Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

RistoU
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 08 Dets 2013, 11:09
Telefon: 5070015
Auto: Volkswagen Golf VI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas RistoU » 08 Dets 2013, 11:36

Kas kellelgi on kogemust, et kui lasta eemaldada kübemefilter ja aju ümber programmeerida veic võimsamaks ka, siis kas saab ametlikust tehnoülevaatusest läbi, Euro5 märgend on auto tehnilises passis. Autoks on Volkswagen Golf VI 2010 a. 1.6 diisel, 77kW. Vaatasin, et HMK Auto ja chip.ee pakuvad sellist teenust.


Risto

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas R36 » 08 Dets 2013, 11:47

Kui suitsusus jääb alla 0,5 [m–1], siis saad või siis alla sele numbri, mis on kleebitud kuhugi kapoti alla. Kahtlane muidugi, et, kas saad selle numbri allapoole 0,5-te.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

enerqy
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 06 Veebr 2007, 22:47
Auto: VW Phaeton 4motion, Audi 90 TQ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas enerqy » 08 Dets 2013, 12:04

Siiamaani kes eemaldada on lasnud pole minuteada ülevaatusel probleeme olnud.

streets
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 21 Nov 2013, 22:35
Auto: VW
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas streets » 08 Dets 2013, 23:58

Uued diislid ei suitse ei filtriga ega filtrita. Ülevaatuspunktis nad ei tekita ju mingit koormust mootorile, lasevad tühjalt. Paar tuttavat lasknud eemaldada, pole mingeid probleeme, tagant ei suitse ka. Ülevaatusel kõik normis. Ega kui filter umbes, on ju 2 valikut. Ostad uue filtri mis maksab €€€€ või eemaldad selle nuhtluse igaveseks ja maksad 10 korda vähem.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Dets 2013, 00:20

Mitte pole tegevuse vastu, kuid loodan, et te ikka teate, mis põhjusel korjatakse tahm diisli heitesüsteemist ära, et see atmosfääri ei satuks.
Viimati muutis R36, 09 Dets 2013, 00:20, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas tlauri » 09 Dets 2013, 02:48

Soovid korras mootoril lisada selga KW ja töökorras DPF-i eemaldada? Või jätsid midagi täpsustamata?

Üldlevinud stsenaarium on tavaliselt see, et mootori rikke tõttu rikutakse DPF tööreziim ja siis algab nn "pea maha raiumise meetodiga peavalu ravimine" ehk likvideeritakse tagajärg mitte selle põhjustaja. Kui selline stsenaarium on töös siis heitgaasid võivad nii-või-naa mööda olla ja chip-mine segab vaid jälgi, kus ka remont hiljem komplitseeritum.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

RistoU
Uustulnuk
Postitusi: 2
Liitunud: 08 Dets 2013, 11:09
Telefon: 5070015
Auto: Volkswagen Golf VI
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas RistoU » 09 Dets 2013, 09:44

Tänud vastuste eest. Mul see automaatne puhastuse protsess ilmselt ei toimi enam, sest hakkab põlema see tuli ikka, olen lasknud arvutiga sundpõletada, aga 3 kuu pärast hakkas ikka põlema ning viskas avariirežiimi mootori ja maanteel paarutamine ei aidanud. Møllerist öeldi, et EGR klapp tõenäoliselt läbi, aga et selle vahetus kallis, filter pidavat enamvähem olema. Kui see klapp ära vahetada, siis ega see ju garantiid ei anna, et kümebefiltriga jama jälle ei tule. Rahakott ei luba neid kõike juppe ka uusi panna. Odavam tunduvalt oleks see vahelt ära võtta, aga nii ka ei tahaks, et ülevaatuselt enam läbi ei saaks. Ei oskagi õiget lahendust näha praegu, aga tahaks korda saada selle probleemi. Esimest korda sundpõletamisel oli jutt, et kuna sõidan ainult linnas, siis sellepärast läks umbe, aga nüüd teistkorda läks ka, et see EGR siis ikka vist vigane.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 09 Dets 2013, 09:58

RistoU kirjutas:Tänud vastuste eest. Mul see automaatne puhastuse protsess ilmselt ei toimi enam, sest hakkab põlema see tuli ikka, olen lasknud arvutiga sundpõletada, aga 3 kuu pärast hakkas ikka põlema ning viskas avariirežiimi mootori ja maanteel paarutamine ei aidanud. Møllerist öeldi, et EGR klapp tõenäoliselt läbi, aga et selle vahetus kallis, filter pidavat enamvähem olema. Kui see klapp ära vahetada, siis ega see ju garantiid ei anna, et kümebefiltriga jama jälle ei tule. Rahakott ei luba neid kõike juppe ka uusi panna. Odavam tunduvalt oleks see vahelt ära võtta, aga nii ka ei tahaks, et ülevaatuselt enam läbi ei saaks. Ei oskagi õiget lahendust näha praegu, aga tahaks korda saada selle probleemi. Esimest korda sundpõletamisel oli jutt, et kuna sõidan ainult linnas, siis sellepärast läks umbe, aga nüüd teistkorda läks ka, et see EGR siis ikka vist vigane.
Kui rahakott ei luba,miks Sa siis diisliga (traktoriga) sõidad.Autod sõdavad bensiiniga.Diisliga on odav sõita niikaua kui ainult tangid.Mida uuem diisel seda rohkem igasuguseid kulumaterjale.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Dets 2013, 10:18

Hakkab jälle see bensiin vs diisel vaidlus? Bensiin pole ka muredest vaba niiet loodan, et sellel teemal jääb see viimaseks postituseks.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas copilot » 09 Dets 2013, 10:35

Lühikesed otsad ja linnas pidi olema jah üks põhjus, mis DPF i veidi varem tapab. Aga minu soovitus...saa mõlemast lahti, ning kui juba DPF i lähed välja kirjutama, siis lase ka EGR välja kirjutada(EGR i kinni panemisel vms nii uuel masinal pead ka seda tegema, muidu on tuluke armatuuris suht garanteeritud). Rohelised on oma leiutistega hulluks läinud st selles valguses pole enam päris uute diislite ja bensukate kulu võrreldes väga pointi diislit osta, kui on oht et ühel magusal päeval saad näiteks DPF i peale raha kulutada v kasvõi see EGR klapp, mis maksab ulme raha tegelt. Sellised kuluosad peaks olema ikkagi kliendile mõistlike hindadega, aga kuna ei ole, siis tuleb selliste asjade ülal pidamine teha võimalikult odav kuni seda veel saab.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Dets 2013, 10:43

Kui koguaeg töristada ja tahmatada siis kogubki seda hulgaliselt sinna filtrisse ja toimib põletusprotsess tihedamini, kõige hullem siis kui põletusprotsess pooleli pidevalt jääb. Teine põhjus on mitte Low-Saps õlide kasutamist, sest igal autol mootor "sööb"' õli, see kantakse õhukese kilena silindri seinale ja sealt põleb see koos kütusega, vale õli kasutamine tekitab põletamisel rohkem tahma ja seega täitub ka kiiremini.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas R36 » 09 Dets 2013, 10:45

Parandus, igas postituses, kus olen öelnud tahamafilter olen mõelnud kübemefilter. Rahvapärane nimi käib koguaeg üle.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas copilot » 09 Dets 2013, 11:29

golfi_vend kirjutas:Kui koguaeg töristada ja tahmatada siis kogubki seda hulgaliselt sinna filtrisse ja toimib põletusprotsess tihedamini, kõige hullem siis kui põletusprotsess pooleli pidevalt jääb. Teine põhjus on mitte Low-Saps õlide kasutamist, sest igal autol mootor "sööb"' õli, see kantakse õhukese kilena silindri seinale ja sealt põleb see koos kütusega, vale õli kasutamine tekitab põletamisel rohkem tahma ja seega täitub ka kiiremini.
Ei ole hullu golfi vend, ühes teises teemas osad targad pmt soovitavad kasutada PD motos kah mingit suvalist poolsünti täissündi asemel, mis ei vasta tegelt VW vastavale normile. :thumbup: OK, ilma tahmafiltrita pole asi vb nii hull(PD nuka kulumise teema pidi olema ka ülemise poole ehituse viga st insenerid veidi puusse pannud, mille tõttu täheldatud nende nukkade ja muu sinna kuuluva kulumist just rohkem kuumemates piirkondades st kuumus on ülemise poole õlituse juures vaenlane nr 1 - CR pidi sellest jamast prii olema), aga DPF puhul vale õli kasutamine mõjub kohe kindlasti otseselt selle filtri elueale, sest vasvalt õli normile on vähendatud teatud lisandeid, mis muidu põledes ummistuksid kas katalüsaatoris v kübemefiltris.
Viimati muutis copilot, 09 Dets 2013, 12:06, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas tlauri » 09 Dets 2013, 15:30

Pihustid kontrollitud? Näiteks EGR ja kõik muu saab väga tihti just "kusevatest" pihustitest peamise surmahaagi. Kõigest sellest kumab läbi, et oled liitumas selle "klubiga", kes tagajärgede likvideerimisega alustab ja siis ka viimasest rahast tühjana hakkab laperdavat autot müüma, sest "peasüüdlase" remondiks ei ole lihtsalt raha.
Ütlen otse: müü kohe selles seisus auto ja jäta remondi vaev ja tahtmine sellele, kellel raha see auto korda teha. Siis saab uus omanik nn õigest otsast alustada ja mitte sellest otsast, mis lihtsalt odavam tundub.
Antud juhul ei pruugi nn peasüüdlane absoluutselt asuda EGR+PDF koosluses vaid mootori olulisemalt keerukamates ja kulukamates detailides. Päeva lõpus peab nagunii ka need asendama. See siis vaid aja ja omaniku valulävi küsimus, kas teha seda enne EGR-DPF eemaldust või siis pärast.
PS: Ütlen kohe ka juurde, et ei käi siin diislite peal välja elamas vaid vihjan sellele, et õigel ajal on kasulik tunnistada reaalsust (asja endale sobimatust: olgu see linnasõidus, raha puudumine või mida iganes muu põhjus) ning õigeaegselt mingist asjast loobuda. Koonerdustega rikutud asjade hilisem ostmine ei tee reeglina kedagi õnnelikuks.
RistoU kirjutas:Ei oskagi õiget lahendust näha praegu, aga tahaks korda saada selle probleemi. Esimest korda sundpõletamisel oli jutt, et kuna sõidan ainult linnas, siis sellepärast läks umbe, aga nüüd teistkorda läks ka, et see EGR siis ikka vist vigane.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

gun
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Veebr 2013, 23:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas gun » 12 Dets 2013, 23:00

tlauri kirjutas:Pihustid kontrollitud? Näiteks EGR ja kõik muu saab väga tihti just "kusevatest" pihustitest peamise surmahaagi.
seletage rumalale terminit "kusevad pihustid". mis see täpselt on?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas tlauri » 13 Dets 2013, 00:40

Olukord, kus pihusti ei "vihmuta" ehk puudub nõutav piserdamine vaid londist latakse lihtsalt mingi sorts välja ja sealt ka see rahvakeelne väljend :).
gun kirjutas: seletage rumalale terminit "kusevad pihustid". mis see täpselt on?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

gun
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Veebr 2013, 23:14
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas gun » 13 Dets 2013, 12:29

tlauri kirjutas:Olukord, kus pihusti ei "vihmuta" ehk puudub nõutav piserdamine vaid londist latakse lihtsalt mingi sorts välja ja sealt ka see rahvakeelne väljend :).
gun kirjutas: seletage rumalale terminit "kusevad pihustid". mis see täpselt on?
tänan sind :)
aga kuidas sellest ise aru saada kas on nii või on naa? mis on sümptomid jne? kas sinult ostetud kaabliga näite vaadates saab ka sellest aru?

tlauri
Huviline
Postitusi: 1666
Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 24 korda

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas tlauri » 13 Dets 2013, 13:48

Peab saama aga konkreetselt sellele mootorile pole mulle ette jäänud MB andmeid ja väärtusi nagu näiteks 2,7/3.0 kohta;
Read the measured value blocks 72 - 77.
3 values per measured value block appear there (for 300 bar, 600 bar, 1000 bar).
Should the values be higher than minus -45 ms (example - 60ms) or on digit 2 be higher than minus -15 ms (e.g. 20ms), the needle attachment is worn and the injector is incorrect. To avoid repeat repairs, replace all 6 injectors.
>>>> Observe the algebraic sign (minus) in measured value block 72-77 !!!!! <<<<<

Võibolla oskab keegi teine MB vihjed lisada.
Samas ei ole need MB andmed üldjuhul siiski need, mille järgi kriitiliselt olulisi järeldusi teha ning pihustid on vaja ikka stendis testida. See ka minu soovitus, et vii need testimisele.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012

enerqy
Huviline
Postitusi: 57
Liitunud: 06 Veebr 2007, 22:47
Auto: VW Phaeton 4motion, Audi 90 TQ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas enerqy » 13 Dets 2013, 20:10

Kuidas seletada seda, et kõik näidud on ilma - märgita? Enda autol näidud sellised ja kõik tundub toimivat.

Niru
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas Niru » 13 Dets 2013, 20:45

Kuskohast see ülevaatuse tahmasuse norm 0,5? Alates Euro4 mootoritest või alates 1.juuli.2008 esmareg. peaks norm olema 1,5.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas R36 » 13 Dets 2013, 21:14

Niru kirjutas:Kuskohast see ülevaatuse tahmasuse norm 0,5? Alates Euro4 mootoritest või alates 1.juuli.2008 esmareg. peaks norm olema 1,5.
https://www.riigiteataja.ee/akt/803291" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 13 Dets 2013, 21:35

Oletame,et see tahmasuse norm on 0,5 mmol.,kuid see juba näitab,millise ,,noa teral,, autoomanikud käivad. Osta,sõida ca. 250,000 ja ka heas tahtest on sinust arusaadud,et ei müü sa kehva autot,kuid ostja kanda jääb tahmasuse piirväärtus tuua alla MAX. normi. (Müüja on geniaalne ärimees,ostja on loll lammas). Kas keegi teist tundis siin jutus ära iseend?

Niru
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 26 Juun 2012, 23:15
Auto: VW Touran 1,6 TDI DSG 2015
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas Niru » 15 Dets 2013, 22:43

Sõltub kes millist ürikut vaatab. Ülevaatajate piibel on üldiselt: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/12 ... parand.pdf#" onclick="window.open(this.href);return false;
lehekülg 101-102 ütleb:
Kood 709. Diiselmootoriga sõiduki heitgaasi suitsusus ja kahjulike ainete piirsisaldus
Nõuded: 1) diiselmootoriga sõiduki heitgaasi suitsusus peab vastama E-reegli nr 24
või direktiivi 72/306/EMÜ või 2005/55/EÜ nõuetele;
2)joru viiteid direktiividele mida ei õnnestu kopeerida.
3) alates 1. jaanuarist 1980. a esmaregistreeritud mootorsõidukite puhul ei tohi suitsususe tase (korrigeeritud neeldumistegur K) ületada liiklusregistrisse kantud
mootorsõiduki tootja poolt määratud suitsususe taset. Kui see teave ei ole kätte saadav, siis ei tohi suitsususe tase ülelaadeta mootorite puhul ületada 2,5 m-1 ja
turbomootorite puhul 3,0 m-1. Mootorsõidukite puhul, mille heitgaaside suitsusus vastab vähemalt direktiivi 70/220/EMÜ I lisa punkti 5.3.1.4 tabeli B reas esitatud piirväärtustele või vähemalt direktiivi 88/77/EMÜ I lisa punkti 6.2.1 tabeli B1, B2 või C reas esitatud piirväärtustele või mis on esmaregistreeritud alates 1. juulist 2008, ei tohi suitsususe tase ületada 1,5 m.
Jõuame ürikuni: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 26:ET:HTML" onclick="window.open(this.href);return false;
Mille tabel kirjutab:
d) Piirväärtused
1. Kontsentratsioonitase ei tohi ületada vastavalt nõukogu direktiivile 72/306/EMÜ [3] registreerimismärgile kirjutatud taset.
2. Kui see teave ei ole kättesaadav või kui liikmesriikide pädevad asutused otsustavad seda võrdlemiseks mitte kasutada, ei tohi kontsentratsioonitase ületada tootja poolt kindlaksmääratud taset või neeldumisteguri piirväärtusi, mis on järgmised:
maksimaalne neeldumistegur:
- ülelaadeta diiselmootorite puhul 2,5 m−1,
- turbodiiselmootorite puhul 3,0 m−1,
- piirväärtus 1,5 m−1, mis kehtib sõidukite suhtes, mis on tüübikinnituse saanud piirväärtuste kohaselt, mis on esitatud:
a) direktiivi 70/220/EMÜ (muudetud direktiiviga 98/69/EÜ) I lisa punktis 5.3.1.4. sisalduva tabeli B reas (diiselmootoriga väikesõiduk — Euro 4);
b) direktiivi 88/77/EMÜ (muudetud direktiiviga 1999/96/EÜ) I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B1 reas (diiselmootoriga raskeveok — Euro 4);
c) direktiivi 88/77/EMÜ (muudetud direktiiviga 1999/96/EÜ) I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli B2 reas (diiselmootoriga raskeveok — Euro 5);
d) direktiivi 88/77/EMÜ (muudetud direktiiviga 1999/96/EÜ) I lisa punktis 6.2.1 sisalduva tabeli C reas (raskeveok — EEV);

Ilmneb seaduste rägastik on suur ja iga mees võib lugeda vastavalt oma fantaasiale asju välja, soovitan minna ülevaatuspunkti kus ka Euro4 läheb 1,5 alla. Seda 0,5 on vahest päris raske sealt torust kätte saada, talvine kondensaat jne.
Viimati muutis Niru, 15 Dets 2013, 22:49, muudetud 1 kord kokku.

aasakas
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Nov 2013, 12:24
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas aasakas » 22 Jaan 2014, 13:13

streets kirjutas:Uued diislid ei suitse ei filtriga ega filtrita. Ülevaatuspunktis nad ei tekita ju mingit koormust mootorile, lasevad tühjalt. Paar tuttavat lasknud eemaldada, pole mingeid probleeme, tagant ei suitse ka. Ülevaatusel kõik normis. Ega kui filter umbes, on ju 2 valikut. Ostad uue filtri mis maksab €€€€ või eemaldad selle nuhtluse igaveseks ja maksad 10 korda vähem.
ca 2000EUR originaal

sininesipelgas
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 24 Apr 2014, 21:05
Auto: vw passat, 2004a, 2.0D
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Kübemefiltri ehk DPF eemaldus

Lugemata postitus Postitas sininesipelgas » 23 Nov 2014, 11:00

Tere

Jõudis kätte hoolduse aeg ja sai auto hooldusesse viidud. Enne seda põles mootori tuli ja lasin dpf filtri ka läbi põletada. Nüüd aga selgus, et autol on varasemalt filter vahelt eemaldatud. Enne seda vahetati ära surveandur hoolduses, arvates, et see võib olla probleemi põhjuseks, miks mootori tuli põleb. Auto on minu valduses alates aprillist ja kuni novembri keskpaigani oli juhus et autol hakkas kaks korda põlema tahmafiltri tuluke ja pärast seda oli autol natukest aega jõud kadunud. Nüüd aga on viie päevaga pärast hooldust tahmafiltri tuli kolm korda juba põlema hakanud ja sinna otsa kohe küünalde tuli. Ja nagu öeldud, siis jõud kaob autol.
Kas selline varasem "stabiilsus" oli tingitud vanast andurist?


Hooldusest soovitati mulle, et on inimesi, kes oskavad filtri välja kodeerida ajust. Tahakski teada, kas keegi teab kedagi pädevat mure lahendama.

Vasta

Mine “Diislid”