1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

vortex
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas vortex » 21 Dets 2016, 19:22

Tere,
Probleem selline, et 2004 aasta automaatkastiga Passatil on kütusekulu liiga suur, kohapeal tiksudes näitab auto kuluks 1-1.3l/h ning et maanteel sõites hetkekulu alla 7l/100km kukuks, peab kas alla mäge või veoauto tuules sõitma. Paak täis-tühjaks meetodiga arvutades tulebki keskmiseks kuluks umbes 7.5L/100km või mõnikord rohkemgi.
Kuna 95% sõidust on maantee, siis seda on ju liiga palju. Näiteks võin tuua, et eelmine automaatkastiga Passat, mida omasin, sai kuluks samadel marsruutidel ning sõidustiiliga 6.2L/100km.
Ja huvitav on veel see, et kui välistemperatuur alla -1 kraadi langeb, siis läheb kohapeal küttukulu 0.8l/h peale.
Olgu öeldud, et mina olen seda autot omanud natukene alla aasta ning juba ostes oli küttekuluga probleem, seega ei oska öelda, kaua see probleem sellel autol küljes on olnud.

Asjad, mis tehtud:
Arvutiga veakoode ei näita;
MAFi näit on kõrgem kui ta olema peaks, sai prooviks võetud korras auto pealt MAF, küttekulu osas muutusi ei olnud; sai proovitud ka tutikat MAFi, ikka küttekulu osas muutusi polnud;
Mootori- ja kütusetemperatuuri andurid töötavad korrektselt;
Muud näidud mahuvad ka kõik ilusti etteantud piiridesse;
Pihusti näidud on head;
Nukkvõll on korralik;
Hüdrotõukurid on vahetatud u 10 tuhat km tagasi;
Pihusti tihendid vahetasin täna;
Pihustid on reguleeritud;

Tänud kaasamõtlejatele. :thumbup:

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas pure23 » 01 Jaan 2017, 15:29

Vaevlen täpselt sama probleemiga. Sooviks ka abi !!

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas Mätu » 14 Jaan 2017, 09:08

Vaata üle süütenurk ja vajadusel reguleeri seda nukkvõlli otsarattast.

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas pure23 » 14 Jaan 2017, 16:05

Tehtud juba. Syncro angel mul kõigub 0.0-0.6 vahel.
Aidake veel !

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 24 Jaan 2017, 10:31

Nonii, lisandun ka siis klubisse. Kütusekulu suur, käivitub kehvalt, vahest sureb isegi välja kui sõidad ja hakkad käiku vahetama. Veakoode otseselt pole, aga vcds näidud päris mööda. Endale ei anna rahu see mis IQ nii suur on?
Pilt
5060671

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Jaan 2017, 11:51

Esimene pihusti on ju suht otsakorral. Noh näit on pea maksimum juba, ilmselt võiksid alustada selle väljavahetamisest.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

pure23
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 11 Veebr 2015, 18:47
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas pure23 » 24 Jaan 2017, 12:54

Viimane pihusti samamoodi. Ja injection quantity ka kõrge. Uurisin natuke välismaa foorumeid ja injection quantity läheb suureks kui nukkvõll kulund. Aga ehk keegi targem oskab rohkem seda komenteerida.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 24 Jaan 2017, 13:14

Pihusti näidud olid tegelikult päris normaalsed seal +-0,.. v.a viimane pihsti mis oli umbes 2,6. Seega saigi täna 4. pihusti välja vahetatud foorumist ostetud n.ö töökorras pihusti vastu, peale mida nüüd sellised näidud, kas siis see 4. pihusti ei olnud töökorras ikkagi?
5060671

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 24 Jaan 2017, 14:23

- märgiga näit on tuksis pihusti korrigeerimine. Nii olen mina aru saanud. Ehk sul esimene silinder jookseb sisuliselt juba pea lõpuni ära (2,31) ja selle tõttu nüü 4-s kompenseerib seda värki kuidagi. Õigemini sul tunduvad kõik teised plussis ja 4s justkui neid vastav miinus. Tavaliselt ikka minuarust 1 ja 4 vs 2 ja 3 äkki olid üksteise jaoks, aga äkki mäletan valesti. Kas see pilt on enne või pärast vahetust? Mis näidud siis enne olid? Sest praeguse järgi on ju konkreetselt esimene vigane. Kas peale pihustivahetust regull ka tehti?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 24 Jaan 2017, 16:00

Pilt tehtud peale vahetust, enne vahetust ei teinud. Enne vahetust olidki esimese kolme silindri näidud kuskil kuni 0.5 kas siis miinuse või plussiga, viimane oli kõrge 2.6 äkki. Peale vahetust ikka regullisin ka.
5060671

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 27 Jaan 2017, 14:00

Tõstsin selle pihusti nüüd mis enne oli 4. silindris 1. silindrisse. See 4. mis sai võetud kasutatud uus ikka nii suur näit. Kas ei või olla, et see kasutatud uus oli rikkis pihusti hoopis, või ikka on see 1. silindri näit liiga suur ja selle pärast?
Pilt
5060671

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Jaan 2017, 15:54

Teisel pildil on sul ju 2,3 pihusti näit ka suuremad nüüd. See negatiivne näit on võrdne ju kolme positiivse näiduga, ehk nn kompensatsioon. Kuigi tavaliselt ei ole nii, et kõik kolm on positiivsed ja üks negatiivne. Tavalisel ikka kuidagi paaris kompenseeris, aga võimalik et sul see kuidagi teistmoodi või ei ole ikkagi regull õigesti tehtud. Minul läks igatahes näit peale regulli paremaks. Imelik on lihtsalt see, et kuidas sul 2,3 ka kehvemaks vahepeal läksid. Pigem see viitab ikka regulli veale?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 27 Jaan 2017, 18:10

Kohapeal käib siis on näha ka, et kui 2. silinder suureneb siis 3. väheneb. Regulli all mõtled ikka seda, et õiges asendis pihusti see 6-kant polt lõppu ja 180 kraadi tagasi? Tühikäigul 1. pihusti näit ka mingil määral muutub, aga 4. püsib ainult -3.01 peal. Ehk siis on võimalik et 1 ja 4 pihusti olid mõlemad otsas?
5060671

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas dellu » 28 Jaan 2017, 22:35

Midagi siukest vist oli jah. Mul üks spetsialist käis tegemas, aga sellest tänaseks juba üle aasta möödas. Mina ajasin starteriga mootorit ettevaatlikult ringi ja tema siis toimetas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

indrekkk
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 01 Apr 2016, 17:46
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas indrekkk » 29 Jaan 2017, 14:06

Sarnane probleem 1.9 74kW. Külmalt käivitades küttekulu 0,8l/h. Sõites tõuseb kohapeal 1,3l/h (küttekulu ka suur) ja jääb sinna kuni järgmine päev uuesti külmalt käivitades 0,8l/h. Näidud korras. Ettepanekuid?

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 01 Veebr 2017, 15:46

Nii, sai võetud veel üks pihusti samast kust esimene kord, pandud see 1. silindrisse. Pihustinäidud -3.01 2.98 2.98 -3.01 ehk siis kas need pihustid ei toimi või lihtsalt ei sobi minu autole. Panin kõik 4 enda pihustit tagasi selle vahega, et 1.silindri oma 4. silindrisse ja vastupidi. Pihusti näidud täitsa enamvähem, v.a see 4. silinder siis?
Pilt
5060671

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1683
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 01 Veebr 2017, 17:58

Lase egr välja progeda ja füüsiliselt pane see kinni ehk siis pimedad vahele.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 01 Veebr 2017, 18:12

Kas see MAF näit pole kõrge tänu sellele et IQ on suur ligi 20mg. Või vastupidi, IQ suur MAF pärast?
5060671

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas teet82 » 01 Veebr 2017, 21:07

EGR sisse lülitatud on MAF näit keskelt läbi 300 ja EGR väljas MAF näit 500. Kui on EGR pimedaks tehtud, siis on kogu aeg 500, pole vaja imestada seal midagi. Vaakumiga juhitav EGR on juba peale vaakumvooliku eemaldamist füüsiliselt pimedaks tehtud, mis seda klappi seal ikka lahti lükkab enam.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 02 Veebr 2017, 08:44

Minul ta pimedaks tehtud ei ole tegelikkuses, voolik ka taga.
5060671

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas teet82 » 02 Veebr 2017, 10:02

EGR-i töökorras olekut on kõige lihtsam kontrollida grupp 3 ja "Switch to basic Settings", actual MAF näit peab hakkama muutuma edasi-tagasi seal 300-500 vahemikus.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1683
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 02 Veebr 2017, 21:53

Mille alt. Engine?

teet82 kirjutas:EGR-i töökorras olekut on kõige lihtsam kontrollida grupp 3 ja "Switch to basic Settings", actual MAF näit peab hakkama muutuma edasi-tagasi seal 300-500 vahemikus.

teet82
Huviline
Postitusi: 619
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas teet82 » 03 Veebr 2017, 13:14

Jah, ikka mootori all on sellised asjad. See paneb EGR klapi lahti-kinni liikuma mingi sagedusega.
Kui keegi veel ei tea seda, siis õhulugeja signaal langeb hetkest kui EGR avatakse, sest hakkab toimuma ringlus väljalaskest sisselaskesse. Kuna silindreid hakatakse osaliselt täitma heitgaasidega, siis läbi õhulugeja tulev värske õhu kogus väheneb.

AutomatiC
Huviline
Postitusi: 241
Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
Telefon: 5060671
Auto: golf2 vr6, jms.
Asukoht: sonda/tln
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas AutomatiC » 03 Veebr 2017, 14:10

EGR paistab ka ilusti töötavat. Avab EGR klapi siis MAF langeb kohe kuskil 200mg/str kohta. Sulgeb siis MAF jälle u 500mg/str.
5060671

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu

Lugemata postitus Postitas aronlatt » 04 Veebr 2017, 16:21

Aga võta kõik pihustid maha ja vii stendi. Saad teada mida reaalselt pihustid teevad. Palju mõistlikum kui järjest mingeid kasutatuid asemele pannes, nende olukorrast sa ei tea ka midagi ju.

Vasta

Mine “Diislid”