Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Nimelt üsna palju uurinud igaltpoolt ning tundub, et oma diisel Passat b3-e MFA-ga spidoplokki suht võimatu leida siit Eestist . Bensuka omi MFA-ga aga on mõningaid liikvel- siit ka küsimus, et on võimalik too eelsüüteküünalde märgutuli kuidagi sinna spidoplokki istutada? Või tuleks too märgutuli mingi tulukesena kuskile armatuuri tuua? Ning veel üks küssa sellega, et kui kuskilt leiangi diisli tahhoka, siis too võimalik hiljem ümber vahetada plokis?
Tolle tahhoka mitte funksioneerimisega isegi lepiks kuidagi, kui muud üle ei jää .
Tolle tahhoka mitte funksioneerimisega isegi lepiks kuidagi, kui muud üle ei jää .
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Sellist asja on tervest maailmas suht võimatu leida, sest tehasest selliseid ei tulnud. MFA-d pakuti diisli näidikuplokkidest vaid B4 TDI-le, aga ka seda peaks jälle ümber ehitama hakkama, sest TDI-del tuli pööretesignaali ECU-st.Siksaator kirjutas:Nimelt üsna palju uurinud igaltpoolt ning tundub, et oma diisel Passat b3-e MFA-ga spidoplokki suht võimatu leida siit Eestist
Mina võtaks bensuka tahho ja prooviks selle ümber ehitada (neti peal liigub igast juhendeid, kuidas bensuka tahhost diisli oma teha).
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Eks millal hangin tolle bensuka spidoploki ära. Küsimus aga selline nüüd, et bensuka plokki vaja lisada eelsüüteküünalde märgutuli- on lihtsalt pirni panemis vaev ehk siis on ploki skeemil kohe koht olemas või tuleb mingi uus juhe vedada? Spidoploki taha minev juhe sobib vana või peab selle ka täies mängus mingi MFA-ga auto pealt maha kookima?pppp kirjutas:Sellist asja on tervest maailmas suht võimatu leida, sest tehasest selliseid ei tulnud. MFA-d pakuti diisli näidikuplokkidest vaid B4 TDI-le, aga ka seda peaks jälle ümber ehitama hakkama, sest TDI-del tuli pööretesignaali ECU-st.Siksaator kirjutas:Nimelt üsna palju uurinud igaltpoolt ning tundub, et oma diisel Passat b3-e MFA-ga spidoplokki suht võimatu leida siit Eestist
Mina võtaks bensuka tahho ja prooviks selle ümber ehitada (neti peal liigub igast juhendeid, kuidas bensuka tahhost diisli oma teha).
Lisaks nägin nüüd vanema generatsiooni passati mfa-ga spidoplokki, millel töötab spidomeeter trossiga ning suunatulede jaoks on ainult üks märgutuli. Uuemal ja vanemal plokil ning MFA-l samad funksioonid või midagi erinevat ka?
Viimati muutis Siksaator, 25 Nov 2010, 12:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Ise küsisin ja ise vastan nüüd . Äkki on kellegil sellest abi.
MFA-ga spidoploki ehitus Vw Passat b3 1993 1.9TD 55kw.
Ise kasutasin siis selleks bensumootori pealt pärit plokki ning juhtmestikku. Juhtmestikku pidin lisama ainult juurde eelsüüteküünalde jaoks juhtme ning pirni- kollase pirni võtsin vanast plokist ning paigaldasin uude, bensumootori plokis tuli siis käsipiduri pirni kõrvalt lihtsalt kate eemaldada ning pirn sinna asemele panna. Juhtmestikku lisasin siis rohelise valge triibuga juhtmejupi ning läks see siis spidomeetri tagusesse pistiku otsa 20 kohale ning teine ots kaitsmeplokki minemasse pistikusse G1 8 kohale.
Tahhomeeter näitab hetkel aiateibaid- tühikäigul tiksudes on tahhokas põhjas . Üritan selle ka millalgi õieti näitama panna .
Ahjaa keskmise kütusekulu näitamiseks mul siis toda vaakumvooliku otsa pole vaid tundub, et too asi on elektrooniliselt lahendatud ehk siis nagu eelpool mainitud ECU kaudu. Igatahes hetkel on seis selline, et mingi kütusekulu ta seal kuvab- kõikus seal 30-70 juures ja mida rohkem gaasi pressisid või kiirust hoogsalt suurendasid, seda suuremaks läks ka see näit . Aga aru ma ei mõista, mille järgi ta mul seda üldse hetkel kuvab?
MFA-ga spidoploki ehitus Vw Passat b3 1993 1.9TD 55kw.
Ise kasutasin siis selleks bensumootori pealt pärit plokki ning juhtmestikku. Juhtmestikku pidin lisama ainult juurde eelsüüteküünalde jaoks juhtme ning pirni- kollase pirni võtsin vanast plokist ning paigaldasin uude, bensumootori plokis tuli siis käsipiduri pirni kõrvalt lihtsalt kate eemaldada ning pirn sinna asemele panna. Juhtmestikku lisasin siis rohelise valge triibuga juhtmejupi ning läks see siis spidomeetri tagusesse pistiku otsa 20 kohale ning teine ots kaitsmeplokki minemasse pistikusse G1 8 kohale.
Tahhomeeter näitab hetkel aiateibaid- tühikäigul tiksudes on tahhokas põhjas . Üritan selle ka millalgi õieti näitama panna .
Ahjaa keskmise kütusekulu näitamiseks mul siis toda vaakumvooliku otsa pole vaid tundub, et too asi on elektrooniliselt lahendatud ehk siis nagu eelpool mainitud ECU kaudu. Igatahes hetkel on seis selline, et mingi kütusekulu ta seal kuvab- kõikus seal 30-70 juures ja mida rohkem gaasi pressisid või kiirust hoogsalt suurendasid, seda suuremaks läks ka see näit . Aga aru ma ei mõista, mille järgi ta mul seda üldse hetkel kuvab?
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
dilsa võtab omad andmed tahokale geneka pealt
pane takisti vahele siis võib tööle hakata
pane takisti vahele siis võib tööle hakata
Viimati muutis Jaan, 12 Jaan 2011, 10:01, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Aga räägi siis veidi täpsemalt sellest takisti panekust .Jaan kirjutas:dilsa võtab omad andmed tahokale geneka pealt
pane takisti vahele siis võib tööle hakata
Internetist otsides jäi silma, et tolle VDO tahhoka ümber ehitus on suht mahukas- bensuka omast diislile. Enamus tahhoka trükiplaadil olevaid takisteid tuleks välja vahetada .
Viimati muutis Siksaator, 12 Jaan 2011, 12:03, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Mõelge nüüd, kui panna takisti sellele vahele siis hakkab tööle. Miks ta valesti näitab on selle, et sagedus on vale. Takistiga ei muudeta sagedust. On võimalik teha süsteem vahele, et kui sisendsagedus on Näiteks(pole seotud hetkel mootoripööretega) 20Hz siis väljund 10HZ
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
dislal saab tahhokas oma andmed genekalt
aaga on olemas mingid sagedusemuundurid küll, mis pole väga kallid, nüüd ainult probleem , et mis sagedus on ühel ja mis teisel
aaga on olemas mingid sagedusemuundurid küll, mis pole väga kallid, nüüd ainult probleem , et mis sagedus on ühel ja mis teisel
-
- Huviline
- Postitusi: 238
- Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
- Asukoht: Võru - Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Takistiga võib tekkida see probleem, et näitab tühikäigul õigesti, aga pööretel hakkab ikagi valetama, mida rohkem pöördeid seda rohkem valetab. Küll aga pole see valetamine teabmis suur, ilmselt sinna kuni 400...500 pööret 3000 tegeliku pöörde peal. Selline sagedusmuundur lahendaks küll ilmselt probleemi kui ta olemas on.
Kütusekulu sa ma kardan, et õigesti näitama ei saagi kui ei suuda just välja mõelda sellist süsteemi, mis arvestaks kütusekogust paagis, keskmist kiirust ning pöördeid ja muuta nende andmete kooslus vaakumiks arvestades vana tüübi loendurit näidikuteplokis. Uuemad siis nagu eelpool mainitud võtavad el. signaali ajust, koostöös näidikute plokiga arvestatakse ka reaalselt kulunud kütust paagis. Vaevalt, et pidurivõimendi vaakumpumbast võetud vaakum hakkaks kütusekulu õigesti näitama.
Kütusekulu sa ma kardan, et õigesti näitama ei saagi kui ei suuda just välja mõelda sellist süsteemi, mis arvestaks kütusekogust paagis, keskmist kiirust ning pöördeid ja muuta nende andmete kooslus vaakumiks arvestades vana tüübi loendurit näidikuteplokis. Uuemad siis nagu eelpool mainitud võtavad el. signaali ajust, koostöös näidikute plokiga arvestatakse ka reaalselt kulunud kütust paagis. Vaevalt, et pidurivõimendi vaakumpumbast võetud vaakum hakkaks kütusekulu õigesti näitama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Leidsin skeemi vanade näidikute kohta ehk siis näiteks Golf II ja vanemate tahhokate kohta, oma passati omal pole vist muud kui ainult tahhoka välja vahetamine sobiva vastu .erks25 kirjutas:kust sa said netist selle skeemi kus näidatakse seda kuidas pensuka kellad diisli omaks teha
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Pean siinkohal mainima, et ainult tahhomeetri vahetus ei aidanud- leidsin küll oma plokile muidu sobiliku diisli tahhomeetri aga tühikäigulgi on see põhjas. Kolasin siin netis ka ning ei hakanud ühtegi teemat silma, kus oleks too passat b3 plokk ümberehitatud, eriti just MFA-ga plokki.Siksaator kirjutas:Leidsin skeemi vanade näidikute kohta ehk siis näiteks Golf II ja vanemate tahhokate kohta, oma passati omal pole vist muud kui ainult tahhoka välja vahetamine sobiva vastu .erks25 kirjutas:kust sa said netist selle skeemi kus näidatakse seda kuidas pensuka kellad diisli omaks teha
Siit ongi küsimus nüüd targematele elektroonika asjatundjatele- probleemi peaks teoreetiliselt lahendama genekast tulevale tahhomeetri juhtmele taktimuunduri vahele panemine? Kust neid võimalik üldse hankida oleks muidu?
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
pakun välja ühe mõttetera, mis ei pruugi õige olla aga äkki saad mingi idee- põhimõtteliselt pead sa teadma kui suurt sagedust sul vaja läheb ja kui suur sagedus sul on, siis peaks saama kasutada mingit filtrit (nagu audio süsteemides sagedusfiltrid- kõrged ja madalad helid on filtriga filtreeritud) ja selle puudujääva sageduse kompenseerima võimendiga või üleoleva sageduse filtreerima filtriga
idee poolest peaks töötama, aga jh kõige pealt uuri välja mis sagedus on ja mis sagedust vaja on, ilmselt on sul liiga suur sagedus kuna sul seier põhjas
idee poolest peaks töötama, aga jh kõige pealt uuri välja mis sagedus on ja mis sagedust vaja on, ilmselt on sul liiga suur sagedus kuna sul seier põhjas
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 17 Sept 2010, 08:12
- Auto: VW transporter, SEAT toledo
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Mul tuli üks asi meelde, SEAT toledo 1L TDI -l on MFA ga spidoplokk, ja see on suht sama b3 omaga. isegi spidotross on sama (mu toledol läks katki ja odavam oli osta passati oma ) pilti ma ei leidnud aaaga leidsin video sellest http://www.youtube.com/watch?v=LkbrXYnp ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Veteran
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Arvan et sellest tdi plokki värk ei hakka toimima. Sest minuteada tdi-l võtab tahokas signaali ajust.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Spidoplokki ma enam vahetama ei hakka, jääb see praegune bensuka plokk .Jaan kirjutas:Mul tuli üks asi meelde, SEAT toledo 1L TDI -l on MFA ga spidoplokk, ja see on suht sama b3 omaga. isegi spidotross on sama (mu toledol läks katki ja odavam oli osta passati oma ) pilti ma ei leidnud aaaga leidsin video sellest http://www.youtube.com/watch?v=LkbrXYnp ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Vahepeal on niipalju uut infot tulnud, et kõige vanematel B3 näidikuplokkidel (neil, millel on 1 suunatule märgutuli all) on tahhomeeter vana hea SAK215 kiviga ning ümberehitus diisli tahhokaks seega suht lihtne.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Mõned passiivkomponendid (takistid, kondekad) tuleb eemaldada ja mõned juurde panna. Võin ära teha, kui huvi on ja juppide hind kompenseeritakse.
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Uuemate kohapealt pole midagi uurinud?pppp kirjutas:Vahepeal on niipalju uut infot tulnud, et kõige vanematel B3 näidikuplokkidel (neil, millel on 1 suunatule märgutuli all) on tahhomeeter vana hea SAK215 kiviga ning ümberehitus diisli tahhokaks seega suht lihtne.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
Vahepeal jäi selline link ette:
http://faq.piranha-net.de/index.php?id=36&node=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis - kes vähe saksa keelt tönkab ja jootekolbi peos oskab hoida, saab lehel leiduva info põhjal omala sagedusmuunduri ehitada, mis geneka W-klemmilt tuleva signaali suudab uuematele näidikuplokkidele (mis muidu "ajust" oma pööretesignaali saavad) suudab söödavaks teha. Teisi olen valmis soovi korral aitama.
Muundur toimib laia rihmaga masinatel, millel geneka/väntvõlli pöörlemissageduse suhe 3.
http://faq.piranha-net.de/index.php?id=36&node=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis - kes vähe saksa keelt tönkab ja jootekolbi peos oskab hoida, saab lehel leiduva info põhjal omala sagedusmuunduri ehitada, mis geneka W-klemmilt tuleva signaali suudab uuematele näidikuplokkidele (mis muidu "ajust" oma pööretesignaali saavad) suudab söödavaks teha. Teisi olen valmis soovi korral aitama.
Muundur toimib laia rihmaga masinatel, millel geneka/väntvõlli pöörlemissageduse suhe 3.
-
- Huviline
- Postitusi: 244
- Liitunud: 13 Aug 2011, 23:25
- Telefon: 5543611
- Auto: AUDI A4 ´98 1.9TDI 81kw Quattro Avant
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Passat b3-e MFA-ga spidoplokk
To Siksaator:
Leidsin mingist teisest foorumist juhuslikult teemat uurides üles sinu leitud andmed.
"Enda autol aju pole, kõik on peaaegu et täitsa mehhaaniline- turbo jaoks on ainult väike plokike, mis juhib solenoidi tööd. Generaatori W klemmilt aga täitsa juhe olemas kaitsmeplokini ja sealt edasi.
Bensumootori oma saab oma siis signaali jagajast ning ühe väntvõlli täispöörde kohta 2 impulssi.
Diisemootori oma saab W-klemmilt geneka rootori ühe täispöörde kohta 6 impulssi. "
ehk siis oleks vaja teada kui mitu ringi impulssi lööb generaator ühe väntvõlli pöörde kohta ?
A la.. valge markeriga võllidele kriips peale ja lugema või siis rihmarataste veerepindade ümbermõõdu järgi arvutama palju see vahe on ja kui palju peaks see "vidin" sagedust alla võtma.
vb ei ole just kõige pädevam vastus kuna elektroonika pole veel selge asi =)
Novembris uurin seda teemat ühe kogenud autoelektriku käest kes selliseid asju varem teinud.
Oma passatile ka kindel tahhoka peale minek plaanis.
Ilmselt aga ilma MFA-ta.
El. spido oleks ka hea. (trossi heli pole meeldiv.)
kui selle "vana kala" käest mingisugust lihtsaltjärgitavat inffi saan siis jagan ka siia koos vajalike skeemidega.
Leidsin mingist teisest foorumist juhuslikult teemat uurides üles sinu leitud andmed.
"Enda autol aju pole, kõik on peaaegu et täitsa mehhaaniline- turbo jaoks on ainult väike plokike, mis juhib solenoidi tööd. Generaatori W klemmilt aga täitsa juhe olemas kaitsmeplokini ja sealt edasi.
Bensumootori oma saab oma siis signaali jagajast ning ühe väntvõlli täispöörde kohta 2 impulssi.
Diisemootori oma saab W-klemmilt geneka rootori ühe täispöörde kohta 6 impulssi. "
ehk siis oleks vaja teada kui mitu ringi impulssi lööb generaator ühe väntvõlli pöörde kohta ?
A la.. valge markeriga võllidele kriips peale ja lugema või siis rihmarataste veerepindade ümbermõõdu järgi arvutama palju see vahe on ja kui palju peaks see "vidin" sagedust alla võtma.
vb ei ole just kõige pädevam vastus kuna elektroonika pole veel selge asi =)
Novembris uurin seda teemat ühe kogenud autoelektriku käest kes selliseid asju varem teinud.
Oma passatile ka kindel tahhoka peale minek plaanis.
Ilmselt aga ilma MFA-ta.
El. spido oleks ka hea. (trossi heli pole meeldiv.)
kui selle "vana kala" käest mingisugust lihtsaltjärgitavat inffi saan siis jagan ka siia koos vajalike skeemidega.
ISERmod [5543611]