Vihje vanakooli diislite omanikele.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 10 Sept 2015, 17:23

Lihtsalt vihjeks teile, et kui te ei soovi ootamatuid üllatusi mootorist kiirelt lahkuva jahutusvedeliku näol, siis vaadake kõrgsurvepumba all olevad lõdvikud(eriti plokipoolne) üle.
Teadaolevalt jahutussüsteemi lõdvikud diiselkütust ei armasta, kui aga pumba/torude kallal käiakse siis sinna alla ikka midagi satub. Ja kui juba voolik paiste minema hakkab, pole mõtet vast enam loomkatseid teha... Naljalt sinna ei näe, kui kõiksugu pumbad ja torud ees.
Endal tühjendas sõidu pealt tagumise lõdviku kaudu süsteemi, samas sain nüüd ka teada et jahutusvedeliku nivoo andur ei toimeta... Aru sain siis kui tempi näit lõpuks kiiresti tõusma hakkas. Aga tempi andur on minu omal ju ülemises radiaatori lõdvikus enne radikat. Ja alt enam väga ei nirisenud ehk süsteem oli praktiliselt tühi... :evil:
Eks ole näha, kas suutsin mootorile ka haiget teha või mitte... :oops: Praegu ootan uut lõdvikut.
Sai vaadatud tuttava eelmine aasta omal jalal saksast tulnud masina kapoti alla, ja ka temal on sel tagumisel lõdvikul juba pealmine kiht peal lahti. Nii ei ole see ainult minu TDI eripära.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas Mazz » 10 Sept 2015, 20:39

Endal läks kah 1. Jaanuari hommikul see lõdvik katki, seal allpool kuskil. Õnneks päästis mind aga hoiatav tuluke armatuuris. Lõdvikud kah müstilise hinnaga...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 11 Sept 2015, 06:55

Täna hommikul sama marsruuti läbides sai jälgede järgi ilmsiks et leke algas vast 7-8km varem ja vedeliku jäljed lõppesid 2km enne näidiku ebanormaalse käitumise algust... :(
Viimati muutis 100avant, 11 Sept 2015, 08:02, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas copilot » 11 Sept 2015, 22:01

100avant kirjutas:Täna hommikul sama marsruuti läbides sai jälgede järgi ilmsiks et leke algas vast 7-8km varem ja vedeliku jäljed lõppesid 2km enne näidiku ebanormaalse käitumise algust... :(
No see loom ei tooda kuuma ju :lol:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas Siim » 11 Sept 2015, 23:20

Ei usu et tihendi ära kõrvetasid, 1.9 kannatab ikka palju rohkem kuuma kui mõni r6(2.4D volvo/LT peal või bemmi TDS...)
:)

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 12 Sept 2015, 07:10

Tahaks ise ka uskuda, et miskit halba ei teinud. Eriline vedamine oli veel see et kõik juhtus vahetult enne koju jõudmist ja teele ka ei jäänud. :)
Olen suuremate mootorite üle kuumutamise tagajärgi piisavalt näinud. :grind:
Eile sai uus lõdvik külge pandud, uus mahl sisse kallatud ja ca 50 km sõidetud. Kaebusi ei olnud.
Täna plaan 300km maha sõita...
Taseme andur ka korras nüüd. :thumbup:
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 14 Sept 2015, 18:28

Ilmselt läks tõesti õnneks.
Üle 800 km läbitud ja seni mingit jama pole... :thumbup:
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 02 Juul 2016, 09:28

Kuramus küll.
Nüüd algab siis vol 2 lõdviku vahetus.
Nimelt otsustas see kulla hinnaga lõdvik nüüd jälle lekkima hakata.
Lõdviku keskel oleva põlve üks haru lekib... :evil:
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

siven
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 05 Nov 2018, 19:03
Asukoht: Valga
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas siven » 05 Nov 2018, 19:33

oh seda imet ei olegi ainult need uued dislad kehvad:D

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Vihje vanakooli diislite omanikele.

Lugemata postitus Postitas 100avant » 09 Nov 2018, 21:43

siven kirjutas:
05 Nov 2018, 19:33
oh seda imet ei olegi ainult need uued dislad kehvad:D
Kehv lugu jah. Üldse rahulikult sõita ei saa.... Pidevalt mingi jama.
5 aastat ja 160 000km selle masinaga ringi vuratud. Eeldades et varasemas ajaloos ka vähemalt üks näitude korrigeerimine ilmselt olnud, siis kõva pool milli ja peale raudselt läbisõitu.
Kui hooldus(rihmad/rullid/filtrid/vedelikud) välja arvata, siis kaks seda fantastilist lõdvikut, pumba tihendikomplekt ja starteri puksid/harjad ainsad kulud mootori osas selle aja peale...
Katsu uuemaga järgi teha. :D
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Vasta

Mine “Diislid”