2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 6 korda
2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid
Tere!
Mure suur!
Autoks audi a4 2.0 tdi 103kw, 2005a(b7). Läks siis põlema se saatuslik tuli nagu ikka(oil pressure), umbes 20 meetrit hiljem juba seisis. Tõmbasin karteri alt, ja õlipumba kuuskant võll oli mingi ise tehtud käkk, suvalisest kuuskandist(lõikamis jäljed peal), otsad kulunud juba nagu ikka. Tasakaalustus võllid lasin tartus Reinul taastada(väga ilus töö, 150 euri), uus febi bilsteini õlipump, uus kuuskant võll, uued saaled(kõik olid viisakad, v.a 4 silindri kepsul oli üks väike õrn kriips peal, tükke välja loopinud ei olnud ja ühtlaselt kulunud üleüldiselt! Viisakad isegi võiks öelda. Saaled läksid kolbensmithi omad. Nii, pill kokku, kõik alt ots käis õigete momentidega kinni, Õliks castrol 5w40 nagu ikka, filter mahle.
Ja 2k+ lööb tule põlema uuesti.
Any idea?
Mure suur!
Autoks audi a4 2.0 tdi 103kw, 2005a(b7). Läks siis põlema se saatuslik tuli nagu ikka(oil pressure), umbes 20 meetrit hiljem juba seisis. Tõmbasin karteri alt, ja õlipumba kuuskant võll oli mingi ise tehtud käkk, suvalisest kuuskandist(lõikamis jäljed peal), otsad kulunud juba nagu ikka. Tasakaalustus võllid lasin tartus Reinul taastada(väga ilus töö, 150 euri), uus febi bilsteini õlipump, uus kuuskant võll, uued saaled(kõik olid viisakad, v.a 4 silindri kepsul oli üks väike õrn kriips peal, tükke välja loopinud ei olnud ja ühtlaselt kulunud üleüldiselt! Viisakad isegi võiks öelda. Saaled läksid kolbensmithi omad. Nii, pill kokku, kõik alt ots käis õigete momentidega kinni, Õliks castrol 5w40 nagu ikka, filter mahle.
Ja 2k+ lööb tule põlema uuesti.
Any idea?
-
- Huviline
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 124 korda
- Kontakt:
2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid
Keegi kuskilt leiab infot, mis mootorid ja mis tähised need selle kuuskant võlli probleemiga oli, milliste aastate või mudelitega mure kadus?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....
HUVILINE ....
-
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
- Auto: BMW i4 M50
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid
Väidetavalt 2005 aasta septembris muudeti ehitust - vanu müüdi lõbusalt veel tükk aega peale sedagi. Täpsemalt räägivad juba auto mudelid ja VIN koodid. Üldiselt 2007+ esmaregistreeringuga autod on vast juba enamvähem.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7866
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 229 korda
- Kontakt:
2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid
Mure kadus uuema 100mm pika õlipumba võlliga. Mõnedel autodel on see ka vahetatud. Näiteks minu vanal B6-l oli ajaloost näha, kus oli pandud juba uuem plokk.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
2.0 TDI PD 103kw ja tema õlipumba probleemid
Kas uuemal 2009 passat CBAB mootoril on probleem lahendatud? Nimelt ilma ühegi eelneva anomaaliata jooksis sõidupealt kokku. Vänt ja saaled kinni. Kas tasuks süvened ja otsida probleem ning uurida kas saab antud mootorist asja või soetada uus mootor? Uue mootori leidmine tundub ka keeruline olevat kui esialgu arvatud sai ja hinnad pole päris need mida lootsin olevat.