1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Autoks siis passat B5.5 pumppihustitega mootor. Olen märganud, et esimeste 0 kraadidega mis on olnud, hommikuti tahab auto pikemalt käiamist saada, ennem kui käima läheb. Soojast peast läheb poolest pöördest ja olen märganud, et külma mootoriga viskab väheke musta välja kui tühikäigul käib kohapeal.
Eelsüüted sai vaadatud üle eelmine sügis aga igaks juhuks kontrollin selle ka üle. Kuna niikuiii järgmine kuu läheb rihma vahetuseks jne, siis ehk keegi oskab öelda põhjuseid? Auto toodud itaaliast eelmine aasta, siis sai vahetatud termostaat ja vahetatud sai ka pihustite tihendid.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Mindfreak »

Soovitaks omast kogemusest alustada nuka asendi üle vaatamisest. Millegipärast oli minu autol peale 35 000 KM läbimist nukk drastiliselt paigast läinud ja tekkisid samuti esimese külmaga koheselt käivitus probleemid.
Kontrollida saad seda kõige kergemi diagnostika kaabliga.

Pilt

Jälgima peaks kõige parempoolset näitu, sooja mootori ja tühikäigul.
Viimati muutis Mindfreak, 14 Okt 2013, 13:46, muudetud 2 korda kokku.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas Laur »

Ja kui asend paigas siis tõenäoliselt pihusti tihendid tahavad vahetust. Kui vahetad kasuta boschi komplekti!!!
M.O.T.T

jaan64
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 12 Okt 2013, 15:57
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas jaan64 »

Ilmselt süütenurk vale. Mul samuti itaaliast toodud passat 1,9TDI 96kw,kuni rihmavahetuseni oli külmaga sama jama.Meister kes rihma vahetas ütles et muutis süütenurka,kuna itaalias pidavat see olema seoses soojema kliima ja mägedes madalama õhurõhuga veidi teine.Mul tekkisid käivitusprobleemid alla16 külmakraadi,peale rihma vahetust käivitus veel miinus 30.

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Kuna endal autocom vabalt kasutusel, siis oleks vaja vag grupi diagnossi kaablit. Et kes oleks nõus tartus üle vaatama kiirelt tühikäigul ja sooja mootoriga käiva pilli, siis andku teada. Kui itaaliast toodi, siis räägiti, et väheke timmiti pihusteid jne...Aga ikkagi oleks vaja üle vaadata asjad vag diagnossiga.
Kellel olemas sinine vag kaabel, võtku ühendust minuga ja eeldavasti inimene, kes jagab asjast mitte iga võhik..Kes ostnud kaabli ebayst ja kohe tehnik valmis. 8))
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Synchronization angle kõikus 4.40 ja 6.50 vahel.
Nonii ma kuulan teie arvamust nende andmete kohta.
Pilt
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Ime, et üldse käivitub :) Seda on liiga palju, samas millal viimati rihm vahetati, võib viidata rihma venimisele, kui vahetatud hiljuti siis lihtsalt paika reguleerida.
Viimati muutis R36, 18 Okt 2013, 20:08, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

golfi_vend kirjutas:Ime, et üldse käivitub :) Seda on liiga palju, samas millal viimati rihm vahetati, võib viidata rihma venimisele, kui vahetatud hiljuti siis lihtsalt paika reguleerida.

Mis täpsemalt paigast ära on siis?? Rihm läheb vahetusse järgmine kuu alguses, et siis tuleb paika ajada.
Ja tegin üld diagnossi kahm, äkki mõndadel on samasid vigasid esinenud, siis võiks lahti seletada teised vead 8))
Üks küsimus, mis päris diisliga kokku ei lähe aga ikkagi...passatil on elektrilised kokkuklapitavad peeglid, kas neid saab alarmiga seostada, et kui lukku paned siis peeglid lähevad ka kokku?
Pilt
Viimati muutis slide, 18 Okt 2013, 20:17, muudetud 1 kord kokku.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

slide kirjutas:
golfi_vend kirjutas:Ime, et üldse käivitub :) Seda on liiga palju, samas millal viimati rihm vahetati, võib viidata rihma venimisele, kui vahetatud hiljuti siis lihtsalt paika reguleerida.

Mis täpsemalt paigast ära on siis?? Rihm läheb vahetusse järgmine kuu alguses, et siis tuleb paika ajada.
Ja tegin üld diagnossi kahm, äkki mõndadel on samasid vigasid esinenud, siis võiks lahti seletada teised vead 8))
► Näita Spoilerit
Rõhu andur vahetada, kuid tundub rohkem, et pistik lahti ja alarmi sensor küpse.

Juhul kui rihm vahetatakse õigete lukustitega siis peab see näit olema kohe õige.
Viimati muutis argo, 18 Okt 2013, 23:54, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Spoiler.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Nonii vahetasin rihmad ja kõik asjad ära uute vastu. Järgmise päeva hommikul läks enam vähem normaalselt käima aga vb sõltus see temperatuurist...aga täna hommikul tahtis ikkagi pikemat käivitamist saada. Kuna mul lukusteid ei olnud saada ja tellides ei jõudnud õigeks ajaks kohale, siis sai niisama ära tehtud nurgad ja märgid paika. Peale esimest hommikust käivitamist töötab auto igati normaalselt. Ehk see külmalt käivitumine tekitab kahtlusi, palju peab andmed peavad olema sooja/külma mootoriga pritsenurk jne??
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Syncronization angle/syncro angle/torsion value paluks uuesti üle vaadata töösooja motoga tühipööretel. Golfi vend ju ütles et sul oli see ulme paigast ennem kui jõudsid rihma vahetada st sul oli see lausa 4.4 nagu ma näen. Enamus PD motodele pidi 0.5 olema ideaali lähedasem. Seda enam,et sa tegid töö kuidagi üle **rse st ilma lukustiteta. Nuka ajastus ja selle korrasolek mõjutab otseselt ju PD motol pritse ajastust seega käivitamist...selle nuka paigasolekut pmt see nimetatud termin/terminid näitavadki.
Viimati muutis copilot, 23 Nov 2013, 10:34, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Nonii, sai siis "Syncronization angle" timmitud paika kõigub enamjaolt 0 ja 0.5 vahel ning vahel viskab ka 1.1.
Kas ta ei tohi üle 0.5 kõikuda, et siis tean kas timmin veel natukene. Aga nüüd sai jälle hommikust käivitumist proovitud, no tundus naq oleks natukene paremaks läinud aga ikka tahab ketramist saada ja veakoode ei ole.
Sai pihusteid ka jälgitud esimesed kolm silindrit kõikusid seal kuskil -0.6 vahel ja neljas silinder oli +1.2 vahel ja kõikus +1 juures. Kuna pumppihustite kõikumine on lubatud -2.8...+2.8 mg/käik, siis pihustid peaks ok olema.
Viimati muutis slide, 04 Dets 2013, 08:11, muudetud 1 kord kokku.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

See kõikumine on ok.

Tegelikkuses on pihustitega see et alla 0.5 on eeskujulik. Kuni 1.0 on hea. Üle selle on rahuldav. Mootor käib, kuid näidud ikkagi liiga suured.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas copilot »

Küsiks, mis pihusti tihendid said vahele, kui neid aasta tagasi vahetati? Golfi vend ise vahettas vist vähem kui aasta hiljem need kõige odavamad OE omade vastu, sest ei kestnud need B osad kaua.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Minu auto eluteekond lõppes koos odavate tihenditega. Tartuvaim sai 2 korda vahetada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Ega ma täpselt enam ei mäleta mis firma omad nad sinna said, aga b-varuosana nad olid. Mõistlikum on, siis esindusest osta tihendite komplekt, kui kuskilt forssist jne?? Eks proovin vahetada ära pihusti tihendid aga soovitage mis firma oma vms võtta.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Bosch bosch ja veelkord bosch. Vähemalt mina leian nii, sest A-varuosad on ka boschi omad. Pigem räägi, kust praegused said ja kui palju maksis.

Forsist mõttetu bosch tihendeid osta, sest seal 10 eurot kallim tüki pealt. Anna mulle oma auto vinid ja aastad jne... saaks sulle Reedel koodi vaadata, mille järgi saad igaltpoolt põhimõtteliselt tellida. Paljudel kohtadel pole lihtsalt boschi kataloogi, kuid tellida saavad sellegipoolest.
Viimati muutis R36, 04 Dets 2013, 18:41, muudetud 2 korda kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

Mul läks jah hästi sain kaks korda pihistitihendeid vahetad, algul b kati rämps ``värvilised `` tihendid. Need pidasid vastu napilt poolaastat ja siis ostsin a kati tihendid ehk boschi tihendid ja siiani probleemi ei ole ptui ptui ptui. Boschi tihendid ostsin forsist 7 € silindri kohta nii, et 4x7€ ...... aaaga ma ei tea mis nad praegult maksavad kuna pole enam vaja läinud.

e09211k
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Mai 2010, 20:09
Auto: vw golf 4
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas e09211k »

Tere, lasin teha diagnostika ja kas antud piltide peal on ka näha nukkvõlli asendi olekut-nimelt vahest külmalt tahab saada 3-4 tiiru, enne kui käivitub.
Pilt

Pilt

slide
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 25 Apr 2011, 21:13
Auto: Passat B5.5
Asukoht: Lõuna

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas slide »

Sai täna tsekke uuritud ja jõudsin järeldusele, et aasta alguses tihendeid vahetades, siis sai pandud "värvilised tihendid". Ja täna hommikul oli 0 kraadi väljas, kui käivitasin autot ja kolm korda nagu turtsus ning läks käima. Samuti tellisin täna uued boschi tihendid ära koos poltidega jne.
Treilerveod tartumaal ja vajadusel üle eesti.
15t kandevõimega.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas 85GTI »

Tere sai siin sügisel ka diisel lõpuks soetatud ja juba tunnen diisli rõõme sain juba turbo vahetatud ja puha aga nüüd tundub süütenurga probleem olevat nimelt samamoodi hommikul peaaegu läheb käima ja siis ketra mingi 2-5 sekki kuni käima puristab ennast.

Vaatasime sõbraga synchronization angle kõigub seal 4,3-4,9 vahel, et see siis viitabki nuka vales asetuses?
Olen oma eelmisel passatil 1.8t ja tavalisel 1.8 rihma mitu korda vahetanud ja siin veel mitmeid bensukaid ja vanemaid diisleid kuid kunagi pole nuka hammasratast nihutanud, seega küsin kas siin videos nähtu põhjal saab\võib seda süütenurka muuta?

http://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY" onclick="window.open(this.href);return false;

Mainin ära, et eelmise omaniku sõnul on rihm hiljuti vahetatud kas siis vahetajad ei kasutanud lukusteid või ajas ta mulle pada ja rihm on purunemise äärel või veninud (igivana siis)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas R36 »

4.3-4.9 näitab, et süüde on varajane. Veninud hammasrihmaga läheb süüde hilisemaks. Aga vaata hammasrihma seisund üle, uuel hammasrihmal peaksid kirjad külje peal loetavad olema. Video on korrektne.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas copilot »

85GTI....lohuta end sellega, et a la 25-30tkm aastase ls juures sõidad sa vs sama vana ja sama võimas bensukas selle turbo tagasi umbes aastaga...seega aasta pärast võid uuesti vahetada. Eks see vana diisli ost ongi põrsas kotis....oleneb kuidas hooldatud. Olen ka ise suht peale ostu 7tkm turbo vahetanud PD motol....probleem selles, et ei tea kuidas ja kes autot selle 270tkm ls juures hooldanud ning kuidas ümber käidud(ajalugu puudulik), LS õige muidugi. Samas vanakoolikal mina sõitnud 120tkm kanti ja veel lennanud pole(küll on kulunud ja tahab vahetust, aga kui käed jalad küljes ja koht kus tööd teostada, siis saab 200EUR hakkama)...mõne bensukaga võrreldes teeb kütte kulult asja tasa juba paari kuuga. Ja ma ei hakka siinkohal rääkimagi minekust selle madala kulu juures.
Diesel Power KEEPS ME GOING

e09211k
Huviline
Postitusi: 60
Liitunud: 01 Mai 2010, 20:09
Auto: vw golf 4
Asukoht:

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas e09211k »

► Näita Spoilerit
Kas keegi oskab siis midagi nende piltide kohta öelda?
Viimati muutis argo, 03 Jaan 2014, 17:33, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Spoiler.

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa

Re: 1.9 TDI PD pikk käivitus hommikuti.

Lugemata postitus Postitas 85GTI »

To Copilot:

Küttekulu on võrreldes 1.8t passatiga kõvasti tunda ja mineku poolest on see 1.9tdi 74 kw poolest ka minule meeltmööda just see, et väänet on.
Mul on muidugi chiptuning ka ning tavalise 74kw passuga võrreldes on vahe märgatav.

Diisli miinuseks on paraku mootori keerukus bensukaga võrreldes, kõik lisavidinad.

Sorri, et teemast mööda läks korraks.

Vasta

Mine “Diislid”