2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2404
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion, BMW e34 525
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas Siim » 07 Dets 2016, 19:07

Tere!
Mure suur!
Autoks audi a4 2.0 tdi 103kw, 2005a(b7). Läks siis põlema se saatuslik tuli nagu ikka(oil pressure), umbes 20 meetrit hiljem juba seisis. Tõmbasin karteri alt, ja õlipumba kuuskant võll oli mingi ise tehtud käkk, suvalisest kuuskandist(lõikamis jäljed peal), otsad kulunud juba nagu ikka. Tasakaalustus võllid lasin tartus Reinul taastada(väga ilus töö, 150 euri), uus febi bilsteini õlipump, uus kuuskant võll, uued saaled(kõik olid viisakad, v.a 4 silindri kepsul oli üks väike õrn kriips peal, tükke välja loopinud ei olnud ja ühtlaselt kulunud üleüldiselt! Viisakad isegi võiks öelda. Saaled läksid kolbensmithi omad. Nii, pill kokku, kõik alt ots käis õigete momentidega kinni, Õliks castrol 5w40 nagu ikka, filter mahle.
Ja 2k+ lööb tule põlema uuesti. :mrgreen:
Any idea?
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2404
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion, BMW e34 525
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas Siim » 08 Dets 2016, 09:57

Nukkvõllide saaled lährvad vahetusse,neid pm polegi :mrgreen:
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

dub1
Huviline
Postitusi: 745
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 6 korda

Re: 2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas dub1 » 08 Dets 2016, 11:07

Kas siis nukk sai ka viga?
VäikeWürst - VW

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2404
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion, BMW e34 525
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas Siim » 08 Dets 2016, 17:52

Homme saab teada.
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2404
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Telefon: 57 411 411
Auto: B5.5 TDI 4motion, BMW e34 525
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas Siim » 11 Dets 2016, 11:58

Nukk viisakas, uued saaled nukale ja pill käib nagu miska.
If u ain't scrapin, then u ain't low enough!

miilits
Huviline
Postitusi: 1512
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 53423753
Auto: 4motion 142kw --MIILITS--, 330xd e91-müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab, passat b7 4mo
Asukoht: tallinn / jõgeva /tartu/::::53 423 753
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas miilits » 16 Jaan 2018, 19:02

Keegi kuskilt leiab infot, mis mootorid ja mis tähised need selle kuuskant võlli probleemiga oli, milliste aastate või mudelitega mure kadus?
HUVILINE ....

4ratast
Klubiline
Postitusi: 395
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: Golf GTI DSG 2017
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda
Kontakt:

2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas 4ratast » 17 Jaan 2018, 16:09

miilits kirjutas:
16 Jaan 2018, 19:02
Keegi kuskilt leiab infot, mis mootorid ja mis tähised need selle kuuskant võlli probleemiga oli, milliste aastate või mudelitega mure kadus?
Väidetavalt 2005 aasta septembris muudeti ehitust - vanu müüdi lõbusalt veel tükk aega peale sedagi. Täpsemalt räägivad juba auto mudelid ja VIN koodid. Üldiselt 2007+ esmaregistreeringuga autod on vast juba enamvähem.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄ ▅ ▇

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7036
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas R36 » 17 Jaan 2018, 16:42

Mure kadus uuema 100mm pika õlipumba võlliga. Mõnedel autodel on see ka vahetatud. Näiteks minu vanal B6-l oli ajaloost näha, kus oli pandud juba uuem plokk.

b0b
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 11 Okt 2014, 09:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid

Lugemata postitus Postitas b0b » 13 Veebr 2018, 11:25

Kas uuemal 2009 passat CBAB mootoril on probleem lahendatud? Nimelt ilma ühegi eelneva anomaaliata jooksis sõidupealt kokku. Vänt ja saaled kinni. Kas tasuks süvened ja otsida probleem ning uurida kas saab antud mootorist asja või soetada uus mootor? Uue mootori leidmine tundub ka keeruline olevat kui esialgu arvatud sai ja hinnad pole päris need mida lootsin olevat.

Vasta