Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas raix130290 » 03 Nov 2014, 20:41

Oskab keegi need veakoodid lahti seletada?

000771 - Cylinder 3
P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 287252 km
Time Indication: 0
Date: 2014.10.13
Time: 00:00:18

Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.98 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 90.0°C
(no units): 0.0


00003 - Control Module
014 - Defective
Freeze Frame:
Fault Status: 01101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 269489 km
Time Indication: 0
Date: 2014.01.31
Time: 08:47:16


2 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 135
Mileage: 287477 km
Time Indication: 0
Date: 2014.10.15
Time: 16:13:24

02827 - Wake-Up request via ESP
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 40
Mileage: 273412 km
Time Indication: 0
Date: 2014.05.01
Time: 16:57:01

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.clb
Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B
Component: EPB VC8HC001 013 0001
Revision: 013
Coding: 0000012
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 2149030FF83C3116BBD-8074

1 Fault Found:
02443 - Control Head
008 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 108
Mileage: 288928 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.03
Time: 20:07:28

Freeze Frame:
Voltage: 12.42 V
Count: 46

Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl
Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Component: PTC-Element 0404
Revision: 00800000 Serial number:
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 03 Nov 2014, 21:17

Millest sa aru ei saa? Kustuta vead ja vaata kas tagasi tulevad. Need vead tunduvad olevat kõik sellised, et on kasutuse jooksul tekkinud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

raix130290
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 16 Jaan 2011, 20:43
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas raix130290 » 03 Nov 2014, 22:40

proovind kustutada, tulevad tagasi

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas 100avant » 17 Dets 2014, 20:57

Sharanil hiljuti mällu jälje jätnud selline kood;
- 17656 -Start of ignition timing regulation P1248 - 35 - 00 Control Deviation
Millest see tulla võis? Kas esimeste kõvade külmadega kütte kinni jäämine/peaaegu teele jäämine võis seda põhjustada või on miski muu viga asja taga? :?
Rihm ja süütenurk iseenesest paigas ja mootor käib nagu kell. Pump käis laual laiali mingi 10 000 km tagasi...

Ise küsin, ise vastan. Mingeid anomaaliaid pole ja kood tagasi pole tulnud. Ilmselt mingi jant kinnijäänud küttega ikka.
Viimati muutis 100avant, 27 Dets 2014, 12:08, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 07 Jaan 2015, 20:33

1.8 66kw monopritsele viskas sisse veateatte : 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 03-00 no signal. Peale kustutamist tuleb tagasi.
Mis sellega peale on võimalik hakata?
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 07 Jaan 2015, 22:09

Tüüpviga neil. Parmal juhul saad hakkama liugurklemmide painutamisega. Ainult potekas tuleb panna tagasi täpselt samas asendis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 27 Jaan 2015, 19:09

Sharan 99a. 81 kw diisel ja viskab veaks: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588" onclick="window.open(this.href);return false; Probleem aga selles, et see viga kaob ise vahel ka ära ja samamoodi tuleb ka tagasi. Kustutamisel on viga tagasi. Nagu mingi ühendus, mis-kus otsida?
Kontakt: 58268664

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 27 Jaan 2015, 19:28

maaan78 kirjutas:Sharan 99a. 81 kw diisel ja viskab veaks: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588" onclick="window.open(this.href);return false; Probleem aga selles, et see viga kaob ise vahel ka ära ja samamoodi tuleb ka tagasi. Kustutamisel on viga tagasi. Nagu mingi ühendus, mis-kus otsida?
Pakuks, et äkki roolilindi viga, mingis asendis annab ühendust edasi ja teises jällegi mitte?

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 27 Jaan 2015, 19:32

J.Aru kirjutas:
maaan78 kirjutas:Sharan 99a. 81 kw diisel ja viskab veaks: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588" onclick="window.open(this.href);return false; Probleem aga selles, et see viga kaob ise vahel ka ära ja samamoodi tuleb ka tagasi. Kustutamisel on viga tagasi. Nagu mingi ühendus, mis-kus otsida?
Pakuks, et äkki roolilindi viga, mingis asendis annab ühendust edasi ja teises jällegi mitte?
Selline tunne oli endal ka, et mingi hetkeline katkestus, sest bagi tuluke armatuuris vahelduva eduga põleb ja ei põle.
Kontakt: 58268664

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 27 Jaan 2015, 19:34

maaan78 kirjutas:
J.Aru kirjutas:
maaan78 kirjutas:Sharan 99a. 81 kw diisel ja viskab veaks: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588" onclick="window.open(this.href);return false; Probleem aga selles, et see viga kaob ise vahel ka ära ja samamoodi tuleb ka tagasi. Kustutamisel on viga tagasi. Nagu mingi ühendus, mis-kus otsida?
Pakuks, et äkki roolilindi viga, mingis asendis annab ühendust edasi ja teises jällegi mitte?
Selline tunne oli endal ka, et mingi hetkeline katkestus, sest bagi tuluke armatuuris vahelduva eduga põleb ja ei põle.
Aga kui tuli ei põle kas siis rooliga kohapeal ühest servast teise keerates hakkab tuli põlema?

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 27 Jaan 2015, 19:43

Ei ta teeb nii, et võib samas ka vabalt päeva põleda, aga jebib nii 3-4 korda päevas. Rooli keerates, või reguleerides see ei mõju, kuigi esimest korda hakkas nagu just sellest, et rooli kõrgust-sügavust reguleerisin. Kas istmete all ei või mingit sõlme olla nendel masinatel, kui keegi teab? Hetkel siis nii, et eile hakkas uuesti põlema ja käisin just kontrollimas ja ikka veel põleb.
Viimati muutis maaan78, 27 Jaan 2015, 19:43, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 27 Jaan 2015, 23:48

Mis on selle vea laiend? Ainuüksi "00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)" ei tähenda palju midagi. Vaata, mis laiend sellele veale on registris.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 28 Jaan 2015, 06:58

1. Airbag squib circuit, driver. 2. Too high impedance. 3. Intermittent. Kui nüüd seda mõeldi registri all. Või peaksin midagi muud sealt vaatama?
Kontakt: 58268664

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 28 Jaan 2015, 14:17

Seega N95 kaotab aeg-ajalt ühenduse ja istmete alt viga otsida ei ole põhjendatud vaid otseselt ikka N95 ahelast.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 28 Jaan 2015, 14:18

Vabalt võib tegemist olla ka vigase N95-ga.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
eumex
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas eumex » 29 Jaan 2015, 21:51

Mul taob järgnevaid veakoode:

1 Fault Found:
01504 - Bulb for License-Plate Light (X)
012 - Electrical Fault in Circuit
See, nagu aru saan, on tingitud sellest, et olen pannud LED pirnid, ei tohiks olla probleem, long codingus tuli vist midagi ära muuta, eks nv uurin.
-------------------------------------------------------------------------------
1 Fault Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
See on arusaamatu, kuna temperatuuri näitab nagu normaalselt.
-------------------------------------------------------------------------------
1 Fault Found:
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
Ja sama kõrvalistuja oma kohta. Olen teinud seda basic settingu värki, et aken alla ja hoian paar sekki, ei midagi, iga kord kui signa peale panen, tuleb paari seki pärast see piuks, nagu oleks uks/aken lahti.
-------------------------------------------------------------------------------
1 Fault Found:
00896 - Trunk Lock Unit (F256)
008 - Implausible Signal
Ei saa aru, töötab hästi.
-------------------------------------------------------------------------------
1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
???

Ehk oskab keegi täpsemalt rääkida.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Jaan 2015, 21:56

1)Esimesest lahti ei saa, sest longcodingus võid sa cold diagnosise kinni keerata. Hot diagnosis ikka jääb.
2)Kas vana viga ei või olla?
3)lihtsalt kunagi on aku maas olnud ja 0-asendid olnud õppimata. Kustuta ära
4)Mingi teema igatahes on, praegu võib ta sul hästi töötada. Uus lukk oli minumeelest 40 eurot.
5)Vana viga äkki jälle?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Laur » 29 Jaan 2015, 22:01

2 viga sul ilmselt ajast kui stange maas käis
M.O.T.T

Kasutaja avatar
eumex
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas eumex » 29 Jaan 2015, 23:19

Ma homme üritan kustutada vead ära ja vaatan mis uuesti ette lööb.
Selle stange vahetuse asja üle mõtlesin ise ka, et ehk sellest. Kuid ei saa aru miks see veateade tulema peaks.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Jaan 2015, 23:24

eumex kirjutas:Ma homme üritan kustutada vead ära ja vaatan mis uuesti ette lööb.
Selle stange vahetuse asja üle mõtlesin ise ka, et ehk sellest. Kuid ei saa aru miks see veateade tulema peaks.
Noo kui temp andur lahti ühendada?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
eumex
Huviline
Postitusi: 305
Liitunud: 10 Mai 2014, 14:21
Auto: VW Passat B6, 2.0 TDI 125kW
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas eumex » 31 Jaan 2015, 13:55

golfi_vend kirjutas:
eumex kirjutas:Ma homme üritan kustutada vead ära ja vaatan mis uuesti ette lööb.
Selle stange vahetuse asja üle mõtlesin ise ka, et ehk sellest. Kuid ei saa aru miks see veateade tulema peaks.
Noo kui temp andur lahti ühendada?
Jah, loogiline.
Nüüd kustutasin kõik vead ära, alles jäi vaid
1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Ei tea mis see on.
Ning ikkagi see paganama piuksumine kui auto lukku panna, miski andur vist otsad andnud, mida ei näita vms, või on see seotud selle tagaluugi veaga mis enne oli, kardan, et seda praegu pole selle tõttu, et ei avanud seda vahepeal, peale vigade kustutamist.

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 21 Veebr 2015, 20:25

Po18 kirjutas:1.8 66kw monopritsele viskas sisse veateatte : 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 03-00 no signal. Peale kustutamist tuleb tagasi.
Mis sellega peale on võimalik hakata?

Vahetasin ära pritsungil siis kogu süsteemi aga viga püsib endiselt. Tuleb peale kustutamist kohe tagasi.
Kokkutulekutel näeme raisk

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 21 Veebr 2015, 21:59

Adaptsioonid said seadistatud? Lisa vaata:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00670
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Po18
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 21 Veebr 2015, 22:08

Seda ei teinud. Nähtavasti seda saab kaabliga teha nagu aru saan. Ex pean arvuti taha lükkama.
Kokkutulekutel näeme raisk

status
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
Telefon: 56788327
Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
Asukoht: võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas status » 01 Mär 2015, 14:48

mul 98 82 kw passatil sellised vead
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent


1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

7 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent
01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)
49-10 - No Communications - Intermittent
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-00 - No Communications
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5)
35-00 - -
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent


Mida millega teha ? eks palju on mikrolülitites vist kinni, kuna tagumine vasak aken ka enam alla ei käi aga airbägi viga näitab(armatuuris tuli ei põle)
ja see 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) võib olla sellega seotud, et vahepeal temp anduri näidik ei tõuse kuigi mootori temp on okei?
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”