AFN'i legendaarne 00575 veakood

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Aadumees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mai 2012, 09:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Aadumees » 01 Juul 2014, 22:35

Tere, kurdan muret kuna endal mõistus otsas.
Nimelt auto sai ostetud juba 3 aastat tagasi. Ostu hetkel auto edasi ei liikunud nii nagu peaks. Ja veakood oli 00575 control differece. Veakood sai eemaldatud, ning tuli ka tagasi. Sai vahetatud räbalamad vaakum voolikud ja n75 solenoid klapp. n75 sai võetud oma teiselt autolt (audi 1.9tdi 1z) ja need ära vahetatud. Ja uuesti tuli veakood ära kustutada. Peale seda auto sõitis nii nagu peab. Ainult musta viskas kui gaasi korralikult vajutada. Küttekulu oli kõik okei ja tuttavad mehaanikud arvasid, et kui jõud ja küttekulu on ok, siis peaks rahul olema. Et ilma DPF filtrita diisel ikka tahmab. Enda arust nagu oleks võinud veidi vähem musta visata... Panin EGR klapile pimedad ette. Aasta hiljem ühel soojal suveilmal suutsin jälle autoga nii sõita, et viskas jälle limp mode. Sama 00575 viga. Kustutasin vea ära ja hiljem ei viitsinud süveneda asjasse. Järgmine aasta sama viga sarnasel sooja ilmaga. Jälle sai ära kustutatud ja jälle sõidetud nii aasta aega.

Selle aasta kevadest turbo ei töödanud nii nagu peaks. Mootori ajus endiselt 1 viga; 00575 control difference. Tõmmet ei olnud, igahetkega viskas limpi. Egas midagi sai nüüd puhkuse ajal turbo maha võetud ja geomeetria ära puhastatud. Samuti kindluse mõttes sai vaakum voolikuid vahetatud (enam vähem kõik, mõned jäid vahetamata kuna voolikut jäi väheseks). Sisselaske kollektor sai puhastatud, n75 puhastasin kontaktipuhastaja aerosooliga. Samas n75 teeb häält (klõpsub vms) kui testida diagnostikaseadmega. Kas see tähendab, et n75 on tingimata korras? Peale turbo kokkupanekut oli auto nagu uus. Tõmmet oli nii nagu ei kunagi varem. Kiirust oli piisavalt (-150kmh) - rohkem tarvis vajutada nagu ei olnud. Samas musta viskas endiselt samamoodi.. Paar päeva sai kulgeda nägu rõõmus peas, kuid siis jälle kiirendades nii -120kmh limp mode. Sama veakood... mõistus otsas.. kustutasin veakoodi ära...
Tähelepanek oleks see, et veakoodi viskab just siis kui kiirus 110-120 ja käik 4 või 5. Teise või kolmanda käiguga pöördesse lasta ei juhtu midagi. Sellest nagu aru ei saa? Mis seos sellel kiirusel on? 5nda käiguga pöörded ikkagi suht minimaalsed võrreldes näiteks kui 2 käiguga 10-60kmh kiirendada ja 3da käiguga 90neni.
Ja veakoodi viskab hetkel suvaliselt, igakord kiirendades ei viska veakoodi ega limpmode, isegi kui lasta 140kmh välja. Ja siis mingil korral midagi talle ei meeldi ja viskab 110 -120 vahel juba limpmode. Seda ka minu pea ei võta, et miks ta nii teeb..

Kui limpmode ei ole siis tubro vuhiseb + viliseb. Kas see vilin on normaalne? Olen lugenud, et peetis turbo ainult viliseb. Eriti kui gaasi lahti lasta siis on tunda nagu viliseks (kiirendades ka, teatud pööretel). Minu auto puhul olen vilisemist tähendanud alates auto ostust. Turbo võllil lõtke ei olnud, välistan turbo. Samas praegu ei anna üldse pead, kas vilin tuleb mootori ruumis paremalt poolt turbo juurest või vasakult vahejahuti poolt.. homme kuulan hoolikamalt..

Ootan ettepanekuid, mida võiks järgmiseks proovida katsetada... Paljudele läbinämmutatud teema aga võibolla keegi oskab aidata...

Aadumees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mai 2012, 09:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Aadumees » 01 Juul 2014, 22:46

Tegin ka logi hetkest millal viskab veakoodi sisse (sh limp mode).
Channel 010 ja 011.
http://www.upload.ee/files/4135186/LOG- ... x.CSV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
csv faili saate genereerida kiirelt graafiliseks siit : http://vcviewer.com/publicViewer.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Tähelepanu pööraksin channel 10 absolute pressure, mille väärtus on koguaeg 999,6? Ega see nii olema ei peaks?
Viimati muutis Aadumees, 01 Juul 2014, 22:47, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 01 Juul 2014, 22:49

Tasuks jah vaadata sisselase üle, ega kuskil rõhu lekkeid pole. See väga kahtlane jah, et nagu kõik asjad tehtud ja ikka viskab suvalisel hetkel limp mode...

Aadumees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mai 2012, 09:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Aadumees » 01 Juul 2014, 23:02

kahtlustaksin ka rõhulekkeid aga kuidas kontrollida? Visuaalselt oleks kõik okei. Kunagi lasin ka vahejahutit kontrollida, samuti korras.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 01 Juul 2014, 23:11

Mina näiteks sain sellejärgi rõhulekkest aru, et vahejahti oli õline ehk surus rõhuga õli natuke välja. Parem moodus oleks sisselase kuidagi survestada ja vaadata/kuulata kas hoiab survet. Neid logisid vaadates (just 011 kanali alt, 010 tähendusi ei tea) tundub nagu turbo rõhk ei tõuseks nii kiiresti ja palju kui aju seda tahaks. Hea oleks ka teada saada mis need 010 kanali näidud näitavad/tähendavad...

Edit: Leidsin mis näidu tähendavad kanalis 010, üks hea link: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=26762" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis kanalis 010 normaalne see teises kanalis ühtlasena püsiv näit kuna näitab õhurõhku.
Viimati muutis J.Aru, 01 Juul 2014, 23:21, muudetud 2 korda kokku.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas audivana » 01 Juul 2014, 23:22

See turbo vile jutt küll ei vasta tõele. Mul viliseb ka kui reka ja lõtke asju pole. Edasi kerib ka mehiselt.
Ise kahtlustan, et sukk suht räbal. Vb annab kuidagi tunda.
Kui N75 plõksub, siis saad tolle välistada.
Ega sa turbol varda pikkust pole näppinud?
Kui turps puhastatud, siis sul ikka kuskil rõhuleke. Muud varianti ei saa olla lihtsalt.

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas 100avant » 02 Juul 2014, 06:08

Ei pruugi sama viga olla, aga enda Sharalaxy käitus väga sarnaselt. Veakood oli küll 17958-charge pressure P1550-35-10-control deviation-intermittent. Pärast pika tee mahakäimist(turbo geomeetria, vaakumid, jne) leidsin leidsin süüdlase N75 näol,millel oli membraanil mõrad sees. Töötas kuidas tahtis- mitu päeva ei kiusanud, siis viskas lampi limpi. Teine päev jälle ainult limp modis kulgesingi.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Sander.
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
Auto: Passat B8
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 5 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Sander. » 02 Juul 2014, 21:33

Kui ma seda esimest postitust lugesin, siis oli korraks tunne, et minu autole on kuskil veel üks kaksik tekkinud. Kogesin täpselt sama asja, ainult, et n75 kallale ma ei jõudnud minna. Nimelt peale auto ostu sai avastatud, et turbo geomeetria on jumala kinni ning lõtke katsudes oli tunda juba ka pikilõtku. Sai siis enda rahuks tellitud leedust uus turbo sisu ja kakkusin turbo maha. Kui ma uuesti selle asja kokku ladusin sain aru, et midagi on valesti, kuid ei teadnud veel mis. Enda arust sai kõik korralikult tehtud. Auto ei liikunud, sain sama veakoodi 00575 ja 120 pealt läks limpi igast asendist. Hakkasin siis pihta lihtsamatest asjadest, vahetasin kõik vaakumvoolikud, tegin rõhulekke testi, leidsin lekkeid ja kõrvaldasin need. Tulemus ikka sama. Lõpuks siin eelmine nädal kui ma oleks selle limp mode pärast peaaegu avarii teinud viskas kopsu üle maksa ja järgmine päev kakkusin vile uuesti maha. Selgus mitu tõsiasja mis põhjustasid seda veakoodi. Esiteks olid need kõik kuuskant polti mis geomeetria taldrikut kinni hoiavad jumala lahti. Teiseks oli geomeetria rõngas(See mis neid labasid korraga liigutab) valetpidi peal. Õhtul kui uuesti kõik puhtaks tegin ja kokku ladusin tõmbas näo ikka väga rõõmule peale esimest proovisõitu. Auto oli nagu uue elu saanud ning siiamaani pole ma seda limp moded kogenud.

Teil muidugi on see kahtlane, et vahepeal töötas ja vahepeal ei töödanud. Soovitan soojalt teha rõhulekke testi. Mina ostsin ehituspoest 75mm läbimõõduga kanalitoru korgi, rehviboksist veel ventiili juurde, tegin korgile augu sisse ja ventiil külge. 75mm kork sobib ideaalselt õhupuhastist mineva õhuvõtu toru otsa. Kompressoriga lased umbes 0.5bar-i sisse ja siis kõrvad kikki ja seebivee pritsipudel kätte. Minu autol olid intercooleris augud sees ja päris mitmes kohas. Lappisin vedelmetalliga ära ja peab siiamaani.

Aa, üks asi veel. Kui ma uue turbo sisu panin siis mul ka turbo räigelt vilises nii soojalt kui külmalt. Nüüd kui korda sai ei kuule apsoluutselt enam seda vilinat. Ainult külma mootoriga õrnalt on kuulda.
Viimati muutis Sander., 02 Juul 2014, 21:35, muudetud 2 korda kokku.

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas audivana » 02 Juul 2014, 21:36

Tean mida sa tunned kui tagurpidi rõnga avastasid

Aadumees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mai 2012, 09:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Aadumees » 04 Juul 2014, 19:50

Suured tänud, kes on vastanud mu murele.
Eriti tänan hea nõuande eest kasutajat Sander.
Üritasin siis eile rõhutesti teha, tulemus oli see, et rõhku ei suuda süsteem üldse hoida. Arvatavasti peamine süüdlane on turbo ja vahejahuti vahel olev metall toru. Nimelt vasakul nurgas on sellel torul umbes väikese sõrme suurune auk sees. Rooste on oma töö teinud aga ei saa aru miks küll, samas kogub see nurk igasugust mustust jne. Kas see turbo ja intercooleri vahel oleva toru roostetamine on tavaline?
Igatahes üritan homme kasutatud korraliku toru leida... Eks annan teada, kas peale selle turbo vahetust on muredel lõpp või ei.

Aadumees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mai 2012, 09:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Aadumees » 05 Juul 2014, 21:34

Täna sai siis autolammutuses käidud ja tuleb tõdeda, et kasutatud toru leidmine võib raskeks minna. Tegemist tüüpveaga, aga kuna 1.9tdi mootor on väga levinud, siis õnneks oli lammutuses neid torusi mitu. Esimene toru mida müügimees näitama tuli oli sarnase veaga nagu minu auto torul, natuke kruvikaga susida ja oligi ka sellel auk sees. Juba mõtlesin, et äkki ei saagi korraliku kasutatud osa. Aga lõpuks müügimees leidis sobiva toru.
Peale suurt lammutamist ja põlle tagasipanekut üritasin kohe ka rõhu testi teha. Tulemus kusagil puhub õhku välja? Kust? Klapikambrikaane tuulutus toru on tänu kuumale koostöö lepingu üles öelnud... Tänu sellele leidsin ka õlilekke üles... ootame nüüd jälle uut varuosa ja loodame et järgmise rõhutestiga ja rõhk ka pidama.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Juul 2014, 21:40

Peaks millalgi ka seda rõhutesti proovima, räägi lähemalt kuidas teed seda (mida kasutad jne.)? Sisselaske kollektori juurest võtad lõdviku lahti ja topid midagi ette?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas R36 » 06 Juul 2014, 18:09

J.Aru kirjutas:Peaks millalgi ka seda rõhutesti proovima, räägi lähemalt kuidas teed seda (mida kasutad jne.)? Sisselaske kollektori juurest võtad lõdviku lahti ja topid midagi ette?
Peale õhulugejat toru lahti ja lased rõhu sisse ma eeldan.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juul 2014, 21:32

Minu teada tuleb ikka karteri tuulutuse toru samuti pimedaks teha...muidu vuhisebki rõhk otse klapikambrikaane alla. Kõige parem ikka ühendada otse turbo õhu sissevõtu poolele v siis toru otsa peale karteri tuulutust mitte ennem.
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas copilot » 06 Juul 2014, 21:36

Diesel Power KEEPS ME GOING

Aadumees
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 20 Mai 2012, 09:53
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas Aadumees » 06 Juul 2014, 22:53

copilot kirjutas:Minu teada tuleb ikka karteri tuulutuse toru samuti pimedaks teha...muidu vuhisebki rõhk otse klapikambrikaane alla. Kõige parem ikka ühendada otse turbo õhu sissevõtu poolele v siis toru otsa peale karteri tuulutust mitte ennem.
Selge, aga kas siis juba peaks sisslaske kollektori otsa ka pimedaks tegema, et õhk põlemiskambrisse ei läheks?

Tänan vastamast muidugi.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas copilot » 07 Juul 2014, 02:12

Ei pea...sest ajal kui sisselaske klapp on lahti peaks väljalaske klapp olema kinni ja vastupidi st sealt ei tohiks sellist rõhukadu olla va juhul kui klapid v rõngad ei pea aga siis oleks jamad ilmselt ka mootori töös. Küll aga soovitatakse eemaldada õli lisamise kork juhuks kui peaks rõhk üles pääsema.
Viimati muutis copilot, 07 Juul 2014, 02:16, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 07 Juul 2014, 10:46

copilot kirjutas:Ei pea...sest ajal kui sisselaske klapp on lahti peaks väljalaske klapp olema kinni ja vastupidi st sealt ei tohiks sellist rõhukadu olla va juhul kui klapid v rõngad ei pea aga siis oleks jamad ilmselt ka mootori töös. Küll aga soovitatakse eemaldada õli lisamise kork juhuks kui peaks rõhk üles pääsema.
Ühel hetkel ka peaks minuteada mõlemad klapid ühel ajal lahti olema? Ehk siis mina teeksin ikkagi kindluse mõttes sisselaske kollektori osa pimedaks.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas R36 » 07 Juul 2014, 18:20

J.Aru kirjutas:
copilot kirjutas:Ei pea...sest ajal kui sisselaske klapp on lahti peaks väljalaske klapp olema kinni ja vastupidi st sealt ei tohiks sellist rõhukadu olla va juhul kui klapid v rõngad ei pea aga siis oleks jamad ilmselt ka mootori töös. Küll aga soovitatakse eemaldada õli lisamise kork juhuks kui peaks rõhk üles pääsema.
Ühel hetkel ka peaks minuteada mõlemad klapid ühel ajal lahti olema? Ehk siis mina teeksin ikkagi kindluse mõttes sisselaske kollektori osa pimedaks.
Oleneb kuidas gaasijaotus tehtud on, kui see tõesti nii on siis keerad motot veits edasi. Pimedaks tehes ei tuvasta näiteks kollektori leket. ;)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5296
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 08 Juul 2014, 10:37

Siiski ei saa nii testida, et lased surve mootorisse, raudselt rõhk langeb kuna rõngastel on lukuvahed kust rõhk karterisse pääseb. Lisaks surub silindri seintel kaitsva õlikihi karterisse.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas copilot » 08 Juul 2014, 11:01

J.Aru kirjutas:Siiski ei saa nii testida, et lased surve mootorisse, raudselt rõhk langeb kuna rõngastel on lukuvahed kust rõhk karterisse pääseb. Lisaks surub silindri seintel kaitsva õlikihi karterisse.
Camoon mehed, mis te lasete otse 4 atti süsteemi v mis rõhkudest te räägite? Seda tehakse suht väikeste rõkudega a la kuni 1 bar(üldiselt 0,5bar piisab et kuulda rõhuleket). Ja edasi mõelge millised on surved mootori töötades....kus teil oleks selline "blowby" siis oleks teil ka jamad selle mootoriga näiteks talvel jne. Lisaks need 1.9 diislid ei ole mootorid, kus gaasijaotus oleks selline et klapid peaksid veidi avatud olema oma nn kinnises asendis. Nende mootorite puhul ei ole tarvis mingeid lisa vidinaid asjata küljest kiskuda selle testi jaoks.
Diesel Power KEEPS ME GOING

maikl369
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
Telefon: 5 üks 99 null 22 null
Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas maikl369 » 02 Okt 2014, 14:47

Tere!
Kuna olen värske Volkswagen Passat 1.9tdi 81kw omanik siis tekkisid ka väiksed mured.
Ei hakkanud uut postitust tegema, sest siin põhimõtteliselt lahatakse samat probleemi. 110-140km/h ja jõud kaob (vahepeal ka juba ennem).
Probleem sama 00575 :D
Esmalt küsiks kas need näitajad on normaalsed? --> https://www.youtube.com/watch?v=RBlfVLETxg0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kas se hoob peab rohkem liikuma? (Palun pange arvutil hääl vaikseks) --> https://www.youtube.com/watch?v=9r5deTCdGpY" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja kui kõik on normis kas siis N75 solenoid töötab?


Ettetänades
Maikl

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas copilot » 02 Okt 2014, 17:13

Nende näitajate kohta ei oska midagi kommenteerida....kohapeal tuuritades kuni 1500rpm ei saa mitte mingisugust adekvaatset infot. Ning vali kanal, kus näitab ka requested boost näitu, ning siis mine proovikale ja 1500rpm juures kaas põhja 3. käiguga kuni 4000rpm välja ja samal ajal las VAG com logib need näidud faili. Niiviisi sinu videode puhul ei saa mitte kui miskit öelda, mis kus ja kuidas.
Diesel Power KEEPS ME GOING

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas teet82 » 02 Okt 2014, 20:27

Mulle tundub video põhjal, et geomeetria hoob peaks pikemalt liikuma. Võib proovida näiteks kruvikeerajaga hooba lükata, et kas on vastu "piirajat" mõlemas asendis.

maikl369
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
Telefon: 5 üks 99 null 22 null
Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: AFN'i legendaarne 00575 veakood

Lugemata postitus Postitas maikl369 » 05 Okt 2014, 10:08

copilot kirjutas:Nende näitajate kohta ei oska midagi kommenteerida....kohapeal tuuritades kuni 1500rpm ei saa mitte mingisugust adekvaatset infot. Ning vali kanal, kus näitab ka requested boost näitu, ning siis mine proovikale ja 1500rpm juures kaas põhja 3. käiguga kuni 4000rpm välja ja samal ajal las VAG com logib need näidud faili. Niiviisi sinu videode puhul ei saa mitte kui miskit öelda, mis kus ja kuidas.
Oskad ehk öelda millised kanalid pean valima, et korraliku logi saaks? Proovin seda esimest korda. Ja kas pean samamoodi tegema: Engine -> Basic Settings -> Ja siis Groupi valima?
Program ise Vag com 311.2

Vasta

Mine “Diislid”