tahhomeetri ühendus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
tahhomeetri ühendus
Mul selline küsimus-on kellelgi kogemust Autogauge tahhomeetri ühendamisel,seal mingi skeem ka ,aga minujaoks veidi segane.Tellitud CarShopist.Äkki saab kusagilt veel mingit skeemi.
Tänud
Tänud
Re: tahhomeetri ühendus
Küsiks ka siis kohe siin teemas. Küsimus siis järgmine, et tahaks oma G2-le panna tahokaga spido, hetkel kellaga versioon, nagu arvata on siis, lihtsalt "plug and play" see ka ei ole. Keegi võiks valgustada selle koha pealt,et miskuidaskus!
Re: tahhomeetri ühendus
Tahokas hakkab tööle ilma mingeid modifikatsioone tegemata? Pistikud taha ja korras?pppp kirjutas:On küll.Cpstuning kirjutas:nagu arvata on siis, lihtsalt "plug and play" see ka ei ole.
-
- Veteran
- Postitusi: 2245
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 65 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: tahhomeetri ühendus
Täpselt nii. Pööretesignaal tuleb ka sellesse kellaga näidikuplokki, seda kasutab õlirõhu hoiatussüsteem.
-
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
- Auto: Volks
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: tahhomeetri ühendus
Pole küll otseselt autogauge vms, kui standart ühendus skeem.
Red wire: to a switched 12 V positive source that turns on/off with ignition switch (use an inline fuse 1Amp/3AG before connecting to 12V ignition system)
Black wire: to Ground
White wire: to the dash lights
Orange wire: to the 12V positive post
Green wire: to the negative side of the ignition coil
Loodan,et saad aru inglise keelest:) skeem ka
Sven
Red wire: to a switched 12 V positive source that turns on/off with ignition switch (use an inline fuse 1Amp/3AG before connecting to 12V ignition system)
Black wire: to Ground
White wire: to the dash lights
Orange wire: to the 12V positive post
Green wire: to the negative side of the ignition coil
Loodan,et saad aru inglise keelest:) skeem ka
Sven
Viimati muutis geeteeii, 17 Juun 2011, 15:31, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 14 Sept 2005, 16:13
- Auto: Volks
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: tahhomeetri ühendus
Ei tule viia midagi, see juba on seal maanduses.
Süüteluku juurde pm pole asja, otsi kaitsmeplokist välja süütevool. Proovi erinevaid pluss terminale, osadel on süüde väljas pluss pidevalt ,osade klemmide alla tuleb pluss pinge alles süüte sisse keeramisel, sealt võtagi süütevool.
Selle süütevoolu võid leida ka maki juhtmete seast,(üks seal pidev,teine süütevool) Kindlasti ühenda selle vahele ka mõne ampriline kaitse. Vast said aru:)
Süüteluku juurde pm pole asja, otsi kaitsmeplokist välja süütevool. Proovi erinevaid pluss terminale, osadel on süüde väljas pluss pidevalt ,osade klemmide alla tuleb pluss pinge alles süüte sisse keeramisel, sealt võtagi süütevool.
Selle süütevoolu võid leida ka maki juhtmete seast,(üks seal pidev,teine süütevool) Kindlasti ühenda selle vahele ka mõne ampriline kaitse. Vast said aru:)
Viimati muutis geeteeii, 20 Juun 2011, 10:31, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: pöörded ei lähe üle 3-me
Sain skeemi järgi nüüd tahhoka tööle,tuli põleb ka mõõdab pöördeid kui hakkab üle 3000p minema ,siis enam ei lähe vaid seier vajub tagasi 2-peale,kui mootori pöörded langevad alla 3,siis jälle ilusti näitab.Kas olen ühendanud midagi valesti või milles asi?
Oskab keegi kommenteerida.
Oskab keegi kommenteerida.
-
- Veteran
- Postitusi: 1692
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: tahhomeetri ühendus
Proovi nüüd üles otsida jagajasse minev roheline juhe, süütepoolil siis klemm number 15 oli vist ja proovi sinna ühendada.
Kõige lihtsam on vist Volksul seda asja lahendada niimoodi, et võtad jagaja pistikul kaitsekummi maha ja võtad sealt keskmise juhtme, see vist ongi see roheline juhe, millest ma jahun. Koorid natuke ära ja ühendad, siis proovid ja kui toimib, siis tinuta üle ka igaks juhuks.
Kõige lihtsam on vist Volksul seda asja lahendada niimoodi, et võtad jagaja pistikul kaitsekummi maha ja võtad sealt keskmise juhtme, see vist ongi see roheline juhe, millest ma jahun. Koorid natuke ära ja ühendad, siis proovid ja kui toimib, siis tinuta üle ka igaks juhuks.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: tahhomeetri ühendus
Sellel lingil siin näiteks- http://www.offroaders.com/tech/Autogage-Tachometer.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ka Autocauge tahhoka installist juttu.
Ja Golf 2-el pole jagaja juurde küll vaja lisajuhtmeid sättida. Nii impulsi(süütepooli klemm 1) kui toitevoolu(klemm 15) saab üldjuhul väga mugavalt süütepooli klemmide alt kätte.
Ja Golf 2-el pole jagaja juurde küll vaja lisajuhtmeid sättida. Nii impulsi(süütepooli klemm 1) kui toitevoolu(klemm 15) saab üldjuhul väga mugavalt süütepooli klemmide alt kätte.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 22 Juul 2009, 21:04
- Auto: VW GOLF VARIANT 2016a.1,6 81kw ,GOLF 4 VARIANT 66kw
- Asukoht: ELVA
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: tahhomeetri ühendus
Kas on ka selline variant olemas,et see näidik on lihtsalt defektne??
Olen kõik võimalikke ühendusi proovind ikka sama lugu.
Mis arvate??
Olen kõik võimalikke ühendusi proovind ikka sama lugu.
Mis arvate??
-
- Huviline
- Postitusi: 31
- Liitunud: 28 Apr 2010, 20:32
- Telefon: 56257962
- Auto: vw jetta 84.a BMW 524td 89.a
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra vald, Kaisma
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: tahhomeetri ühendus
Ei hakka eraldi teemat tegema.
Eelmine omanik on Jetta 2 le pannud tahhokaga kellade ploki. Kuna orginaal oli kahe pistikuga, siis nüüd on ühega. Probleemiks on see, et kui auto käima panna, siis korraks vilgub temperatuuri hoiatuslamp, kustub korraks ära ja siis jääbki vilkuma, vaatasin üle juhtmed, aga kõik paistab korras olevat ja muud asjad toimivad( välja arvatud see, et näitab vähem kiirust )
Sellega seoses tahaks teada, et kas keegi siin foorumis on ka ise teinud sellist vahetust? Autol on mootoriks 1,6 ja aastaks 84.
Muidugi kui kellegil soovi, siis pakkuge kahe pistikuga kellasi vahetuseks.
Eelmine omanik on Jetta 2 le pannud tahhokaga kellade ploki. Kuna orginaal oli kahe pistikuga, siis nüüd on ühega. Probleemiks on see, et kui auto käima panna, siis korraks vilgub temperatuuri hoiatuslamp, kustub korraks ära ja siis jääbki vilkuma, vaatasin üle juhtmed, aga kõik paistab korras olevat ja muud asjad toimivad( välja arvatud see, et näitab vähem kiirust )
Sellega seoses tahaks teada, et kas keegi siin foorumis on ka ise teinud sellist vahetust? Autol on mootoriks 1,6 ja aastaks 84.
Muidugi kui kellegil soovi, siis pakkuge kahe pistikuga kellasi vahetuseks.