Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Aug 2015, 18:04

Seoses tuttavate järjest sageneva probleemiga otsustasin teisi ka hoiatada.

Nimelt on nendel mootoritel tehtud väga halb insenerilahendus. Alumiiniumi sisse on puuritud M8 auk ja sinna sisse tehtud peenkeere, kuhu sisse läheb pinguti polt. Kõik on kena ja tore, kuid rihmavahetusel vahetades ka selle poldi, kahjustub niigi habras keere. Isegi kui see jätta vahetamata, siis võib varsti siiski see keere järgi anda.
Väljendub see üldjuhul sedasi, et see polt tuleb veidi oma pesast välja, misjärel hakkab pinguti rull loperdama. Mingihetk murdub see polt ära nagu oleks giljotiiniga lõigatud. Võib see juhtuda kõige ebasobivamal hetkel.
► Näita Spoilerit
Muudel mootoritel on see lahendatud sedasi, et alumiiniumi sees on M10 ja muu osa on M8.
► Näita Spoilerit
Mis on tagajärjed?
On suur tõenäosus, et purunemise tagajärgedeks jääb ainult nookurid ja nookurivõll. Rangelt soovituslik on vahetusel vahetada kõik nookurid, sest ei tea, mis on nendega juhtunud, isegi kui näevad terved välja.
Kui läheb väga halvasti siis vajab vahetust ka klapid ja sinna juurde kuuluv.

Hetkeseisuga tean vähemalt 10t autot, mis kannatavad sama vea all ja selle jutu kirjutamise ajal lisandus veel üks. Sama viga lugesin ka ühel BKD mootoriga auto kohta soome foorumist.

Kuuldavasti on uuematel rihmakomplektidel kaasas just seesamune M8/M10 polt instruktsiooniga puurida ja keermestada auk vastavaks.

Mootorid, mida see viga puudutab, pole täielik.
  • AZV
    BKD
    BKP
    BMA
    BMN
    BMR
    BUZ
    BVE
    BWV
Viimati muutis J.Aru, 12 Aug 2018, 19:36, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: Punkt pealkirjast eemaldatud
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
Mindfreak
Huviline
Postitusi: 741
Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
Auto: Passat
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 84 korda
Tänatud: 107 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas Mindfreak » 25 Aug 2015, 18:10

Minu masin oli üks ohvritest. Tabas nagu välk selgest taevas, sest alles 2500-3000KM tagasi tehtud kap. remont.

Tulemus midagi sellist:
► Näita Spoilerit
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis

Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas Laur » 25 Aug 2015, 18:53

Just vahetasin ühel 85kW PD golf 4 aga ei mäleta mis keere seal oli, vahetasin mõlemad poldid.
M.O.T.T

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 25 Aug 2015, 19:19

Nende pingutusrulli keermetega olid probleemid juba V6 2.5TDI mootoritel, seal on küll tavaline polt tikkpoldi asemel aga keere laguneb samamoodi. Imelik, et sellest pole midagi õpitud ja endiselt mingit jama toodetakse. Olen ka neid astmelisi tikkpolte mingites komplektides näinud, mis pole vist kõik 2.0Tdi 16V olnud. Kas siis vanematel oli normaalne astmeline polt ja 16V on see M8?

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 25 Aug 2015, 19:21

Kas keegi selle eest vastutuse ka võtab ? Kui olen lasnud esinduses vahetada ja peale seda lendab laiali enne järgmist hooldust ? Samas nagunii need mootorid pole kõige eeskujulikumad oma töökindluselt ja enamused oma ressursi ära elanud...
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Aug 2015, 19:21

Enamused muud mootorid kasutavad jah astmelist polti.

Nende hulka kuulub ka 2.0TDI 8v. Samuti uuemad CR mootorid.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7822
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas GTI » 25 Aug 2015, 19:42

Kas rihmavahetusel see tikkpolt keermeliimiga kinni panna poleks lahendus? Keermeliim selline mida saab lahti võtta, poldi paigaldusel ei pea seda nii kõvasti kinni pingutama mis kahjustaks M8 keeret kuna põhilise kinnihoidmise teeb ära keermeliim.
Kuidas see tikkpolt sinna mootori külge üldse keeratakse, kas tal sabas mingi sisekant kust saab keerata? Või kasutatakse tikkpoldi sissekeeramisrakist või 2 mutrit :) ? Muidu jääb mulje et keera või käega sisse ja seetõttu jääbki poollahti ning loksub välja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2015, 22:10

Ai....ma arvan et minu naise venna 16v läks just selle sama nahka....täiesti lambist. Kui ma ei eksi, siis mootori blokk veel isegi alles äia juures....kui järgmine kord sinna satun, siis vaatan üle(odavam oli tol vahetada mootor kui hakata vana ja väga valusalt haiget saanud asja taastama - ütleme nii, et klapid olid ikka korralikult peas käinud).
Viimati muutis copilot, 25 Aug 2015, 22:17, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Aug 2015, 22:15

Aijah, ise siin piilun samuti naisele G5-t sama motoga :cry: ...et siis 8-klapiline lollikindlam? Millal see 16 klappi tuli, kas mingist kindlast aastast vms? CR-id uuematel natuke vist?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Aug 2015, 22:52

TiitRE kirjutas:Aijah, ise siin piilun samuti naisele G5-t sama motoga :cry: ...et siis 8-klapiline lollikindlam? Millal see 16 klappi tuli, kas mingist kindlast aastast vms? CR-id uuematel natuke vist?
Tuli paraleeli koos 8v-ga. Tunned ära selle järgi, et kui kollektorid on tulemüüri vastu siis on 8v ja kui sisselase on eesotsas, siis 16v. CR on alates 2008 ja üles, kuid seda ka mitte nii, et kuupäev kukub ja mootor on CR. Läks erinevatel mudelitel teatud viivega üle.

PS! Kui sul naine on passati suurusega harunud, siis golf jääb ilmselt väikseks. Pigem näiteks touran. Ise olen koguaeg hädas, kui väike g5 võrreldes g4-ga on.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2015, 22:56

R36 kirjutas:
TiitRE kirjutas:Aijah, ise siin piilun samuti naisele G5-t sama motoga :cry: ...et siis 8-klapiline lollikindlam? Millal see 16 klappi tuli, kas mingist kindlast aastast vms? CR-id uuematel natuke vist?
Tuli paraleeli koos 8v-ga. Tunned ära selle järgi, et kui kollektorid on tulemüüri vastu siis on 8v ja kui sisselase on eesotsas, siis 16v. CR on alates 2008 ja üles, kuid seda ka mitte nii, et kuupäev kukub ja mootor on CR. Läks erinevatel mudelitel teatud viivega üle.

PS! Kui sul naine on passati suurusega harunud, siis golf jääb ilmselt väikseks. Pigem näiteks touran. Ise olen koguaeg hädas, kui väike g5 võrreldes g4-ga on.
:lol: G5 ilus ja tihe, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"], G4 diisleid ei anna võrrelda uutematega(vähemalt mitte 2.0TDI PD junnidega) :thumbup:
Viimati muutis copilot, 25 Aug 2015, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Aug 2015, 23:13

R36 kirjutas:
PS! Kui sul naine on passati suurusega harunud, siis golf jääb ilmselt väikseks.
Pole ta s*ttagi harjunud, 2x tagastange ära tagurdanud, just väiksemat ihkab :)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Aug 2015, 23:13

2.0TDI on ka olemas 8V, mis on ehituselt sama mis 1.9PD.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2015, 23:13

TiitRE kirjutas:
R36 kirjutas:
PS! Kui sul naine on passati suurusega harunud, siis golf jääb ilmselt väikseks.
Pole ta s*ttagi harjunud, 2x tagastange ära tagurdanud, just väiksemat ihkab :)
:lol: :lol: :lol: :lol: :thumbup:
Diesel Power KEEPS ME GOING

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2015, 23:14

R36 kirjutas:2.0TDI on ka olemas 8V, mis on ehituselt sama mis 1.9PD.
No see on ainuke lohutus....kuid teatud jurast seal küljes(just rohelised) ei hakka rääkima :D
Viimati muutis copilot, 25 Aug 2015, 23:15, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Aug 2015, 23:15

R36 kirjutas:2.0TDI on ka olemas 8V, mis on ehituselt sama mis 1.9PD.
Kurikuulsast kahemassilisest hoorattast ei pääse vist kummalgil juhul?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 25 Aug 2015, 23:21

TiitRE kirjutas:
R36 kirjutas:2.0TDI on ka olemas 8V, mis on ehituselt sama mis 1.9PD.
Kurikuulsast kahemassilisest hoorattast ei pääse vist kummalgil juhul?
Ainuke, kus veel sellest pääseb on lahja bensukas.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Aug 2015, 23:23

R36 kirjutas:
TiitRE kirjutas:
R36 kirjutas:2.0TDI on ka olemas 8V, mis on ehituselt sama mis 1.9PD.
Kurikuulsast kahemassilisest hoorattast ei pääse vist kummalgil juhul?
Ainuke, kus veel sellest pääseb on lahja bensukas.
Ei tänan :D ... neil ju ka jälle omad mured.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2015, 23:44

TiitRE kirjutas:Ei tänan :D ... neil ju ka jälle omad mured.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"], mis TSI idel viga? Siin foorumis nende kohta niipalju kakat üles ei kerki ju? V niivõrd vähesed sõidavad TSI mootoritega? Kui aus olla, siis uutemate masinate puhul vaatan just TSI poole....minu jaoks lõpes ok diisel 1.9TDI PD ga ja seda G4 ajastul....ok, ilmselt leidub häid isendeid ka ülemineku perioodist ja vb ka 8v 2.0 TDI nagu golfi vend nimetas. CR vb isegi pakub huvi, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] need roheliste jullad ei kannata pidevaid lühemaid otsi minna(paneme sinna sisse veel Eesti külmad talved ja ma ei kujuta ette kuida näiteks DPF puhul see põletus isegi seal 15km otsa puhul toimima peaks, kui mootor pole oma töötemperatuuri saavutanud???)
Viimati muutis copilot, 25 Aug 2015, 23:59, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 25 Aug 2015, 23:46

copilot kirjutas:
TiitRE kirjutas:Ei tänan :D ... neil ju ka jälle omad mured.
ingel, mis TSI idel viga? Siin foorumis nende kohta niipalju kakat üles ei kerki ju?
Äkki neid ei omatagi siin foorumis nii palju, et jama välja paistaks? ja üldse, mul on dislaga omad suhted :wink:

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 25 Aug 2015, 23:55

TiitRE kirjutas:
copilot kirjutas:
TiitRE kirjutas:Ei tänan :D ... neil ju ka jälle omad mured.
ingel, mis TSI idel viga? Siin foorumis nende kohta niipalju kakat üles ei kerki ju?
Äkki neid ei omatagi siin foorumis nii palju, et jama välja paistaks? ja üldse, mul on dislaga omad suhted :wink:
Ma saan aru...küte voolab mesimagusa hinnaga.....ka minul on diisliga omad suhted aga arvestades roheliste pedereerimist "rohelise" "maailmavaate" teemal, siis uuemad TDI mootorid ei kannata minu silmis suurt kriitikat, seda enam et sama KW/HP turbo bensuka küttekulu vahe on tänasel päeval sisuliselt olematu....ilmselgelt talvel muretum käivitamine ja kiiremini soojaks saav salong(ok, see muretum käivitamine on kinni laisas omanikus st hoolduses)
Viimati muutis copilot, 25 Aug 2015, 23:55, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Aug 2015, 00:05

Magnus, räägi, kui olen 190 cm. pikk ja tahan vahest isegi G5-ga sõita, on väga ebamugav?

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 26 Aug 2015, 04:29

Kindlasti on kuna jalad suht konksus ja rool tuleb vaid natuke lähemale. Ma olen 186 pikk ja pikematel sõitudel väsitab eriti ära. Tagaistmest ma parem üldse ei räägi. Kuid g4st ja Borast on kõvasti üle pea ja mugavam.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1425
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 26 Aug 2015, 11:19

TiitRE kirjutas:Magnus, räägi, kui olen 190 cm. pikk ja tahan vahest isegi G5-ga sõita, on väga ebamugav?

Ma olen sama pikk ja universaal G5-ga on okei sõita. Iste pole mingi mugavuse etalon, aga ruumi üle ei kurda.

TSI mootoritega peab vedama, osadel on suur õlikulu ja probleem nukaketiga, samas mul käest mitu läbi käinud, mis 200k läbisõiduga ja käivad väga hästi.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas VWM » 26 Aug 2015, 13:49

Mu cffb CR mootoril on see uuem polt?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Vasta

Mine “Diislid”