1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: dellu, GTI, J.Aru

Vasta
oliver1337
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas oliver1337 » 13 Okt 2018, 18:38

Tervist,

VCDS kaabel näitab, et kõrgsurvepumba ajastus täiesti paigast,
Aga ei saa aru, et kas liiga varajane või hiline, ehk mõni mees siin oskab öelda.
Kas seda saab veel päästa pumbaga reguleerides, või ... !?

Pilt

ivohi
Klubiline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 6 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas ivohi » 13 Okt 2018, 18:51

Julmalt varajane, hilise puhul ei oleks kollast joont üldse näha. Ilmselt pumba keeramisega saad korda jah.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4801
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 13 Okt 2018, 19:29

Vaata enne veakoodid üle, kui juhtpihusti veakood sees siis ei näegi reaalset pritsehetke.

oliver1337
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas oliver1337 » 13 Okt 2018, 20:52

J.Aru kirjutas:
13 Okt 2018, 19:29
Vaata enne veakoodid üle, kui juhtpihusti veakood sees siis ei näegi reaalset pritsehetke.
1 Fault on
00550-Start of injection regulation
17-10-control Difference-Intermittent

Kas sellest piisab, et petab reaalse pritsehetke ära ?

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1656
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 13 Okt 2018, 22:36

Kui süüde reaalselt nii varajane, siis seda peaks häälest ka kuulda olema- plagiseb nagu vana mersu takso :) Hiline käib pehmelt, aga käivitub samas kehvemini.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

oliver1337
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Apr 2018, 17:03
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas oliver1337 » 14 Okt 2018, 12:40

tobimarg kirjutas:
13 Okt 2018, 22:36
Kui süüde reaalselt nii varajane, siis seda peaks häälest ka kuulda olema- plagiseb nagu vana mersu takso :) Hiline käib pehmelt, aga käivitub samas kehvemini.
Pole kunagi diislitega väga kursis olnud aga plagiseb küll nagu traktor , käivitamisega probleeme pole aga väga uimane on !

Rooma
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas Rooma » 14 Okt 2018, 15:57

Hilisema on just käivitus parem , eriti kulunud mootori ja pumba puhul.
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1656
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Okt 2018, 11:15

Rooma kirjutas:
14 Okt 2018, 15:57
Hilisema on just käivitus parem , eriti kulunud mootori ja pumba puhul.
Hmm, ma vastupidist kogenud omal ajal kui Golfi peal seda mootorit omanud ja sai teistelgi hobi korras pumpa sätitud. Varasemaks toomisega paranes käivitus.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

Kasutaja avatar
tobimarg
Huviline
Postitusi: 1656
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B7 Higline BMT DSG TDI 4MOTION
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 15 Okt 2018, 11:18

Siin lahatud ka varasem vs hilisem süüde teemat: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=139762

Soovitaks kindlasti pigem varasemaks panna kui hilisemaks.
VW Passat B7 Highline BMT DSG TDI 4MOTION

t6nis3
Huviline
Postitusi: 1850
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 6 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Nov 2018, 22:38

Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 1850
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Jetta 1.6 TD 51kw, Vento 1.9 TDI 66KW(76kw), Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf VI 1.6 PD TDi77kw.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 6 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Nov 2018, 22:45

Hiliseks muutub süüde ka siis,kui väntvõlli otsas olev hammasratas on oma kiilupeal nihkes. Seega on kohe tegemist V.V otsa remondiga.

GTI
Moderaator
Postitusi: 6896
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 Vortech SC
Asukoht: Nõmme
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 52 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Nov 2018, 08:34

t6nis3 kirjutas:
08 Nov 2018, 22:38
Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Ei pruugi olla midagi ''ise paigast läinud'', vahest kontrolliti esimest korda pritsenäite ja selgus selline asi. Paigast võib olla viimasest rihmavahetusest või pumba mahakäimisest saadik.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 4801
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Telefon: 53364980
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 15 korda

1.9 81kw AFN kõrgsurvepump reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Nov 2018, 11:07

t6nis3 kirjutas:
08 Nov 2018, 22:38
Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Miks jätta hammasrihma venimist välja kui just see mõjutabki kõige rohkem? Kogemus sama mootoriga kus peale rihmavahetust esimene talv läks ka -25 kraadiga matsust käima (lastud vahetada), teine talv juba vähema külma juures pidi parasjagu käiama. Vaatasin pritsehetke ja see oli hiline, peale õigeks keeramist oli jälle poole pöörde pill. Peale seda olen ise hammasrihma vahetatud, väntvõlli otsa polt oli korralikult kinni ning rihmaratas loksunud pole.
Muidugi seda ei tea, kas pritsehetke peale rihmavahetust reguleeriti ja kuidas täpselt pandi aga fakt on see, et kui üks talv käivitub ideaalselt (ehk pritsehetk piisavalt õige heaks käivitumiseks) ja teine mitte siis see võib tuleneda rihmavenimisest tingitud hilisest pritsehetkest.

Vasta