Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas Siim » 31 Aug 2015, 13:59

TiitRE kirjutas:
Laur kirjutas:
TiitRE kirjutas: Mina olen praeguse vanakooli ja lolli(ma) kindla Passatiga rahul. Auto on täiesti korras, kuid proua arvab, et auto on välimuselt ajast ja arust :lol:
Kui korra sõitaproovid 81 vs. 103kW siis pikalt ei mõtleks.
Mul on manual Octavia 2.0tdi siuke lennuk, et mu dsg ja tpfi'ga passat saab kiirenduses ruttu ära.
Kuna sõitma hakkab sellega ikkagi naine, siis pole sest "lennuki efektist" väga lugu 8) . Ma ostaks hea meelega G5-e, millel oleks see 81kw-line vahel 8)
Võta siis 1.9 77kw PD prooviks. See väheke lollikindlam, kuid pihustite ja hooratta saagast vist mööda ei saa väga. :D Hetkel endal peres 08a octavia 1.9 74kw motoga ja 200k hetkel ees. siiamaani muretult. :)

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas VWM » 08 Sept 2015, 08:20

Päris OT pole ja sobib hoiatuseks siia teemasse.
Asjast siis. Neljap. õhtu tekkis vasakule pöörates mingi klobin, ragin, nagu miski käiks vastu ( arvasin algul et logar vastu rehvi ). Ja kui pööramise ajal veel mõnest august läbi sõita siis kolksus miskit. Palja silmaga vaadates ja uurides ei avastanud parema ratta juurest miskit imalikku. Saigi siis reede hommikul auto ( vw Passat 2011 2,0 TDI 103kw cffb Bluemotion ) esindusse viidud, et selgust saada. Hiljem helistati tagasi, et tule vaata ise üle. Ja küsiti, et kas hiljuti on rihmavahetust ka teostatud. Rihimavahetus teostati autopoe poolt enne kui ma auto ostsin, eelmine aasta novembri lõpus. ( ei hakka autopoodi mainima ).
Nimelt olid siis lahti tulnud 2 mootori kinnitus polti mis tuleb rihmavahetuse käigus välja keerata. ( mootori kinnitus kronsa jääb muidu ette seal ). Ja käisid vastu keret kui mootor vasakule pöörates paremalepoole liikus. Arvatavasti ei pandud uusi polte või ei keeratud õige jõuga kinni. ( või siis mõlemat ).
Esinduses öeldi siis, et kui nüüd õige jõuga kinni keerata ( 40 nm ) ka kui keermed järgi annavad siis on nende poolne lahendus mootori ploki vahetus ( 4000-6000€ ) või odavam on lammarist uus mootor sebida.
polnud mul väga miskit mõelda, lasin kinni keerata ja õnneks keermed pidasid vastu. Läks õnneks, aga eks tuleb neid nüüd jälgida aeg-ajalt.
Mõned pildid: " onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 08 Sept 2015, 10:25, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
aus
Huviline
Postitusi: 1075
Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
Telefon: 5238749
Auto: VW Passat B8 4Motion (MY 2016)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 112 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas aus » 08 Sept 2015, 09:06

Miks sa autopoodi ei hakka mainima? Hea oleks teada, kus sellist nahka tehakse ju?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas VWM » 08 Sept 2015, 10:27

aus kirjutas:Miks sa autopoodi ei hakka mainima? Hea oleks teada, kus sellist nahka tehakse ju?
Võtsin nendega ühendust ja andsin teada, lubasid majasiseselt uurida. Ja vast õpivad sellest.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5174
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 232 korda
Tänatud: 273 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas tito » 08 Sept 2015, 11:40

Enne kui uut plokki tormata esindusest tellima võib proovida mõnd keermeparanduse komplekti, äkki ajab asja ära, sest kaotada ei ole ju midagi :wink:
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

KuldarA
Huviline
Postitusi: 1426
Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
Telefon: 56248247
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 98 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas KuldarA » 08 Sept 2015, 11:41

Need poldid peaks vist keermeliimiga nagunii käima
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas VWM » 08 Sept 2015, 13:25

tito kirjutas:Enne kui uut plokki tormata esindusest tellima võib proovida mõnd keermeparanduse komplekti, äkki ajab asja ära, sest kaotada ei ole ju midagi :wink:
Ise oleks ka kindlasti selle variandi ära proovinud. Vast enam ei tule lahti.
KuldarA kirjutas:Need poldid peaks vist keermeliimiga nagunii käima
Tegelikult pannakse uued poldid, kui need on juba sealt välja keeratud, mis on mingi keerme tihendus möginaga ( loe: liimiga ) otsa poolt koos.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

ORtransport
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Juul 2015, 11:30
Auto: Passat B6 sedaan.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ORtransport » 12 Sept 2015, 18:24

Vabandan, et veidi OT, kuid siia kõik teadjamad kohale voolanud ning juttu juba oli TSI mootoritest.

Küsiksin FSI mootorite kohta. Endal on hetkel Passat B6 1,6 FSI 85kw, mis asendub lähitulevikus Skoda Superb 4x4 3,6 FSI vastu. Oskate kommenteerida neid mootoreid?

Ette tänades :)

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2570
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 12 Sept 2015, 22:20

Lahka tehniliselt, mis on T S I ja küsid F S I mootori kohta. Mina võin loll olla tehnilise kohapealt,kuid foorum õpetab.

ORtransport
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Juul 2015, 11:30
Auto: Passat B6 sedaan.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ORtransport » 13 Sept 2015, 08:39

t6nis3 kirjutas:Lahka tehniliselt, mis on T S I ja küsid F S I mootori kohta. Mina võin loll olla tehnilise kohapealt,kuid foorum õpetab.
Ma ei tea, võib-olla ma väljendasin end ebaselgelt, kui ma ju ei kõsinud, et MIS on T S I ja F S I. :eh: Küsisin teadjamatelt infot 1,6 FSI ja 3,6 FSI kohta, et mis head ja vead neil mootoritel on ning millele tasuks rohkem tähelepanu pöörata, et vältida probleeme.

Foorum õpetabki, sellepärast küsisingi teadjamatelt infot. :roll:
Viimati muutis ORtransport, 13 Sept 2015, 08:44, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 13 Sept 2015, 09:37

See 1.6 FSI-l on nagu igal teisel probleemiks klappide tahmumine, sest kütus on otsepritsega, mitte enam mööda klappe. Sama ka 3.6 kohta.

Sellel 3.6 mootoril on suure LS puhul vajalik ketiliini vahetus, sest hammasratad kuluvad ära ja kett venib välja.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

ORtransport
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Juul 2015, 11:30
Auto: Passat B6 sedaan.
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ORtransport » 13 Sept 2015, 11:06

R36 kirjutas:See 1.6 FSI-l on nagu igal teisel probleemiks klappide tahmumine, sest kütus on otsepritsega, mitte enam mööda klappe. Sama ka 3.6 kohta.

Sellel 3.6 mootoril on suure LS puhul vajalik ketiliini vahetus, sest hammasratad kuluvad ära ja kett venib välja.
Suured tänud asjaliku ja informatiivse vastuse eest. Kas selle klappide tahmumise vastu on võimalik kuidagi ka võidelda?

Kustmaalt see suur läbisõit võiks olla?

Ette tänades!

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1341
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TanelP » 26 Sept 2015, 12:47

Lugesin teema otsast lõpuni läbi ja ei suuda imestada mis lastehädad nii uutel autodel küljes on... Kas tõesti on raske teha pommikindlaid mootoreid nagu 80-ndatel või 90-ndate algus.
you know you are doing something right when the haters come out.

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5373
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 117 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas TiitRE » 26 Sept 2015, 12:48

TanelP kirjutas:Lugesin teema otsast lõpuni läbi ja ei suuda imestada mis lastehädad nii uutel autodel küljes on... Kas tõesti on raske teha pommikindlaid mootoreid nagu 80-ndatel või 90-ndate algus.
:lol: Täna avastasid selle üllitise?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7838
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Sept 2015, 12:53

Ei soo teha igavesi asju kuna turg peab elus püsima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 26 Sept 2015, 12:58

GTI kirjutas:Ei soo teha igavesi asju kuna turg peab elus püsima.
Sellest on väga raske inimestel aru saada. Jah nõme, kuid aktuaalne.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7838
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas GTI » 26 Sept 2015, 13:03

R36 kirjutas:
GTI kirjutas:Ei soo teha igavesi asju kuna turg peab elus püsima.
Sellest on väga raske inimestel aru saada. Jah nõme, kuid aktuaalne.
See nagu aru saada siis tootja seisukohast. Samas on autotööstus (ja igasugune tootev tööstus) tööandjaks miljonitele inimestele (kelle hulgas on ka autoomanikud), kes muu turustrateegia ja igaveste asjade tootmisel suure tõenäosusega kaotavad oma töö. Seega suletud ring.
Viimati muutis GTI, 26 Sept 2015, 13:03, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 26 Apr 2017, 18:01

Sõbra autoga sama probleem, nädal peale rihmavahetust tikkpolt lahti ja hammasrihm lõdva. Auto küll käivitus ja töötas veel, kuid lagises ja tühikäiku polnud. Kuidas kogemused on, kas rihm üle hüpanud juba ja klapid pihta saanud?
Tikkpolt oli M8, astmelist polti kaasas polnud rihmakomplektiga. Proovib esialgu astmelise poldi paigaldada ja rihma uuesti paika panna. Kas keegi on paigaldanud seda polti, kas saab mootor auto peal ära teha? Kas tuleks puurida enne auk üle või kohe keermelõikuriga kallale, teoorias peaks ette puurima umbes 8,5mm puuriga M10 keerme jaoks. Mis keere on vaja teha selle astmelise poldi jaoks, kas M10x1.25 või M10x1.5?
Autoks on Passat B6 16V 2.0TDI. Homme üritan tegelema hakata selle jamaga, äkki on kellelgi infot jagada :)

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas _rein_ » 26 Apr 2017, 20:30

Õigem oleks teha M 10x1,25 ja ava puurida 8,6.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 27 Apr 2017, 15:59

Täna sai vana tikkpolt välja tõmmatud mutrit järjest edasi pingutades, iseenesest oli täitsa kõvasti kinni veel. Aga ju siis oli ikkagi nii palju välja poole nihkunud, et pingutusrull pääses lõdvaks mutri all. Käisin Automaailmas seda astmelist M8/M10 tikkpolti küsimas, kataloog annab ikka vana M8 poldi. Vaatasime ka ühte Ruville rihmakomplekti karpi sisse, seal oli ka tavaline M8 polt kaasas. Töökojast leidsin ühe sobiva astmelise poldi, mis kuskilt üle jäänud kunagi, kogupikkus täpselt sama originaaliga ja ühes otsas M10x1.5 keere, sellist ongi vaja arvatavasti. Kas saab seda eraldi ka tellida mingi koodi järgi?
Mootori lasen alla välja arvatavasti ikka, keermestada võib-olla õnnestuks mootor auto peal aga puurimiseks on ruumi liiga vähe. Ostan ka õige kolmest keermepuurist koosneva komplekti, äkki esimene keermepuur hakkab ilma puurimata lõikama juba ja pääseb lihtsamalt:)

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 27 Apr 2017, 17:37

1.9/2.0 8v mootori polt.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

ülari:)
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 06 Sept 2009, 21:07
Telefon: +358445588047
Skype: ulari.saaliste
Auto: VW Passat 32B; Mazda Xedos V6; VW Golf V 2.0 TDI Sportline ; Nissan Primera 97; GSF Bandit 1200s 04
Asukoht: Pärnumaa/Vantaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas ülari:) » 29 Apr 2017, 08:15

Mulle väideti, et see yldjuhul ikkagi paigaldaja viga kes liiga k6vasti poldi kinni keerab. Tuleb jälgida tehase poolt antud momente ja juhiseid, siis ei juhtu misikit.
Diislis peitub jõud :) bensiiniga võib pintsleid pesta :D

GTI
Moderaator
Postitusi: 7838
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas GTI » 29 Apr 2017, 14:29

Kas seda polti kesktugeva poldi liimiga ei saa kinni panna - hoiab kindlalt kinni ning hiljem kui vaja saab ilusti poldi ka lahti võtta?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 29 Apr 2017, 22:10

ülari:) kirjutas:Mulle väideti, et see yldjuhul ikkagi paigaldaja viga kes liiga k6vasti poldi kinni keerab. Tuleb jälgida tehase poolt antud momente ja juhiseid, siis ei juhtu misikit.
Eks see on nii ja naa, annab ju juhend neile kõigile 25Nm pluss 45 kraadi, samas on ju 8V mootoritel seal M10 polt ja 16V mootoritel peenkeermega M8 polt, selles mõttes pole sama pingutusmoment mõlemale loogiline. Tikkpoldi enda plokki keeramise kohta pole uurinud juhendist, aga kuskil välismaises foorumis jäi silma ainult 10Nm, seega jälle vastauolu siin võrreldes mutri pingutamisega. Mutri pingutamisel tekib seal tõmmitsaefekt, mis hakkab seda tikkpolti välja tirima alumiiniumi seest. Iseenesest on ka tehas oma viga tunnistanud kui rihmakomplektiga see jämedam tikkpolt kaasa pannakse.

See konkreetne auto sai hetkel korda, klapid ei olnud õnneks pähe käinud, kuigi rihm oli täiesti lõtv ja mootor ei suutnud tühikäiku hoida. Märke ei kontrollinud, rihm sai enne maha võetud, seega ei tea kas oli üle hüpanud mõne hamba või mitte. Mootor sai koos kastiga alla välja lastud augu puurimiseks ja keermestamiseks, B6 Passatil käib see õnneks päris lihtsalt.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7863
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 228 korda
Kontakt:

Re: Hoiatus 2.0TDI 16V mootoriga masinate omanikele.

Lugemata postitus Postitas R36 » 29 Apr 2017, 22:22

Kui lühikese aja jooksul jooksis vähemalt 10 mootorit kokku, erinevate paigaldajate poolt, siis, peab olema viga ilmselt ikka mujal. Pole kuulnud, et 8V polt puruneks mõnesaja km pärast peale rihma vahetust.

See M8/M10 poldi kaasasolemine sõltub ka komplektitootjast. Mõningatel on kaasas, teistel jällegi mitte. Originaalkomplekti kohta ei oska rääkida. Antud pildi järgi pole seda kaasas: http://www.rozrzad.pl/environment/cache ... 8f40fd.jpg


Eks tervislikum oleks ikkagi see polt suurema vastu vahetada. Võttes arvesse asjaolu, et uuematel CR mootoritel on see jälle M8/M10 tikkpolt.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Vasta

Mine “Diislid”