K: tagumine kojamees ei t??ta + peeglisoojendus ei t??ta
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 25 Dets 2008, 14:29
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
K: tagumine kojamees ei t??ta + peeglisoojendus ei t??ta
Tere,
autoks VW Passat universaalkerega 1999a. Tagumine kojamees ei taha ?ldse oma t??d teha. M?nikord teeb 1cm n?ksu ja ongi k?ik.
Vaadatud on kaitse (korras) ning lahti v?etud mootor (lugesin eelmiseid teemasid ning k?ige rohkem tundus viga olevat selles, et vesi pressib end mootorisse). Aga ka mootor visuaalselt tundus t?iesti korras olevat - isegi v?ga puhas.
Kuna kahjuks elektris?steeme ?ldse kohe ei jaga, siis palun pisut abi. ?ritasin oma voolum??tjaga m??ta, kas kojamehe mootorisse ?ldse voolu j?uab. ?he otsa asetasin vastu auto kere ja teise kordam??da vastu mootorisse tuleva juhtmete otste. Mootrisse tuleb 4 juhet (miks neid 4 on?). Testril peale keeratud 20V ja vaid esimest juhet puutudes n?itab 21V, ?lej??nud 0. Kas nii peabki v?i on viga seal?
Samuti lugesin vanu teemasid ja tihtipeale oli probleem tagumise kojamehe relees. Kuskohas see 1999a passatil asub? Kuidas ma selle leian?
------------------------
Peeglisoojendus samuti ei t??ta. Vaatasin kaitsmekarbist j?rgi, et peeglisoojenudse kaitse ?ldse puudub. Seega viga on leitud? Kui suure kaitsme sinna peaks panema?
Ahjaa, kui keegi imestab,e t miks sellised k?simused, siis see on minu esimene auto
Ilusat j?uluaega,
Tanel
autoks VW Passat universaalkerega 1999a. Tagumine kojamees ei taha ?ldse oma t??d teha. M?nikord teeb 1cm n?ksu ja ongi k?ik.
Vaadatud on kaitse (korras) ning lahti v?etud mootor (lugesin eelmiseid teemasid ning k?ige rohkem tundus viga olevat selles, et vesi pressib end mootorisse). Aga ka mootor visuaalselt tundus t?iesti korras olevat - isegi v?ga puhas.
Kuna kahjuks elektris?steeme ?ldse kohe ei jaga, siis palun pisut abi. ?ritasin oma voolum??tjaga m??ta, kas kojamehe mootorisse ?ldse voolu j?uab. ?he otsa asetasin vastu auto kere ja teise kordam??da vastu mootorisse tuleva juhtmete otste. Mootrisse tuleb 4 juhet (miks neid 4 on?). Testril peale keeratud 20V ja vaid esimest juhet puutudes n?itab 21V, ?lej??nud 0. Kas nii peabki v?i on viga seal?
Samuti lugesin vanu teemasid ja tihtipeale oli probleem tagumise kojamehe relees. Kuskohas see 1999a passatil asub? Kuidas ma selle leian?
------------------------
Peeglisoojendus samuti ei t??ta. Vaatasin kaitsmekarbist j?rgi, et peeglisoojenudse kaitse ?ldse puudub. Seega viga on leitud? Kui suure kaitsme sinna peaks panema?
Ahjaa, kui keegi imestab,e t miks sellised k?simused, siis see on minu esimene auto
Ilusat j?uluaega,
Tanel
ma ei ole kursis tagumise kojamehega, aga esimesel on ka mitu juhet mootorisse. 1 juhtme all on vool siis kui on kiireima re?iimi peal, teise juhtme otsas siis, kui on intervalliga. ma ei tea kas sul on taga ka intervalliga s?steem? kui on, siis m??da nii, et muudad seda kangi asendit v?i kuidas neid intervalle muudetakse ja siis m??dad k?ik otsad uuesti ?le.
?kki on sul kojamehe hoob kinni lihtsalt, kui ainult 1 n?ksu teeb.
Relee kohta ei oska vastata, m?ni passati omanik ?kki teab.
kaitsmete kaanel ei ole kirjas kui suur kaitse peab olema? Autodata peaks ka vastuse andma. omal see puudub, kellel olemas v?iks vaadata. aga pane k?ige v?iksem esialgu, pole hirmu et midagi maha p?leks, peale kaitsme enda.
?kki on sul kojamehe hoob kinni lihtsalt, kui ainult 1 n?ksu teeb.
Relee kohta ei oska vastata, m?ni passati omanik ?kki teab.
kaitsmete kaanel ei ole kirjas kui suur kaitse peab olema? Autodata peaks ka vastuse andma. omal see puudub, kellel olemas v?iks vaadata. aga pane k?ige v?iksem esialgu, pole hirmu et midagi maha p?leks, peale kaitsme enda.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 25 Dets 2008, 14:29
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Tere,
t?si ta on, et kojamehe kangi peal on nupp, kust peaks saama muuta kojamehe t?? kiirust. Homme valges kordan m??tmisi.
Kojamehe hoova all m?tled neid 2-e hooba, mis on kojamehe mootori sees? Kui ma mootori lahti v?tsin, siis need olid t?itsa puhtada ja k?isid ?sna kergelt.
Kahjuks endal samuti autodata puudub. Samuti pole fuse card'il kirjas milline kaitse peaks seal olema. Seal on vaid pilt + kaitsme asukoha number.
t?si ta on, et kojamehe kangi peal on nupp, kust peaks saama muuta kojamehe t?? kiirust. Homme valges kordan m??tmisi.
Kojamehe hoova all m?tled neid 2-e hooba, mis on kojamehe mootori sees? Kui ma mootori lahti v?tsin, siis need olid t?itsa puhtada ja k?isid ?sna kergelt.
Kahjuks endal samuti autodata puudub. Samuti pole fuse card'il kirjas milline kaitse peaks seal olema. Seal on vaid pilt + kaitsme asukoha number.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 25 Dets 2008, 14:29
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Tere,
t?nan vastuste eest. Vaatasin veelkord j?rgi hoovastiku ja ka klaasist l?bimineva osa. Need t?iesti ok. K?ik liigub.
Vaatasin j?rgi ka relee. Tuleb v?lja, et releepesad 12 ja 13 on koos ?he relee all. Kui selle v?lja v?tsin, siis ei t??tanud esimesed kojamehed, seega eeldan, et 12 pesa on esimeste kojameeste jaoks. Kui l?litasin sisse/v?lja esimesed kojamehed, siis kostis releest "pl?ks". Kui aga l?litasin tagumisi kojamehi, siis pl?ksu ei kostnud.
Kui m?nel vw mehel aega on, siis oleksin v?ga t?nulik kui saaksite vaadata, kas Teil tagumisi kojamehi sisse l?litades kostub pl?ks (relee asub seal, kui v?tta ?ra juhi poolt kaitsmeid kattev plastik, siis kaitsmete kohalt august sisse vaadates on n?ha 12 ja 13 pesas asuv relee, millel on kood 4B0 955 531A). Kui jah, siis v?ib asi ?sna kindlalt olla relees ja ma p??seksin ?sna odavalt - saksa autos 4B0955531A maksab 392,73.
t?nan vastuste eest. Vaatasin veelkord j?rgi hoovastiku ja ka klaasist l?bimineva osa. Need t?iesti ok. K?ik liigub.
Vaatasin j?rgi ka relee. Tuleb v?lja, et releepesad 12 ja 13 on koos ?he relee all. Kui selle v?lja v?tsin, siis ei t??tanud esimesed kojamehed, seega eeldan, et 12 pesa on esimeste kojameeste jaoks. Kui l?litasin sisse/v?lja esimesed kojamehed, siis kostis releest "pl?ks". Kui aga l?litasin tagumisi kojamehi, siis pl?ksu ei kostnud.
Kui m?nel vw mehel aega on, siis oleksin v?ga t?nulik kui saaksite vaadata, kas Teil tagumisi kojamehi sisse l?litades kostub pl?ks (relee asub seal, kui v?tta ?ra juhi poolt kaitsmeid kattev plastik, siis kaitsmete kohalt august sisse vaadates on n?ha 12 ja 13 pesas asuv relee, millel on kood 4B0 955 531A). Kui jah, siis v?ib asi ?sna kindlalt olla relees ja ma p??seksin ?sna odavalt - saksa autos 4B0955531A maksab 392,73.
relee korras olekut saad ise ka kontrollida, kas relee on 4 jalaga?
kui relee peal on t?hised 85 ja 86 siis need on juhtivad otsad v?i kuidas keegi nimetab. ja teised 2 jalga on siis 30 nr t?histatud ja teine t?histus ei tulegi hetkel meelde, 87 oli ?kki.
leidsin ?he pildi ka releest: http://www.classictruckshop.com/clubs/e" onclick="window.open(this.href);return false; ... /relay.jpg
kui n??d 85 ja 86 otsa peale 12V lasta, siis klemmid 87 ja 30 l?hevad kokku ja vool j?uab kojamehe mootorini.
relee korrasolekut kontrolli nii, et v?tad selle relee pesast v?lja ja paned mingid juhtmed 85 ja 86 otste k?lge. siis 1 juhtme otsa paned aku + klemmile ja teise juhtme aku - klemmile ja kuula kas teeb kl?psu. Loodan et said m?ttest aru.
Juhul kui sul on ikka selline tavaline relee seal nagu pildil.
kui relee peal on t?hised 85 ja 86 siis need on juhtivad otsad v?i kuidas keegi nimetab. ja teised 2 jalga on siis 30 nr t?histatud ja teine t?histus ei tulegi hetkel meelde, 87 oli ?kki.
leidsin ?he pildi ka releest: http://www.classictruckshop.com/clubs/e" onclick="window.open(this.href);return false; ... /relay.jpg
kui n??d 85 ja 86 otsa peale 12V lasta, siis klemmid 87 ja 30 l?hevad kokku ja vool j?uab kojamehe mootorini.
relee korrasolekut kontrolli nii, et v?tad selle relee pesast v?lja ja paned mingid juhtmed 85 ja 86 otste k?lge. siis 1 juhtme otsa paned aku + klemmile ja teise juhtme aku - klemmile ja kuula kas teeb kl?psu. Loodan et said m?ttest aru.
Juhul kui sul on ikka selline tavaline relee seal nagu pildil.
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 12 Mai 2006, 09:53
- Asukoht: Tallinn/Vanalinn/Lasnamägi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Vot samamoodi k?itus mul ka tagumine kojamees. P?hjus seisnes mootori sees olevas elektroonika plaadis. T?psemalt oli seal ?ks transistor l?bi mida ei ?nnesunud meie elektroonika poodidest saada samuti ka asendus transistoreid. (loomulikult v?is seal veel midagi muud ka l?bi olla aga transistor sai m??detud et too oli kutu) Mootor oli kindlalt korras kuna sai korralikult puhastatud ja otse 12V peale antud ning t?iesti t??tas.
Minul oli lahenduseks esindusest uus kojamehemootor koos k?igega.
[Muudetud: 27-12-2008 txx]
Minul oli lahenduseks esindusest uus kojamehemootor koos k?igega.
[Muudetud: 27-12-2008 txx]
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 25 Dets 2008, 14:29
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
K?ige mugavam oleks kui saaks kuskilt korra j?rgi proovida ?hte kindlalt t??tavat mootorit. See v?hendaks oluliselt probleemi otsingutele kuluvat aega. Ei tea, kas m?nel poel sellist mootorit ka kohapeal olemas on ja sellise katsetamisega n?us on?
nephex, t?nan. Sain su seletusest t?iesti aru. Kahjuks praegu aga Tartus ?hikas tuubin sessi jaoks ja pole kuskilt juhtmeid v?tta. Eks kui mingiaeg Viljandisse j?uan, siis garaa?ist ikka miskit leian
[Muudetud: 27-12-2008 tanellepik]
nephex, t?nan. Sain su seletusest t?iesti aru. Kahjuks praegu aga Tartus ?hikas tuubin sessi jaoks ja pole kuskilt juhtmeid v?tta. Eks kui mingiaeg Viljandisse j?uan, siis garaa?ist ikka miskit leian
[Muudetud: 27-12-2008 tanellepik]
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 25 Dets 2008, 14:29
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
- Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: tagumine kojamees ei t??ta + peeglisoojendus ei t??ta
ei taha uut teemat teha, küsin siin, kas passat 1999 variandi tagumise kojamehe reservuaar on esimeste pesuritega sama ja milles võib asi olla kui tagumisele kojamehele vett ei pritsi aga pumba mootor teeb kenasti häält?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: K: tagumine kojamees ei t??ta + peeglisoojendus ei t??ta
Reservuaar on sama. Kui tagaluugini vesi jõuab siis on viga kojamehe mootori sees (võll pooleks tõenäoliselt) ja vesi pritsib sul kõik tagaluugi sisse. soovitan mitte enam tagumist pesurit kasutada ja võtta polster maha, kontrollida kas mootorini vesi jõuab. Kui jõuab, siis mootor laiali lahata.
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
- Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: tagumine kojamees ei t??ta + peeglisoojendus ei t??ta
hästi, tundub et vesi tagaklaasini vesi ei jõua, pesuri ots ei ole märg ega midagi, järelikult proovin polstri maha võtta, aga oskate öelda kuidas või kust polstri lahti kakkumist alustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 1948
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 154 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: K: tagumine kojamees ei t??ta + peeglisoojendus ei t??ta
Kaks kruvi käepidemetest välja, siis kangutad luugi vasakult ja paremalt servast polstri tüüblid lahti ja siis hakkad lameda esemega kahelt poolt luugi lukku korraga kangutama. Seda peab kahekesi tegema. Mina kangutasin ainult ühelt poolt lukku ja luku kohalt tekkis luugi polstrisse lõhe. Tüüblid hoiavad väga kõvasti kinni. Kui kõik tüüblid on lahti siis hoiab polster veel ülemistest servadest luugi ülemise polstri külge nagadega. Lähemalt silmitsed neid nagasid siis saad aru kuidas avaneb.Tagasipanek on ka ikka selline, et anna olla. Esindustest on selle töö jaoks spetsiaalsed tööriistad.
Viimati muutis tobimarg, 07 Sept 2010, 12:33, muudetud 1 kord kokku.