VR6 kiirusanduri pistik (juhtmete j?rjestus)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VR6 kiirusanduri pistik (juhtmete j?rjestus)
Kuna juhtus v?ike ?pardus ja kiirusanduri pistiku k?ljest (sellel, mis alub k?igukasiti korpuse k?ljes) tulid juhtmed ?ra, siis ?kki keegi klubiline oleks n?us oma kapoti alla kaema ja ?tlema, mis j?rjestuses need kolm juhet sinna k?lge k?ivad? ?tleme nii, et j?rjestuseks siis ?elda vasakult paremale lugedes andurile peale vaadates.
[url=http://t-lab.planet.ee]T-Lab[/url]
-
- Moderaator
- Postitusi: 7842
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 179 korda
Juhtmete j?rjekord pistikus vasakult paremale (kui oled n?oga s?idusuunas ja pistik l?katakse anduri k?lge tagant ettepoole) - must, sini-valge ja pruun.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 710
- Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
- Auto: Audi B8 3.0TFSI manuaal Stage1 2009 vs Audi V8 1991 vs Touran 2011
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
vabandan, et ka vana teema ?lesse kaevan aga panin ka siis selle reduktori omale kasti, ning panin toite clamp 30 ja massi kerre ning keskel, juhtme viisin spidosse, aga vot asi ei t??ta miski asja p?rast, kas on veel asju mida tuleks j?rgida v?i mida teha ?
ning keegi teab skeemi mis tuleb panna tahho juhtmele vahele mis g3 plokki l?heb, pidi olema mingi kondekas ja takisti
kuna kui lihtsalt praegu l?kata tahho juhe taha siis ta hakkab mootori p??rdeid korrutama ..
tuhat p??ret = 2 tuhat, 2 tuhat p??ret = 4 tuhat..
ning keegi teab skeemi mis tuleb panna tahho juhtmele vahele mis g3 plokki l?heb, pidi olema mingi kondekas ja takisti
kuna kui lihtsalt praegu l?kata tahho juhe taha siis ta hakkab mootori p??rdeid korrutama ..
tuhat p??ret = 2 tuhat, 2 tuhat p??ret = 4 tuhat..