2008 Passat B6 BMR käivitus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 02 Okt 2018, 16:01

Hommikune esimene külmkäivitus vaevaline. Kas tasuks proovida hõõgküünalde vahetust Enne kui mujalt uurima hakata?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 02 Okt 2018, 16:05

Vincento kirjutas:
02 Okt 2018, 16:01
Hommikune esimene külmkäivitus vaevaline. Kas tasuks proovida hõõgküünalde vahetust Enne kui mujalt uurima hakata?
Vaevaline? Siin ikka vaja täpsustada, kas ei jaksa kerida või kerib ja käivitub longates? Kaabel peaks ka küünlad ära näitama.

Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 02 Okt 2018, 16:09

Vaevaline selles suhtes, et tahab pikalt käiamist. Kaabel mingeid vigu selles suhtes ei näita

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 02 Okt 2018, 16:31

Vincento kirjutas:
02 Okt 2018, 16:09
Vaevaline selles suhtes, et tahab pikalt käiamist. Kaabel mingeid vigu selles suhtes ei näita
Aga kerib korralikult? Et välistada starteri viga. Ja kui käima hüppab, käib kohe korralikult kõigi silindritega või lonkab mõne hetke?

Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 02 Okt 2018, 16:39

Kerib korralikult ja kui käima läheb, siis kõigi silindritega. Netist lugesin et vcds'iga on võimalik kuidagi küünalde hõõgumisaega pikendada

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 02 Okt 2018, 17:37

Vincento kirjutas:
02 Okt 2018, 16:39
Kerib korralikult ja kui käima läheb, siis kõigi silindritega. Netist lugesin et vcds'iga on võimalik kuidagi küünalde hõõgumisaega pikendada
Eeee, ma ei panustaks üldse küünaldele hetkel. Kui kasvõi 2 küünalt ära on, siis käitub teisiti. Küte ei vaju alla?

Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 02 Okt 2018, 18:13

Kuidas seda kontrollida?

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 195
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 02 Okt 2018, 18:41

Jälgin huviga. Ka mul sama teema, et käivitub pikemal käiamisel. Ka sooja mootoriga. Diagnost viga ei näita, aga lähipäevil katsun leida diagnostiku, kes oskab ka pihusti jne jne jne tööd ja väärtusi ja näitusi vaadata. Ise kahjuks oskan vaid vigu näha.
Kontakt: 58268664

Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 11 Okt 2018, 12:25

Kuidas kontrollida seda kas kütus vajub alla või mitte?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 13:40

Vincento kirjutas:
11 Okt 2018, 12:25
Kuidas kontrollida seda kas kütus vajub alla või mitte?
Kasvõi nii, et lased mingi pihusti pealt pealetuleva toru lahti ja annad starterit (just peale pikemat seismist).

Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 11 Okt 2018, 14:38

TiitRE kirjutas:
11 Okt 2018, 13:40
Vincento kirjutas:
11 Okt 2018, 12:25
Kuidas kontrollida seda kas kütus vajub alla või mitte?
Kasvõi nii, et lased mingi pihusti pealt pealetuleva toru lahti ja annad starterit (just peale pikemat seismist).
Kui vajub alla, siis on mis?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 15:49

No mis sa ise arvad? Kui küte pihustini ei jõua, siis ei toimu ka plahvatust ju? Ühesõnaga, kui toru lahti lased, peab sealt kütust tulema hakkama, kui mitte, siis küte on tagasi vajunud.

teet82
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas teet82 » 11 Okt 2018, 16:59

See on pumppihustitega mootor, seal ei saa päris nii, et lased toru lahti kuskilt. Samuti pole arvutiga suurt vaadata, sest seal pole rõhuandureid kütusesüsteemis, mille näite lugeda. Mingeid teste saab teha kui manomeeter tandempumba külge ühendada. Viga tavaliselt pihustite kummirõngastes, kuni plokikaane veani välja mõnikord.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 4116
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat 2.0 TDI 130 KW 4-motion R-line DSG 2013; VW Passat B6 2.0 TDI DSG Highline 2008; Jeep GC 2.7 CRD 2003.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 27 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 11 Okt 2018, 18:01

teet82 kirjutas:
11 Okt 2018, 16:59
See on pumppihustitega mootor, seal ei saa päris nii, et lased toru lahti kuskilt.
Ok, ma pumppihustitega asja pole näppinud, siiani on vaja olnud KSP-ga diiselautosi mudida.

Vincento
Klubiline
Postitusi: 126
Liitunud: 14 Nov 2015, 20:00
Auto: 2008 VW Passat Variant R-line 2.0TDI 125kw
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas Vincento » 12 Okt 2018, 07:09

teet82 kirjutas:
11 Okt 2018, 16:59
See on pumppihustitega mootor, seal ei saa päris nii, et lased toru lahti kuskilt. Samuti pole arvutiga suurt vaadata, sest seal pole rõhuandureid kütusesüsteemis, mille näite lugeda. Mingeid teste saab teha kui manomeeter tandempumba külge ühendada. Viga tavaliselt pihustite kummirõngastes, kuni plokikaane veani välja mõnikord.
Kas ja kuidas BMR mootoril seda kontrollida võimalik?

teet82
Huviline
Postitusi: 255
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Okt 2018, 16:56

Tavaliselt minnaksegi selle peale välja, et viga on pihustite kummirõngastes ja vahetatakse lihtsalt ära, samuti tihend plokikaane ja tandempumba vahel. Või nagu juba kirjutasin, siis manomeetiga saab ka kuidagi testida tihendite korrasolekut, remondijuhendites on kirjas see protsess ja suuremad VAG töökojad oskavad seda teha arvatavasti. Võib ka lihtsalt proovida autot parkida kuskile kallakule nina alla poole ja vaadata, kas käivitub paremini hommikul. Minu meelest peaks tegelikult see mootor korraks turtsatama isegi kui kütus ära vajub, sest pihustitesse jääb alles mingi osa.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7119
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW Golf MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 61 korda
Kontakt:

2008 Passat B6 BMR käivitus

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Okt 2018, 18:05

teet82 kirjutas:
12 Okt 2018, 16:56
Tavaliselt minnaksegi selle peale välja, et viga on pihustite kummirõngastes ja vahetatakse lihtsalt ära, samuti tihend plokikaane ja tandempumba vahel. Või nagu juba kirjutasin, siis manomeetiga saab ka kuidagi testida tihendite korrasolekut, remondijuhendites on kirjas see protsess ja suuremad VAG töökojad oskavad seda teha arvatavasti. Võib ka lihtsalt proovida autot parkida kuskile kallakule nina alla poole ja vaadata, kas käivitub paremini hommikul. Minu meelest peaks tegelikult see mootor korraks turtsatama isegi kui kütus ära vajub, sest pihustitesse jääb alles mingi osa.
Tuleb mõõta rõhku tandempumba otsast. Kui rõhk ei vasta normidele tuleb pigistada kinni tagasivool ja kui siis on surve ok tuleb vahetada tihendid. Kui ei, tandempump.

Vasta