Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Aug 2015, 19:47

TiitRE kirjutas:Magnus, räägi, kui olen 190 cm. pikk ja tahan vahest isegi G5-ga sõita, on väga ebamugav?
Istmete kohal pole see väike, just pagasi osas. Ise olin vist :mrgreen: 182 või 184 (Ei ole ammu mõõtnud :lol: ) ja väga mugav on roolis olla.
VWM kirjutas:Mu cffb CR mootoril on see uuem polt?
Kiiresti läbi lapates tundub, et see polt on ainult PD 16V mootoritel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

anonymous2
Klubiline
Postitusi: 820
Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Tänanud: 114 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas anonymous2 » 26 Aug 2015, 20:51

:thumbup: teema

Ōnneks/kahjuks kuidas kellegile on mul 8v koos nuhtlusega, millel nimeks dpf
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Aug 2015, 22:18

D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Aug 2015, 22:19

D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 28 Aug 2015, 22:22

D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7832
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Aug 2015, 10:33

Kindlasti annab DPF välja programmeerida aga hetkel käib arutlus probleemse hammasrihma pinguti üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 30 Aug 2015, 22:53

t6nis3 kirjutas:D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
Tõnn.....mis toimub....kas oled tsüklist välja saanud v keegi teine su konto kaaperdanud?(väike tögav nali :wink: ). Pole ammu sinu poolt nii selgelt kirjutatud teksti lugenud ja veelvähem jutu sisu tõesuse osas nõustunud :thumbup:
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 30 Aug 2015, 23:54

Mis oli Tehniline jutu mõtte-

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Aug 2015, 00:00

kas vastasin valesti.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 00:58

Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2564
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 31 Aug 2015, 01:05

Midasti ütleson. vaslesti.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 31 Aug 2015, 02:30

TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
BKD peaks olema jah 16v
Diesel Power KEEPS ME GOING

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 31 Aug 2015, 05:57

Mul ka BKD, öko ja astub kenasti ka täis autoga edasi. Samas need tüüpvead annab kõrvaldada. Ainult linnasõiduks see nii hea pole. Võtab rohkem kütust ja üldse ebamugav.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 31 Aug 2015, 05:58

TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v :D
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas tito » 31 Aug 2015, 08:15

copilot kirjutas:
TiitRE kirjutas:Ei tänan :D ... neil ju ka jälle omad mured.
ingel, mis TSI idel viga? Siin foorumis nende kohta niipalju kakat üles ei kerki ju? V niivõrd vähesed sõidavad TSI mootoritega? Kui aus olla, siis uutemate masinate puhul vaatan just TSI poole....minu jaoks lõpes ok diisel 1.9TDI PD ga ja seda G4 ajastul....ok, ilmselt leidub häid isendeid ka ülemineku perioodist ja vb ka 8v 2.0 TDI nagu golfi vend nimetas. CR vb isegi pakub huvi, aga ingel need roheliste jullad ei kannata pidevaid lühemaid otsi minna(paneme sinna sisse veel Eesti külmad talved ja ma ei kujuta ette kuida näiteks DPF puhul see põletus isegi seal 15km otsa puhul toimima peaks, kui mootor pole oma töötemperatuuri saavutanud???)
TSI mootorid hakkavad 2,0 ist!
Turbotatud mikromootorid on hullem saast kui kõik hädised diisli katsetused vag grupis kokku :)
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Aug 2015, 08:35

Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata :)

1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.

Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.

Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja » 31 Aug 2015, 09:10

KuldarA kirjutas:Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata :)

1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.

Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.

Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
Tito pidas rohkem silmas töökindlust kui jõudlust ma arvan :wink:

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 09:21

ülari:) kirjutas:
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v :D
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele :oops: . Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga? :eh:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust :lol:
Viimati muutis TiitRE, 31 Aug 2015, 09:26, muudetud 1 kord kokku.

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 31 Aug 2015, 10:20

TiitRE kirjutas:
ülari:) kirjutas:
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v :D
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele :oops: . Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga? :eh:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust :lol:
Pese auto puhtaks, kenad veljed ja rohkem polegi vaja ;) !
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 10:41

ülari:) kirjutas:
TiitRE kirjutas: Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele :oops: . Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga? :eh:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust :lol:
Pese auto puhtaks, kenad veljed ja rohkem polegi vaja ;) !
Päris hea! Kujutan ette, kui sellise idee välja pakun, siis on nädal aega olukord "pilt on, häält pole" :lol:

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas tito » 31 Aug 2015, 10:44

Boxerdaja kirjutas:
KuldarA kirjutas:Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata :)

1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.

Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.

Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
Tito pidas rohkem silmas töökindlust kui jõudlust ma arvan :wink:
Jup, töökindluselt on pisikesed mootorid liiga üle forseeritud ja vajavad tõsisemat remonti juba alla 200k ls juures ( nähtud nii 1,4 kui 1,8 tsi millel kolvid loksuvad sees ls on jäänud 120 ja 180 k vahele) Tehnilises ka nendest 1,4 mootori ikladustest juttu juba olnud :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 31 Aug 2015, 11:13

2.0 kolbidega sama jama ja kohati isegi kõige hullem.

Eks nende kõigiga on see loto nagu mainitud. Olen näinud väga hästi sõitvaid 200k ringis TSI-sid.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas Laur » 31 Aug 2015, 11:39

TiitRE kirjutas: Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust :lol:
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
M.O.T.T

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 12:10

Laur kirjutas:
TiitRE kirjutas: Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust :lol:
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
Kuna sõitma hakkab sellega ikkagi naine, siis pole sest "lennuki efektist" väga lugu 8) . Ma ostaks hea meelega G5-e, millel oleks see 81kw-line vahel 8)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7861
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 31 Aug 2015, 12:29

Olen näinud pildilt sellist autot. Oli venemaaga ehk tegu.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”