mfa paigaldus

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas 109ase » 26 Aug 2009, 18:44

Kas on mõni ise peale pannud MFA.
Kellad sain peale aga selle kangil on eraldi üks pistik nelja otsaka kuhu ma selle ühendan?
autoks VW Vento 92a 66kw 1,8L

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 26 Aug 2009, 19:33

sealt läheb edasi spets juhe kaitsmeplokki
5060671

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 29 Aug 2009, 19:52

romulad vaatasin läbi tulemus 0 on kellegil seda juhet või saab anda infi selle kohast

109ase
Huviline
Postitusi: 72
Liitunud: 24 Juun 2006, 18:40
Auto: VW VENTO 92a 66kw 1.8CL
Asukoht: Tallinn 53851228
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas 109ase » 06 Sept 2009, 18:47

Kui on kellegil olemas see juhe siis olen huvitadud.
Või on mõni ennem ise peale pannud siis kontakt oleks väga vajalik.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Apr 2010, 20:15

Ei hakanud vana teemat tegema - üritan G3 MFA -ga spidoblokki tööle panna. Lisaks kelladele on peal ka MFA-ga kojamehekang, kaitsmebloki vastavasse pessa on ühendatud ka MFA lülitijuhe (roheline 4-klemmiga pistik) aga tööle ta ei hakka. MFA ekraanil on ainult kellaaeg ees. Siit küsimused:
1. Kas MFA-ga masinatel on teine kaitsmeblokk? Küsimus tekkis juba pistiku ühendamisel kuna ta ei tahtnud kaitsmebloki vastavasse pessa 1:1 minna, pistikul oli naga küljes, vastav koht kaitsmebloki pesal aga puudus. Naga sai muidugi küljest lõigatud ja pistik blokki istutatud aga tulemus null. Kaitsmebloki pesas olid 4 vajalikku klemmi ilusti olemas. Just see segava naga olemasolu tõstatas küsimuse ehk on kaitsmeblokk siiski teine?
2. Kas pean kaitsmebloki välja vahetama või või piisab miskit moodi ümberühendamisest (lisajuhtmetega) et olemasolev kooslus tööle saada? Kel on kogemusi võiks seda jagada! ;)
Tänud vastajatele!
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 06 Apr 2010, 21:15

kindel, et õigesse auku panid selle mfa pistiku kaitsmeplokis? see peaks minema sinna ringi modimata, vähemalt minul ta läks, mul oli ka vaja vahetada välja see juhe mis kaitsmeplokist kelladeplokki läks. mul tegu muidugi vr6-ga
5060671

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Apr 2010, 08:41

kaitsmeploki skeemi järgi: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; on seal ainuke roheline 4-klemmiga pesa (pesa V), seega arvan et läks õieti. VR6 muidugi MFA on standardis, seega arvan et sellega sul probleeme ei olnud. Ainuke nüanss oli selle pistiku naga mis tuli maha lõigata kuna kaitsmeplokis vastav sälk pesa juures puudus, seega eeldan et tavaline kaitsmeblokk ei toeta millegipärast MFA-d. Õhku jäävad küsimused - kas saab vana plokiga asja tööle või pean teise kaitsmebloki sebima? Kas spido taha minev põhipistik on tavalisel ja MFA toetusega kellaplokil erinev? Muidu kõik muud näidikud töötavad ilusti.
Viimati muutis GTI, 07 Apr 2010, 09:03, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas GTI » 07 Apr 2010, 09:33

Ise vastan-kaitsmeblokid on samad, pistiku paigaldamist takistas bloki taga olev pistikute riiv mis tuli lihtsalt kõrvale lahti tõmmata :) (loll pea on ikka kere nuhtlus). Täna proovin teist kellaploki juhet (kood: 1H1971064A, üleval 1 valge pistik, all kaitsmeplokki läheb 2 sinist pistikut+1 must).
Viimati muutis GTI, 07 Apr 2010, 09:56, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Carloz
Huviline
Postitusi: 170
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK5 1.9 TDi // Golf MK3 Cabrio 1.8i
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 6 korda

Re: mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas Carloz » 21 Okt 2015, 21:15

Vana teema kyll, aga endal sama teema, et MFA nuppe klõpsides näitab ainult kella, muud midagi ei näita. Ajusse ega kuskile pole veel yhtki juhet vedanud, kuid siiski ta peaks ju kella pealt ära vahetama? Kas on teist spidojuhet tarvis? Mainin ära et masinal oli enne analoogkellaga plokk
Viimati muutis Carloz, 21 Okt 2015, 21:26, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas GTI » 22 Okt 2015, 15:30

Carloz kirjutas:Vana teema kyll, aga endal sama teema, et MFA nuppe klõpsides näitab ainult kella, muud midagi ei näita. Ajusse ega kuskile pole veel yhtki juhet vedanud, kuid siiski ta peaks ju kella pealt ära vahetama? Kas on teist spidojuhet tarvis? Mainin ära et masinal oli enne analoogkellaga plokk
Ma ei tea kas kindlasti on teist spidojuhet vaja aga ise panin ja saab ilusti näite klõpsida. Õlitemp. vist ei näidanud, välistemp. oli kriipsud ees (mõlemal juhul puudusid andurid ja juhtmestik), kütusekulu jaoks vaja juhe asju pistikusse vedada, kuhu seda näitab el.skeem.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

jankii
Klubiline
Postitusi: 380
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 0

mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas jankii » 30 Mär 2018, 16:17

kütusekulu jaoks vaja juhe asju pistikusse vedada, kuhu seda näitab el.skeem. keegi seda skeemi jagada saaks kuhu juhe vedadaet korda saada.
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

mfa paigaldus

Lugemata postitus Postitas GTI » 30 Mär 2018, 17:51

Ma sain siit: http://vwts.ru/vw_golf3_1h.html
skeemid on allpool
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Elektroonika”