Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Juun 2011, 17:24
- Auto: G3 1.9 Tdi
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Tere klubilised.
Mure järgmine, et peale mootori remonti ei taha masin enam soojaks väga minna. Kuna sai vahetatud täiskomplektne plokk , teine pump, teised pihustid, mõned voolikud , termostaat ja nüüd tänase seisuga Plokikaane otsas asuvas jahutuslõdvikus 3 lühikest hõõgküünalt, ei ole seis väga muutunud.
Mõõtsin plokikaanes asuvate hõõgküünalde juhtmeid , et kas +12v tuleb peale, kuid ei ole mitte mingisugust voolu .
Sealjuures olekski vaja nüüd saada elektriskeemi et hakata otsima põhjust, miks sinna ei tule mingit voolu.
Nagu ma aru olen saanud, siis need küünlad peaks töötama mingi aja mootori soojenedes, et tagada mootori kiirem soenemine ning mingi temperatuuri pealt peaks nad välja lülituma ?
Kes asjaga paremini kursis äkki oskab jagada arvamust, et kuskohast mida kontrollida . Kui keegi oskab öelda, kuskohast elektriskeemi leida võiks sellisele asjale, oleks tänulik.
Lugupidamisega Martin.
Mure järgmine, et peale mootori remonti ei taha masin enam soojaks väga minna. Kuna sai vahetatud täiskomplektne plokk , teine pump, teised pihustid, mõned voolikud , termostaat ja nüüd tänase seisuga Plokikaane otsas asuvas jahutuslõdvikus 3 lühikest hõõgküünalt, ei ole seis väga muutunud.
Mõõtsin plokikaanes asuvate hõõgküünalde juhtmeid , et kas +12v tuleb peale, kuid ei ole mitte mingisugust voolu .
Sealjuures olekski vaja nüüd saada elektriskeemi et hakata otsima põhjust, miks sinna ei tule mingit voolu.
Nagu ma aru olen saanud, siis need küünlad peaks töötama mingi aja mootori soojenedes, et tagada mootori kiirem soenemine ning mingi temperatuuri pealt peaks nad välja lülituma ?
Kes asjaga paremini kursis äkki oskab jagada arvamust, et kuskohast mida kontrollida . Kui keegi oskab öelda, kuskohast elektriskeemi leida võiks sellisele asjale, oleks tänulik.
Lugupidamisega Martin.
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Praeguse temperatuuriga ei lähe need tööle. Alles -5 käivituvad küünlad.
Ja küsimus selline, et kas soojaks ei lähe mootor või salong.
Ja küsimus selline, et kas soojaks ei lähe mootor või salong.
Viimati muutis ivohi, 19 Nov 2015, 22:22, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Juun 2011, 17:24
- Auto: G3 1.9 Tdi
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
-5ga ei võta ta ju eelsüüteküünlaid järgi .. aga neid jahutusvedelikku soojendavaid küünlaid ju peaks ikkagi võtma ? .
Soojaks ei lähe mõlemad. Ütleme nii, et kui mootori tempi näidik näitab umbes 75 kraadi, siis reaalselt puhub max kraadide peal suht sellist sooja/leiget, ehk mis ei vasta kindlasti kliimas ettenähtud numbritele. (kui kliimast sätitud 30 siis ta võiks juba 70 kraadise mootorisoojuse juures seda 30 kraadi puhkuda ju küll)
Viimaseks variandiks olen praegu jätnud salongiradika probleemi.
Veel üks probleem mis ma kahtlustan, on kliima enda sisene, ehk ta ei lükka neid sooja/külma labasid piisavalt lahti, ehk ei puhugi max kraadide peal nii sooja kui vaja .
Kui mootor töösoojaks läheb siis mingi hetke peal on salong ka juba normaalne, kui selleks kulub ikka 15km laias laastus.
Et ega see mootor nüüd ruttu soojaks ka ei lähe. Neid passateid paar tükki olnud ka ja mälu järgi teised kõik on läinud ikka kõvasti kiiremini soojaks.
Talv tuleb, võiks probleemi lahendatud saada .
Soojaks ei lähe mõlemad. Ütleme nii, et kui mootori tempi näidik näitab umbes 75 kraadi, siis reaalselt puhub max kraadide peal suht sellist sooja/leiget, ehk mis ei vasta kindlasti kliimas ettenähtud numbritele. (kui kliimast sätitud 30 siis ta võiks juba 70 kraadise mootorisoojuse juures seda 30 kraadi puhkuda ju küll)
Viimaseks variandiks olen praegu jätnud salongiradika probleemi.
Veel üks probleem mis ma kahtlustan, on kliima enda sisene, ehk ta ei lükka neid sooja/külma labasid piisavalt lahti, ehk ei puhugi max kraadide peal nii sooja kui vaja .
Kui mootor töösoojaks läheb siis mingi hetke peal on salong ka juba normaalne, kui selleks kulub ikka 15km laias laastus.
Et ega see mootor nüüd ruttu soojaks ka ei lähe. Neid passateid paar tükki olnud ka ja mälu järgi teised kõik on läinud ikka kõvasti kiiremini soojaks.
Talv tuleb, võiks probleemi lahendatud saada .
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Ei võta. See tundub natuke mõttetu aga nii on. Ma olen endal tarkvara muutnud nii palju, et küünlad käivituks ka +10'ga. Kui nad seal on miks mitte neid kasutada.
Salongiradikale paneb mõtlema see, et äkki mootori vahetusega on mingi sodi liikvele läinud jahutus ringis ja radika natuke ära ummistanud.
Prooviks läbi puhuda vee ja suruõhuga. Vastuvoolu.
Salongiradikale paneb mõtlema see, et äkki mootori vahetusega on mingi sodi liikvele läinud jahutus ringis ja radika natuke ära ummistanud.
Prooviks läbi puhuda vee ja suruõhuga. Vastuvoolu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7823
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 173 korda
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Kas sal. radika mõlemad lõdvikud on ikka tulised või on üks tuntavalt jahedam?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5373
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 117 korda
- Tänatud: 149 korda
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
See nüüd küll paika ei pea. Ajasid vist märgid sassi, kuna järgi peaksid minema kuskil +5C-st.Golfii33 kirjutas:-5ga ei võta ta ju eelsüüteküünlaid järgi ..
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Juun 2011, 17:24
- Auto: G3 1.9 Tdi
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Justjust, järgi peaks küünlad tulema +5-st juba kindlasti.
Seda kontrollinud pole , kui soojaks salongiradikast väljatulevad voolikud on. kuid see tundub suht tõenäoline küll, et radikas umbes on. Esimesel võimalusel kontrollin selle järgi.
Seda kontrollinud pole , kui soojaks salongiradikast väljatulevad voolikud on. kuid see tundub suht tõenäoline küll, et radikas umbes on. Esimesel võimalusel kontrollin selle järgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 14 Juun 2011, 17:24
- Auto: G3 1.9 Tdi
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Nii, eile siis sai proovitud sooja mootoriga kui soojad on salongiradika voolikud.
80 kraadise mootori juures olid lõdvikud mitte leiged, ega ka mitte kuumad .. sellised soojad . Ilmselt peaks nad ikka kuumad olema , sest 80 kraadi on ikka juba suht kuum .
Termostaate on tal minu mälu järgi ainult üks ? või on kuskil veel peale veepumba juures oleva ?
80 kraadise mootori juures olid lõdvikud mitte leiged, ega ka mitte kuumad .. sellised soojad . Ilmselt peaks nad ikka kuumad olema , sest 80 kraadi on ikka juba suht kuum .
Termostaate on tal minu mälu järgi ainult üks ? või on kuskil veel peale veepumba juures oleva ?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1677
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
1 ikka jah.Golfii33 kirjutas:Nii, eile siis sai proovitud sooja mootoriga kui soojad on salongiradika voolikud.
80 kraadise mootori juures olid lõdvikud mitte leiged, ega ka mitte kuumad .. sellised soojad . Ilmselt peaks nad ikka kuumad olema , sest 80 kraadi on ikka juba suht kuum .
Termostaate on tal minu mälu järgi ainult üks ? või on kuskil veel peale veepumba juures oleva ?
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
Re: Jahutusvedeliku hõõgküünlad.
Mu B5 passatil läksid need vee soojendus küünlad järgi alles -15 ja sedagi üle 800-900 p/min juures.Alla seda ei toimu midagi.Kasuta otsingut kuskil oli juttu nendest.