Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
status
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
Telefon: 56788327
Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
Asukoht: võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas status » 25 Mai 2017, 17:40

16710 - Knock Sensor 1 (G61)
P0326 - 35-00 - Implausible Signal

autoks lupo 1.4 55kw 2000 a. peaks olema mingi lambda [VW Bot: "Keel korda!"]? ja kas kohe uut vaja
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.

CD-R
Huviline
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
Telefon: 5027277
Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas CD-R » 25 Mai 2017, 18:52

Detonatsiooni andur.

status
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
Telefon: 56788327
Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
Asukoht: võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas status » 29 Mai 2017, 16:20

CD-R kirjutas:Detonatsiooni andur.
Kuidas mõjutab mootori tööd see? Võib panna võrdusmärgi, et viskab epc põlema ja jõud kaob gaasipedaal oluliseät ei reageeri. Sõidaks nagu turbota diisliga
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 29 Mai 2017, 17:34

Eelkõige mõjutab süüteajastust ning kütusesegu väärtust vastavalt mõõdetud ühes või mitmes silindris (sõltub det. anduri omistusest silindrile/silinditele). Kõik ülejäänud on tagajärg.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

Kasutaja avatar
imre84
Klubiline
Postitusi: 43
Liitunud: 03 Apr 2008, 13:49
Auto: Passat B5 2.8 4motion, Passat B6 2.0 4motion
Asukoht: Elva
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas imre84 » 31 Mai 2017, 10:02

Autoks Passat 2006 2,0tdi 103kW
Mootoris 2 veateadet ja kollane mootori tuli näidikute tabloos põleb.
2 Faults Found:
005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317)
P1601 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 0 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.62 V
Bin. Bits: 00000000
Bin. Bits: 0
(no units): 0.0

000385 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
P0181 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 0 km
Time Indication: 0

Readiness: 1 1 0 0 1
Kütuse temp anduri vea puhul vaatasin juhtmestiku üle - visuaalselt mingit kahjustust ei näinud. Anduri panin ka uue originaali. Kui veateate kustutan, siis kohe tagasi ei tule (mootorituli kaob ka näidikute tabloolt). Võin päev otsa autoga ringi sõita, seisma jätta, edasi sõita jne - tagasi veateadet ei tule. Tuleb alles siis, kui auto umbes 3h seisnud (st kui mootor maha jahtunud).

Ja selle "Relay for Supply Voltage" puhul tuleb veateade kohe tagasi, kui auto taaskäivitan.

Kas need 2 viga võivad olla omavahel seotud? Või on trehvanud vigane andur või midagi muud ülse.
Olen üritanud netist leida seda J317 relee asukohta ja relee nr'i. Asukoht nagu peaks olema kapoti all aku kõrval kaitsmeplokis. Ja sama aastakäigu Audi puhul on relee nr. vist 109, aga mul seal sellist pole. Seal ainut relee nr. 100

Prooviks siit foorumist abi saada, ennem kui auto elektriku juurde viin.

Lisan veel juurde, et sõidus need vead kuidagi ei avaldu. Aga häiriv on sõita, kui mootori tuli põleb.

Tänud ette.
Kasutatud varuosad sõiduautodele.
Jaamamõisa 28, Tartu
www.aveskimets.ee

A.B
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 07 Juun 2012, 21:01
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas A.B » 01 Juul 2017, 18:32

Mida need veakoodid tähendavad.

1 Fault Found:
18049 - Please check DTC Memory of A/C Controller
P1641 - 000 -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 197.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.31 V
Bin. Bits: 00000000
Temperature: 73.8°C
(no units): 144.0

Readiness: 0 0 0 X 1

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!
Part No: 7H0 820 045 F
Component: CLIMA/AC 0101
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 285F1E2B9806C05EFC3-5000

3 Faults Found:
02508 - Temperature Sensor for Refrigerant (G454)
010 - Open or Short to Plus
00819 - High Pressure Sensor (G65)
009 - Open or Short to Ground
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)
014 - Defective

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 7H0-937-049.lbl
Part No: 7H0 937 049 K
Component: BORDNETZ SGVER 1.0 1901
Coding: 0000101
Shop #: WSC 00012 000 00000
VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5072

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
002 - Lower Limit Exceeded

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Rooma » 01 Juul 2017, 18:44

Kliima rõhu andur peetis , võib ka juhe katki olla , seda siis kliima poolepealt . Muidu on pinge madal olnud mingil põhjusel , see annab ka erineavatele plokkidele vigu sisse ...
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

Injection
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Jaan 2009, 11:32
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

DTC 18000

Lugemata postitus Postitas Injection » 15 Aug 2017, 20:11

Patsiendiks on Volkswagen Golf 4, mille aiste vahel ASZ koodiga 96 kW 1.9TDI PD mootor.

Sümptomid:
*tablool kuvatav kiri "EMISSION WORKSHOP"
*kehv jõudlus - turbo ei rakendu
*mälus veakood 18000

Auto käivitub, käib, sõidab - kuid turbo rakendub korralikult vaid siis, kui töötava mootoriga süüde korraks välja keerata. Eelmainitud tegevusega kaob ka ajutiselt veakood

Chassis Type: 1J (1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
76

VIN: WVWZZZ1JZ4D014341 Mileage: 321150km-199553miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl
Part No: 038 906 019 KJ
Component: 1,9l R4 EDC 0400SG 5256
Coding: 00002
Shop #: WSC 31414
VCID: 69D3D4DD13EA440E3D-4B18
WVWZZZ1JZ4D014341 VWZ7Z0C8215633

1 Fault Found:
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 35-00 - Implausible Correlation
Readiness: 1 1 0 0 0

Seni tehtud:
*puhastatud MAP andur, selle pistik
*kontrollitud ühenduvust MAP-anduri pistiku ja aju pistiku vahel - kõigil juhtmetel on ühenduvus olemas
*proovitud uut A-osa MAP-andurit
*mõõdetud aju pistikust pingeid AutoData eeskujul

Pilt

Tihtipeale on antud veakoodiga seostatud ka kehva massi. Antud ajul käimise ajal on aga massid täiesti korras.
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Rooma » 15 Aug 2017, 20:37

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 592/005522

Solenoidklapp N75 võib ka seda anomaaliat esile kutsuda , vaata kas sealsed vaakum vollad on terved ?
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

Injection
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Jaan 2009, 11:32
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Injection » 15 Aug 2017, 21:00

Rooma kirjutas:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 592/005522

Solenoidklapp N75 võib ka seda anomaaliat esile kutsuda , vaata kas sealsed vaakum vollad on terved ?
Ross-Techi lingiga olen kursis. Eks viskan ka N75-le pilgu peale.
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!

Injection
Huviline
Postitusi: 58
Liitunud: 19 Jaan 2009, 11:32
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Injection » 16 Aug 2017, 23:35

Injection kirjutas:
Rooma kirjutas:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 592/005522

Solenoidklapp N75 võib ka seda anomaaliat esile kutsuda , vaata kas sealsed vaakum vollad on terved ?
Ross-Techi lingiga olen kursis. Eks viskan ka N75-le pilgu peale.
Probleem lahenes potentsiomeetri lisamisega, mis viis aju klemmi 71 pinge 1,95 voldilt 1,75 peale ning sellega tagas ka veateate kadumise. Short story long - tegu on chipitud isendiga, MAPist 71-le mineval juhtmel on ilmselt varasemaltki olnud takisti/potekas vahel ja seda ehk isegi chippimise ajal.
Sõidukite transport - Leia oma sõiduki transpordiks parima hinnaga teenusepakkuja!

Maarek123
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Juun 2017, 19:16
Auto: Vw passat b6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Maarek123 » 21 Okt 2017, 10:54

catalyst system below threshold bank 1.mis se veakood on

Maarek123
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 25 Juun 2017, 19:16
Auto: Vw passat b6
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Maarek123 » 21 Okt 2017, 10:57

catalyst system below threshold bank 1.mis see tähendab

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas R36 » 21 Okt 2017, 13:12

Maarek123 kirjutas:catalyst system below threshold bank 1.mis see tähendab
Et katalüsaator on veakoodivabaks tööks läbi.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Rooma » 21 Okt 2017, 18:40

.
Viimati muutis Rooma, 22 Okt 2017, 06:48, muudetud 2 korda kokku.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 21 Okt 2017, 21:32

Veakood käib kati efektiivsuse kohta aga seda veakoodi võib tekitada hoopis muud asjaolud, mis ei ole kat-ga seotud. Muide ka väljalaske leke pärast kat- ja isegi pärast kontroll-lambdat tekitab selle mõõtetulemi, kus loetakse see piirväärtuste ületus. Mõttetu on siin nüüd küsida, kust viga otsida. Vastus on: kõikjalt + kat on surnud. Haigus võib olla pihustid, küünlad, süütepoolid, õhk, vent, väljalase jne või kõik korraga kombinatsioonis. Selles mõttes diagnostikule korralik "peavalu".
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

hecate2143
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 28 Nov 2017, 19:46
Telefon: 56454149
Auto: VW Golf MK5 ja VW Passat Alltrack B7
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas hecate2143 » 28 Nov 2017, 20:40

Tere, sõiduk VW Passat Alltrack B7 2.0tdi 4motion.
Kasutasin hommikul Webastot ja trall läks lahti. Ei läinud käima ja tundus, et aku tühi(ei käijanud isegi). Wifi hiinakas diagnost Carista järgi ja sain infoks, et aku level low, ei saa jätkata. Siis sai kohe täkku antud.
Sõiduk ei käivitu ja sama seis. Garman for Vagiga sain vead kustutatud kui teine auto andis särtsu. Sõiduk käivitus. Sõitsin 4h ja ei olnud probleemi rohkem. Sain aru, et aku laetud ja kõik korras. Järgmine hommik Jälle kellad vilguvad. Displei kuvab samad errorid: Stabilisation control ESC, Tyre monitoring currently not available, no bend lighting AFS. Selge aku läbi ja poodi. Aku vahetatud ja ei ole midagi muutunud! Auto ei käivitu. Kelladel põlevad mootori tuli, kollane pidurituli, veojõukontroll ja rehvirõhu tuli. Rohkem raha ei raiska ja nüüd ootan kogemuste põhjal infot? Kas ABS andur, külm käivitus, mootori õli rõhu andur, Webasto või midagu muud?


ECU info obtained with Carista 352099 for iOS:
VIN: WVWZZZ3CZCE174322

Parking brake
Part #: 3AA907801H
Coding: 22167 (decimal)
Component: J540 EPB4 VW-86
Fault codes:
01314 Engine Control Module (ECM)
00532 Supply Voltage B+

Power steering
Part #: 5N1909144M
Coding: 258 (decimal)
Component: J500__APA-BS KL.
Fault codes:
01314 Engine Control Module (ECM)
00446 Function Limitation due to Under-Voltage
00446 Function Limitation due to Under-Voltage
00446 Function Limitation due to Under-Voltage
00668 Supply Voltage Terminal 30

Headlight aiming
Part #: 5M0907357F
Coding: 029A00000B000200 (hex)
Component: AFS-ECU
Fault codes:
13705475 Manufacturer-specific code

Heater & air conditioning
Part #: 3AA907044E
Coding: 0014004803 (hex)
Component: Climatronic
Fault codes:
10489856 Manufacturer-specific code

Trailer
Part #: 7N0907383
Coding: 4106040000000000 (hex)
Component: Anhaenger
Fault codes:
01314 Engine Control Module (ECM)
00532 Supply Voltage B+

Auxiliary heater
Part #: 7N0963272C
Coding: 31032 (decimal)
Component: Standheizer
Fault codes:
00664 Fuel Gauge
02085 Incorrect Control Module Installed
01305 Databus for Infotainment
01314 Engine Control Module (ECM)

Back-up camera
Part #: 3AF907441
Coding: 10007 (decimal)
Component: J772__Rearview
Fault codes:
00446 Function Limitation due to Under-Voltage
00532 Supply Voltage B+

Diagnost tehtud teise programmiga!
Report by CARMAN for VAG

Module: Passenger Seat
Part #:
Component: not detected
Coding:
Fault codes:
-----------------
0214: Control circuit for glow plug bank 1
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.

------------------------
Module: ABS
Part #: Z3AA614109BA 00
Component: J104 C2 450M VD23
Coding:
Fault codes: OK, no faults detected
------------------------
Module: Airbags
Part #: Z5N0959655AA 21
Component: J234__107 VW10 HI
Coding:
Fault codes:
-----------------
0214: Control circuit for glow plug bank 1
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.

Module: Central Electronic
Part #: 3AA937087J
Component: BCM PQ47 H
Coding: 600000A00000000000004180080540029F423F50088626DAD60E480C7240041
Fault codes:
-----------------
01BE: Function Limitation due to Under-Voltage
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
020E: Sunroof blind being opened
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is not running. test is inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0214: Control circuit for glow plug bank 1
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
038B: Control Module for Roof Shade (J394)
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0522: Engine Control Module
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
05F0: Rain and Light Recognition Sensor (G397)
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0E5E: Co-ordinator Start-Stop Function
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
------------------------
Module: All Wheel Drive
Part #: Z0BS907554C 40
Component: H 4M
Coding:
Fault codes:
-----------------
0522: Engine Control Module
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. Validated fault present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
------------------------
Module: Comfort System
Part #:
Component: not detected
Coding: A160879BC9F1A3036333410141891020052830E7634049F177C084FCE705801FF
Fault codes:
-----------------
0214: Control circuit for glow plug bank 1
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
Module: Trailer Recognition
Part #:
Component: not detected
Coding:
Fault codes:
-----------------
0522: Engine Control Module
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0214: Control circuit for glow plug bank 1
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
Module: Aux Heater
Part #: Z7N0963272C 48
Component: S 044
Coding:
Fault codes:
-----------------
0298: Roof beacon light
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0825: Incorrect Control Module Installed
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. Validated fault present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0519: Databus for Infotainment
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0522: Engine Control Module
Pending fault is not present. Pending fault has not been present during this driving cycle. Test is running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
Module: Unknown
Part #: Z3AF907441 01
Component: J772__R
Coding:
Fault codes:
-----------------
01BE: Function Limitation due to Under-Voltage
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.
-----------------
0214: Control circuit for glow plug bank 1
Pending fault is not present. Pending fault has been present during this driving cycle. Test is not running. Test is not inhibited by other DTC. Test has been completed. DTC validated and stored in non volatile memory. No validated fault present or fault has been validated as not present at time of request. Validated fault has not been present during this driving cycle.

Kasutaja avatar
indrek.ploom
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Dets 2017, 22:50
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas indrek.ploom » 17 Dets 2017, 23:06

Autoks Passat b6 2009 aasta, 2.0 tdi, 103kw. Annab järgmised veateated:


Address 01: Engine (CBA) Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Part No SW: 03L 906 022 QD HW: 03L 907 309
Component: R4 2,0L EDC G000AG 6209
Revision: 13H01--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000078
Shop #: WSC 69051 143 84148
VCID: 77FA73F306DEE3866C-8022

5 Faults Found:
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 301498 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.05
Time: 19:03:54

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Lambda: -11.8 %
Lambda: -11.8 %
Voltage: 3.724 V
Bin. Bits: 10001110

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 301498 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.05
Time: 19:03:54

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Lambda: -11.8 %
Lambda: -11.8 %
Voltage: 1.292 V
Bin. Bits: 10001101

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Reset counter: 255
Mileage: 301501 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.05
Time: 19:19:16

Freeze Frame:
RPM: 2024 /min
Speed: 64.0 km/h
Lambda: 42.6 %
Mass Air / Rev.: 545.0 mg/str
Voltage: 0.750 V
(no units): 16.0
Voltage: 0.975 V

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 255
Reset counter: 255
Mileage: 303571 km
Time Indication: 0
Date: 2012.03.16
Time: 22:19:33

Freeze Frame:
RPM: 782 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 14.14 V
Lambda: 91.5 %
Lambda: -24.5 %
Bin. Bits: 00001110
Voltage: 1.824 V

000069 - Boost Pressure Control Valve/Solenoid (Bank 1)
P0045 - 000 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 307781 km
Time Indication: 0
Date: 2012.05.07
Time: 15:21:49

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Load: 9.8 %
Lambda: 43.4 %
Absolute Pres.: 969.0 mbar
Temperature: 20.7°C

Readiness: 1 4 0 0 0


Kuu aega tagasi sai vahetatud mootor ja sellega kaasnevalt ka Intake Manifold Flap Position Sensor.
Siit http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes ei leidnud ma veakoodi 000069.

Äkki keegi oskab aidata
Ette tänades
Indrek

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 817
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 21 Veebr 2018, 17:53

Sai käidud täna 2014 B7 Alltrackiga proovisõidul ja peale seda ka kaabel järgi visatud. Nüüd logi vaadates leidsin 2 sellist asja.
Armatuuris miskit ei vilkunud/piikusnud/põlenud.
► Näita Spoilerit
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

poss10
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 02 Jaan 2012, 14:02
Auto: Vw Touran
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas poss10 » 14 Mär 2018, 17:07

Tervist! Oskab keegi lahti seletada veakoodi 17969 peaks olema mingi:
Quantity Adjuster Deviation mootor 1.9 tdi 81kw. Mis see tähendada võiks?

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Rooma » 14 Mär 2018, 21:25

poss10 kirjutas:
14 Mär 2018, 17:07
Tervist! Oskab keegi lahti seletada veakoodi 17969 peaks olema mingi:
Quantity Adjuster Deviation mootor 1.9 tdi 81kw. Mis see tähendada võiks?
Kütte koguse regull jääb kinni aeg-ajalt . Selle vastu aitab , kui paned paaki ATF DexronIII , 1 L paagi kohta , ja võid korrata mõned korrad .
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

poss10
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 02 Jaan 2012, 14:02
Auto: Vw Touran
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas poss10 » 14 Mär 2018, 21:47

Rooma kirjutas:
14 Mär 2018, 21:25
poss10 kirjutas:
14 Mär 2018, 17:07
Tervist! Oskab keegi lahti seletada veakoodi 17969 peaks olema mingi:
Quantity Adjuster Deviation mootor 1.9 tdi 81kw. Mis see tähendada võiks?
Kütte koguse regull jääb kinni aeg-ajalt . Selle vastu aitab , kui paned paaki ATF DexronIII , 1 L paagi kohta , ja võid korrata mõned korrad .
Mootor sureb välja jah vahest madalal pöördel. Automaatkasti õli aitaks siis selle vastu?

SimoL
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 14 Mär 2018, 14:10
Auto: 2012 Passat Ecofuel
Asukoht: Rapla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas SimoL » 14 Mär 2018, 22:20

Täna käis auto kontrollis. Näitas vigu ka elektroonikas. Mind seal kohal ei olnud, aga sain enda valdusesse paberi, mille Møller väljastas. Küll aga pole sel paberil nö traditsioonilisi veakoode.

Pilt

Oskab keegi arvamust avaldada, mida need tähendavad? Või on sealt võimalik midagi kindlat üldse välja lugeda? Võtme probleem sai lahendatud.

Tänud ette.

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Rooma » 14 Mär 2018, 22:50

poss10 kirjutas:
14 Mär 2018, 21:47
Rooma kirjutas:
14 Mär 2018, 21:25
poss10 kirjutas:
14 Mär 2018, 17:07
Tervist! Oskab keegi lahti seletada veakoodi 17969 peaks olema mingi:
Quantity Adjuster Deviation mootor 1.9 tdi 81kw. Mis see tähendada võiks?
Kütte koguse regull jääb kinni aeg-ajalt . Selle vastu aitab , kui paned paaki ATF DexronIII , 1 L paagi kohta , ja võid korrata mõned korrad .
Mootor sureb välja jah vahest madalal pöördel. Automaatkasti õli aitaks siis selle vastu?
Aitab .
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

poss10
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 02 Jaan 2012, 14:02
Auto: Vw Touran
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas poss10 » 15 Mär 2018, 02:23

Rooma kirjutas:
14 Mär 2018, 22:50
poss10 kirjutas:
14 Mär 2018, 21:47
Rooma kirjutas:
14 Mär 2018, 21:25


Kütte koguse regull jääb kinni aeg-ajalt . Selle vastu aitab , kui paned paaki ATF DexronIII , 1 L paagi kohta , ja võid korrata mõned korrad .
Mootor sureb välja jah vahest madalal pöördel. Automaatkasti õli aitaks siis selle vastu?
Aitab .
Suur tänu sulle Rooma! Proovin järgi.

Vasta

Mine “Elektroonika”