K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 22:42
- Auto: BMW E30 Touring
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Tervist.
Sain juhuslikult endale sellised asjad
VW Gamma makk ja 6CD Box eest laetav
Ja siis sain veel mõned pistikud.
Maki ja BOX-i vaheline juhe on olemas aga siit ka küsimus.
Mis pistikud sinna veel lähevad ? Kas originaalis on olemas maki väline võimendi ja kas kuskilt keegi saab jagada jooniseid või seletusi nendele mis juhe mida tähendab jne... ???
Pistikud mis veel lisaks kaasa tulid
Kavas on ühendada sellele makile mitte originaali kuuluv võimendi (Soundstream P205)
Sain juhuslikult endale sellised asjad
VW Gamma makk ja 6CD Box eest laetav
Ja siis sain veel mõned pistikud.
Maki ja BOX-i vaheline juhe on olemas aga siit ka küsimus.
Mis pistikud sinna veel lähevad ? Kas originaalis on olemas maki väline võimendi ja kas kuskilt keegi saab jagada jooniseid või seletusi nendele mis juhe mida tähendab jne... ???
Pistikud mis veel lisaks kaasa tulid
Kavas on ühendada sellele makile mitte originaali kuuluv võimendi (Soundstream P205)
Viimati muutis argo, 13 Mär 2012, 20:26, muudetud 2 korda kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 218
- Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
- Telefon: +358445899766
- Auto: Vw touran
- Asukoht: tuusula
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
googldamine peaks aitama.
http://www.google.ee/imgres?q=vw+gamma+ ... ,r:14,s:18" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.ee/imgres?q=vw+gamma+ ... ,r:14,s:18" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 22:42
- Auto: BMW E30 Touring
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
sorry ei osanud googlesse midagi kirjutada:). Tänud igastahes. Aga kas keegi foorumis on teinud nii, et ühendab originaal Gamma makile aftermarket võimendi taha ja kuidas toiminud on. (iseenesest huvitaks kogu töö protsess ja mis oli vaja ümber teha )
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
- Telefon: 57838007
- Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
rca pistikud pead siis sinna taha panema, täpsemalt siis ühendad nii et rca välimised klemmid tinutad kokku omavahel ehk ühine miinus.
(pilt laenatud ühest passat spl teemast, ehk omanik ei pahanda)
kasvöi nii
Ühendad siis selle välise osa "C1" pistikul pin3 alla
Ülejäänud rca juhtmed juba lihtsam + on siis sisemine soon rcal..
1.Vasak tagumine (LR) +
2.Parem tagumine (RR) +
3.oli siis see mass
4.Vasak esimene (LF) +
5. Parem esimene (RF) +
6. Võid kasutada kui remotet vöimendile(muidu on ka kasutusel remotena originaalis, aga igaksjuhuks pead seda katsetama, kuna võib jääda puudu signaali tugevusest, et kõik võimud ellu äratada(nagu aru olen saanud tuleb rohkem kui 1 võimendi)
loe see nüüd mõttega kakskorda läbi ja ongi olemas, pole õnneks väga raketi teadus(väga)..
(pilt laenatud ühest passat spl teemast, ehk omanik ei pahanda)
kasvöi nii
Ühendad siis selle välise osa "C1" pistikul pin3 alla
Ülejäänud rca juhtmed juba lihtsam + on siis sisemine soon rcal..
1.Vasak tagumine (LR) +
2.Parem tagumine (RR) +
3.oli siis see mass
4.Vasak esimene (LF) +
5. Parem esimene (RF) +
6. Võid kasutada kui remotet vöimendile(muidu on ka kasutusel remotena originaalis, aga igaksjuhuks pead seda katsetama, kuna võib jääda puudu signaali tugevusest, et kõik võimud ellu äratada(nagu aru olen saanud tuleb rohkem kui 1 võimendi)
loe see nüüd mõttega kakskorda läbi ja ongi olemas, pole õnneks väga raketi teadus(väga)..
Viimati muutis Ruc, 14 Veebr 2012, 19:34, muudetud 2 korda kokku.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Müüakse hi->low üleminekuid igas asisemas helitehnikat müüvas poes. Tavaline kõlari väljund peaks olema liiga "võimas" võimu jaoks, et otse ühendada.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2632
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 118 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Milline see üleminek välja näeb või kas selle ülemineku nimi ongi hi - low? Ei leia googlest..dellu kirjutas:Müüakse hi->low üleminekuid igas asisemas helitehnikat müüvas poes. Tavaline kõlari väljund peaks olema liiga "võimas" võimu jaoks, et otse ühendada.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
- highway2hell
- Klubiline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 08 Apr 2009, 10:45
- Telefon: 5102926
- Auto: VW Passat b8, VW Polo mk1, VW Golf mk1
- Asukoht: Tallinn, Lehetu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 5 korda
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
http://www.noortehnik.ee/grupid/action/ ... t_id/1174/" onclick="window.open(this.href);return false;
S&S Donor OÜ - Remondime Ameerika rauda ja ka muud! Igapäevaselt liiklen kolla-punase autoga ja teen iiu-iiu :)
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 16 Veebr 2011, 16:45
- Telefon: 57838007
- Auto: Opel Bmw mootoriga, vw körgsurvepumbaga "terrorist"
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
audiofiilid kiruvad päeva kui leiutati highlow konverter, see tapab helikvaliteedi täielikult ära, bassika jaoks sedaanil käib kah(90prossa pemmidest), seal rohkem see et "ükstapuha [VW Bot: "Keel korda!"] peaasi et tümm on", ning salongi elemendid pole ikkagi selle highlow konverteri taga, niiet lihtsalt ei saada aru sellest vahest, aga kindel ei, kuna tuleb sellest edasi heli salongi, kõrgematele elementidele antud autos, see oleks juba antud puhul raiskamine selles projektis, kui arvestada et mis konkteetses autos plaanitud/varutud on,,
ning nagu mulle targemad seletasid siis isegi kui on rca kaudu mõnda võimu lubatud 6.5v sisend siis high inputina seda ikkagi kasutada ei tohi kuna massi osa peab olema eraldatud jne. muidu on sisuliselt tulemus et poodi uue võimu järgi jälle.
aga natuke loogilisem lahendus siis oleks(lisaks mu eelmisele jubepornovälimus ideele) et näiteks osta keskklassi odavamaotsa rca kaablid, või y otsad(emased) ning siis juhe läbi lõigata, varjestuse poolne soon on nõ miinus pool ehk need kõik kokku üheks miinuseks ja siis sisemised pooled on plussid ja need vastavalt ühendada pistikutele pinnidesse...
(mul sama tehtud enda hobikal, fordil, tõsi seal makil ongi mul ainult välisevõimuläbi kogu heli, aga oem väline võim on tõeline käsn, pisem kui makk ise, ning mul vaja 2 võimu sinna taha ühendada kokku.)
mul tinutused jne olemas, käime kusagil audio poes, ostame mis vaja ära ja hakkame meisterdama, hind tuleb isegi odavam kui 2 konverterit. (kui leiab 2emast-2emast) rca kaabli siis odavam kui 1 converter, ning asi kvaliteetsem...
ehk siis selleasja analoog ise teha... vöib ka nii teha et 2 paari rcasid vötta ja neile siis ühine ots teha, sama pistik... siis asi ühes jupis..
ning nagu mulle targemad seletasid siis isegi kui on rca kaudu mõnda võimu lubatud 6.5v sisend siis high inputina seda ikkagi kasutada ei tohi kuna massi osa peab olema eraldatud jne. muidu on sisuliselt tulemus et poodi uue võimu järgi jälle.
aga natuke loogilisem lahendus siis oleks(lisaks mu eelmisele jubepornovälimus ideele) et näiteks osta keskklassi odavamaotsa rca kaablid, või y otsad(emased) ning siis juhe läbi lõigata, varjestuse poolne soon on nõ miinus pool ehk need kõik kokku üheks miinuseks ja siis sisemised pooled on plussid ja need vastavalt ühendada pistikutele pinnidesse...
(mul sama tehtud enda hobikal, fordil, tõsi seal makil ongi mul ainult välisevõimuläbi kogu heli, aga oem väline võim on tõeline käsn, pisem kui makk ise, ning mul vaja 2 võimu sinna taha ühendada kokku.)
mul tinutused jne olemas, käime kusagil audio poes, ostame mis vaja ära ja hakkame meisterdama, hind tuleb isegi odavam kui 2 konverterit. (kui leiab 2emast-2emast) rca kaabli siis odavam kui 1 converter, ning asi kvaliteetsem...
ehk siis selleasja analoog ise teha... vöib ka nii teha et 2 paari rcasid vötta ja neile siis ühine ots teha, sama pistik... siis asi ühes jupis..
Viimati muutis Ruc, 16 Veebr 2012, 00:55, muudetud 1 kord kokku.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 22:42
- Auto: BMW E30 Touring
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
nii. Sai muretsetud korralikud "Connection" RCA-d ja sai nokitsema hakatud.. Tulemuseks korralikud väljundid ja kõik toimis Kasutaja "RUC" esimese postituse järgi
Siin kohal suured tänud RUC-ile siis õpetuse ja hea abikäe eest
Sellised "Y" juhtmed millel sai emased pooled ära lõigatud
Noortehnikus maksid 3.50€
Töö reaalselt võtab aega 20 minutit ja tulemuseks on korralikult toimiv asi
Kes pole teinud võib nokitsema hakata selle järgi kindlalt töötab...
Varsti lisan tulemusest pildid ka
ÕPETUS:
Ühendad siis selle välise osa "C1" pistikul pin3 alla
Ülejäänud rca juhtmed juba lihtsam + on siis sisemine soon rcal..
1.Vasak tagumine (LR) +
2.Parem tagumine (RR) +
3.oli siis see mass
4.Vasak esimene (LF) +
5. Parem esimene (RF) +
6. Võid kasutada kui remotet vöimendile(muidu on ka kasutusel remotena originaalis, aga igaksjuhuks pead seda katsetama, kuna võib jääda puudu signaali tugevusest, et kõik võimud ellu äratada(nagu aru olen saanud tuleb rohkem kui 1 võimendi)
loe see nüüd mõttega kakskorda läbi ja ongi olemas, pole õnneks väga raketi teadus(väga)..
Siin kohal suured tänud RUC-ile siis õpetuse ja hea abikäe eest
Sellised "Y" juhtmed millel sai emased pooled ära lõigatud
Noortehnikus maksid 3.50€
Töö reaalselt võtab aega 20 minutit ja tulemuseks on korralikult toimiv asi
Kes pole teinud võib nokitsema hakata selle järgi kindlalt töötab...
Varsti lisan tulemusest pildid ka
ÕPETUS:
Ühendad siis selle välise osa "C1" pistikul pin3 alla
Ülejäänud rca juhtmed juba lihtsam + on siis sisemine soon rcal..
1.Vasak tagumine (LR) +
2.Parem tagumine (RR) +
3.oli siis see mass
4.Vasak esimene (LF) +
5. Parem esimene (RF) +
6. Võid kasutada kui remotet vöimendile(muidu on ka kasutusel remotena originaalis, aga igaksjuhuks pead seda katsetama, kuna võib jääda puudu signaali tugevusest, et kõik võimud ellu äratada(nagu aru olen saanud tuleb rohkem kui 1 võimendi)
loe see nüüd mõttega kakskorda läbi ja ongi olemas, pole õnneks väga raketi teadus(väga)..
Viimati muutis Slip, 17 Veebr 2012, 11:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 22:42
- Auto: BMW E30 Touring
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Igastahes siin nüüd tulemusest ka pilt olemas
Minu silmis näeb viisakas välja (mitte mingi porno ei torka silma ega midagi..).
Süsteem töötavalt:
Ja võimendiga mis seal taga hakkab nüüdsest salongi kõlareid juhtima (ilmselt mingis Golf 4s)
Minu silmis näeb viisakas välja (mitte mingi porno ei torka silma ega midagi..).
Süsteem töötavalt:
Ja võimendiga mis seal taga hakkab nüüdsest salongi kõlareid juhtima (ilmselt mingis Golf 4s)
Viimati muutis Slip, 19 Veebr 2012, 16:00, muudetud 1 kord kokku.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Tegelikult on selliseid pistikuid koos nende RCA juhtmetega ka poodides müügil. Seega, kes ei viitsi ise tinutada saab need osta. Ma enda omal läksid seda teed.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 608
- Liitunud: 18 Mär 2010, 17:32
- Telefon: 58505708
- Auto: t4 :g4
- Asukoht: Kuusalu-Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
Kuna sa ostsid 2 paari Y kaableid, siis kokku 7 € + tegemine. Reaalselt valmis juhe maksab letil 8 €. Et jah , kes ei viitsi nikerdada, sisi on olemas ka juba valmis toode.
CarSec/Ghost audio - multimeedia lahendused, turvaseadmed, klaaside toonimine, müraisolatsioon, parkimisseadmed, kaamerad ja palju muud kasuliku ja huvitavat teie autole
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 22:42
- Auto: BMW E30 Touring
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: K: originaal Gamma makk ja sellega kaasnev
teades milline saast kvaliteet on nendel otsadel mis selle pistikuga kaasa tulevad siis juba puhtalt heli kvaliteedi pärast läheksin tinutuse peale kindlalt välja kui muidugi inimest ennast huvitab kvaliteet sest need 1 Eurosed otsikud mis pistikugaga kaasa tulevad ei kõlba ikka mitte kuhugi.