Jutud VW diiselmootorite teemadel.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7861
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
-
Tänanud:
48 korda
-
Tänatud:
228 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas R36 » 26 Aug 2015, 19:47
TiitRE kirjutas:Magnus, räägi, kui olen 190 cm. pikk ja tahan vahest isegi G5-ga sõita, on väga ebamugav?
Istmete kohal pole see väike, just pagasi osas. Ise olin vist
182 või 184 (Ei ole ammu mõõtnud
) ja väga mugav on roolis olla.
VWM kirjutas:Mu cffb CR mootoril on see uuem polt?
Kiiresti läbi lapates tundub, et see polt on ainult PD 16V mootoritel.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
anonymous2
- Klubiline
- Postitusi: 820
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
-
Tänanud:
114 korda
-
Tänatud:
55 korda
Lugemata postitus
Postitas anonymous2 » 26 Aug 2015, 20:51
teema
Ōnneks/kahjuks kuidas kellegile on mul 8v koos nuhtlusega, millel nimeks dpf
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2564
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 28 Aug 2015, 22:18
D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2564
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 28 Aug 2015, 22:19
D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2564
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 28 Aug 2015, 22:22
D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
-
GTI
- Moderaator
- Postitusi: 7832
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
-
Tänanud:
76 korda
-
Tänatud:
176 korda
Lugemata postitus
Postitas GTI » 29 Aug 2015, 10:33
Kindlasti annab DPF välja programmeerida aga hetkel käib arutlus probleemse hammasrihma pinguti üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
1 kord
Lugemata postitus
Postitas copilot » 30 Aug 2015, 22:53
t6nis3 kirjutas:D P F annab ju välja programmeerida,ja tahmafiltriga lutsu visata. Arvestades samas,et heitgaasid jäävad lubatud piiridesse. Eks ta lisa kulutusi toob,kuid sellega võiks arvestada,kui tahad pikemalt autot omada. Egas järgmised autod lähevad ju veel lähemale oma elektroonika ja muu kammajaaga kosmose tehnoloogiale. Varsti on vabadus ainult kõrval pinki istuda. Praegune G6 on ju näiteks.
Tõnn.....mis toimub....kas oled tsüklist välja saanud v keegi teine su konto kaaperdanud?(väike tögav nali
). Pole ammu sinu poolt nii selgelt kirjutatud teksti lugenud ja veelvähem jutu sisu tõesuse osas nõustunud
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2564
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 30 Aug 2015, 23:54
Mis oli Tehniline jutu mõtte-
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2564
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 31 Aug 2015, 00:00
kas vastasin valesti.
-
TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
-
Tänanud:
117 korda
-
Tänatud:
149 korda
Lugemata postitus
Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 00:58
Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
-
t6nis3
- Huviline
- Postitusi: 2564
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
31 korda
Lugemata postitus
Postitas t6nis3 » 31 Aug 2015, 01:05
Midasti ütleson. vaslesti.
-
copilot
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
1 kord
Lugemata postitus
Postitas copilot » 31 Aug 2015, 02:30
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
BKD peaks olema jah 16v
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
ülari:)
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
-
Tänanud:
3 korda
-
Tänatud:
0
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas ülari:) » 31 Aug 2015, 05:57
Mul ka BKD, öko ja astub kenasti ka täis autoga edasi. Samas need tüüpvead annab kõrvaldada. Ainult linnasõiduks see nii hea pole. Võtab rohkem kütust ja üldse ebamugav.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
ülari:)
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
-
Tänanud:
3 korda
-
Tänatud:
0
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas ülari:) » 31 Aug 2015, 05:58
TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
-
Tänanud:
232 korda
-
Tänatud:
273 korda
Lugemata postitus
Postitas tito » 31 Aug 2015, 08:15
copilot kirjutas:TiitRE kirjutas:Ei tänan
... neil ju ka jälle omad mured.
ingel, mis TSI idel viga? Siin foorumis nende kohta niipalju kakat üles ei kerki ju? V niivõrd vähesed sõidavad TSI mootoritega? Kui aus olla, siis uutemate masinate puhul vaatan just TSI poole....minu jaoks lõpes ok diisel 1.9TDI PD ga ja seda G4 ajastul....ok, ilmselt leidub häid isendeid ka ülemineku perioodist ja vb ka 8v 2.0 TDI nagu golfi vend nimetas. CR vb isegi pakub huvi, aga ingel need roheliste jullad ei kannata pidevaid lühemaid otsi minna(paneme sinna sisse veel Eesti külmad talved ja ma ei kujuta ette kuida näiteks DPF puhul see põletus isegi seal 15km otsa puhul toimima peaks, kui mootor pole oma töötemperatuuri saavutanud???)
TSI mootorid hakkavad 2,0 ist!
Turbotatud mikromootorid on hullem saast kui kõik hädised diisli katsetused vag grupis kokku
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
KuldarA
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
-
Tänanud:
56 korda
-
Tänatud:
98 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas KuldarA » 31 Aug 2015, 08:35
Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata
1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.
Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.
Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
-
Boxerdaja
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
-
Tänanud:
0
-
Tänatud:
1 kord
Lugemata postitus
Postitas Boxerdaja » 31 Aug 2015, 09:10
KuldarA kirjutas:Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata
1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.
Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.
Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
Tito pidas rohkem silmas töökindlust kui jõudlust ma arvan
-
TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
-
Tänanud:
117 korda
-
Tänatud:
149 korda
Lugemata postitus
Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 09:21
ülari:) kirjutas:TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele
. Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga?
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Viimati muutis
TiitRE, 31 Aug 2015, 09:26, muudetud 1 kord kokku.
-
ülari:)
- Huviline
- Postitusi: 559
- Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
- Telefon: +358445588047
- Skype: ulari.saaliste
- Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
- Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
-
Tänanud:
3 korda
-
Tänatud:
0
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas ülari:) » 31 Aug 2015, 10:20
TiitRE kirjutas:ülari:) kirjutas:TiitRE kirjutas:Huviorbiidis siin üks ´05a. G5 ja mootoriga BKD. Ülal Magnus kirjutab, et kuulub ka "riskigruppi"? Kui see ju algusaastate 2,0 tdi? Millal see 8V siis veel oli vms? Kas BKD on siis 16V?
Vwl on paralleelselt samu diisleid mitu mitu erinevat versiooni 8v ja 16v
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele
. Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga?
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Pese auto puhtaks, kenad veljed ja rohkem polegi vaja
!
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D
-
TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
-
Tänanud:
117 korda
-
Tänatud:
149 korda
Lugemata postitus
Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 10:41
ülari:) kirjutas:TiitRE kirjutas:
Jajah, minu viga, seda mainiti juba ülal kah...jäi kahe silma vahele
. Aga k*rt nüüd ei teagi, kas hakata loteriid mängima selle 2.0tdi-ga?
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Pese auto puhtaks, kenad veljed ja rohkem polegi vaja
!
Päris hea! Kujutan ette, kui sellise idee välja pakun, siis on nädal aega olukord "pilt on, häält pole"
-
tito
- Klubiline
- Postitusi: 5174
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
-
Tänanud:
232 korda
-
Tänatud:
273 korda
Lugemata postitus
Postitas tito » 31 Aug 2015, 10:44
Boxerdaja kirjutas:KuldarA kirjutas:Soovitan alla 2.0 TSI-sid proovida enne, kui selliseid asju välja hõisata
1.8 TSI B6/B7 kerel liigutab autot päris hästi. B8 Passatil suutsin isegi 1.4 TSI-s positiivsel üllatuda.
Ehk keskmisele inimesele on nende jõudlus täiesti piisav.
Kui meeldib rohkem "pauku", siis see 2.0 mingi imeloom pole.
Tito pidas rohkem silmas töökindlust kui jõudlust ma arvan
Jup, töökindluselt on pisikesed mootorid liiga üle forseeritud ja vajavad tõsisemat remonti juba alla 200k ls juures ( nähtud nii 1,4 kui 1,8 tsi millel kolvid loksuvad sees ls on jäänud 120 ja 180 k vahele) Tehnilises ka nendest 1,4 mootori ikladustest juttu juba olnud
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!
-
KuldarA
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
-
Tänanud:
56 korda
-
Tänatud:
98 korda
-
Kontakt:
Lugemata postitus
Postitas KuldarA » 31 Aug 2015, 11:13
2.0 kolbidega sama jama ja kohati isegi kõige hullem.
Eks nende kõigiga on see loto nagu mainitud. Olen näinud väga hästi sõitvaid 200k ringis TSI-sid.
-
Laur
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
-
Tänanud:
1 kord
-
Tänatud:
0
Lugemata postitus
Postitas Laur » 31 Aug 2015, 11:39
TiitRE kirjutas:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
M.O.T.T
-
TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
-
Tänanud:
117 korda
-
Tänatud:
149 korda
Lugemata postitus
Postitas TiitRE » 31 Aug 2015, 12:10
Laur kirjutas:TiitRE kirjutas:
Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
Kuna sõitma hakkab sellega ikkagi naine, siis pole sest "lennuki efektist" väga lugu
. Ma ostaks hea meelega G5-e, millel oleks see 81kw-line vahel