g2 mootor hakkab puterdama kui tuled ja soojendus peale pann

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
vjanno
Klubiline
Postitusi: 337
Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
Asukoht: kohila
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas vjanno » 04 Mär 2007, 11:42

mingil m??ral peaks s?ltuma temperatuuri andurist

vjanno
Klubiline
Postitusi: 337
Liitunud: 31 Dets 2005, 10:59
Auto: vw jetta mk2 ,passat b4 ,passat b2 ja b1
Asukoht: kohila
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas vjanno » 04 Mär 2007, 11:45

minu omal on ka sama s?mptonid ainult et t?hik?igul t?mbab t?is ja siis hakkab pupertama.ise kahlustan temp andurit.mootoriks siis 1,8 mono

Martin48
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
Auto: MB C220 CDI
Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martin48 » 16 Mär 2007, 15:21

Ei hakanud oma muredega uut teemat tegema, vaid vaatasin, et siin sarnased jamad!
Autox mul G2 1,6 1989 aasta.
Mured j?rgmised: K?lmana t??tab ja k?ivitub ideaalselt! S?ites mingi maa (max 50 kilti maanteel, kui sedagi) ?htlase kiirusega ei saa mingi hetk nagu k?tet enam k?tte-tahab k?tte ?ra "surra" v?gisi! Saab mingi aja seista ja t??tab taas nati aega ilusti. Mis viga v?ix olla?
Tuhnides foorumis ringi, j?udsin j?reldusele, et vist termoandur ?kki?! V?i soovitate viga kuskilt mujalt veel otsida?
Murex veel, et jahutusvedeliku temp. kell ei funka! :( Kuidas selle taas t??le saax?
Paar p?eva tagasi l?i salongi radika l?hki! Oi seda auru.....
?hes?naga eesmise radika vent ei t??tanud! :( Eelmine omanik oli seal mingi oma aretust teinud ja see aretus oli n??d omakordamillagi saba andnud..... A niipalju, kui me s?braga aru saime peax sel ventikal olema mingi s?steem vahel kuskil, mis regulleerib eri temperatuuridel ventilaatori t??tamise kiirust...
K?simus-kuidas vent uuesti ?igesti t??le saada? Praegu sai panna otse aku pealt juhtmed j?rgi ja l?liti vahele. Et ?le j?lle ei kuumenex!
Natuke segane sai, kuid loodan, et oskab keegi aidata! :)
Ette t?nades! :)

GTI
Moderaator
Postitusi: 7842
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Mär 2007, 15:52

Radiaatori k?ljes on/peab olema ventilaatorit juhtiv termol?liti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Martin48
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
Auto: MB C220 CDI
Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martin48 » 17 Mär 2007, 15:47

Kuidas kontrollida kas termoandur/termol?liti on l?bi????

GTI
Moderaator
Postitusi: 7842
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 17 Mär 2007, 15:55

Algselt postitas: Martin48
Kuidas kontrollida kas termoandur/termol?liti on l?bi????
Termol?liti ?hendab klemmid teatud temp. saabudes - kui tahad t?pne olla v?ta andur v?lja, pane kuuma vette, kuumuta ja m??da vee temp. termomeetriga ning kontrolli kas termol?liti klemmide ?hendumine toimub samal temp.-il mis on talle peale m?rgitud. Klemmide ?hendumist kontrollid testriga. Praktikas piisab ka sellest kui vee ja termomeetri asemel kasutad v?lgumihklit.
Samas on Golf 2 termol?liti piisavalt odav et v?id selle iga kell uue osta.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Martin48
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 12 Veebr 2007, 03:48
Auto: MB C220 CDI
Asukoht: Tallinn/Kärdla/Järva-Jaani/Norra
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Martin48 » 18 Mär 2007, 09:32

Selge!
T?nud info ja abi eest!!!! :)

Vasta

Mine “Elektroonika”