Nimelt on probleem ka praeguste ilmadega hommikul/õhtul auto käima saamisega sellisena, et puterdama ei jääks. Probleem esineb ainult külma mootoriga, täpsemalt siis pärast eelsüüteküünalde äraootamist süüdet keerates läheb raskelt käima. Kui auto lõpuks käima jääb, hoian pöörded 1200-1500 peal ning kuskil kümne sekundi pärast käib mingi nõks läbi ja pöörded langevad gaasi sama palju peal hoides kuskil 200 võrra. Enne pöörete langemist tuleb tagant hallikat/sinakat suitsu ning pärast seda nõksu auto enam ei tossa. Samuti ei tossa ka sõidu ajal sooja mootoriga, isegi lappi põhja pannes. Endal diiselmootoritega varasemalt kokkupuudet olnud väga pole, niisiis on see kõik minu jaoks uus. Kõik info on väga teretulnud.
Antss.
Külmalt käivituse probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5293
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Külmalt käivituse probleem
Nimeta ikka mootor ka ära, diiselmootor üteb üsna vähe. Mida teeb mootor ilma gaasi näppimata?
-
- Huviline
- Postitusi: 40
- Liitunud: 20 Mär 2014, 22:02
- Auto: Bora 1.9TDI
- Asukoht: I-Da Vijrumaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Külmalt käivituse probleem
Oih, täitsa unustasin. Mootoriks on 1.9 66kw, aastaks 2000. Gaasi lahti lastes otseselt midagi ei juhtu, veidi puterdab lihtsalt. Nädalavahetusel seisis auto garaažis, ning pühapäeval kui külma mootoriga sõitma hakkasin, kadus gaasi andmise ajal jõud, gaasi lahti lastes oleks justkui kolme silindriga töötanud ning auto värises suhteliselt ulmelt. Hoides gaasi jälle veidi üle tuhande, kadus see anomaalia 10 sekundiga ära ja kõik oli justkui korras.
"Muidu normaalne tüüp, aga see parem jalg on liiga raske"