Makk ei lülitu välja

Kõik auto audio, video/multimeediaga seoses.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Jaan 2013, 16:35

Küsimus suurtele elektrikutele, kes digitaalsete multimeetritega SINA peal....mida ise kahjuks nii väga pole. Veidi vb teemast mööda aga ei hakanud ka uut teemat tegema. Sai siis igaksjuhuks mõõdetud auto voolutarvet signa all. Olles signa peale pannud ning lastud mõne minuti seista näitas multimeeter 20A skaalal 0.05 ning 2A skaalal .005 Kohati kõikusid korraks mõlemas vastavalt 0.06/.006 peale. Kas see siis tähendab et voolu tarve ~50mA ning mis oleks norm max voolutarve? Kust võiks viga otsida(tean et saab kontrollida kui tõmmata ükshaaval kaitsmeid välja) kui ikkagi veidi liiga suur? Või see täitsa norm? Siga maas näidud kõikusid vastavalt 0.04/0.05 ja .004/.005
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3323
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 128 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HawkHill » 03 Jaan 2013, 17:21

copilot kirjutas:Küsimus suurtele elektrikutele, kes digitaalsete multimeetritega SINA peal....mida ise kahjuks nii väga pole. Veidi vb teemast mööda aga ei hakanud ka uut teemat tegema. Sai siis igaksjuhuks mõõdetud auto voolutarvet signa all. Olles signa peale pannud ning lastud mõne minuti seista näitas multimeeter 20A skaalal 0.05 ning 2A skaalal .005 Kohati kõikusid korraks mõlemas vastavalt 0.06/.006 peale. Kas see siis tähendab et voolu tarve ~50mA ning mis oleks norm max voolutarve? Kust võiks viga otsida(tean et saab kontrollida kui tõmmata ükshaaval kaitsmeid välja) kui ikkagi veidi liiga suur? Või see täitsa norm? Siga maas näidud kõikusid vastavalt 0.04/0.05 ja .004/.005
Mingi väike kõikumine on ikka tavaliselt elektroonilise multimeetriga. Võimalik, et kui krokodilliga panna ühendus, siis kaob see ära, kuna kontakt parem.
Teeme siis tehte:
80 Ah aku / 0,05 A voolutarve / 24h = 66 ööpäeva tühjenemiseni
Viimati muutis HawkHill, 03 Jaan 2013, 17:23, muudetud 2 korda kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Jaan 2013, 17:55

Jah, ilmselt kui nii kauaks seisma jätan, siis tuleb aku maha ja aku ~toa temp juurde seisma üleüldse(vajadusel laadida) ning peaks seisma probleemideta pool aastat kuni aasta. Kuid ikkagi kas see 50mA(nagu ma aru saan õigesti) on lubatud max sees v siis võiks olla väiksem a la 30mA vms?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas R36 » 03 Jaan 2013, 19:48

Noemaane kuni 100mA, absoluutne maksimum 200mA.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas copilot » 03 Jaan 2013, 20:08

golfi_vend kirjutas:Noemaane kuni 100mA, absoluutne maksimum 200mA.
Nii palju ei taha uskuda...sellise voolu tarbimise juures oleks minu 77Ah aku tühi vastavalt 32 päeva ja 15 päeva....ei taha uskuda et see norm. See miskine VW ametlik? Olen sutsu asja googeldanud...mingit vw ametliku väidet pole leidnud kuid erinevates muudes teemades on läbi käinud 50mA suurimaks lubatud piiriks. Ehk keski elupõline autoelektrik oskab miskit öelda?
Diesel Power KEEPS ME GOING

golf2gt
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 13 Nov 2012, 00:04
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas golf2gt » 15 Veebr 2013, 00:03

elektriga tegelenud üle 15aasta ja see 200mA on pullikaka, auto tarbib algul peale süüte väljakeermisel jah miski sinnakanti, aga kui "magama" jääb on 50mA maksimum.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 08 Mär 2013, 17:25

nii teema siis selline, et süütelukupõhi sai uus pandud ja tere talv makk ikka töötab, on ideid? Punane ja kollane vool jääb alles...
Viimati muutis Nokia555, 08 Mär 2013, 17:25, muudetud 1 kord kokku.

Paks-J
Huviline
Postitusi: 608
Liitunud: 18 Mär 2010, 17:32
Telefon: 58505708
Auto: t4 :g4
Asukoht: Kuusalu-Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Paks-J » 08 Mär 2013, 19:03

Järsku sul see mehaanik ,kes paigaldas viis kuskil punase ja kollase kokku ? Ehk siis süütelukk ei puutu enam mängu ..
CarSec/Ghost audio - multimeedia lahendused, turvaseadmed, klaaside toonimine, müraisolatsioon, parkimisseadmed, kaamerad ja palju muud kasuliku ja huvitavat teie autole

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 09 Mär 2013, 08:23

Paks-J kirjutas:Järsku sul see mehaanik ,kes paigaldas viis kuskil punase ja kollase kokku ? Ehk siis süütelukk ei puutu enam mängu ..
Ma võtsin lahti ja vaatasin, ei ole midagi kokku viidud, auto poole pealt tuleb 2 juhet, mõlemad on punane/sinine? mis annavad 14.8v vms ja vool neil ära ei kao, viskasin orika maki sisse ja makk lülitas ennast välja, seal mingi smart süsteem asjal?

HT27
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
Auto: Üks teine Vag
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HT27 » 09 Mär 2013, 10:18

2002a autol peabki seal raadio pistikus 2 pidevat plussi olema,aga lisaks sellele on veel acc juhe,kus võti väljas voolu pole.Võib ka olla juba can süsteemiga raadio,siis seda acc juhet pole ja see tuleb ise süütelukust vedada.Kas orig. raadio peal pistiku skeemi pole.

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 09 Mär 2013, 10:53

HT27 kirjutas:2002a autol peabki seal raadio pistikus 2 pidevat plussi olema,aga lisaks sellele on veel acc juhe,kus võti väljas voolu pole.Võib ka olla juba can süsteemiga raadio,siis seda acc juhet pole ja see tuleb ise süütelukust vedada.Kas orig. raadio peal pistiku skeemi pole.
Vot nüüd hakkas juba parem jutt tulema, ma eeldan, et ongi can süsteem, sest üheski vool ära ei kao, olen vaadanud kõik läbi.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Mär 2013, 12:33

Mis te nüüd. 2002 aasta passatil pole ükski makk CAN juhtimisega(sisse/välja)

Küll võib olla aga maki pistikus olla 3 voolu jaoks mõeldud klemmi +12v ACC ja SAFE
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 09 Mär 2013, 13:03

golfi_vend kirjutas:Mis te nüüd. 2002 aasta passatil pole ükski makk CAN juhtimisega(sisse/välja)

Küll võib olla aga maki pistikus olla 3 voolu jaoks mõeldud klemmi +12v ACC ja SAFE
No ei tea, ma vaatasin oma maki pealt ja seal on see kleebis, kus on kirjas "CAN+" "CAN-", tegemist on ikkagi vin koodi järgi 2003 aasta autoga, 12/2002, võibolla siis muutus midagi?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Mär 2013, 13:53

Can on nel sellejaoks, et suhelda kellaplokiga ja kasutada multif. rooli.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 09 Mär 2013, 14:46

et asi kergem oleks siis Pilt

HT27
Huviline
Postitusi: 105
Liitunud: 27 Juul 2009, 21:49
Auto: Üks teine Vag
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas HT27 » 11 Mär 2013, 21:11

Seal pistikus on jah ainult pidev + ja can.Kuidagi imelik et selline pistik on 2002 a autos.Aga acc juhtme peaks leidma süüteluku tagant.Või kui on plaanis roolinuppude jaoks mingi adapter osta siis seal on ka tavaliselt acc väljund olemas.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7866
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas R36 » 11 Mär 2013, 21:30

Oot said lahenduse?

Makil peab vool kaduma eksju sellelt klemmilt millel on see lüliti pilt.
Vool peab koguaeg taga olema Vb ja SAFE klemmil.

Kas laetuled olles automaat asendis süttivad kui võtme süütelukkust välja tõmbad?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Makk ei lülitu välja

Lugemata postitus Postitas Nokia555 » 11 Mär 2013, 22:35

golfi_vend kirjutas:Oot said lahenduse?

Makil peab vool kaduma eksju sellelt klemmilt millel on see lüliti pilt.
Vool peab koguaeg taga olema Vb ja SAFE klemmil.

Kas laetuled olles automaat asendis süttivad kui võtme süütelukkust välja tõmbad?
Ei saanud lahendust, viskasin originaal maki sisse ja kõik töötab, ma ei tea mis moodi sellel autol see asi lahendada tuleb, pluss on mõlemas peal, originaal makk töötab ilusti ja lülitab ennast välja, ma ei tea, ju seal siis mingi tarkus asja taga on.

Suletud

Mine “Audio ja video”