Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: MustVälk, J.Aru, GTI, dellu

liked7
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
Telefon: 54629629
Tänanud: 1 kord

Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw

Lugemata postitusPostitas liked7 » 09 Okt 2017, 16:50

Pilt

Kood 16705 mootori kiiruse andur g28 peaks siis olema.
Kui raske vahetada? Pole küll vw aga mootor ikka sama.
Viimati muutis J.Aru, 12 Okt 2017, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

dellu
Moderaator
Postitusi: 3435
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI-d, Skoda Octavia TDI-d
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas dellu » 09 Okt 2017, 16:56

2.0-l peaks see andur olema niiöelda hooratta tagas ümber vända. Seega kast maha jne.
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

liked7
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
Telefon: 54629629
Tänanud: 1 kord

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas liked7 » 09 Okt 2017, 17:01

See 1.9 77kw 2005

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

teet82
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Telefon: 51919778
Auto: VW Passat 4Motion 142Kw
Asukoht: Võrumaa

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas teet82 » 09 Okt 2017, 18:46

Andur ise on ikka eraldi ja kasti ei pea maha võtma, kuigi ligipääs on jah suhteliselt ebamugav.
Impulssratas, mille pealt andur loeb, on komplektis tagumise simmeriga, selle vahetuseks tuleb kast maha võtta.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

dellu
Moderaator
Postitusi: 3435
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI-d, Skoda Octavia TDI-d
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas dellu » 09 Okt 2017, 20:10

Imelik, mul mootor vedeleb ilma kastita praegu nurgas ja kiire pilk peale meenutas küll, et kõik ühes tükis, aga eks peab üle vaatama.
Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august? Mul endal ka oht, et tuleb üks vahetus ette võtta, ei taha käivituda, pikalt veab käima, aga peale seda kõik ideaalne ja viskab selle vea sisse. See oleks muidugi hea, kui ikkagi võimalik lihtsamalt vahetada, alles see mootor vahele sai.

Pilt
Pilt
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 455
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: VW Passat B6 Highline 2.0TDI 103kW
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas anonymous2 » 10 Okt 2017, 14:55

Mu b6 l oli ka kunagi see jama pluss veel anomaaliat. Minul oli põhjus katkised kaabliisolatsioonid(kuna punt jookseb kõris yle kasti ja vinbraga näria kõri ja siis juhtmeid
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

nibiru
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: Touran 2,0 100kw
Asukoht: Tartu

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas nibiru » 11 Okt 2017, 23:21

dellu kirjutas:Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august?

Seda starteri august "vändaanduri" uurimist tahaks täitsa näha kuidas see käib.
Škodal näiteks võtad õlifiltri korpuse eest ja saad anduri kätte. Võib ka ilma õlifiltri korpuse eemaldamisetta proovida aga siis see juba peenem töö.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

dellu
Moderaator
Postitusi: 3435
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI-d, Skoda Octavia TDI-d
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda
Kontakt:

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas dellu » 12 Okt 2017, 08:09

nibiru kirjutas:
dellu kirjutas:Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august?

Seda starteri august "vändaanduri" uurimist tahaks täitsa näha kuidas see käib.
Škodal näiteks võtad õlifiltri korpuse eest ja saad anduri kätte. Võib ka ilma õlifiltri korpuse eemaldamisetta proovida aga siis see juba peenem töö.

No see oligi küsimusena pigem mõeldud, et kust seda siis saab vahetada, kas starteri august. Pole reaalselt uurinud veel.
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

nibiru
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: Touran 2,0 100kw
Asukoht: Tartu

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas nibiru » 12 Okt 2017, 20:14

Vaata seda https://youtu.be/ifyE04R1N1E Kahjuks ei näita kuidas andurilt pistiku ära võttis. Selleks oli vist väike konks hea abiline.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke

teet82
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Telefon: 51919778
Auto: VW Passat 4Motion 142Kw
Asukoht: Võrumaa

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitusPostitas teet82 » 12 Okt 2017, 20:49

Remondijuhend soovitab kasutada spetsiaaltööriista T10118, mis on ka põhimõtteliselt konks.
Rohkem lootust on pistikut tervelt lahti saada kui panna konks otse pistiku sisse ja lukustuskeel üles tõsta hamba tagant. See õigesse kohta vajutamine väljast poolt ja tõmbamine ei pruugi alati toimida, lukustussüsteem võib katki minna lihtsalt. Konksu otsa tuleks lapikuks/teravaks käiata, et paremini sinna keele vahele läheks. Traat peab väga jäik olema, näiteks nagu jalgratta kodar.

Link:
Peida postituse lingid
Näita postituse linke


Jaga seda sotsiaalvõrgustikus

     

Mine “Diislid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

Eesti VW Klubi foorum : Lahtiütlus