PD tandempumba leke

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juun 2013, 19:58

Antud teema vist ei ole siin foorumis väga laialdaselt kajastamist leidnud, mis sest, et pidavat olema PD puhul ja just vanematel LUK pumpadega vägagi levinud probleem....USAs oli isegi nendega olnud tagasi kutsumine 2005 aasta , euroopas vist mitte.

Nimelt siis avastasin, et minu PD mootori tandempump lekib otsa kaane vahelt diislit vaikselt, mis tilgub vaikselt jahutusvedeliku flantsi ja sinna jooksva paari lõdviku peale, mille tulemusena võib tekkida sealt jahutusvedeliku leke, sest diisel antud lõdviku materjaliga kokku ei sobi. Kusjuures jahutusvedeliku väike leke sealt auto ostes oli, ja see sai korda, kuid ei osanud arvata, et millest see tingitud oli. Kuid probleem seisneb nüüd selles, et seda otsa tihendit pmt ei olegi saada....võimalik saada ainult mootori blokikaane ja pumba vahele käivat tihendit/tihendeid. Juurde ka veidi selgitav pilt.
Pilt


Et küsiks, kuidas siinsetel PD omanikel sellega kogemusi on? Nüüd on 2 võimalust....kas osta uus pump (300+ veidi peale EUR) v siis see otsa kaas maha võtta ja kasutada nn tihendi silikoni. On keegi seda viimast keegi ka siinsetest ise teinud? Tõesti ei kutsu see hind uut ostma, seda enam, et tegu pmt VAG inseneride antud juhul laus idiootsusega mitte pakkuda seda lihtsat tihendit varuosana....v ongi pumba eluiga sellisena arvestatud :shock: Peab vist proovima, ja muidugi nii, et mitte ükski tilk silikoni ei pääseks pumba sisse, sest siis on uus pihusti v pihustid ilmselt garanteeritud :lol:

Üks DIY link kah(kerida veidi lõpu poole 1. leheküljel), kus üks niiviisi lekke ise peatanud:
http://uk-mkivs.net/forums/t/326850.aspx

Antud teemas muidu kasutati sellist asja:
Pilt
Viimati muutis copilot, 06 Juun 2013, 20:02, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas Siim-O » 06 Juun 2013, 20:05

Olen teostanud otsakaante lekke peatamisi päris mitu korda ja täitsa toimib. Kasutasin tihendamiseks Loctite 518 hermeetikut. Kui rahakott kannatab siis soovitan just Loctite 518 vahele panna ja jääb pidama, kuid pinnad tuleb eelnevalt ilusti puhastada näiteks Brake cleaneriga.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juun 2013, 20:09

Jah, diilist vms veidi õlisest kraamist peaks puhas olema. Aga mismoodi sa tegid. Ehk oskad seletada täpsemalt a la kas ajasid seda silikoni sinna tihendi soone põhja vms ja kas tasub lasta üldse ennem kaane tagasi panekut kuivada a la 24H et olla kindel et ei pressiks silikoni pumba sisse. Lisaks, mis mõõtu torx sinna läheb?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas Siim-O » 06 Juun 2013, 20:22

See loctite 518 tahkub ära alles siis kui õhuga kokkupuude puudub. nii et ei pea pakendi otsa kinni teipima et ära ei kuivaks. Kõige parem saab nii kui mõlema poole pindadele kanda õhuke kiht seda ja siis kokku kruvida. võiks lasta taheneda umbes pool tundi vähemalt ja siis võib külge kruvida. Kui ei eksi siis oli 20 torx. Seal kaane ja korpuse vahel on õhuke metall tihend. Võid teha ka tihendi mõlemad pooled kokku ja siis vahele panna. aga lihtsam on kaanele ja/või korpusele kanda hermeetikut.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juun 2013, 20:35

OK, vaatab, kas seda sinu nimetatud kraami siit saab, aga peaks ka see sinine ok olema ja taheneb 24h täielikult õhukese kihina. Kaane ja pumba vaheline osa tundub olema ok, st ilmselt pumba päris maha ei kisu....ainult see otsa kaas. Otsa kaane puhul siis ainult pindadele panid, ning tihendi soonde mitte? Probleemiks pidi olema teinekord see, et kaane pinnad pole päris tasased ja õhuke kiht silikoni ei pidavat igakord toimima :roll: On ikka krdima insenerid, raske siis seda seal olevat originaal tihendit varuosade valikusse pannna, selge ju et sellised asjad kipuvad külm-kuum-külm jne ära surema. :twisted:

Aga tänud info eest...vaatama ja aretama. Muidu neil pumpadel pidi läbi minema ka vaakumi ja kütte kambri vaheline tihend, mille tulemusena pidi tekkima nii vaakumi probleemid, võimalik kütte jooksmine mootorisse(???) kui ka kütte tagasivajumine....õnneks mingeid selliseid süptomeid pole seni nagu täheldanud st õlitase ei lange ega tõuse, käivitub paugult ja vaakumiga ei tohiks kah nagu midagi häda olla.

EDIT! Selle PD motoga pole üldse vedanud tundub...alles lendas turbo(kuigi uue turboga lendab asi nagu linnuke st paremini kui vanaga, nii et smile on kõrvuni....81kw vanakoolikas vs 96PD on ikka nagu öö ja päev....ok, mul on ta tegelt ~110kw juurde remapitud hetkel). Kahemassiline vajab kah vahetust, aga see ok...teada tuntud viga neil ja TDI omades sellega arvestanud ja õnneks teenib ennast tagasi suht ruttu rääkimata muidu heast TDI dünaamikast ja kütte kulu sinna juurde. Veidi OT d kah :lol:

Nüüd peale seda tandempumba jama jääb üle veel oodata nuka ja/või mõne pihusti surma, kuid nukad tundusid kambri kaant maha võttes OK olevat ja pihustite näidud kah kaabliga parimast parimad. Auto läbisõit(kontrollitud ja õige) 270tkm.
Viimati muutis copilot, 06 Juun 2013, 20:48, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Siim-O
Huviline
Postitusi: 779
Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
Telefon: 53629264
Auto: BMW E36 Convertible
Asukoht: Tartu- Valgjärve
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas Siim-O » 06 Juun 2013, 20:49

Kui pumba külge jätad siis tekib oht, et pumbast valgub mingil määral ikka õli või kütet pindadele mida tihendada vaja. Parem oleks, kui pumba maha võtaks. See plokikaane ja pumba vaheline tihend pole nii kallis, et asja keerulisemaks ajada. Pealekauba võid ka seda hermeetikut ka pumba ja plokikaane vahelisele tihendile panna. Boral/Golf4-l on eriti lihtne seda maha ka võtta võrreldes passatiga.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juun 2013, 20:51

OK, jah, uus tihend ei maksa pmt emmigi. Kuid neil on vist kaks erinevat? st ühed on mingid kummist ja teine metallist v siis käivad mõlemad a la kumist tihendid alla soonde ja siis see metallist peale?

EDIT! Joonise järgi nagu peaks mõlemad olema, kuid välismaistes foorumites läbi käinud jutt et emb kumb :roll:
Viimati muutis copilot, 06 Juun 2013, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 06 Juun 2013, 21:12

Luk I pumbal kummist, Bosch I tihend plekist.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juun 2013, 21:20

Riho72 kirjutas:Luk I pumbal kummist, Bosch I tihend plekist.
Oled kindel?Nagu aru saanud, siis siin seal kus neid müüakse on räägitud aastast ja pumba tootjast pole juttu, lihtsalt vist on muutnud natuke disain. :roll: Minul 2003 aasta ja vaadates seda DIY linki, mis andsin, siis vaakumi poolne pumba osa näeb välja nagu see parempoolne, millel siis metallist tihend :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Riho72
Huviline
Postitusi: 554
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas Riho72 » 06 Juun 2013, 22:09

Siis peaks tihendi kinnituskõrv paistma (vt parema alumist osa)
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juun 2013, 22:35

Riho72 kirjutas:Siis peaks tihendi kinnituskõrv paistma (vt parema alumist osa)

OK, aga tänud privas saadetud info eest kah...sinu saksa keelsest rodust(millest ma ei jaga mõmmigi), oli täitsa kasu googles. Nagu selgus, teeb vist Meat & Doria neile pumpadele ikkagi ka seda välimist tihendit. Kogu pumba komplekti(tihendid-ka sisemised, poldid) maksavad mingil saksa saidil 40EUR+kuller. Komplekti Meat & Doria enda nr on 91147. Toodab ka ise seda pumpa muidu. Nice :thumbup: Esialgu vist läheb silka. Edasi vaatab, vb tellib ka komplekti,et saaks nii nagu peab.

Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Juun 2013, 19:07

Niih, sai siis pumba otsakaanele silkat vahele pandud. Kusjuures minu pumba otsa tihend on metallist....minu eelmises postituses oleval pildil vasakul ülevalt teine st see mis on pildil pumba ja plokikaane vahele käiva metallist tihendi all...mingit kummist tiendit seal ei olnud. Pumpa päris küljest ikkagi võtma ei hakanud, sest tundus omajagu pusimist....eriti just nende voolikute küljest võtmisega ja tagasi panemisega. Pumba sees olevate avasuste vahele sai alguses kaltsu surutud et imaks diislist kuivaks ja ei tilkunud kuskilt midagi enam peale. Peale seda pumba ja kaane pinnad brake cleaneriga puhtaks ja nii kaanele kui ka pumba korpusele õhuke kiht tihendi silikoni et see metallist tihend saaks mõlemale poolele silikoni ja nii 5-10 minutit lastud kuivada et oleks õrnalt pinnakuiv. Lasen nüüd öö läbi kuivada ja eks siis homme vaatab teeb proovisõidu, et kas lekib v mitte. Ei olnud pumpa maha võtmata midagi see töö keeruline....pigem see pumba maha võtmine on lisatöö juurde, kui see pumba ja kaane vaheline tihend ei leki.

Muidu küsiks, et kui see mootori ja pumba vaheline tihend lekkima hakkab, siis peaks ta ju lekkima ainult õli vms, mitte kütet, sest küte ei tohiks vaakumi poolele ju üldse pääsedagi?

Ning küsimus teadjatele, et kas see norm, et see kütte pool on seest veidi õline vms? õrnalt nagu oli kaas ja ka pumba seest paar kohta mustaks määrdunud....võta kinni muidugi kas see on mingi tihendi mustus v siis mootoriõli? Või võib arvata, et vaakumi ja kütte kambri vaheline tihend enam ei pea nii hästi? Või siis mustus paagist, mis pika peale ikkagi filtrist läbi saanud.

Olen veel natuke nende pumpade kohta lugenud, siis nagu aru saanud, uuemat tüüpi Bosch pumbad on parema ehitusega st vaakumi ja kütte pool on kuidagi paremini eraldatud nii et kütte lekkimine mootorisse ei ole nii kerge tulema. :roll:
Viimati muutis copilot, 12 Juun 2013, 19:17, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas R36 » 12 Juun 2013, 19:10

Kütus võib lekkida mootoripoolele ja siis on juba jama.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Juun 2013, 19:18

golfi_vend kirjutas:Kütus võib lekkida mootoripoolele ja siis on juba jama.
Jah, arvestades PD nukkade niigi pirtsakat olemust kehvale õlile v välpadest üle laskmisele, siis diisel õlis ei ole mitte hea kooslus. Tihedamini õli taset jälgima, mis muud hetkel.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 12 Juun 2013, 19:25

Saab ikkagi kütet kah lekkida kaane ja pumba vahelt...pildil siis "fuel feed and return":

Pilt
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Juun 2013, 16:27

Sai siis proovisõidul käidud....esialgu tundub et leke peatatud. Tänud kasutajale Siim-O väikeste nõuannete eest.
Diesel Power KEEPS ME GOING

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3372
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 807 korda
Tänatud: 131 korda

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas MustVälk » 13 Juun 2013, 19:33

Teema tuletab meelde, et peaks mootori pesu tegema ja vaatama kas ma sain ka lekke peatatud mootori ja pumba vaheliste tihendite vahetusega.

Passatil on vist mõeldud, et võtad mootori maha, teed kapitaal remondi ja paned kõik uued osad külge, sest mootori taha ei mahu ka minu väiksed näpud

Ja insenerid varsti mõtlevad välja auto mis kestabki vaid rihmavahetuse aja. :D
Viimati muutis MustVälk, 13 Juun 2013, 19:44, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Põhjus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 13 Juun 2013, 20:07

Passat ses suhtes vist jah tänuväärne ei ole...rihma vahetuseks kisu nina maha jne....ainuke asi mis hästi kätte hakkab, on turbo :D . Aga ega nende tänapäeva autodega nii vist ongi...mida uuem seda vähem kestab, sest kõik on tehtud "plastiliinist"! Kuidas muidu selles röövkapitalistlikus ühiskonnas kasumeid laes hoida.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 15 Juun 2013, 00:29

Copilot , lõika lahti teema mida oma jutu sees mainisid. Nimelt.81 kw. on vana koolikas ,(kas siis heas mõttes), aga P D. oma ehituselt on kapriisne. Mina vastan JAH.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 15 Juun 2013, 00:55

Must Välk. Sinu profiil on karistatav. Oma isiklikku last eksponeerida foorumis on NÕME.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 15 Juun 2013, 01:14

t6nis3 kirjutas:Copilot , lõika lahti teema mida oma jutu sees mainisid. Nimelt.81 kw. on vana koolikas ,(kas siis heas mõttes), aga P D. oma ehituselt on kapriisne. Mina vastan JAH.
JAH, PD on kapriisne, kuid enamus kapriise tulevad välja, kui omanik on laisk hooldustega. Antud pumba lekke teema pmt tüüpviga, kuid maksis mulle mõne euro tihendisilikoni näol. Kuid 96kw PD dünaamika ei ole isegi mitte võrreldav 81kw omaga....sp ma selle mootoriga masina valisingi, mis sest et 81kw vanakoolika oleks saanud jupp maad odavamalt v lausa saia raha eest siinmail :wink:

Muidugi saab ka 81kw vanakoolikast 96kw PD sarnase raketika teha, aga selleks vaja lisafinatsi ja hetkel ei näe ma sellel pointi....lihtsalt remap sellel motol ei ole minu jaoks just see õige. Kokkuvõttes olen rahul mõlemaga.....kui 81kw laiali lendaks, siis istutaks just 96/110KW PD vana asemele, aga üle 400tkm läbinud vanakoolikas teeninud seni truult.

EDIT! Aga mis oli sinu küsimus mulle v mis sa sellega öelda tahtsid?
Viimati muutis copilot, 15 Juun 2013, 01:16, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

priidu6
Huviline
Postitusi: 691
Liitunud: 27 Okt 2012, 21:09
Auto: Golf III 1.6 / Golf IV 1.9
Asukoht: Tallinn/Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas priidu6 » 15 Juun 2013, 10:26

Eestis on vist küll moto laialilendamise puhul suht keeruline korralikku asendusmootorit leida. Ei ole väga usku kohalikes romulates müüdavatesse Saksast toodud romudesse. Enamustel juhtudel võetakse auto ilmselt ihtsalt arvelt maha.

Huvitav, kui palju maksaks romulas 81kw mootor? - samas tuleb ilmselt vahetada koos mootoriga veel mitu muud asja.
Viimati muutis priidu6, 15 Juun 2013, 10:43, muudetud 1 kord kokku.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas dellu » 17 Juun 2013, 13:00

Mina olen 81kw mootorid, ilma kollede ja lisaseadmeteta, k.a pump jne müünud kuskil 200-ga. Milleks piirudada ainult Eestiga? Või mõtlesid ainult mootori ostmist? 81kw vanakool-> 96kw PD ülemineku lihtsuses ma väga kindel pole. Kes selle kaabelduse pärast seal kokku ajab. Mina läksin seda teed, et kaabeldus tuli ka PD pealt ja sobitus pärast ülejäänud autoga. Ei olnud vaja 0st hakata leiutama mootorile kaabeldust. Bora on ju kogu auto üks kimp, seal midagi väga ei ühenda kokku lahku. Vol2 peaks lähipäevil ühendama hakkama kui mootor peale saab. Eks siis ole näha palju jälle tööd oootamas on. Ma arvan, et üldiselt on lihtsam kas sama mootor vahele visata või õige auto osta. Arvestades oma eelmise Bora ehitusaega, siis teistkorda ma seda enam ei teeks. Täna teistkorda teen ainult selle pärast, et kere on hulka huvitavam kui igapäevane G4/Bora. Vähemalt on suht väike oht, et teine samasugune tänaval vastu tuleb (vähemalt mitte iga päev).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas copilot » 17 Juun 2013, 14:34

Mõtlen ikka koos PD juhtmestikuga....ise aretada vist ei ole nagu pointi.
Diesel Power KEEPS ME GOING

spacesnow
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Jaan 2006, 15:48
Auto: VW Passat B7 2.0TDI 103kW DSG '2013
Asukoht: tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: PD tandempumba leke

Lugemata postitus Postitas spacesnow » 13 Aug 2013, 10:35

Tere,

Jagan kogemust. 2008 avastasin et jahutusvedeliku voolik lekib, vahetasin vooliku. 2009 sama jama, vahetasin vooliku ja leidsin, et sinna tilgub tandempumba kaane vahelt diislit. Värvaltransis pandi mingit pastat tihendi asemele ja see püsis 2012 a keskpaigani, siis hakkas uuesti lekkima. Parandati samamoodi ja sedasi toimis kuni 2013 aprillis "lähivälismaa" kiirteel käis ilge pauk ja pidin auto laskma kohalikku töökotta lohistada. Auto mootoriruum õli täis ja all loik. Õnneks selgus, et ainult tandempump oli tükkideks lagunenud ja midagi muud paha ei olnud juhtunud. Soomes läks pumbavahetus maksma 730.- € ja 2 päeva. Samapalju oleks see ka maksnud kui juba 2008a oleks uue pannud, siis oli läbisõit 240k. Kahe tihendiparandamisega (kokku u. 100 €) sain sõita 5 aastat ja 125k kilomeetrit. Pumba lagunemine 120 km/h kiirteel ei olnud muidugi plaanitud ja oleks vist võinud ka halvemaid tagajärgi esile kutsuda. Kui pauk käis ja mootoriruumi vaatasin, olin kindel et auto jääb põtra romulasse...

Vasta

Mine “Diislid”