika”