Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Apr 2007, 19:58
- Auto: Mk4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Golf 5 2.0TDI 103kw
Olen saanud viimase 4000 km keskmiseks kütusekuluks ca 7l/100.
Palju ehk?
Kaabliga vaatasin pihustite parameetreid.
Need milleni mina jõudsin, tundusid võrdväärsetena (palun vihjet, mida peaks jälgima VCDS abiga?)
Olen aru saanud, et võiks alustada mootori softi uuendamisest? (avatud pakkumistele)!
Lisaks räägitakse pihustite juhtmestikust
03G971033D mille võiks vahetada?
Kuulen lugusid ka võimalusest rikkuda rihmavahetusel nukarataste asendit? Et rihma paigaldamisel isegi eritööriista kasutades nukarataste nurk paigast ära läheb ja siis kütusekulu suurem? Aga et seda saab takka järele paika ajada?
Kes on tark ja aitab?
Olen saanud viimase 4000 km keskmiseks kütusekuluks ca 7l/100.
Palju ehk?
Kaabliga vaatasin pihustite parameetreid.
Need milleni mina jõudsin, tundusid võrdväärsetena (palun vihjet, mida peaks jälgima VCDS abiga?)
Olen aru saanud, et võiks alustada mootori softi uuendamisest? (avatud pakkumistele)!
Lisaks räägitakse pihustite juhtmestikust
03G971033D mille võiks vahetada?
Kuulen lugusid ka võimalusest rikkuda rihmavahetusel nukarataste asendit? Et rihma paigaldamisel isegi eritööriista kasutades nukarataste nurk paigast ära läheb ja siis kütusekulu suurem? Aga et seda saab takka järele paika ajada?
Kes on tark ja aitab?
Golf MK2, Golf MK4, Passat B6, Golf MK5, Caddy MK3
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Oleneb kuidas sõidad ikka. Mul sama mootoriga isend ja ma pean kõvasti pingutama ja koguaeg hullult kihutama, et nii kõrge keskmine saada... Ei uimerda, pigem agressiivsem sõidustiil ja keskmine koguaeg alla 6l/100km. Pikaajaline 5.2 olnud stabiilselt üle kuu juba ja lühiajaline kõigub 4,6-5,7
Su autol midagi viga...
Aa ja muidu veeren 18" 225/40 rehvidel ja talvel 16" 205/55 ja samad näidud... isegi kontroll-arvutuste järgi.
Lp. Ülari
Su autol midagi viga...
Aa ja muidu veeren 18" 225/40 rehvidel ja talvel 16" 205/55 ja samad näidud... isegi kontroll-arvutuste järgi.
Lp. Ülari
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Apr 2007, 19:58
- Auto: Mk4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Ülari. Mis sul kompu kohapeal seistes kütusekuluks näitab?
Golf MK2, Golf MK4, Passat B6, Golf MK5, Caddy MK3
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
-
- Huviline
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Apr 2007, 19:58
- Auto: Mk4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Tegelikult ma aiman, et õhukululugejaga ei ole kõik päris korras?
Siis läheb ECU mingisse "safe" settingusse, kui ta ei saa õigeid numbreid ja järsku kulutab selle tõttu rohkem kütust?
Teine asi ongi see nn. Torsion value - mis võiks näidata mootori rihma paigasolekut?
Kui see on hektel 0.5 - siis oleks ta vaja 0 peale saada?
Mõned andmed tühikäigult kohapeal:
Minut peale käivitamist ca.
Pihustamiskogused - ON KÜLL NIHKES - aga normi piires. Kas see on normaalne olukord?
Veidi soojenemist - ja pihustamiskogused muutuvad veidi:
Veel veidi soojenemist - ja muud erinevad andmed. Millest siis kahtlased on õhukulu ja heitgaaside (3 erinevat heitgaasi - mis on mis, ma täpselt ei tea, aga aiman et tegemist on ja EGR asjadega? re-circulation?)
Siin siis näha ka see TORSION VALUE leige mootoriga. See jääb konstantseks ka sooja mootoriga. Peaks olema täiesti null - siis on rihma märgid/nuka rattad õiges asendis?
TIIR SÕITU JA SOE MOOTOR - ERINEVAD NÄIDUD - millest siis on pihustamiskogused muutunud - aga on siiski nagu normide piires?
Ja õhukulu ja väljalaskegaasid 2 näitu on ikkagi pigem "kosmoses"?
ALustaks uuest õhukululugejast?
Siis läheb ECU mingisse "safe" settingusse, kui ta ei saa õigeid numbreid ja järsku kulutab selle tõttu rohkem kütust?
Teine asi ongi see nn. Torsion value - mis võiks näidata mootori rihma paigasolekut?
Kui see on hektel 0.5 - siis oleks ta vaja 0 peale saada?
Mõned andmed tühikäigult kohapeal:
Minut peale käivitamist ca.
Pihustamiskogused - ON KÜLL NIHKES - aga normi piires. Kas see on normaalne olukord?
Veidi soojenemist - ja pihustamiskogused muutuvad veidi:
Veel veidi soojenemist - ja muud erinevad andmed. Millest siis kahtlased on õhukulu ja heitgaaside (3 erinevat heitgaasi - mis on mis, ma täpselt ei tea, aga aiman et tegemist on ja EGR asjadega? re-circulation?)
Siin siis näha ka see TORSION VALUE leige mootoriga. See jääb konstantseks ka sooja mootoriga. Peaks olema täiesti null - siis on rihma märgid/nuka rattad õiges asendis?
TIIR SÕITU JA SOE MOOTOR - ERINEVAD NÄIDUD - millest siis on pihustamiskogused muutunud - aga on siiski nagu normide piires?
Ja õhukulu ja väljalaskegaasid 2 näitu on ikkagi pigem "kosmoses"?
ALustaks uuest õhukululugejast?
Golf MK2, Golf MK4, Passat B6, Golf MK5, Caddy MK3
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Töösooja mootoriga 0,5 l/h, külmalt kuni 0,9 l/hAstraG kirjutas:Ülari. Mis sul kompu kohapeal seistes kütusekuluks näitab?
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Eile sai käidud Lahtis, sõitsin 140+ ja küttekulu jäi 6,5 l/100 km
Täna jälle...
Täna jälle...
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Minu 4vedu/ tavaolukorras 2vedu 5% linna keskmine 6.2. Mootor bmm ehk 2.0 8V
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Apr 2007, 19:58
- Auto: Mk4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Hmm... Mu sõidustiil on linnas pigem kiire. Ja maanteel pigem püsikiirus 100. Täiesti keskmine ma arvan. Ja sellest viimasest 4000 km on maanteed tubli 3/5-ndikku ma arvan. Maanteel püsikiirusega ma näiteks 4,8 numbrit pole kordagi näinud Golfiga. Passatiga näeb ka 4,5 kulu täitsa.
Oskab keegi midagi nende vcds logide kohta arvata? Õhukululugeja osas just on mul kahtlus...
Oskab keegi midagi nende vcds logide kohta arvata? Õhukululugeja osas just on mul kahtlus...
Golf MK2, Golf MK4, Passat B6, Golf MK5, Caddy MK3
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Ülaril on mingi chip tehtud, see juba annab mingit ökot juurde, sest seda roheliste jura on ilmselt maha poogitud.
Sinu õhukululugeja on normaalne. See, et actual suurem on, on ainult hea näitaja, sest siis EGR töötab vähem.
Sinu õhukululugeja on normaalne. See, et actual suurem on, on ainult hea näitaja, sest siis EGR töötab vähem.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Ma alustaks õhukululugeja (MAF) puhastamisest. http://www.youtube.com/watch?v=TPYolHb1bOs" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Ära palun seda inimesele soovita, võib lõppeda sellega, et ongi vaja täiesti uut lugejat. Tühipööretel nende näitude põhjal MAF olukorra üle otsustada ei saa ning huupi mingite kemikaalidega seda loputama hakata on paras lollus(seda võib proovida jah juhul kui korralik proovisõit kinnitab, et MAF ei suuda registreerida õhukoguseid, mis koormuse all mootorisse imetakse - siis pole tõesti midagi kaotada)! Ja see Requested unustage õhulugeja seisukohalt ära, seda kasutatakse ainult siis kui EGR töös, antud juhul see EGR ei olnud töös v siis on EGR mittetoimivaks tehtud v selle mittetoimimine mingil muul põhjusel(kuigi kui vastavat remapi ajus pole tehtud siis peaks ka tulema üsna kiiresti check engine tuli sellel mootoril armatuuri ja olema ka vastav veakood, mida ilmselt seal pole nagu aru saan).vwgolf kirjutas:Ma alustaks õhukululugeja (MAF) puhastamisest. http://www.youtube.com/watch?v=TPYolHb1bOs" onclick="window.open(this.href);return false;
Teema algatajale.....tee proovisõit, maanteel 3. käik ning alates 1500rpm lükka gaas põrandasse ja lase kuni 4000rpm välja ning samal ajal logi MAF Actual näitu ja postita siia! Kui loeb 850mg/str v isegi rohkem, siis pole su MAF il mitte midagi viga!
Lisaka, kas on probleeme ka minekuga, et saaks MAF i kahtlustada?
Viimati muutis copilot, 28 Sept 2014, 16:59, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Apr 2007, 19:58
- Auto: Mk4
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Tänkju mister copilot. Lähen logima.
Ei, minekus ma ei ütleks, et on midagi puudu....
Ma pole seda autot veel nii kaua omanud, et "persedyno" tunne tekkinud oleks.
Pihustite kohta ei oska kommentaari anda?
Mul on selline kerge tunne, et kohal sujuvalt gaasi lisades, on v6imalik saavutada "auk", v6i puterdamise tunne kerge ja see tekib siis, kui just mingi teatud tundega gaasi anda. Tekib nii siis, kui anda tühipööretelt üles, kui ka siis kui hoida pöördeid 2000 peal ja siis sellelt teatud tunde/agressiivsusega gaasi lisada. On keegi miskit sellist kogenud?
Ei, minekus ma ei ütleks, et on midagi puudu....
Ma pole seda autot veel nii kaua omanud, et "persedyno" tunne tekkinud oleks.
Pihustite kohta ei oska kommentaari anda?
Mul on selline kerge tunne, et kohal sujuvalt gaasi lisades, on v6imalik saavutada "auk", v6i puterdamise tunne kerge ja see tekib siis, kui just mingi teatud tundega gaasi anda. Tekib nii siis, kui anda tühipööretelt üles, kui ka siis kui hoida pöördeid 2000 peal ja siis sellelt teatud tunde/agressiivsusega gaasi lisada. On keegi miskit sellist kogenud?
Golf MK2, Golf MK4, Passat B6, Golf MK5, Caddy MK3
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
www.kopajupid.ee - mutrist tangini.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Pihustite näidud on vägagi eeskujulikud!
Teine viis, kuidas MAF i korrasolekut kindlaks teha, on kui võtta MAF ilt pistik tagant.....ilmselt peaks sinu puhul(nagu sa ütled et auto lippab hää) minema minek kehvemaks ja vaata et isegi teatud pöörete juures tuleb nagu sein ette.
Teine viis, kuidas MAF i korrasolekut kindlaks teha, on kui võtta MAF ilt pistik tagant.....ilmselt peaks sinu puhul(nagu sa ütled et auto lippab hää) minema minek kehvemaks ja vaata et isegi teatud pöörete juures tuleb nagu sein ette.
Viimati muutis copilot, 28 Sept 2014, 18:06, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
golfi_vend - mis jura sa ajad ? BKD mootorikoodiga pole midagi rohelist peale katalüsaatori ja egri... Need kenasti alles ja pole mõtet ära võttagi
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
- --keit--
- Huviline
- Postitusi: 3244
- Liitunud: 01 Juul 2008, 06:43
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 0
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Katalüsaator ongi roheliste jura mida Magnus ütles.ülari:) kirjutas:golfi_vend - mis jura sa ajad ? BKD mootorikoodiga pole midagi rohelist peale katalüsaatori ja egri... Need kenasti alles ja pole mõtet ära võttagi
See selleks, et kat all on. On seal sees ka midagi ? Oled vaadanud ?
Ja chip mõjutab maanteel sõitmist omajagu. Samuti maantee tingimused ja palju muud.
Vennasele sai toodud G5 16v 2.0TDI ja sellel on 95-ga trassi sõites keskmine kulu kompuutri järgi 4.5 ja seda mitte just kõige siledama maantee peal.
Alla muidugi olid siis 15" 195/65 M+S rehvid. Parajalt pehmede ning korraliku veeretakistusega.
Kui aga sai alla lükatud 235/40R18 rehvidega 18"x8 veljed, siis tõusis keskmine kulu sama maantee peal 5L- ni.
Ehk siis, kui ikka väga korralikult agressiivset sõitu teha pole 7-8 keskmiseks kätte saada mitte mingi probleem.
Auto on tehase seades ja veakoodide vaba ning korralikult hooldatud.
Plaanis on peale panna chip ja kat jääb ka alla, ainult, et seest läheb tühjaks.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
Re: Golf 5 TDI BKD mootori kütusekulu
Roheliste jura saab ka tarkvaras olla.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus