1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
turakas
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Apr 2012, 17:32
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas turakas » 09 Mär 2014, 15:35

Tervist.

Probleem Golf 4 66kw ga, Nimelt vana turbo sai otsa ning mootor läks lõhkuma, sai käiguga kuidagi välja suretatud.
Okei, uus turbo peale, intercooler ära puhastatud ja EGR kinni pandud. Kuid peale uue turbo panekut ilmnes probleem, nimelt kiirendades külma mootoriga jõudes pöörded kuskil 2000 kanti tahab auto välja surra, gaasi andes üle 2k pöörde kudiagi ei lähe ja auto surebki välja. Siis käivitades pole nagu kompressiooni, käib suht tühja kuni lõpuks siiski käima läheb. Muidu läheb külmalt ja soojast tööle poolest pöördest. Sõita saab ainult nii et pöördeid väga kõrgele ei lase. Sooja mootoriga on asi muidugi parem, küll puterdab, aga saab sõidetud ka kiiremini.
Küsiks siis targematelt milles esineb probleem, diagnostika mingisuguseid veakoode ei näidanud kui fuel shut-off valve, kuid see ei puutu minuarust teemasse.
Filtrid vahetatud.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 09 Mär 2014, 18:07

Liiga kõrge õlirõhk.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 09 Mär 2014, 20:07

Ma mäletan, et kunagi oli ka siin foorumis sarnane teema (suri teatud ajapärast välja ja kompresioon oli silindrites kadunud) ning reduktsiooni (pole kindel kas mäletan ikka nime õigesti) klapp oli kinni. See siis peakski õlirõhku hoidma kindlal tasemel ja mitte liiga kõrgeks laskma.

diselist
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2007, 19:31
Asukoht: paide kant
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas diselist » 09 Mär 2014, 21:12

Jah suure tõenäosusega reduktsiooni klapp kinni,õlisurve läheb liiga suureks,lükkab klapid lahti.Mul tuli see välja ülevaatuse tahmatestis kui seal paarutati, :D ,vend ehmatas ise ka ära,et nüüd lendas rihm.

turakas
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Apr 2012, 17:32
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas turakas » 04 Apr 2014, 18:53

Pole probleemist ikka jagu saanud, enam küll välja ei sure, kuid napiltnapilt. Ära olen vahetanud 2 korda õlipump ning mootoriõli ja filtri, kuid siiski tulemuseta. Millega võiks veel tegeleda?

hal070
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Apr 2010, 20:02
Auto: vw passat b5 2004a.1,9 96kw
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas hal070 » 04 Apr 2014, 19:04

tere,kas turbo on taastatud või täitsa uus.turbo puhub liiga palju peale.mul oli endal aasta tagasi sama jama.viljandis on üks diisli jumal kärmas tema tegi korda,aega läks kõige rohkem 20 minti ja käib nagu kell.
Viimati muutis hal070, 04 Apr 2014, 19:07, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas Siim » 04 Apr 2014, 19:47

turakas kirjutas:Pole probleemist ikka jagu saanud, enam küll välja ei sure, kuid napiltnapilt. Ära olen vahetanud 2 korda õlipump ning mootoriõli ja filtri, kuid siiski tulemuseta. Millega võiks veel tegeleda?
Selle reduktsiooni klapi vahetasid ikka välja?

turakas
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Apr 2012, 17:32
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas turakas » 04 Apr 2014, 20:06

See reduktsiooni klapp ongi ju pumba küljes, ei või?

ning parandan ka seda, et sooja mootoriga töötab auto nagu kell, pole mingisuguseid probleeme

Turbo läks taastatud
Viimati muutis turakas, 04 Apr 2014, 20:12, muudetud 2 korda kokku.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 05 Apr 2014, 10:06

turakas kirjutas:See reduktsiooni klapp ongi ju pumba küljes, ei või?

ning parandan ka seda, et sooja mootoriga töötab auto nagu kell, pole mingisuguseid probleeme

Turbo läks taastatud
Küsiks mis tootja ja mis marki õli sees?Sooja moortoriga kaob õli viskoossus,sellest ka töötamine sooja mootoriga.

Priitm
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 15 Juun 2012, 21:32
Telefon: 58052933
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas Priitm » 08 Apr 2014, 09:56

Tere

Masinaks B5 Passat mootor sama mis eelkõnelejal. Seisis 2 nädalat kuna polnud autot vaja . Eelnevalt oli masin umane üle 2000 pöörde! Panin siis pühapäeval masina käima ,et uurima hakata milles viga on. Tuksus kohapeal paar minutit ja kui kaasi antsin ja päärded tõusid üle 3000 suri auto välja. Peale saeda pole nagu kompresiooni.
Kohe liigun garaasi juurte ja vaatan mis häält täna teeb.

Kus asub see kurikuulus reduktsioni klapp? Või mis võib veel põhjukseks olla?


Tänud!

Priitm
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 15 Juun 2012, 21:32
Telefon: 58052933
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas Priitm » 08 Apr 2014, 20:59

Nonii kuidagi vaikne siin.
Käisin panin auto käima ja OK. Ju hüdrotõukurid olid tühjaks vajunud ja reduktsioni klapp toimetab praegu.
Küsimus!
Kas seda klapp saab eraldi vahetada või koos pumbaga? Hind umbes kui oskab keegi õelda?

Tänud!

turakas
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Apr 2012, 17:32
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas turakas » 13 Apr 2014, 08:49

Probleem senini alles. Õlis ei usu mina et asi on, olen ju kaks korda õli vahetanud koso filtriga, ei saa olla mõlemate õlide viga.
Turbo ka vist ei tohiks ju seda põhjustada? Miks siis auto välja tahab surema hakata külma mootoriga ja sooja mootoriga töötab ideaalselt, pole mingeid probleeme.
Täna proovin turbo n.ö pmedaks teha, et töötaks ilma ja vaatan kas ikka jamab.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas Siim » 13 Apr 2014, 10:42

Mismoodi turbo pimedaks teed? :mrgreen:
Võta jah õlitus ära ja siis mine sõitma. :wave:

turakas
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 17 Apr 2012, 17:32
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 66kw probleem peale turbo vahetust

Lugemata postitus Postitas turakas » 13 Apr 2014, 11:26

Võtsin turbo küljes olevalt klapilt vooliku küljest ja töötab nüüd ka külmalt, milles võib probleem olla?

Vasta

Mine “Diislid”