Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Nov 2014, 18:17

Noo kui on normaalne pood siis küll saavad originaali ka sulle. Minul igatahes origa probleeme pole olnud.

Küünlad saavad voolu releelt, mis omakorda ajust.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 09 Nov 2014, 18:25

golfi_vend kirjutas:Noo kui on normaalne pood siis küll saavad originaali ka sulle. Minul igatahes origa probleeme pole olnud.

Küünlad saavad voolu releelt, mis omakorda ajust.
No mul see juhtmestik ka olemas mis küünaldele voolu viivad, aga pole kindel, et autopoolsel pistikul (suur ja ümmargune) ka see võimalus olemas, kui ei siis jääb see tegemata, sest ei tea kus asub relee ja kus ajust see juhe releese tulema peaks?
Kontakt: 58268664

jass161
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
Auto: VAG
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas jass161 » 09 Nov 2014, 18:27

Wahleri oma sobib ka väga hästi. Jutt käib sharanist? Kui käib, siis kas sul webastot pole?

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 09 Nov 2014, 18:49

jass161 kirjutas:Wahleri oma sobib ka väga hästi. Jutt käib sharanist? Kui käib, siis kas sul webastot pole?
Nii passatist, kui ka sharannist. Aga sharanil on kül mingi lisasoojendi, mitte webasto, aga see ei töötanud ja ainult suitses, sai suvel remonti viidud ja hetkel pole veel peale pandud, see on päevade küsimus kui peale panen ja tõe teada saan. Aga passat b5 kerega ka nii soojaks ja mitte nii kiirelt ei lähe, kui mu eelmine b4 kerega passat. Ka olen jällegi poest 2 uut termostaati proovinud ja ei lähe, Kui 20-30 km. sõiduga soojaks läheb ja see normaalne, siis vist pean rahule jääma, kuigi vana passat oli selle kõrvalt ikka parem.
Viimati muutis maaan78, 09 Nov 2014, 18:52, muudetud 1 kord kokku.
Kontakt: 58268664

jass161
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
Auto: VAG
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas jass161 » 09 Nov 2014, 19:47

Passat peaks ikka praeguse ilmaga 15 km maantee sõiduga minema. Sharanil see suitsukeha juhiistme taga põhja all ongi webasto( kero). Sharani sugusel kuudil on see väga hea ja oluline. Pane peale tagasi ja naudi sõitu. Mitte stiilis: Et mul sharan ja talveriietus on kohustuslik osa sõidust.

Kasutaja avatar
maaan78
Huviline
Postitusi: 196
Liitunud: 22 Apr 2010, 20:29
Telefon: 58268664
Auto: Vw passat b6 07a. 2.0/125kw, Ford galaxy 99a. 1,9 81kw.
Asukoht: Kesk-eesti, Paide.
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas maaan78 » 09 Nov 2014, 21:15

Ma kindlalt ei väida, aga nagu mingi eber...... oli see lisasoojendi. Ma tõin tegelikult näite eelmisest talvest, praegu jah sõidan 4-5 km ja saab sooja aga nagu öeldud, siis talvel lausa probleeme sooja saamisega ja ega temp ka tõuse naljalt. Igal juhul proovin korra veel uue termostaadiga ja proovin siis soovitatud termostaati.
Kontakt: 58268664

Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 637
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas Riivo » 10 Nov 2014, 13:48

ingel [VW Bot: "Keel korda!"]..jama ikka tänapäeva autodega...igast normid aetakse suuremaks ja küttekulud ka tõusevad aga fakk sooja ei saa normaalselt...mina vahetasin suvel rihmavahetuse käigus 87C termostaadi vastu, välja tuli 80(?) kraadine..oleks üle 90 kraadise leidnud pannuks tolle hoopis...aga kindlasti läheb radikale ka papp ette kolmveerandi radika ulatuses..eelmine talv oli ilma papita ikka karm...Jürist sõitu alustades sulasid aknad alles Mõigus :?

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 10 Nov 2014, 15:52

maaan78 kirjutas:Ma kindlalt ei väida, aga nagu mingi eber...... oli see lisasoojendi. Ma tõin tegelikult näite eelmisest talvest, praegu jah sõidan 4-5 km ja saab sooja aga nagu öeldud, siis talvel lausa probleeme sooja saamisega ja ega temp ka tõuse naljalt. Igal juhul proovin korra veel uue termostaadiga ja proovin siis soovitatud termostaati.
Eberspächer lisasoojendi ilmselt. http://www.eberspacher.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

jass161
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
Auto: VAG
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas jass161 » 10 Nov 2014, 16:09

Riivo kirjutas:ingel..jama ikka tänapäeva autodega...igast normid aetakse suuremaks ja küttekulud ka tõusevad aga fakk sooja ei saa normaalselt...mina vahetasin suvel rihmavahetuse käigus 87C termostaadi vastu, välja tuli 80(?) kraadine..oleks üle 90 kraadise leidnud pannuks tolle hoopis...aga kindlasti läheb radikale ka papp ette kolmveerandi radika ulatuses..eelmine talv oli ilma papita ikka karm...Jürist sõitu alustades sulasid aknad alles Mõigus :?
Jama tekib siis ka, kui külm õhk otse mootori peale puhub, ehk puudub põhjakaitse.

Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 637
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas Riivo » 10 Nov 2014, 18:44

kaitse on mul omal kohal...lihtsalt eelmine kahepoolene muu automark läks palju kiiremini soojaks...õikalt jõudsin kadaka risti sis juba leiget puhus, praegusega enne tondi risti pole lootustki talvisel ajal sooja saada

jass161
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 01 Nov 2011, 19:24
Auto: VAG
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas jass161 » 10 Nov 2014, 19:47

Linnavahel 1.9 väga hea küttekeha pole. Aga maanteel see vastu 100km/h 15 km peab minema 90kraadini, praeguse ilmaga

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas copilot » 10 Nov 2014, 22:43

Võtaks selle asja siis kokku....praeguste pigem plussi poole olevate temp juures peaks ikka diisel minema suht normilt soojaks minema(5-10km olenevalt kui kõrgele pöördeid lased kiirendustel ja kas linn v maantee). Ei tohiks probleemi olla ka a la -10c juures ja seda ka mitte siis, kui ees pole mingit pappi ega mootoril põhjakatet(pole seni neist kumbagi paigaldanud). Nn soojaks minemise probleem tekib seal nii -20c alates(läheb kauem soojaks kuid hoiab kui juba on) ja -25c juures tõesti läheb 90c suht kaua ja olenevalt sellest, kui palju sooja salongi nõuad. Eks maha jahtub kah suht kiirelt, eriti kui salongi tahad võim kuuma õhku saada ja kuskil linnavahel madalamate pööretega tiksud. Ennem korraliku pakast st praegusel soojal ajal, kel siin diislid soojaks ei lähe, ikka miskit mäda. Vb siis MK4/Bora diisel veidi teine(ja seda ka ilma mingisuguste pappideta ja põhjakateteta) kui siin mõne mehe passatid. Aga selge on see, et -25c on juba diislile õlejõu käiv....kus kohast see lisa soe teil peaks tulema siis, kui kütet põletatakse kohati üüratutes kogustes vähem vs bensukatega st 100km läbimisel tekib ka vähem jääksoojust/energiat!??? Selleks ongi need lisasoojendid a la webasto jne, et seda puudujääki talvel kompenseerida!
Viimati muutis copilot, 10 Nov 2014, 22:47, muudetud 5 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 637
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas Riivo » 10 Nov 2014, 23:53

ju sis on VAG midagi valesti teinud kuna konkureeriv sakslane sai pea -30ga täiesti normaalselt soojaks kuni 10 km jooksul....aint et jah...topitakse igast sodi mootorisse et rohelistele meelehead teha aga juhile mõeldakse juba vähem

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7865
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 229 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas R36 » 10 Nov 2014, 23:56

Riivo kirjutas:ju sis on VAG midagi valesti teinud kuna konkureeriv sakslane sai pea -30ga täiesti normaalselt soojaks kuni 10 km jooksul....aint et jah...topitakse igast sodi mootorisse et rohelistele meelehead teha aga juhile mõeldakse juba vähem
Räägime konkreetsetest masinatest ja mootoritest, siis saab järeldusi teha.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Nov 2014, 06:24

Riivo kirjutas:ju sis on VAG midagi valesti teinud kuna konkureeriv sakslane sai pea -30ga täiesti normaalselt soojaks kuni 10 km jooksul....aint et jah...topitakse igast sodi mootorisse et rohelistele meelehead teha aga juhile mõeldakse juba vähem
Ega see "roheliste" meelehea ainult VAG i ei puuduta! Ka mind antud juhul huvitab, millisest konkureerivast sakslasest räägime ja mis mootor, lisaks veel selle konkreetse sakslase nn lisavarustus a la lisasoojendi jne.

Veidi OT,aga natuke huvitavat kiiret lugemist värskest uuringust autode küttekulude kohta tehase andmed vs tegelikkus st siinkohal kindlasti annab korraliku lisa protsendi põhjamaine kliima. Kuigi, kui vaja "norme" täita, siis miks mitte, peaasi et Brüsseli pande tunneks, et nad "midagi" ära teinud on, mis sest et näiteks a la Hiina ja ka nii mõnigi EU riik kütab iga aasta üha rohkem oma elektrijaamade katlates näiteks kivisütt v teise fossiilseid kütuseid!!!
http://forte.delfi.ee/news/auto/halasta ... d=70113601

Kuid tekkis iseäranis mõte näitekse selle samuse igivana roheliste leiutise EGR kohapealt.....Nimelt, EGR vähendab kütuse põlemise temperatuuri et vähendada NOx gaase, mis aga peaks mingil määral mõjutama ka pmt just diiselmootori soojenemist(seda just tühipööretel tiksudes kus EGR kõige enam töös)....jätame siinkohal välja päris uuemad diislid, kus EGR rakendub ka mootori temp olenevalt st mälu järgi päris madalatel mootori temperatuuride korral EGR ei rakendugi :roll: Et kui EGR nn kinni pandud/eemaldatud, siis peaks suurem põlemise temperatuur põlemiskambris veidi kah soojenemisele kaasa aitama :roll: ?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 637
Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas Riivo » 11 Nov 2014, 13:28

kuulku järgi küll jah...mul on see elu kinni pandud ja ajust välja progetud..ehk see 1% läheb siis kiiremini soojemaks v6 :D

lennartilus
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Okt 2013, 20:30
Auto: Mazda 323f Ba,Vw Passat B5
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas lennartilus » 06 Jaan 2016, 15:42

Niisiis pöördun ka oma Passat B5 soojendusmurega siia. Mootoriks 1.9Tdi 81 kw, automaat kastiga. Ja mure seesugune et, suvel puhus kenasti sooja. Aga mida külmemaks on läinud seda hullemaks olukord on läinud, pole vahet kas oled õues või autos- sama külm on. Kohapeal auto tiksudes hakkab vaikselt leiget puhuma aga kuumast on asi ikka väga kaugel, vahel harva linnavahel 50 km/h sõites tuleb ka leiget aga suuremal kiirusel võib sellest vaid unistada. Suvel sai soojendusradikat paigatud, kas sealt võis mingi si** minna radikasse mis takistab sooja edasi andmast?
Peale auto ostu hakkas jahutusvedelik kuskilt kaduma ja ikka meeletu surve oli kui sai paisupaagist kork maha keeratud, siiani pole ka seda muret saanud lahendatud.
Viimati muutis lennartilus, 06 Jaan 2016, 15:45, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Jaan 2016, 15:44

lennartilus kirjutas:Suvel sai soojendusradikat paigatud, kas sealt võis mingi si** minna radikasse mis takistab sooja edasi andmast?
Kui tegu oli lekkepeataja ''remondiga'' siis tõenäoliselt selles asi ongi, radikas on umbes ning vahetusest ei pääse. Kuidas käitub muidu mootori temperatuur?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

lennartilus
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Okt 2013, 20:30
Auto: Mazda 323f Ba,Vw Passat B5
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas lennartilus » 06 Jaan 2016, 15:47

Jep oli nö lekkepeataja. Mootori temperatuur on nagu ikka tasakaalus. Läheb soojaks kuni 90 kraadi ja üsna kiirelt.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7840
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas GTI » 06 Jaan 2016, 15:50

lennartilus kirjutas:Jep oli nö lekkepeataja. Mootori temperatuur on nagu ikka tasakaalus. Läheb soojaks kuni 90 kraadi ja üsna kiirelt.
Siis planeeri aeg lähimas teeninduses vahetuseks või kui vahendid ja oskused olemas vaheta ise ära. :) Samas võiks selle meeletu surve ka lasta üle kontrollida, vahest on kaane tihend vigane.
Viimati muutis GTI, 06 Jaan 2016, 15:51, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

lennartilus
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Okt 2013, 20:30
Auto: Mazda 323f Ba,Vw Passat B5
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas lennartilus » 06 Jaan 2016, 15:55

See salongiradika vahetus ikka paras lammutamine aga jaa tuleb uus radikas sebida ja garaazi minna.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas silverpik » 22 Jaan 2016, 22:42

Ma lähenen asjale pigem natuke laisemalt. Kui salongiradiaator on eelnevalt ikkagi terve olnud ning lekkepataja mõeldud suure ringi radiaatori jaoks, siis võib esmalt lihtsamalt läheneda (suvel oli lihtsam teha, talvel külmaga keerulisem; kui salongiradikal eelnevalt lekked olnud ning tosool salongi tulnud, siis ikkagi uus radiaator ning min. kaheksa tundi tööd).
Muudel juhtudel võib sedasi alustada: Esimesest autokaupade poest radiaatori läbipesu vahend, salongiradika lõdvikud maha ning 1/2" aiavoolik (kui ma õigesti mäletan; võis ka 3/4" olla, kuid ses kahtlen) pealevoolu ning väljavoolu otsa (et saast hiljem kapoti alt kätte saada) ning koos kuuma veega ummistuse eemaldaja radiaatorisse lasta. Lased esimesel ringil laagerduda 15-30 min, loputad veega vana välja ning kordad. Eks ma lasin pool pudelit ummistuse eemaldajat ning paar liitrit tulikuuma vett korraga sisse (osa jäi voolikusse, osa tuli kohe välja teisest otsast). Üht ja teist pidi puhuda (kui jõuad) ning tunni pärast ei ole muud kui veenduda, et salong kuiv oleks, ohtra veega radiaator läbi loputada ning asi kokku tagasi keerata.
Siinkohal ääremärkus - kindlalt lase kogu õhk süsteemist välja. Kas siis tagasivoolu voolik poolde asendisse (auk üle otsa) sooja mootoriga; kallaku peal või kork paisupaagil maha ning süsteem kuumaks (ise lahendasin kahe mehega - siis kui täis paisupaagist peale puhudes vedelik väljavoolust ohtralt tulema hakkas, fikseerisin voolikud, kerge õhutus veel augu kaudu ning kinni süsteem läks).
Just õhu kätte saamine tagantjärgi on väga oluline aspekt ning isegi õhk süsteemis kontekstis võid saada tagasivoolu soojaks, kuid salongi kuuma ei jõua (nähtud-tehtud).

Kui varasemalt autost sooja ei saanud isegi suveööl, siis nüüd läheb -20'ga salong maja ees 20 minutiga soojaks ja jopevabaks (või kannatan hästi külma); hommikuti 11 km Tõrvandisse mööda Võru mnt + 3 minutit töötavat mootorit maja ees / lumetõrjet ning auto on tööle jõudes seest soe.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

kunks
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas kunks » 23 Jaan 2016, 10:58

Arvamus odav kaup küll aga siiski :) Olnud neid ju mõnikümmend.
1. Radiaatori läbipesemine. Lõppkokkuvõttes ikkagi need mängud pesemisega ei aita. Tulebki radikas vahetada. Eks see, kui kunagi veega sõidetud, keerab asja tuksi. Ka vana tosool ei ole enam õige asi. Läheb hapuks ja sööb metalli. Aegaajalt peab seda vahetama. Kui salongiradikas liiga umbes, hakkavad salongi seest jäätumise jamad jms.
2. Seierit ei saa uskuda. See täpset kraadi küll ei näita. Käega voolikutest ka midagi aru eis saa.
3. Termostaat-auruklapi põhimõttel töötav asi viimased 100 aastat ühesugusena. Need ei ole igavesed, mõne aastagi siiski kipuvad kinni jääma jne. Kulumaterjal, mida tuleb vahetada, vaatamata sellele, et justkui töötaks. 5 kraadi soojem jahutusvedelik ja elu on lill.
4. Soe tuba. Hetkel igapäevasõidus kaks 1,9VAGi ja 1,9 PSA. Kõik 15 aastat vanad ja kõigil tuleb maanteel -15 kraadi juures soojust vähemaks keerata. Kõigil ka viimase kahe aasta jooksul termostaadid vahetatud.

Kokku: Termostaat siiski esimese asjana, kui soojas küsimus. Tavaliselt sellega asi piirdubki. See ei maksa palju, vahetus lihtne ja pea alati annab tulemust :)

P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Ei maksa palju aga ennem vahetust üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.
Viimati muutis kunks, 23 Jaan 2016, 11:12, muudetud 2 korda kokku.

kunks
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas kunks » 23 Jaan 2016, 11:05

kunks kirjutas:Arvamus odav kaup küll aga siiski :) Olnud neid ju mõnikümmend.
1. Radiaatori läbipesemine. Lõppkokkuvõttes ikkagi need mängud pesemisega ei aita. Tulebki radikas vahetada. Eks see, kui kunagi veega sõidetud, keerab asja tuksi. Ka vana tosool ei ole enam õige asi. Läheb hapuks ja sööb metalli. Aegaajalt peab seda vahetama. Kui salongiradikas liiga umbes, hakkavad salongi seest jäätumise jamad jms.
2. Seierit ei saa uskuda. See täpset kraadi küll ei näita. Käega voolikutest ka midagi aru eis saa.
3. Termostaat-auruklapi põhimõttel töötav asi viimased 100 aastat ühesugusena. Need ei ole igavesed, mõne aastagi siiski kipuvad kinni jääma jne. Kulumaterjal, mida tuleb vahetada, vaatamata sellele, et justkui töötaks. 5 kraadi soojem jahutusvedelik ja elu on lill.
4. Soe tuba. Hetkel igapäevasõidus kaks 1,9VAGi ja 1,9 PSA. Kõik 15 aastat vanad ja kõigil tuleb maanteel -15 kraadi juures soojust vähemaks keerata. Kõigil ka viimase kahe aasta jooksul termostaadid vahetatud.
5. Need sooja juhtimise mootorid armatuuri all on ikaldus.

Kokku: Termostaat siiski esimese asjana, kui soojas küsimus. Tavaliselt sellega asi piirdubki. See ei maksa palju, vahetus lihtne ja pea alati annab tulemust :)

P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Algatuseks üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Volkswagen passat 1.9 81kw ei lähe seest soojaks

Lugemata postitus Postitas copilot » 23 Jaan 2016, 11:24

kunks kirjutas:P.S. Kogemus kahe MK4 radiaatori vahetamisega. Tean. Ei maksa palju aga ennem vahetust üritaks kah salongiradikat leotada lahti ühendatuna muust süsteemist.
kas uued radikad said odavamad B osad v ikka nn originaalid? Siit sealt mälu järgi aru saanud, et see nn odav b osa ei pruugi toimidagi ja salong jääb ikka külmaks :?
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”