96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
2001 aasta 96kw A/T kastiga
Käivitub pöördest, liigub väga hästi, aga:
1. Aegaajalt on nii, et läheb käima ja kohe sureb välja. 10x20 korda, siis jääb käima. Külma mootoriga pole seda olnud.
2. Möödasõidud- kui kiirus üle 100 läheb hakkab vahele jätma. Oleks bensukas, siis arvaks, et üks küünal lõpetas töö.
Diagnostika vigasid ei näita.
Käivitub pöördest, liigub väga hästi, aga:
1. Aegaajalt on nii, et läheb käima ja kohe sureb välja. 10x20 korda, siis jääb käima. Külma mootoriga pole seda olnud.
2. Möödasõidud- kui kiirus üle 100 läheb hakkab vahele jätma. Oleks bensukas, siis arvaks, et üks küünal lõpetas töö.
Diagnostika vigasid ei näita.
Viimati muutis kunks, 01 Jaan 2016, 17:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
No aga sellest võiks siis ju järelduse teha. Järelikult on toitesüsteemis mingi viga. Seda ei oska ju keegi öelda, et mis seal nüüd täpselt on. Seega alustage korralikust diagnostikast ja soovitavalt kohas kus tegeletakse diiselmootoriga autodega mitte suvalises garaazis kus loetakse ainult veakoode(Pean silmas parameetrite jälgimist ja kontrollimist tehaseandmetega). Pakun, et need kaks asja on omavahel seotud.2. Möödasõidud- kui kiirus üle 100 läheb hakkab vahele jätma. Oleks bensukas, siis arvaks, et üks küünal lõpetas töö.
Diagnostika vigasid ei näita.
Viimati muutis Sander., 01 Jaan 2016, 18:12, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Pmst nõus. Egas mul oma kohta pole, kuhu minna selle jutuga. Läheks soovituse peale. Tallinna kesklinnas olen, hea kui kuskil ligidal oleks. Neid VAG diisleid veel teisigi majapidamises.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Mingit sahinat vilinat ei tee kõrgematel pööretel? Suits taga tumedam?
Hiljuti oli endal ka ühe vagi ja automaadiga teema, algul hakkas 1800 pöörde pealt vaikselt üle liikudes katkuma, hiljem tekkis neid sinna 2000 juurde veel. Saigi sõidetud siis selle vahemiku juures käike üles alla lapates ise, kartuses et äkki kastis õli tase langenud. Hiljem aga selgus, et ühes turbosüsteemi lõdvikus oli selline 1cm lõige sees. Samas sellist sahinat oli kuulda. Paar korda küll viskas ka avariisse turbo, aga kui ütled et sul seda viga ei näita, siis kahtlane.
Hiljuti oli endal ka ühe vagi ja automaadiga teema, algul hakkas 1800 pöörde pealt vaikselt üle liikudes katkuma, hiljem tekkis neid sinna 2000 juurde veel. Saigi sõidetud siis selle vahemiku juures käike üles alla lapates ise, kartuses et äkki kastis õli tase langenud. Hiljem aga selgus, et ühes turbosüsteemi lõdvikus oli selline 1cm lõige sees. Samas sellist sahinat oli kuulda. Paar korda küll viskas ka avariisse turbo, aga kui ütled et sul seda viga ei näita, siis kahtlane.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Mitte midagi sellist, millest sa kirjutad. Pigem toitesüsteemis midagi. Kütusefilter 10000km. Käivitamisel oletasin releed mingit. Möödasõidu probleemiga see jällegi ei sobi. Kui hoog sees 120+, siis liigub hästi. Kiirendamisel jõnksutab. Eks vahetan filtri+klapi ja siis diagmostikasse. Muud teha oskagi hetkel. Pole seni diislitega probleeme mul olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
A/T kastiga isend ju mul. Kiirendamisel lülitab käigu allapoole. Kas võib olla, et otsib "viiendat käiku" ? Täna maanteel proovisin ja oletasin... See värin keresse, tõmblemine tekib just 4-da käiguga kiirendamisel, kiiruse juures, kui oleks aeg 5-s lülitada.
Viimati muutis kunks, 05 Jaan 2016, 21:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Hõbenool pakkus, et õlivahetus, Vbl solenidid ka. Vbl. Eks annan teada.kunks kirjutas:A/T kastiga isend ju mul. Kiirendamisel lülitab käigu allapoole. Kas võib olla, et otsib "viiendat käiku" ? Täna maanteel proovisin ja oletasin... See värin keresse, tõmblemine tekib just 4-da käiguga kiirendamisel, kiiruse juures, kui oleks aeg 5-s lülitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Asi läks eile päris hulluks ja nüüd näitas diagnostika ka viga. Samas kohas käin. Viga esimese silindri pihustis. See vigane ja sealt käigukast saab vale signaali veojõust ja hakkab ka midagi ise otsustama-jõnksutama. Käivitamisprobleem on kuhugi ära kadunud. Nüüd teagi kas osta romulast vana (90), ebayst taastatud (300) või brandnew (700). Puudub kogemus pihustitega, kellelgi kindlasti on siin foorumis.
Viimati muutis kunks, 05 Veebr 2016, 14:28, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 683
- Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
- Auto: Focus 3 / Golf 4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
uus pihusti 700 ? OMG... kas neid soovitatakse ka paarikaupa vahetada?
Viimati muutis vwgolf, 05 Veebr 2016, 14:46, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Ei mina tea. Kui neljakaupa, siis ostan pigem samasuguse auto ja keeran sealt need maha. Tegelt ootaks miskit kogemuse jagamist selle asjaga. Ühe ikka vahetan. Selle, mis surnud.vwgolf kirjutas:uus pihusti 700 ? OMG... kas neid soovitatakse ka paarikaupa vahetada?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Ma nüüd ei saa aru, näitas pihusti viga? Aga kas siis eelmine kord olid näidud korras? Nüüd juba reaalselt pihusti viga sees?
Mis täpsemalt veakood või mis selle pihusti näit?
Üldiselt võib viga olla ka kaablipuus, nii et enne kui kohe uut pihustit ostma tormad on mõned variandid mida proovida. Golfil on kaablipuu vahetamine suht lihtne, Passatil on ilmselt keerulisem, kuna tal jääb tulemüür ette. Võib piisata ka ainult pistikute ülepingutamisest. Alati võib ju ka kaks pihustit ringi tõsta (kui näit korras), siis näha kas viga teises silindris. Peale pihusti vahetust vaja muidugi regullida ka, iga töökoda seda ei pruugi teada ja teha.
Pihustit peaksid kasutatuna vähe parema hinnaga ka leidma kui otsida, ise olen neid müünud nii 60-70ga, kahjuks või õnneks kõik müüdud. Romulast parem variant oleks isegi leida keegi, kes suudab ka kaasa anda kinnituse, et näidud olid head (ehk enne lammutamist on mootor veel käinud ja arvuti taha pandud). Samas ei näe küll probleemi, miks mitte kasutada kasutatud pihustit.
Mis täpsemalt veakood või mis selle pihusti näit?
Üldiselt võib viga olla ka kaablipuus, nii et enne kui kohe uut pihustit ostma tormad on mõned variandid mida proovida. Golfil on kaablipuu vahetamine suht lihtne, Passatil on ilmselt keerulisem, kuna tal jääb tulemüür ette. Võib piisata ka ainult pistikute ülepingutamisest. Alati võib ju ka kaks pihustit ringi tõsta (kui näit korras), siis näha kas viga teises silindris. Peale pihusti vahetust vaja muidugi regullida ka, iga töökoda seda ei pruugi teada ja teha.
Pihustit peaksid kasutatuna vähe parema hinnaga ka leidma kui otsida, ise olen neid müünud nii 60-70ga, kahjuks või õnneks kõik müüdud. Romulast parem variant oleks isegi leida keegi, kes suudab ka kaasa anda kinnituse, et näidud olid head (ehk enne lammutamist on mootor veel käinud ja arvuti taha pandud). Samas ei näe küll probleemi, miks mitte kasutada kasutatud pihustit.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Ma ise ka jäin pärast mõtlema-kahtlema, et viga vbl elektris. Ma oma remondimeest usaldan, et neid asju arutada ja ta viitsib ka mängida.
Romulas on 80€/tk ja seal rohkem kui üks. 14 päeva saab tagasi viia ja järgmist proovida. Ehk siis, nagu ütlesid-vahetan, proovin ja siis romulasse vajadusel.
Romulas on 80€/tk ja seal rohkem kui üks. 14 päeva saab tagasi viia ja järgmist proovida. Ehk siis, nagu ütlesid-vahetan, proovin ja siis romulasse vajadusel.
-
- Huviline
- Postitusi: 98
- Liitunud: 04 Apr 2007, 21:58
- Auto: Beetle 1965, vahele mõned VAG-id ja hetkel B5.5 4x4
- Asukoht: Kilulinn, Kalamaja
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: 96kw, A/T. Möödasõidul puterdab, probleem käivitamisel
Pihusti vahetatud ja hetkel tundub, et probleemid lahendatud.
Pihusti sain siit foorumist kristliku hinnaga. Tihendid Forsist Boshi omad 9€ komplekt.
Pihusti sain siit foorumist kristliku hinnaga. Tihendid Forsist Boshi omad 9€ komplekt.