immo probleem

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

immo probleem

Lugemata postitus Postitas martin89 » 10 Apr 2011, 14:57

Tere! Tegu on 1996a 1,6 74 kv vw passatiga.Autol on vahetatud aju ja kellade plokk. Probleem selles, et läheb ainult korraks käima.Immo tuli põleb armatuuris. Oskab keegi öelda kas aju ja kellade plokk tahavad ka kokku sobitamist arvuti abil?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas dellu » 10 Apr 2011, 21:04

Immo peaks sellel kelladeplokis olema. Kas aju ja kelladeplokk tulid samalt autolt? Süütevõtme osa jäi sama? Siis on loomlulikult asjad erinevad.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 10 Apr 2011, 22:01

Vahetasid aju ja kellad koos? Kui jah siis tõsta vana auto võtmest(kui olemas) immo kiip(riisi taoline asi võtme kaane all) praegusesse võtmesse. Kui ei ole võtit siis aitab esindus.
EDIT:Kas aju ja kellad tulid samalt masinalt?
Viimati muutis R36, 10 Apr 2011, 22:02, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas martin89 » 28 Apr 2011, 18:06

Kellade plokk ja aju on erinevate autode pealt.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 28 Apr 2011, 20:36

Siis vutt vutt esindusse, pead sobitama aju ja kellaplokkis asetseva immo. Saab muidugi ise aga see lihtne pole. Pead teadme SKC-d ehk turvakoodi. Kuskil teises teemas kunagi ka kirjutasin.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas dub1 » 14 Aug 2011, 16:54

milline see immo tuli on seal armatuuris? mul mingine auto kujutis, koos võtmekujutisega.... kui see pole see immo tuluke, siis mis see on? asub ta tahomeetri poolel.
VäikeWürst - VW

romeoD
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas romeoD » 14 Aug 2011, 18:24

see ON immo tuluke.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 14 Aug 2011, 19:27

golfi_vend kirjutas:Siis vutt vutt esindusse, pead sobitama aju ja kellaplokkis asetseva immo. Saab muidugi ise aga see lihtne pole. Pead teadme SKC-d ehk turvakoodi. Kuskil teises teemas kunagi ka kirjutasin.

kui õiget kaablit omada, siis pole selle SKC koodi saamine probleemo, neid piraate müüakse kah(iseasi kuidas need toimivad et vb samad jamad nagu vag com i kloonidega et võivad lukku minna kui miskit valesti teha). Igatahes kaabli mis selle vanema passati peal toimiks, saab alla 100 eur kätte aga jah kui huvi asja vastu edaspidi puudub, mõtekam esindusse minna ja pealegi vist kõige kiirem variant sinu jaoks. Ei teagi mis raha taoliste toimingute eest seal ka küsitakse? :roll:

PS, ise plaanin taolise kaabli soetada. saab siis ise täiesti uue kiibiga võtme ise immoga seotud ja igasugu muid asju teha sellega, millele siis vag com ligi ei pääse.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 14 Aug 2011, 20:29

Kaabel mida skc jaoks vaja on Vag-Tacho. Vanema versiooni saad osta ebayst. Uut vag-tacho CAN versiooni pakuti ka kuskil. Olen ise seda kasutanud ja kõigi autode SKC on käes. Isegi golf 3 oma millel on eraldi immo-box. Kui kedagi huvitab siis võin sellele kaablile küüned taha saada ja näiteks mõnele golf3ele uue immo kiibi progreda.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 14 Aug 2011, 22:59

kas teise nimega on tegu siis vag dash v on nad 2 eri asja aga pmt samade funktsioonidega/võimalustega...muidugi olenevalt versioonidest. :roll: ?
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Aug 2011, 09:24

Muidugi ei maksa mainimata jätta, et kui hakata ise uut võtit ostma, siis peab vaatama vastavalt olemasolevaga et võtmes olev immo kiip oleks õige, samuti võtme tera tüüp ning ka puldi varuosa nr sest minu teada on näiteks pulte 3 erineva sagedusega: 315 Mhz ; 433.92 Mhz ja 434 Mhz...viimase kahe osas vist ümardamist ei kasutata ja ikkagi tegu 2 erineval sagedusel töötava puldiga :roll: vähemalt minu ovaalse nuppudega puldi info et 433,92 aga veidi uuem kuid kandiliste nuppudega 434. immo kiibiga nii et vanemad kuni immo 2 tüübiga kasutatuid saab vanu võtmeid teise immoblokiga kasutada.Alates immo 3 nii et kiip ja immo seotakse omavahel ära(programeeritakse ümber ka võtmes olev kiip) ja juba programeeritud kivi(võtit) teise immoblokiga kasutada ei saa, st. et uut võtit ostes peab ostma nn "süütu" kiibiga võtme.
Iseenesest on vist võimalik selline variant et tahhokat vahetades kopeerida ümber vana tahhoka eeprom, siis vist isegi võimalik ka vanu võtmeid kasutada...aga ei anna pead. Kes targem ja sellega praktikas kokku puutunud, võiks kommeneerida. Pole ise selle kohta neti avarustest midagi konkreetset veel leidnud kahjuks :roll:

teema algatajal igatahes immo 3 ei ole, nii et sellega ses osas lihtne, tuleb pmt võtmed immoga omavahel tuttavaks teha sest võtmed jäid ju vanad ja samuti aju ja ecu omavahel sõbraks teha.


EDIT: Siiski seda 433,92 kiputakse ümardama...etka näitab kahte ja vastavalt 315 ja 433,92.
Viimati muutis copilot, 15 Aug 2011, 11:26, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas R36 » 02 Sept 2011, 23:04

Kõigile teadmiseks: Just sobitasin uue võtme immo ajuga, kasutades Vag-Dash ja K-Can commanderit. Läks umbes 5 minutit.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Sept 2011, 10:45

sama siin, sai osta uus tühi korpus, transponder ning üks vana võti kust seest sain keskluku puldi. uue transponderi pidin sp tellima et selle kasutatud puldi sees oleva lõhkusin lolli peaga ära(ei soojendanud liimi üles). immo2 ele sobib muidu kasutatud transponder kah. aga ega see uus transponder kallis kah polnud...maksis nii 7 eur kui õigesti mäletan. võtme lõikamine läks 10 eur. vag tacho sain 25 eest. eks panen oma auto teemasse mingi aeg kokkuvõtva kuluaruande kah üles. ah jah...selle transponderi soovitan kinnitada uude korpussesse miskise kahepoolse teibiga, teinekord lihtsam eemaldada.

Iseenesest kel vag tacho kaablit vaja võin enda oma maha ärida. 15 EUR eest olen nõus ära andma. :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas dellu » 06 Sept 2011, 11:14

copilot kirjutas:sama siin, sai osta uus tühi korpus, transponder ning üks vana võti kust seest sain keskluku puldi. uue transponderi pidin sp tellima et selle kasutatud puldi sees oleva lõhkusin lolli peaga ära(ei soojendanud liimi üles). immo2 ele sobib muidu kasutatud transponder kah. aga ega see uus transponder kallis kah polnud...maksis nii 7 eur kui õigesti mäletan. võtme lõikamine läks 10 eur. vag tacho sain 25 eest. eks panen oma auto teemasse mingi aeg kokkuvõtva kuluaruande kah üles. ah jah...selle transponderi soovitan kinnitada uude korpussesse miskise kahepoolse teibiga, teinekord lihtsam eemaldada.

Iseenesest kel vag tacho kaablit vaja võin enda oma maha ärida. 15 EUR eest olen nõus ära andma. :roll:
Need transponderi jne hinnad on nime alt lugedes vist kuskil välismaal? Kui mingi viite saaks kust mida soetada ja kuidas toimetasid oleks täitsa huvi selle Vag Tacho järgi sinult

Delvis
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Sept 2011, 14:48

jah, hinnad siis ebay.co.uk. ostsin neil müüjatelt kes asusid inglismaal, sest kohale toimetamine oli ülimalt kiire....ei olnud aega oodata teab mitu nädalat kusagilt hiinast vms. Hetkel eestis ja reedel tallinna tulek isegi tõenäoliselt. ja mõtled sa siis nii tooriku, transponderi, keskluku puldi ja kesta soetamist ning tööd ennast kuni võtme valmimiseni?
Diesel Power KEEPS ME GOING

martin89
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03 Dets 2007, 22:49
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: immo probleem

Lugemata postitus Postitas martin89 » 06 Sept 2011, 18:55

Kas vag- commanderiga 1.4 on võimalik vw passatil 98 SKC koodi kätte saada?
Viimati muutis martin89, 06 Sept 2011, 18:56, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”