Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4933
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 01 Mär 2015, 15:04

status kirjutas:mul 98 82 kw passatil sellised vead
► Näita Spoilerit
Mida millega teha ? eks palju on mikrolülitites vist kinni, kuna tagumine vasak aken ka enam alla ei käi aga airbägi viga näitab(armatuuris tuli ei põle)
ja see 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) võib olla sellega seotud, et vahepeal temp anduri näidik ei tõuse kuigi mootori temp on okei?
Kustuta kõigepealt veakoodid ära ja vaata mis tagasi tulevad. Suure tõenäosusega ei tööta peeglisoendused kuna peegliklaasidel on soenduselemendid läbi. Airbagi viga räägib sellest, et kunagi on pinge madal olnud aga see peale kustutamist arvatavasti tagasi ei tule. Temperatuuri ainduri viga võib ka sellest olla, et kunagi on pistik lahti võetud.

tlauri
Huviline
Postitusi: 1605
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 21 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 01 Mär 2015, 15:07

Tee auto-scan logi, mille järgi on võimalik ka selgelt näha, mis moodulist vead loetud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 2019 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

status
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
Telefon: 56788327
Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
Asukoht: võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas status » 01 Mär 2015, 18:40

Tänan kiirete vastuste eest, sain juba listi 3 vea peale ;) aga nüüd on vaja juba kätega kallale minna :wave:
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.

Grave
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 14 Juul 2013, 22:59
Telefon: 5131734
Auto: Golf V
Asukoht: Kohila
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Grave » 03 Mär 2015, 21:00

Tervist!
Isend Golf 5 2006 2.0TDI 103kw

Nimelt viimase kahe nädala jooksul on 3 korda seda veakoodi löönud(Listis teine, pihustite kontrolli kood). Displeil näeb see välja nii, et lööb eelsoojenduse tule põlema ja dispalil kuvab "Engine fault Garage", ja kaob sama kiirelt kui ilmus. Ja seda eelsoojendus küünla veakoodi on koguaeg näidanud, kuigi sai uued küünlad pandud kõik.
Ehk on kellegil midagi tarka öelda? Pihustite koodi kohta ma kahjuks mitte midagi ei leid internetist.

Tänud!
Robert

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
P161C - 000 - Open Circuit
Freeze Frame
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 214377 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:17:30

Freeze Frame
RPM: 840 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.53 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000

005732 - Control Circuit for PD Injectors
P1664 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 5
Mileage: 214483 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:08:25

Freeze Frame
RPM: 1638 /min
Speed: 86.0 km/h
Load: 54.5 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 58.5°C
Bin. Bits: 00010000


Readiness: 0 0 0 0 0

100avant
Huviline
Postitusi: 1268
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas 100avant » 04 Mär 2015, 21:40

Mure VCDS 12.10-ga.
Aeg ajalt kipub programm tarduma. :( Näitab nö "liivakella" ja hakib näitudega. Eriti "measuring blocks" all või graafikut tekitades. Milles võib probleem olla? Proovitud erinevate autodega, autos asi olla ei tohiks...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1411
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 04 Mär 2015, 21:50

100avant kirjutas:Mure VCDS 12.10-ga.
Aeg ajalt kipub programm tarduma. :( Näitab nö "liivakella" ja hakib näitudega. Eriti "measuring blocks" all või graafikut tekitades. Milles võib probleem olla? Proovitud erinevate autodega, autos asi olla ei tohiks...
Ilmselt on viga selles hiina softis või installis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

100avant
Huviline
Postitusi: 1268
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas 100avant » 04 Mär 2015, 21:59

NOTFAST kirjutas:
100avant kirjutas:Mure VCDS 12.10-ga.
Aeg ajalt kipub programm tarduma. :( Näitab nö "liivakella" ja hakib näitudega. Eriti "measuring blocks" all või graafikut tekitades. Milles võib probleem olla? Proovitud erinevate autodega, autos asi olla ei tohiks...
Ilmselt on viga selles hiina softis või installis.
Soovituseks hiina kaabel üle õla kaugele visata? :oops: Kuramus, originaalkaabel päris krõbeda hinnaga... :?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

tlauri
Huviline
Postitusi: 1605
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 21 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas tlauri » 04 Mär 2015, 22:31

Asi ei ole kaablis. Orig. kaabliga esinevad samad sümptomid ja kõik on kinni arvuti seadistustes. Tavanähtus on juhmilt tigedad antiiviirusprogrammid. Pealegi 12.10.3 on beta versioon ja orig. soft.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VCDS 2019 ENGINEERING, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM

100avant
Huviline
Postitusi: 1268
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas 100avant » 04 Mär 2015, 22:35

OK. Proovin järgmisel korral viirusetõrje kinni panna. Vaatab, mis ta siis teeb. :)
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...


status
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
Telefon: 56788327
Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
Asukoht: võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas status » 10 Mär 2015, 08:00

01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1411
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 10 Mär 2015, 17:43

status kirjutas:01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
No siis tuleb see vahetada, kui klemmi painutamine ei aita.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

status
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
Telefon: 56788327
Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
Asukoht: võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas status » 10 Mär 2015, 18:33

NOTFAST kirjutas:
status kirjutas:01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
No siis tuleb see vahetada, kui klemmi painutamine ei aita.
kes mis kus klemm ?, Olen rumal ja vahest tuleb nagu lollile selgeks teha :oops:
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1411
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 10 Mär 2015, 19:39

status kirjutas:
NOTFAST kirjutas:
status kirjutas:01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
No siis tuleb see vahetada, kui klemmi painutamine ei aita.
kes mis kus klemm ?, Olen rumal ja vahest tuleb nagu lollile selgeks teha :oops:
No kes selle vea tuvastas, oleks ju pidanud teadma, et millest on jutt. Pumba peal on elektroonikaga karp. Seal on üks potekas sees. See ei tööta sul ju. Auto ei saa tagasisidet kütuse kogusest. Lisaks peaks vaatama kas see alumine pumba klapp liigub.
Viimati muutis NOTFAST, 10 Mär 2015, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 23 Mär 2015, 20:04

Po18 kirjutas:1.8 66kw monopritsele viskas sisse veateatte : 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 03-00 no signal. Peale kustutamist tuleb tagasi.
Mis sellega peale on võimalik hakata?

Nüüdseks on proovitud kolme erinevat Throttle position sensorit ja tulemusteta. Üks nendest sai ka lahti võetud ja klemme pingutatud ning puhastatud. Arvutiga ei lase ka adaptsiooni teha e. maakeeli nullimist.
Tundub et tuleb nii edasi sõitta.
Kokkutulekutel näeme raisk

teet82
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Mär 2015, 20:32

Po18 kirjutas:Nüüdseks on proovitud kolme erinevat Throttle position sensorit ja tulemusteta. Üks nendest sai ka lahti võetud ja klemme pingutatud ning puhastatud. Arvutiga ei lase ka adaptsiooni teha e. maakeeli nullimist.
Tundub et tuleb nii edasi sõitta.
Kui jutt käib monopritsest, siis seal ei ole vist küll mingeid adaptsioone võimalik teha. Loogiline oleks mõõta signaali vahetult aju klemmilt, kui seal on korras, siis tuleks teist aju proovida.

Po18
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 23 Mär 2015, 20:41

Tegu jah monopritsega ja testriga on kontrollitud ka kõik pistikud ja juhtmed kuni ajuni ja on toimivad. Auto on tänu sellele jõuetu ja hakib eriti külma mootoriga.
Kokkutulekutel näeme raisk

teet82
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas teet82 » 23 Mär 2015, 21:11

Juhtmeid tuleb mõõta ka kere ja "plussi" suhtes, et poleks näiteks kerega lühises kuskilt. Kui mõõta lihtsalt juhtmete takistust ühest otsast teise, siis ei pruugi need vead välja tulla. Hetkel pole õiges arvutis, et elektriskeeme vaadata, ei tea kuidas see ühendus on seal. Aga ikkagi jääb jutt samaks, kui aju klemmidel on õige signaal, siis võib-olla aju ise vigane.

Po18
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 24 Mär 2015, 15:45

teet82 kirjutas:Juhtmeid tuleb mõõta ka kere ja "plussi" suhtes, et poleks näiteks kerega lühises kuskilt. Kui mõõta lihtsalt juhtmete takistust ühest otsast teise, siis ei pruugi need vead välja tulla. Hetkel pole õiges arvutis, et elektriskeeme vaadata, ei tea kuidas see ühendus on seal. Aga ikkagi jääb jutt samaks, kui aju klemmidel on õige signaal, siis võib-olla aju ise vigane.

Kuna autoelektri alal tume maa siis ehk seletad vähe kuidas se kere ja plussi suhtes mõõtmine ka käib? Täna katkusin küünlad maha ja kõik olid valged kui lumi, tundub et segu on vägagi lahja ja kütet oleks rohkem vaja.
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1411
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 24 Mär 2015, 17:44

Kas sa ka tead kuidas seda plaati sinna pritsepea külge tuleb kruvida? See pole niisama lihtne kui esmapigul tundub. Teiseks oleks vaja ära mõõta need poteka ribad eraldi. Väga tihti vale paigaldusega lõhutakse need ära. Adaptsiooni seal eraldi teha ei anna kuid ka aku klemmi mahavõtmine peale paigaldust võib aidata.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 24 Mär 2015, 18:26

NOTFAST kirjutas:Kas sa ka tead kuidas seda plaati sinna pritsepea külge tuleb kruvida? See pole niisama lihtne kui esmapigul tundub. Teiseks oleks vaja ära mõõta need poteka ribad eraldi. Väga tihti vale paigaldusega lõhutakse need ära. Adaptsiooni seal eraldi teha ei anna kuid ka aku klemmi mahavõtmine peale paigaldust võib aidata.
Kui sa mõtled seda et saaks samoodi tagasi siis jah peale klemmide painutamist sai samoodi tagasi pandud. Imelik on aga see et olen proovinud ka kaht teist segusiibrit koos anduriga ja annab sama viga.
Kokkutulekutel näeme raisk

teet82
Huviline
Postitusi: 277
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas teet82 » 24 Mär 2015, 20:11

Veakood ütleb ju "no signal", kui oleks valesti tagasi pandud, siis mingi signaal vast ikka oleks.
Kere suhtes lühist mõõtes tuleb panna testri üks ots massi ja teine mõõdetava juhtme külge ning mõõta takistust.

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1411
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 24 Mär 2015, 20:45

teet82 kirjutas:Veakood ütleb ju "no signal", kui oleks valesti tagasi pandud, siis mingi signaal vast ikka oleks.
Kere suhtes lühist mõõtes tuleb panna testri üks ots massi ja teine mõõdetava juhtme külge ning mõõta takistust.
Ta ongi äärmiselt tobedalt seal ja reguleeritakse paika. Nurkades on piklikud avad, et paigaldada hästi täpselt paika. Mina kasutan selleks arvutit ja siis liigutan jälle veidike ning proovin uuesti arvutis leida koha kui signaal on olemas. Kui ta ei loe selle klemmiga õiget kohta, siis ütlebki, et pole signaali.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Po18
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
Asukoht: Saku/Soome
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas Po18 » 24 Mär 2015, 20:49

Aga seletage mulle siis kuidas kõigi kolme anduri puhul ütleb et ei saa ühendust? Usun et kolmest üks peaks ikka toimima. Kui tõenäoline on et aju ise vigane?
Kokkutulekutel näeme raisk

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1411
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 24 Mär 2015, 21:15

Po18 kirjutas:Aga seletage mulle siis kuidas kõigi kolme anduri puhul ütleb et ei saa ühendust? Usun et kolmest üks peaks ikka toimima. Kui tõenäoline on et aju ise vigane?
No ma ei saa ju väita 100% aga võimalik on, et neil oli vale asend.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Vasta