Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: MustVälk, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
liked7
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
Telefon: 54629629

Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw

Lugemata postitus Postitas liked7 » 09 Okt 2017, 16:50

Pilt

Kood 16705 mootori kiiruse andur g28 peaks siis olema.
Kui raske vahetada? Pole küll vw aga mootor ikka sama.
Viimati muutis J.Aru, 12 Okt 2017, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

dellu
Moderaator
Postitusi: 3492
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas dellu » 09 Okt 2017, 16:56

2.0-l peaks see andur olema niiöelda hooratta tagas ümber vända. Seega kast maha jne.
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

liked7
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 14 Okt 2015, 19:59
Telefon: 54629629

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas liked7 » 09 Okt 2017, 17:01

See 1.9 77kw 2005

teet82
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas teet82 » 09 Okt 2017, 18:46

Andur ise on ikka eraldi ja kasti ei pea maha võtma, kuigi ligipääs on jah suhteliselt ebamugav.
Impulssratas, mille pealt andur loeb, on komplektis tagumise simmeriga, selle vahetuseks tuleb kast maha võtta.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3492
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas dellu » 09 Okt 2017, 20:10

Imelik, mul mootor vedeleb ilma kastita praegu nurgas ja kiire pilk peale meenutas küll, et kõik ühes tükis, aga eks peab üle vaatama.
Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august? Mul endal ka oht, et tuleb üks vahetus ette võtta, ei taha käivituda, pikalt veab käima, aga peale seda kõik ideaalne ja viskab selle vea sisse. See oleks muidugi hea, kui ikkagi võimalik lihtsamalt vahetada, alles see mootor vahele sai.

Pilt
Pilt
Kes tänasid kasutajat dellu selle postituse eest:
liked7
Skoor: 8.33%
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 458
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: VW Passat B6 Highline 2.0TDI 103kW
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 10 Okt 2017, 14:55

Mu b6 l oli ka kunagi see jama pluss veel anomaaliat. Minul oli põhjus katkised kaabliisolatsioonid(kuna punt jookseb kõris yle kasti ja vinbraga näria kõri ja siis juhtmeid
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

nibiru
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: Touran 2,0 100kw
Asukoht: Tartu

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas nibiru » 11 Okt 2017, 23:21

dellu kirjutas:Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august?

Seda starteri august "vändaanduri" uurimist tahaks täitsa näha kuidas see käib.
Škodal näiteks võtad õlifiltri korpuse eest ja saad anduri kätte. Võib ka ilma õlifiltri korpuse eemaldamisetta proovida aga siis see juba peenem töö.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3492
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas dellu » 12 Okt 2017, 08:09

nibiru kirjutas:
dellu kirjutas:Vaatasin natuke pilte ja tundub et kuidagi vahetatav jah. Peab uurima, ilmselt siis starteri august?

Seda starteri august "vändaanduri" uurimist tahaks täitsa näha kuidas see käib.
Škodal näiteks võtad õlifiltri korpuse eest ja saad anduri kätte. Võib ka ilma õlifiltri korpuse eemaldamisetta proovida aga siis see juba peenem töö.

No see oligi küsimusena pigem mõeldud, et kust seda siis saab vahetada, kas starteri august. Pole reaalselt uurinud veel.
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

nibiru
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Mär 2009, 12:09
Auto: Touran 2,0 100kw
Asukoht: Tartu

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas nibiru » 12 Okt 2017, 20:14

Vaata seda https://youtu.be/ifyE04R1N1E Kahjuks ei näita kuidas andurilt pistiku ära võttis. Selleks oli vist väike konks hea abiline.

teet82
Huviline
Postitusi: 237
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa

Re: Engine speed sensor

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Okt 2017, 20:49

Remondijuhend soovitab kasutada spetsiaaltööriista T10118, mis on ka põhimõtteliselt konks.
Rohkem lootust on pistikut tervelt lahti saada kui panna konks otse pistiku sisse ja lukustuskeel üles tõsta hamba tagant. See õigesse kohta vajutamine väljast poolt ja tõmbamine ei pruugi alati toimida, lukustussüsteem võib katki minna lihtsalt. Konksu otsa tuleks lapikuks/teravaks käiata, et paremini sinna keele vahele läheks. Traat peab väga jäik olema, näiteks nagu jalgratta kodar.

dellu
Moderaator
Postitusi: 3492
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora TDI, Skoda Octavia TDI, Audi A3 8P facelift TDI
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Engine speed sensor 1.9Tdi 77kw

Lugemata postitus Postitas dellu » 23 Okt 2017, 10:25

Huh, mul läks vähemalt lihtsalt. Üks juhe oli puruks umbes seal kohas, kus õhufiltri ninapoolne lõpp, ehk kust kogu mootori kaabeldus jookseb. Keegi spetsialist oli seda lappinud nn pressitava jätkuga, aga juhe ilmselt oksudeerus ära ja eks mootorivahetusega ja kaablite liigutamisega võis veel viga saada (doonori kaabeldusega sai võetud). Ime muidugi et ta veel vahest ikka käima vedas, ju väristas piisavalt ühendust vahepeal. Lõpuks aga ei käivitunud enam üldse ja pidi süvenema hakkama.
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Vasta