1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 33
- Liitunud: 26 Jaan 2015, 22:17
- Auto: Passat b5.5 1.9tdi 96kw
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Tere,
Probleem selline, et 2004 aasta automaatkastiga Passatil on kütusekulu liiga suur, kohapeal tiksudes näitab auto kuluks 1-1.3l/h ning et maanteel sõites hetkekulu alla 7l/100km kukuks, peab kas alla mäge või veoauto tuules sõitma. Paak täis-tühjaks meetodiga arvutades tulebki keskmiseks kuluks umbes 7.5L/100km või mõnikord rohkemgi.
Kuna 95% sõidust on maantee, siis seda on ju liiga palju. Näiteks võin tuua, et eelmine automaatkastiga Passat, mida omasin, sai kuluks samadel marsruutidel ning sõidustiiliga 6.2L/100km.
Ja huvitav on veel see, et kui välistemperatuur alla -1 kraadi langeb, siis läheb kohapeal küttukulu 0.8l/h peale.
Olgu öeldud, et mina olen seda autot omanud natukene alla aasta ning juba ostes oli küttekuluga probleem, seega ei oska öelda, kaua see probleem sellel autol küljes on olnud.
Asjad, mis tehtud:
Arvutiga veakoode ei näita;
MAFi näit on kõrgem kui ta olema peaks, sai prooviks võetud korras auto pealt MAF, küttekulu osas muutusi ei olnud; sai proovitud ka tutikat MAFi, ikka küttekulu osas muutusi polnud;
Mootori- ja kütusetemperatuuri andurid töötavad korrektselt;
Muud näidud mahuvad ka kõik ilusti etteantud piiridesse;
Pihusti näidud on head;
Nukkvõll on korralik;
Hüdrotõukurid on vahetatud u 10 tuhat km tagasi;
Pihusti tihendid vahetasin täna;
Pihustid on reguleeritud;
Tänud kaasamõtlejatele.
Probleem selline, et 2004 aasta automaatkastiga Passatil on kütusekulu liiga suur, kohapeal tiksudes näitab auto kuluks 1-1.3l/h ning et maanteel sõites hetkekulu alla 7l/100km kukuks, peab kas alla mäge või veoauto tuules sõitma. Paak täis-tühjaks meetodiga arvutades tulebki keskmiseks kuluks umbes 7.5L/100km või mõnikord rohkemgi.
Kuna 95% sõidust on maantee, siis seda on ju liiga palju. Näiteks võin tuua, et eelmine automaatkastiga Passat, mida omasin, sai kuluks samadel marsruutidel ning sõidustiiliga 6.2L/100km.
Ja huvitav on veel see, et kui välistemperatuur alla -1 kraadi langeb, siis läheb kohapeal küttukulu 0.8l/h peale.
Olgu öeldud, et mina olen seda autot omanud natukene alla aasta ning juba ostes oli küttekuluga probleem, seega ei oska öelda, kaua see probleem sellel autol küljes on olnud.
Asjad, mis tehtud:
Arvutiga veakoode ei näita;
MAFi näit on kõrgem kui ta olema peaks, sai prooviks võetud korras auto pealt MAF, küttekulu osas muutusi ei olnud; sai proovitud ka tutikat MAFi, ikka küttekulu osas muutusi polnud;
Mootori- ja kütusetemperatuuri andurid töötavad korrektselt;
Muud näidud mahuvad ka kõik ilusti etteantud piiridesse;
Pihusti näidud on head;
Nukkvõll on korralik;
Hüdrotõukurid on vahetatud u 10 tuhat km tagasi;
Pihusti tihendid vahetasin täna;
Pihustid on reguleeritud;
Tänud kaasamõtlejatele.
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Nonii, lisandun ka siis klubisse. Kütusekulu suur, käivitub kehvalt, vahest sureb isegi välja kui sõidad ja hakkad käiku vahetama. Veakoode otseselt pole, aga vcds näidud päris mööda. Endale ei anna rahu see mis IQ nii suur on?
5060671
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Esimene pihusti on ju suht otsakorral. Noh näit on pea maksimum juba, ilmselt võiksid alustada selle väljavahetamisest.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Viimane pihusti samamoodi. Ja injection quantity ka kõrge. Uurisin natuke välismaa foorumeid ja injection quantity läheb suureks kui nukkvõll kulund. Aga ehk keegi targem oskab rohkem seda komenteerida.
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Pihusti näidud olid tegelikult päris normaalsed seal +-0,.. v.a viimane pihsti mis oli umbes 2,6. Seega saigi täna 4. pihusti välja vahetatud foorumist ostetud n.ö töökorras pihusti vastu, peale mida nüüd sellised näidud, kas siis see 4. pihusti ei olnud töökorras ikkagi?
5060671
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
- märgiga näit on tuksis pihusti korrigeerimine. Nii olen mina aru saanud. Ehk sul esimene silinder jookseb sisuliselt juba pea lõpuni ära (2,31) ja selle tõttu nüü 4-s kompenseerib seda värki kuidagi. Õigemini sul tunduvad kõik teised plussis ja 4s justkui neid vastav miinus. Tavaliselt ikka minuarust 1 ja 4 vs 2 ja 3 äkki olid üksteise jaoks, aga äkki mäletan valesti. Kas see pilt on enne või pärast vahetust? Mis näidud siis enne olid? Sest praeguse järgi on ju konkreetselt esimene vigane. Kas peale pihustivahetust regull ka tehti?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Pilt tehtud peale vahetust, enne vahetust ei teinud. Enne vahetust olidki esimese kolme silindri näidud kuskil kuni 0.5 kas siis miinuse või plussiga, viimane oli kõrge 2.6 äkki. Peale vahetust ikka regullisin ka.
5060671
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Tõstsin selle pihusti nüüd mis enne oli 4. silindris 1. silindrisse. See 4. mis sai võetud kasutatud uus ikka nii suur näit. Kas ei või olla, et see kasutatud uus oli rikkis pihusti hoopis, või ikka on see 1. silindri näit liiga suur ja selle pärast?
5060671
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Teisel pildil on sul ju 2,3 pihusti näit ka suuremad nüüd. See negatiivne näit on võrdne ju kolme positiivse näiduga, ehk nn kompensatsioon. Kuigi tavaliselt ei ole nii, et kõik kolm on positiivsed ja üks negatiivne. Tavalisel ikka kuidagi paaris kompenseeris, aga võimalik et sul see kuidagi teistmoodi või ei ole ikkagi regull õigesti tehtud. Minul läks igatahes näit peale regulli paremaks. Imelik on lihtsalt see, et kuidas sul 2,3 ka kehvemaks vahepeal läksid. Pigem see viitab ikka regulli veale?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Kohapeal käib siis on näha ka, et kui 2. silinder suureneb siis 3. väheneb. Regulli all mõtled ikka seda, et õiges asendis pihusti see 6-kant polt lõppu ja 180 kraadi tagasi? Tühikäigul 1. pihusti näit ka mingil määral muutub, aga 4. püsib ainult -3.01 peal. Ehk siis on võimalik et 1 ja 4 pihusti olid mõlemad otsas?
5060671
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 75 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Midagi siukest vist oli jah. Mul üks spetsialist käis tegemas, aga sellest tänaseks juba üle aasta möödas. Mina ajasin starteriga mootorit ettevaatlikult ringi ja tema siis toimetas.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Sarnane probleem 1.9 74kW. Külmalt käivitades küttekulu 0,8l/h. Sõites tõuseb kohapeal 1,3l/h (küttekulu ka suur) ja jääb sinna kuni järgmine päev uuesti külmalt käivitades 0,8l/h. Näidud korras. Ettepanekuid?
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Nii, sai võetud veel üks pihusti samast kust esimene kord, pandud see 1. silindrisse. Pihustinäidud -3.01 2.98 2.98 -3.01 ehk siis kas need pihustid ei toimi või lihtsalt ei sobi minu autole. Panin kõik 4 enda pihustit tagasi selle vahega, et 1.silindri oma 4. silindrisse ja vastupidi. Pihusti näidud täitsa enamvähem, v.a see 4. silinder siis?
5060671
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Lase egr välja progeda ja füüsiliselt pane see kinni ehk siis pimedad vahele.
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
EGR sisse lülitatud on MAF näit keskelt läbi 300 ja EGR väljas MAF näit 500. Kui on EGR pimedaks tehtud, siis on kogu aeg 500, pole vaja imestada seal midagi. Vaakumiga juhitav EGR on juba peale vaakumvooliku eemaldamist füüsiliselt pimedaks tehtud, mis seda klappi seal ikka lahti lükkab enam.
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
EGR-i töökorras olekut on kõige lihtsam kontrollida grupp 3 ja "Switch to basic Settings", actual MAF näit peab hakkama muutuma edasi-tagasi seal 300-500 vahemikus.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1683
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Mille alt. Engine?
teet82 kirjutas:EGR-i töökorras olekut on kõige lihtsam kontrollida grupp 3 ja "Switch to basic Settings", actual MAF näit peab hakkama muutuma edasi-tagasi seal 300-500 vahemikus.
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Jah, ikka mootori all on sellised asjad. See paneb EGR klapi lahti-kinni liikuma mingi sagedusega.
Kui keegi veel ei tea seda, siis õhulugeja signaal langeb hetkest kui EGR avatakse, sest hakkab toimuma ringlus väljalaskest sisselaskesse. Kuna silindreid hakatakse osaliselt täitma heitgaasidega, siis läbi õhulugeja tulev värske õhu kogus väheneb.
Kui keegi veel ei tea seda, siis õhulugeja signaal langeb hetkest kui EGR avatakse, sest hakkab toimuma ringlus väljalaskest sisselaskesse. Kuna silindreid hakatakse osaliselt täitma heitgaasidega, siis läbi õhulugeja tulev värske õhu kogus väheneb.
-
- Huviline
- Postitusi: 241
- Liitunud: 01 Okt 2006, 19:09
- Telefon: 5060671
- Auto: golf2 vr6, jms.
- Asukoht: sonda/tln
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
EGR paistab ka ilusti töötavat. Avab EGR klapi siis MAF langeb kohe kuskil 200mg/str kohta. Sulgeb siis MAF jälle u 500mg/str.
5060671
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9 tdi 96kw suur kütusekulu
Aga võta kõik pihustid maha ja vii stendi. Saad teada mida reaalselt pihustid teevad. Palju mõistlikum kui järjest mingeid kasutatuid asemele pannes, nende olukorrast sa ei tea ka midagi ju.