1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas Antss » 15 Aug 2019, 21:49

Tere.
Kiskusin lahti enda vana 1.9 mis seisma jäi ja avastasin, et väntvõll oli pooleks murdunud. Samuti avastasin, et kahemassiline hooratas oli kinni keevitatud.
Kui palju rolli võib kinni keevitatud kahemassiline rolli mängida?

Andres
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas tito » 15 Aug 2019, 21:54

Mina ütlen et mängib, kuigi rohkem võiks lammutada kasti!
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

fomoco
Huviline
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
Telefon: 5I9I26II
Auto: Alhambra
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas fomoco » 15 Aug 2019, 22:45

Kas tänapäeval on nõrgemad kastid, et vajavad kahemassilist hooratast?

Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas Antss » 15 Aug 2019, 22:48

Mida tänapäeva all mõtled? 2000aasta oma igatahes.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas tito » 15 Aug 2019, 22:59

Oleneb millega võrrelda aga kahemassilise mõte on mootori nn müra jõuülekandes vähendada/ühtlustada. Kui seda saab tõsiselt võtta, siis selle tõttu ka kast väiksemate dolerantsidega ning täpsemini koostatud, seega pole liigse kindlusevaruga pidanud arvestama. Kui lülis kett nõrgemaks teha... nii on
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

tegelane5
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 16 Aug 2019, 16:32

Kas ketas oli leevenditega? Nagu aru saan on kahemassilisel ilma leevendusvedrudeta ketas ja kui kettas ka enam vedrusi pole siis minu meelest võib vänt pooleks minna küll.

Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas Antss » 16 Aug 2019, 20:14

Leevendeid polnud ning olen nüüd peale väikestviisi vastuse otsinguid samal arvamusel, kuigi nagu siin ka eelnevalt vastatud, peaks lõhkuma pigem kasti.

Mäletan kui auto kunagi ostsin siis alguses tundus, et justkui läbi pedaali oli vibra või mootorit kuidagi tunda. Nüüd siis teada miks, internet annab klaaskuulilt vastuseid, et ilma leevenditeta ja kinnise kahemassilisega annabki tunda.

Pilti ka võllist.
Pilt

Pilt
Viimati muutis Antss, 16 Aug 2019, 21:20, muudetud 3 korda kokku.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas tito » 17 Aug 2019, 10:34

No just, see nn müra mida dmf peaks leevendama ongi jah keres jms tunda. Kui nüüd arvestada, et sidur selle vorstilati keskel siis väga vahet pole kummas otsas koormustaluvus lõpeb, tavaliselt on see kastis kuna kk koosneb väiksematest ja rohkematest osadest.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2066
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 60 korda

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas ryan » 17 Aug 2019, 11:03

Mul oli ka vanal mootoril leedukad kahemassilise kinni keevitanud, kiirendades tõmbas vibra sisse, meeldiv ta ei olnud.
Algselt mõtlesin, et mootoripadi aga ei.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 17 Aug 2019, 22:35

Kavalad - enne auto müüki keevitatakse väsinud ja kolisev kahemassiline kokku ja kolina probleem selleks korraks lahendatud.

Antss
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
Auto: Bora 1.9TDI
Asukoht: I-Da Vijrumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9 dmf->smf = väntvõll pooleks?

Lugemata postitus Postitas Antss » 17 Aug 2019, 23:34

Eks kisun millalgi boral praegu peal oleva mootori maha, siis näeb sinna ka sisse, ehk on sama asja tehtud. Üks on kokkusattumus, kaks juba muster.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"

Vasta

Mine “Diislid”