Passat B5 '99

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Rain01
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Mär 2009, 14:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B5 '99

Lugemata postitus Postitas Rain01 » 02 Okt 2009, 19:05

Tervist.

Olen siis värske Passatiomanik ja tekkinud on esimene mure. Nimelt on mul juhi istme alune ja juhi tagant põrand päris-päris niiskeks läinud nende vihmadega, millega Ilmataat meid kostitanud on. Tean, et keskluku aju asub seal.

Probleem on siis selline, et kesklukk ei tööta enam ja aknad samuti ei avane. Kas piisaks sellest, kui panna ööseks autosse puhur, mis kuivataks selle ära, või tasub karta ka seda, et too aju on üleüldse läbi kärsanud. Kui on läbi kärssanud, siis palju uus maksta võib? Huvitav tähelepanek on ka see, et täna hommikul, kui ma olin mingi kilomeetri sõitnud, siis sai uksi sealt ukse peal olevast nupust lukustada-avada, aga enam ei saa.

Loodetavasti saab ikkagi kuivatamisega hakkama? :)

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Okt 2009, 19:56

Kui sa suudad ööga 20-30 liitrit vett auto mattidest välja aurutada, võid ju proovida. Kui aga voolu all olevasse plokki on vesi imbunud, pole selle plokiga mõtet isegi kajakaid pilduda.
Üldlevinud häda kohta on siin oma 10-kond teemat, kasuta otsingut, mõnes neis on isegi adekvaatset infot.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Krisss » 03 Okt 2009, 16:32

Konkreetne vastus sama aasta passati omanikult, minult. Mul kuivas terve auto põhjakate suvel +20 kraadi juures kaks päeva, vaevalt sa suudad puhuriga seda sealt ära aurutada. (pigem ajalehtedega, kuid auto põhja jääb ikkagi vesi!) Teiseks kui sa katte eemaldad, siis näed, et seal on punt juhtmeid. Võta tehase isolatsioon maha ning hakka oksüdeerunud juhtmeotsi otsima ning kokku ühendama (värvide järgi saad aru milline ots millega.)
Soovitan sul isiklikult kähku sisu välja võtta ning ära kuivatada. Kui kuivatatud, võta aku ning aku alus maha ning puhasta terve see renn sealt lehtedest ja muust sodist. Seal on selline lutik vms. kust vesi peab ära jooksma.
Selliseid teemasid tõesti vähemalt 3-4 tk, nii et järgmine kord kasuta otsingut!
Parimat Kriss ;)


[Muudetud: 3-10-2009 Krisss]
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Rain01
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Mär 2009, 14:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Rain01 » 06 Okt 2009, 20:23

Sain asja korda :) JESS

Aga ma tahtsin küsida, et kas VW insenerid ongi nii idioodid, et nad kasutavad isoleerpaelana mingit siukest teipi, mis imab niiskust? Ajuvaba.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5338
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 605 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 06 Okt 2009, 20:59

No, aga sellistesse kohtadesse nad ju niiskust sisse ei projekteerinud. :lol:
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas T6nis2 » 06 Okt 2009, 21:36

Rain01. Kus kohast tuli salongi,juhi istme alla ja ka taha istme alla vesi? Sina ütled JESS,said asja korda. Raske siis pikemalt lahti seletada oma JESS-i.

Rain01
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Mär 2009, 14:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Rain01 » 06 Okt 2009, 22:30

Vesi tuli salongi kapotitrossi luti juurest. Vaikselt kogunes sinna mati alla. Praegu varusin umbes 7kg valu ajalehti, mida ma siis hakkan üsna tihti vahetama. Ma nimelt topin neid sinna vaiba alla, kuniks peaks juba talutavalt kuivaks saama. Pole mul aega ega kohta, kus seda tervet vaipa välja kiskuda ja kuivatada. Juhtmetelt on igasugused oksiidikihid eemaldatud.

Rain01
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 30 Mär 2009, 14:08
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B5 '99

Lugemata postitus Postitas Rain01 » 07 Apr 2010, 18:41

Nii. Taaskord jama majas.

Hakkas jälle tsikibrikitama ja siis võtsin need juhtmed uuesti lahti. Sinna ühenduskohtadesse oli nunnu roheline pasta tekkinud, mis ilmselt ei anna väga palju ühendust läbi. Puhastasin ära ja panin uuesti kokku ja nagu oleks kõik tore. Aga kesklukk enam ei tööta üldse. Signa läheb peale, kui juhiukse nupp alla vajutada ja hakkab uilgama ka. Aknad töötavad ilusti, aga kesklukust pole haisugi. Võtsin siis karbi lahti (mis oli täiesti kuiv) ja avastasin, et seal kõige suuremal hõbedasel "junnil" on kahtlaselt kollased jootekohad. St polnud samasugune, nagu teised kõik. Kas äkki on nüüd aju läbi kärsanud?

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Passat B5 '99

Lugemata postitus Postitas alts20 » 07 Apr 2010, 21:36

pilti ei saa teha sellest ajust ja selles sulle kahtlasest kohast?

Lauripoiss
Huviline
Postitusi: 131
Liitunud: 19 Okt 2005, 13:18
Auto: VW Passat 1.8T 02.a
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Passat B5 '99

Lugemata postitus Postitas Lauripoiss » 09 Apr 2010, 09:33

Ütle oma kesklukku blokki number ... mul on üks üle äkki klapivad!
http://www.newtime.ee" onclick="window.open(this.href);return false;

Vasta

Mine “Elektroonika”