Nimelt on nendel mootoritel tehtud väga halb insenerilahendus. Alumiiniumi sisse on puuritud M8 auk ja sinna sisse tehtud peenkeere, kuhu sisse läheb pinguti polt. Kõik on kena ja tore, kuid rihmavahetusel vahetades ka selle poldi, kahjustub niigi habras keere. Isegi kui see jätta vahetamata, siis võib varsti siiski see keere järgi anda.
Väljendub see üldjuhul sedasi, et see polt tuleb veidi oma pesast välja, misjärel hakkab pinguti rull loperdama. Mingihetk murdub see polt ära nagu oleks giljotiiniga lõigatud. Võib see juhtuda kõige ebasobivamal hetkel.
On suur tõenäosus, et purunemise tagajärgedeks jääb ainult nookurid ja nookurivõll. Rangelt soovituslik on vahetusel vahetada kõik nookurid, sest ei tea, mis on nendega juhtunud, isegi kui näevad terved välja.
Kui läheb väga halvasti siis vajab vahetust ka klapid ja sinna juurde kuuluv.
Hetkeseisuga tean vähemalt 10t autot, mis kannatavad sama vea all ja selle jutu kirjutamise ajal lisandus veel üks. Sama viga lugesin ka ühel BKD mootoriga auto kohta soome foorumist.
Kuuldavasti on uuematel rihmakomplektidel kaasas just seesamune M8/M10 polt instruktsiooniga puurida ja keermestada auk vastavaks.
Mootorid, mida see viga puudutab, pole täielik.
- AZV
BKD
BKP
BMA
BMN
BMR
BUZ
BVE
BWV