G3 1.9 td 55kw kõrgsurvepump lekib, kütusesüsteemis õhk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2016, 20:59
- Telefon: 53005360
- Auto: vw golf 3 1.9 tdi, vw lt28 2.4 td, ford fiesta mk1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
G3 1.9 td 55kw kõrgsurvepump lekib, kütusesüsteemis õhk
Tere!
Probleem algas Tartu-Tallinn maanteel kui järsku oli tunda, et jõud kadus, esialgu vaevu märgatavalt, Tallinnast 20 km muutus asi tunduvalt halvemaks,
oli selgelt aru saada, et kuskilt tuleb õhk vahele, jäin teeäärde, tühikäigul mootor puterdas ja jäi siis seisma, kapoti alt avanes vaade õhumullidele läbi läbipaistva kütuse vooliku. Peale mõnda aega kestnud voolikute painutamist läks auto taas käima, sõitsin vaikselt Tallinnasse koju. Järgmine päev proovisin, läks käima, sõitsin, mõnda aega turtsus, hellalt sõites muutus asi paremaks, stabiilseks, õhumullid olid kadununud, justkui iseeneset lahenes, vahetasin veel kütusefiltri tihendi. Töötava mootoriga turtsumine kadus, kuid probleem asendus uuega- käivitades kord läks ilusti käima, kord ei läinud, ka peale pikematsorti üritusi,
kapotiall vaatasid vastu taaskord õhumullid. Üldiselt peale pikka mängimist voolikutega, läks käima, põhiliselt nägi välja nii, et kruvisin tagasivoolu vooliku filtriküljest lahti, ja kinni tagasi, õhk pääses välja, ja peale paari süüdet käivitus jälle. Teadsin, et ei ole tark tegu sõita, kuid nendel päevadel polnud pääsu, espaki parklas, auto pilgeni täis, ei käivitunud enam mingi nipiga, sain isegi diisli maitse suhu, käima tõmbamisega ei saanud hakkama ka kohalik tõstuk.
Sõbra abiga läks slepis käima, ja käis ilusti, tegin väikse akulaadimis tiiru, kordagi välja suretamata parkisin kodu hoovi, kus veel korra proovisin hetk peale sõitmist, enam ei läinud. Talvel oli samuti probleem käivitusega, pidi/peab ootama eelsüüte küünalte kustudes veel 10-15 sekundit, kui kohe käivitada, ei käivitu, ainult käima tõmmates. Juunis tegin enne pikemat sõitu, tallinn-rooma-tallinn,lisaks kasti vahetusele, nipetnäpet puksid, õlid jne sealhulgas panin ka kütuse tagasivoolu voolikule, pumba ja filtri vahele tagasilöögi klapi, reisi ajal polnud probleeme.
Ise kahtlustan kõrgsurepumpa, täpselt ei tea, mõni tihend, või puks, või lihtsalt nii hõre, samas kui mootor käib, siis ühtlaselt, olgugi et ennist oli teisiti.
Mul on mõistus otsas, pole pumpadega varem kokku puutunud, samas ei ole ka päris kindel, et just pump. Ehk saan siin targemaks.
Suured tänud!
Probleem algas Tartu-Tallinn maanteel kui järsku oli tunda, et jõud kadus, esialgu vaevu märgatavalt, Tallinnast 20 km muutus asi tunduvalt halvemaks,
oli selgelt aru saada, et kuskilt tuleb õhk vahele, jäin teeäärde, tühikäigul mootor puterdas ja jäi siis seisma, kapoti alt avanes vaade õhumullidele läbi läbipaistva kütuse vooliku. Peale mõnda aega kestnud voolikute painutamist läks auto taas käima, sõitsin vaikselt Tallinnasse koju. Järgmine päev proovisin, läks käima, sõitsin, mõnda aega turtsus, hellalt sõites muutus asi paremaks, stabiilseks, õhumullid olid kadununud, justkui iseeneset lahenes, vahetasin veel kütusefiltri tihendi. Töötava mootoriga turtsumine kadus, kuid probleem asendus uuega- käivitades kord läks ilusti käima, kord ei läinud, ka peale pikematsorti üritusi,
kapotiall vaatasid vastu taaskord õhumullid. Üldiselt peale pikka mängimist voolikutega, läks käima, põhiliselt nägi välja nii, et kruvisin tagasivoolu vooliku filtriküljest lahti, ja kinni tagasi, õhk pääses välja, ja peale paari süüdet käivitus jälle. Teadsin, et ei ole tark tegu sõita, kuid nendel päevadel polnud pääsu, espaki parklas, auto pilgeni täis, ei käivitunud enam mingi nipiga, sain isegi diisli maitse suhu, käima tõmbamisega ei saanud hakkama ka kohalik tõstuk.
Sõbra abiga läks slepis käima, ja käis ilusti, tegin väikse akulaadimis tiiru, kordagi välja suretamata parkisin kodu hoovi, kus veel korra proovisin hetk peale sõitmist, enam ei läinud. Talvel oli samuti probleem käivitusega, pidi/peab ootama eelsüüte küünalte kustudes veel 10-15 sekundit, kui kohe käivitada, ei käivitu, ainult käima tõmmates. Juunis tegin enne pikemat sõitu, tallinn-rooma-tallinn,lisaks kasti vahetusele, nipetnäpet puksid, õlid jne sealhulgas panin ka kütuse tagasivoolu voolikule, pumba ja filtri vahele tagasilöögi klapi, reisi ajal polnud probleeme.
Ise kahtlustan kõrgsurepumpa, täpselt ei tea, mõni tihend, või puks, või lihtsalt nii hõre, samas kui mootor käib, siis ühtlaselt, olgugi et ennist oli teisiti.
Mul on mõistus otsas, pole pumpadega varem kokku puutunud, samas ei ole ka päris kindel, et just pump. Ehk saan siin targemaks.
Suured tänud!
Viimati muutis J.Aru, 11 Sept 2016, 20:23, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustatud
Põhjus: Pealkirja täpsustatud
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2016, 20:59
- Telefon: 53005360
- Auto: vw golf 3 1.9 tdi, vw lt28 2.4 td, ford fiesta mk1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 13 Apr 2016, 20:59
- Telefon: 53005360
- Auto: vw golf 3 1.9 tdi, vw lt28 2.4 td, ford fiesta mk1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: sos g3 1.9 td 55kw kõrgsurepump/õhk
Just, pump on tõesti vedrude juurest märg, seega mõni tihend lekib, kuid kas kogu viga võib selles olla? Kuna probleem just käima saamisega, kui käib siis hästi. Ja kui siiski sealt tuleneb viga, mis oleks kõige taskukohasem viis lekke peatamiseks, kas ise tuleksin toime, ilma suuremate kogemusteta? Kas pump maha igaljuhul?
Aitäh!
Aitäh!
Re: sos g3 1.9 td 55kw kõrgsurepump/õhk
Puhasta paagisisene sõel ära ja vaata mis siis teeb. Mul oli kunagi volvol sama jama, et tõmbas õhku vahele ja aru ei saanud miks. Seibide ja filtrite vahetus ei aidanud. Aitas rehvipumbaga pealejooksuvooliku läbipuhumine kapoti alt
Viimati muutis rooliloks, 11 Sept 2016, 18:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 0
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: sos g3 1.9 td 55kw kõrgsurepump/õhk
Esmalt pese see sodi maha ja vaata, kust lekib.
Tavaliselt hakkab lekkima just see gaasitrossi võll, kuid see on vaid üks põhjustest.
Teine võikski olla ülalmainitud ummistus.
Isetegemisega on nii, et poest osta remontkomplekt ja hakka lammutama.
Mõnel pumbal on üks kaanepolt spets võtmega keeratav, selle kolmnurkse võtme saab edukalt välja viilida jätkumutrist.
Kui enda võimetes kahtled, siisoleks tark mõni kasutatud pump välja otsida ja kui remondi eksperiment muutub ekskrimendiks, siis ei pea kaua otsima.
Edu lammutamisel ja ära unusta pumba seadistusi ja juppide asukohti märkida & pildistada.
Tavaliselt hakkab lekkima just see gaasitrossi võll, kuid see on vaid üks põhjustest.
Teine võikski olla ülalmainitud ummistus.
Isetegemisega on nii, et poest osta remontkomplekt ja hakka lammutama.
Mõnel pumbal on üks kaanepolt spets võtmega keeratav, selle kolmnurkse võtme saab edukalt välja viilida jätkumutrist.
Kui enda võimetes kahtled, siisoleks tark mõni kasutatud pump välja otsida ja kui remondi eksperiment muutub ekskrimendiks, siis ei pea kaua otsima.
Edu lammutamisel ja ära unusta pumba seadistusi ja juppide asukohti märkida & pildistada.
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
G3 1.9 td 55kw kõrgsurvepump lekib, kütusesüsteemis õhk
Otsing viis selle vana teemani.
Oleks vaja tegeleda 1.9 pumbaga T4 peal, pidavat lekkima. Olen vahetanud tihendeid uuematel TDI pumpadel, vanematel trossiga pumpadel mitte. Kui keeruline on see vedrude ja reguleerkruvide süsteem õigesti tagasi saada?
Ja tihti pidavat nad lekkima gaasihoova võlli vahelt. Kas tuleks ka puks vahetada sellisel juhul ja kui lihtne on poest saada neid asju?
Oleks vaja tegeleda 1.9 pumbaga T4 peal, pidavat lekkima. Olen vahetanud tihendeid uuematel TDI pumpadel, vanematel trossiga pumpadel mitte. Kui keeruline on see vedrude ja reguleerkruvide süsteem õigesti tagasi saada?
Ja tihti pidavat nad lekkima gaasihoova võlli vahelt. Kas tuleks ka puks vahetada sellisel juhul ja kui lihtne on poest saada neid asju?