2,5 TDI kütte kulu suur?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
2,5 TDI kütte kulu suur?
2,5 TDI 1997a küttekulu u 10 100' le km. Veakoode ei ole, süütenurk ka paigas, turbo toimetab, mis võib seda põhjustada?
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
See oli mul ka suvel selline, aga laseks üle vaadata kuid kus on usaldusväärne koht?
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Mis tähendab re mapida ja kes - kus seda teeb.
Tore sind näha Petzo siin ja ma ei sõida pidevalt käruga kui seda arvestan nii kui nii.
Tore sind näha Petzo siin ja ma ei sõida pidevalt käruga kui seda arvestan nii kui nii.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 32 korda
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Rahvakeeli chippida.
Näiteks teeb seda jyrisoo.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=109039" onclick="window.open(this.href);return false;
Sealt teemast käivad ka teised nimed läbi. PRJ on üks nendest.
Näiteks teeb seda jyrisoo.
http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=74&t=109039" onclick="window.open(this.href);return false;
Sealt teemast käivad ka teised nimed läbi. PRJ on üks nendest.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
sry mehed, aga mina ei mõista, kuidas remap toob näiteks tehase kulu lausa liiter v poolteist alla....vaadake samasid mootoreid, millel on märgatav võimsuse vahe: kas neil on nii et võimsam võtab vähem kui 20KW lahjem? remap, mis toob kulu alla vb sutsuke v jätab samaks, tähendab nn custom värki st dünot ja täppis seadistust....mingist liini pealt tulevast remapist ma seda mitte ei usu, sest loeb ka omaniku sõidustiil ja harjumused mille järgi vastav remap tehakse.Kas teil sõidavad masinad õhust ja armastusest?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Spido pealt ma näen et minu T4 sõidab diisliga mida ta nõuab 10 l sajale km.
Samas oleks hea kui saaks kohtuda teadjama tegelasega kes oskaks midagi öelda kui arvuti sappa pistab või midagi soovitada.
Samas oleks hea kui saaks kohtuda teadjama tegelasega kes oskaks midagi öelda kui arvuti sappa pistab või midagi soovitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Ma hakkasin just mõtlema, et kui sul see 97 aasa pill kompuutrit omab ja selle järgi vaatad, siis see võib BS olla....by the way, remap võib sul kompuutri valetama ajada korralikult, kui on valesid asju näpitudPetzo kirjutas:Reaalset kulu tankimste järgi oled ikka kontrollinud? Kunagi ei või teada mis jama see komp sulle ajada võib.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 09:46
- Telefon: 58218277
- Skype: marekliner
- Auto: VW T4 Multivan 1997 2,5 75 KW TDI. Jetta, Golf 3.
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Eh ei pidage hoogu nüüd ei ole mingit kompuutrit sellel isendil, kulu mõõdetud tankimisest tankimiseni spido näidu järgi ikka.
- tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 232 korda
- Tänatud: 273 korda
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
10 liitrit sajale on täiesti normaalne keskmine kulu imo
Mis ikka vaja teha et kütusekulu madal püsiks: üleliigne kola autost välja, pidurid hooldada ja vajadusel veermikus laagrid vahetada
Mis ikka vaja teha et kütusekulu madal püsiks: üleliigne kola autost välja, pidurid hooldada ja vajadusel veermikus laagrid vahetada
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7863
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 228 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Ja siis kallid madala veeretakistusega sissetito kirjutas:10 liitrit sajale on täiesti normaalne keskmine kulu imo
Mis ikka vaja teha et kütusekulu madal püsiks: üleliigne kola autost välja, pidurid hooldada ja vajadusel veermikus laagrid vahetada
Bussi küll ei oma, kuid tuttava juttust olen aru saanud, et tal kah umbes sellesse auku kütusekulu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
- Auto: 2.5 TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Uus õhufilter, EGR kinni, sisselase tahmast puhtaks, kat. vahelt ära, rehvirõhk normi, veermik korda ja regullida.
Kõik need asjad kokku mõjutavad kõvasti kütusekulu.
Kõik need asjad kokku mõjutavad kõvasti kütusekulu.
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 03 Juul 2011, 11:48
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 24 korda
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Sellepärast ei saadagi aru, et kasutad sõna spido, mis tuleneb/tähendab 'speedometer' ehk kiiruse mõõtjat.
Kui ei viitsi (h)odomeeter kirjutada siis kasuta väljendit "läbisõit" ja kõik saavad aru, millest jutt.
Kui ei viitsi (h)odomeeter kirjutada siis kasuta väljendit "läbisõit" ja kõik saavad aru, millest jutt.
Rekmiks kirjutas:Eh ei pidage hoogu nüüd ei ole mingit kompuutrit sellel isendil, kulu mõõdetud tankimisest tankimiseni spido näidu järgi ikka.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 09 Aug 2004, 21:07
- Auto: G2 1,6D , multivan 2,5 TDI 75kw,passat 1,9 85kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Oman samasugust masinat. Siis kui buss sai soetatud ( sain kätte otse treilalt) oli kütusekulu 7,5/100.Ja mida rohkem ma temaga sõitsin seda suuremaks kulu läks. Eelmine aasta suvel oli juba 10. Kuid nüüd peale pihustite ( mitte otste) vahetust ütleks et kuskil 8 kani jääb ja see talvel. olen väga rahul.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 637
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kontakteeru inimestega kes räägivad sulle puust ja punaseks mida saab remapiga (chippimisega) ja mis selle kulu alla toob...targemad on prj, jyrisoo, -lost- SR foorumist ja nt Viljar VKM Motorsist....saad ehk nii mõnegile antud teemast kipitavale küsimusele adekvaatse seletuse.copilot kirjutas:sry mehed, aga mina ei mõista, kuidas remap toob näiteks tehase kulu lausa liiter v poolteist alla....vaadake samasid mootoreid, millel on märgatav võimsuse vahe: kas neil on nii et võimsam võtab vähem kui 20KW lahjem? remap, mis toob kulu alla vb sutsuke v jätab samaks, tähendab nn custom värki st dünot ja täppis seadistust....mingist liini pealt tulevast remapist ma seda mitte ei usu, sest loeb ka omaniku sõidustiil ja harjumused mille järgi vastav remap tehakse.Kas teil sõidavad masinad õhust ja armastusest?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Kulu toob alla siis, kui põhiline lisavääne pannakse madalatele pöörete vahemikule, ning sa ka seda targalt kasutad. Igasuguste pritseajastustega jms mängimine on noateral käimine ja vajab korraliku dünot, väljalaske gaaside mõõtmist ja live datast head arusaamist. Lugege ikka korralike suurte tuunijate lehekülgi natuke, kus nad seletavad ausalt ja selgelt ära, et on kahte sorti remappi/chippi st see kus on eesmärk märgatav võimsuse vahe ning see kui on oluline ekonoomsuse kasv ning siin arvestatakse ikkagi sinu sõiduharjumusi. Rohkem võimsust tähendab ikkagi rohkem kütet, mitte vastupidi ja kui sa ikka kasutad seda lisavõimsust korralikult ja agaralt, siis ei ole kuidagi võimalik sõita liiter v poolteist vähem kui seda 25kw väiksema võimsuse juures. Kulu on ikkagi suures seoses sinu jala raskusega. Jah, kulu samaks jäämine v paarisaja grammine kukkumine on täiesti reaalne. See kulu 30% jms allatoomine on ainult suusoojaks ja reklaamiks jutt enamustel. Ning usu mind, ma olen ikka aega pühendanud selle teemase materjaliga tutvumiseks seoses enda 96kw PD le ise remapi ~110kw peale tegemisega.
http://www.ecuconnections.com/forum/
Kui soovid samuti natuke detailidesse süübida, siis ka link lugemiseks, üks mitmest mida leida võid ning millele pole vastu panna ühtegi eesti keelset foorumit(need turboclub jms on BS!).
http://www.ecuconnections.com/forum/
Kui soovid samuti natuke detailidesse süübida, siis ka link lugemiseks, üks mitmest mida leida võid ning millele pole vastu panna ühtegi eesti keelset foorumit(need turboclub jms on BS!).
Diesel Power KEEPS ME GOING
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 637
- Liitunud: 22 Juul 2013, 19:30
- Auto: Seat Ateca Xcellence 4drive
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
no 30 % on juba liiga sinisilmne aga tavakulu 7-8l/100 pealt keskmiselt liiter-poolteist on täiesti reaalne kulu langus oluliselt sõidustiili muutmata. Tõestuseks enda eelmine turbodiisel.
Viimati muutis Riivo, 21 Jaan 2014, 20:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 05 Veebr 2013, 22:14
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
copilot kirjutas:sry mehed, aga mina ei mõista, kuidas remap toob näiteks tehase kulu lausa liiter v poolteist alla....
Jyrisoo enda lehel ka kenasti välja toodud muarust...
Sõiduki väändemoment on tihedalt seotud kütusekuluga. Mida kiiremini saavutatakse soovitud kiirus ja mida madalamate
pööretega, seda vähem tarbib sõiduk kütust ja seda turvalisem ning sujuvam on sõit.
Ehk siis loll blondiin nagu ma olen saan sellest nii aru, et siis chippimine muudab väändemomenti ja sellega siis muutub ka kütusekulu...ilmselt..vist
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 17:22
- Auto: 2.5 TDI
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
BS. Millest need lisa hobesed ja vääne tulevad, õhust ja armastusest?Riivo kirjutas:no 30 % on juba liiga sinisilmne aga tavakulu 7-8l/100 pealt keskmiselt liiter-poolteist on täiesti reaalne kulu langus oluliselt sõidustiili muutmata. Tõestuseks enda eelmine turbodiisel.
Pole kütet= pole väänet
Pole kütet= pole rõhku
Pole kütet= pole mitte midagi.
Õhk+küte+väga õige ajastus = lisa obesed ja njuutonid.
On kahte moodi chippimist(remapi) ökonoomsusele rohku panev ja +KW remap. 1,5 l. väiksem kulu peale +KW remapi on valdkonnast utoopia.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
- Kontakt:
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Peale remapi on vääne kättesaadav juba tunduvalt madalamatel pööretel. Sama kiirenduse saavutamiseks pole vaja enam mootorit nii pöördesse lasta. Ehk peale optimeerimist saate ise valida, kas sõidate rahulikult (ekonoomsem) või vajutate ja auto on võimsam ning tarbib ka rohkem kütust. Tavaliiklejal seega keskmine kulu üldjuhul langeb sest enamus meist ju ei sõida koguaeg tahhomeeter punases. Loodan, et jutt ei tundu nüüd väga segane
Loomulikult ei ole see nii, et vajutate peale remapi jalg sirge koguaeg ja siis veel väheneb kütusekulu
Loomulikult ei ole see nii, et vajutate peale remapi jalg sirge koguaeg ja siis veel väheneb kütusekulu
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330
-
- Huviline
- Postitusi: 76
- Liitunud: 26 Mär 2007, 19:31
- Asukoht: paide kant
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 2,5 TDI kütte kulu suur?
Oma vanakooli passat 1,9 81kw mis on 8a tagasi belgiast toodud ,sain kohe aru et midagi on tehtud,autoga proovisõitu tehes oli selge et ostan ta ära,siis ei olnud see remappimine siin veel nii levinud.auto ls oli siis 250000km,nüüd on autol 500 000km ees,mootori juures on tehtud ainult rihmavahetused ja õlivahetused...kestab ja haukab kohe nii madalalt et talvel ei osanud algul sõita.Turbo on nii roostes et kui vajadust oleks maha võtta tuleb relakaga lahti lõigata ,nüüdseks auto sõbra käes ja ikka sõidab,kütuse kulu on 1l väiksm kui originaalseades.Jutu mõte...Tasub ära kindlasti ,ei pea ootama seda turbo taha tulekut nagu hinge õnnistust(toyota avensis ntx.).persega on tunda vahet.