Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril (tegin copy ühest foorumist) ?
Leidsin veel et on AFN või ...wtf :mrgreen:

Ja kus see kood kirjas on ?
Kumb parem on ? Põhjused ? Erinevad pumbad ajud ?
Viimati muutis ryan, 01 Jaan 2017, 19:04, muudetud 1 kord kokku.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Ja siis võiks keegi pakkuda kilometraasi , millal nukkvõll võiks olla läbi kulunud ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) (ätt) 4,150 rpm; 235 newton metres (173 lbf·ft) (ätt) 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVB, AVG

Vastan ise , et on üks ja sama mootor , miks on erinevad tähised ?
Näiteks Audi pealt leiab erinevaid tähiseid ühe mudeli pealt . Peale vaadates siis erinevad tootmisaastad , muud ei midagi .
Audi 8L A3 (Mk1) (AHU: 09/96-08/00, AHF: 01/97-04/02, ALH: 08/97-06/01, ASV: 09/99-06/01

Kui nüüd mootori vahetus teha , siis saab selle probleemideta käima ? Kõik pistikud sobivad ja ajuga probleeme ei teki ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas R36 »

ASV on juba kõrgema Euro tähisega ja ASV pihustiotsad on kindlasti teised kui näiteks AHF.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

alts20
Huviline
Postitusi: 580
Liitunud: 01 Sept 2005, 16:03
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas alts20 »

Vahe on mis auto peal on mootor. Passatil on mootor pikki peal, golf bora on risti peal. Eestis liikuvad passatid on 99% AFN tähisega ja võike hulk siis teis juurde. Vahe on ka rihmas. AFN on veepump eraldi ehk genekarihma pealt, teistel enamasti mootoririhma pealt.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Olen siit lugenud , et mootori vahetusel tihti ei saada mootorit enam käima , siis on aju ja spidoplokki ka vaja ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas dellu »

Aju on pigem ikka siis vaja kui 66kw läheb 81kw asemel või mõni muu swap. Ei tea kuidas nende pihustite vahe on, aga PD pihustitel võiks küll aju ka vahetada. Olen kunagi vahetanud 1.4 55kw TDI 1.4 51kw TDI vastu ja seal küll vana ajuga asja normaalselt tööle ei saanud. Läksid ka vanad pihustid külge ja kõik oli hea. Aga miskipärast arvan et need kõrgsurvepumba pihusti küll väga "targad" pole. Kelladeplokki pole vaja, lihtsalt uus aju on vaja kelladeplokiga sõbraks teha. Muidu veel võtmeid ka vaja jne.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Jutt jäb ikka sinna 81 kw juurde , nimelt siis tahaks teha mootori vahetust ja 1999 aasta mootori asemele läheks 2004 aasta oma .
Vahetusse läheks terve kompott koos pumba , pihustite ja turboga .

Paneks kellade ploki ja aju ka teise auto oma , siis saab kindlalt käima asja ?
Või mis keiss selle võtmega on , mingist kivist olen ka kuulnud , süvenenud pole aga nüüd oleks vaja . On vaja teada , mida sellelt autolt võtta vaja on , et kõik toimiks bolt-on .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

ryan kirjutas:Jutt jäb ikka sinna 81 kw juurde , nimelt siis tahaks teha mootori vahetust ja 1999 aasta mootori asemele läheks 2004 aasta oma .
Vahetusse läheks terve kompott koos pumba , pihustite ja turboga .

Paneks kellade ploki ja aju ka teise auto oma , siis saab kindlalt käima asja ?
Või mis keiss selle võtmega on , mingist kivist olen ka kuulnud , süvenenud pole aga nüüd oleks vaja . On vaja teada , mida sellelt autolt võtta vaja on , et kõik toimiks bolt-on .
Võtme sees on immo kivi, Passatite ja Golfide puhul asub immo kellaploki sees ehk kellaplokki vahetades on vaja uuesti võtmed selgeks õpetada. Kellaplokist läheb signaal edasi ajusse.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas dellu »

1999a ja 2004a vahe on tõenäoliselt see, et üks on immo2 süsteem, teine immo3. Ehk siis kui sa paned kellad uued, siis pead ka uued kivid/kiibid võtmetesse panema, sest immo2 kiibid selleks ei sobi. Vaja uusi kiipe, mida pole varem kasutatud. Võid küll proovida ka vanalt autolt need kätte saada võtmetest, aga oleneb palju paigaldaja on viitsinud liimi panna. Olen ühega tund aega mässanud, soojendanud ja meelitanud. VÕtme peast ei jäänud sisuliselt mitte midagi järgi, suht puruks sai lõigatud. Ehk sisuliselt pole see asi seda väärt, oht ära lõhkuda vs ajakulu on töö teostamise kahjuks.
Lisaks kardan seda, et su uuem kelladeplokk ei pruugi enam ülejäänud autoga suhelda. Olen kunagi ühe 99a Bora 2002a tehnika peale viinud. Ma muidugi vahetasin koos kaabeldusega, CCMiga jne, aga pärast pidin ka kõik elektriaknad jne ka ringi loopima.
Ja lõpuks jääb ikkagi küsimus kas immo2 ja immo3 korral on kogu kaabeldus samasugune. Võib olla aga ei pruugi, mina selles kindel poleks. Sai ise ka ühele 99a masinale 2005a mootor peale tõstetud, aga seal oli PD doonoriks ja lülitasin immo ajust välja. Kas kõrgsurvepumbaga variandil sama asja teha saab ei ole testinud. Mul kõik sellised murelapsed PD-d olnud :).
Mina pistaks selle teise mootori sinna vahele ja jätaks kõik muu esialgu samaks. Vaata mis juhtub. Kui on mingeid anomaaliad, siis alles hakka ajude ja asjadega pead vaevama. Ma olen 66kw-st 81kw ajuga käivitanud ja kõik toimis. Sõita muidugi ei proovinud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7867
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 170 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas R36 »

Immo2 ja immo3 kividel vahet pole. Immo-id saab ka manuaalselt muuta ja vajalikud andmed 1:1 ringi tõsta. Immo3 puhul küll lukustub kivi ID-ga ära.

Hetkel toimub jälle asja keeruliseks ajamine. Vaheta vajalikud asjad ära ja muu sobitame.
Küll aga kui hetkel sinu 99a. on ilma Can-Bus süsteemita Kellad-ECU vahel, siis ilmselt see 04a. aju enam analoog signaali ei väljasta ja pead lisama Can juhtme ECU ja kellade vahele + CAN süsteemiga kellad.


...

Kui sa tahad lihtsalt 2004 mootorit, siis vahetagi ainult mootor, aju jne... ja kellad paned kui on vaja või mitte.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Ütlen siis viimaks selle ka välja , et tegemist on sellise autoga nagu seat toledo .
Kuna g4 ei meeldi mulle ja passatit ei taha siis jäi selline valik . Seest on selline nagu mu a3 ja veermik g4 ja mootoriks kindlasti kõrgsurvepumbaga mootor . Nendest k*radi PD mootoritest hoian eemale :mrgreen:

Pakutakse kahte koodi ;
1999 aasta oma on AHF
2004 aasta oma on ASV

Minu autol 1999 a omal on võti nii tilluke , et seal küll mingit microskeemi (kiipi) sees olla ei saa ,
sinna mahubki kaks nuppu ainult ära ..aga mine sa tea .
Ja seda 2004 aasta oma võtit pole veel näinud .

Praegu ongi selline aeg , et tahan kapotialuse välja vahetada sest üks avariiline on saadaval ja ma ei tea oma auto läbisõitu , ees on 166 tuhat km :lol:
Nukkvõll tundub , et on läbi minemas , klõbiseb soojalt ka rohkem kui on vaja , kast ka töötab aga tundub , et sealt ka kõriseb midagi .
Ja kui ehitamiseks läks , siis teen endale . Asi käib edasi nagu 2 x 66kw , ilmselt on midagi näpitud , väga terav on . :shock:

Sellega seoses on igasugune info vajalik , mis ma peale tehnika veel kaasa pean küsima , et uus tehnika kindlalt tööle saada ;
Aju / spidoplokk / siis originaal võti ka ? Piisab ainult võtmest või on süütelukku ka vaja ?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas dellu »

Immo kiip on selline 1cm x 3 mm pulk, see on seal igal juhul sees. 1995ndast umbes on suht kõigil küljes.
Kui doonor on muud kui Toledo, siis jääb ju kellade vahetamise võimalus jne ka ära.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Tuleb 2004 a Toledo pealt .
Nii , et toledolt toledole , 1999 to > 2004
Võti on selline , signa on peal , vähemalt vilgutab avades tulesi ka .
Pilt
Et võiks välja näha tulevikus selline , auto ise on hõbedane , veel on orig valuveljed ja coile pole aga peale mootorit on plaanis osta .
Pilt
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5297
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Sellel võtmel kindlasti immo sees, osadel B5tel samasugune võti ja immo on selle osa küljes mis pooleks võttes võtme tera külge jääb.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas rako »

Pikka jutu lõpuni läbi lugemata julgen väita, et PD mootorit vahetades ei pea aju vahetama. Just sai tehtud swap 85kw asemele läks 96kw koos pihustitega. Kõik muu mootori ümber jäi 85kw oma. Kõik toimib ilusasti ja probleeme pole.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas dellu »

rako kirjutas:Pikka jutu lõpuni läbi lugemata julgen väita, et PD mootorit vahetades ei pea aju vahetama. Just sai tehtud swap 85kw asemele läks 96kw koos pihustitega. Kõik muu mootori ümber jäi 85kw oma. Kõik toimib ilusasti ja probleeme pole.
Minu jutu jällegi läbi oleksid lugenud, siis ma väidan vastupidist. 1.4TDI-d, üks 51kw ja teine 55kw PD-d asi jällegi ei toiminud normaalselt. 55kw PD on muideks 85kw-ga samade pihustitega, lihtsalt ühel 3 silindri jagu neid :). Mina tõstsin ka 51kw turbod jne ringi vist tookord 55kw plokile, aga pihustid jäid 51kw omad. Auto sõitis ja toimetas suht talutavalt, aga koheapeal tühikäigul umbes minuti käieks hakkas lõgistama ja pihustinäidud panid kosmosesse ära. Aitas ainult auto seisma ja ja käima. Vist oli isegi nii, et kui gaasi ei näppinud oli kõik hästi, aga kui juba sõitsid, siis läks tühikäigul lolliks. Samas aga teema on jutt kõrgsuvepumpadest koos pihustidega mis väga ju ei suhtle ja need on ilmselt natuke "lollimad" tükid ja 81->81kw swapil ei vahetaks mina ka aju ega midagi esialgu.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas rako »

Kui selle 81->81 jutu juurde jääda siis mina ei vahetaks üldse elektroonikat tõstaks vaid raua ringi ja kõik. Milleks tekitada omale lisa peavalu?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas dellu »

Seda minagi pakun jah, et visaku kogu kompot rauda ringi ja vaadaku siis edasi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Mootor ja kast käes .
Kuna tehnika tuli avariilise auto pealt , siis nüüd on mure järgmine , kasti kinnitus on murdunud .
Kes keevitab või teeb sellist tööd Harjumaa piires ?
Mis see hind võiks jääda ?
Pilt
Pilt
Pilt
Muidugi vähe idiootlik on see inseneritöö olnud , et see tükk on kastiga ühes tükis . Vanal TD mootoril on metallist käpp , sellel võiks ka olla poldi augud ja ülemine tükk eraldi käiv . Peale laksu oleks ilmselt metall kõveraks läinud ja ülejäänud oleks terveks jäänud .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 60 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas dellu »

Miks sa enda elu keeruliseks tahad teha. Keevitatud asjal ju alati oht uuesti lahti murduda. Imelik et müüja sellist asja üldse müüs, või ostsid terve auto lihtsalt? Minuarust oleks küll alust selline kast lihtsalt müüjale tagasi anda. See keerme kohalt keevitamine tundub veidi küsitav.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

Kasti ma võtsin ka selle pärast , et auto läbisõit oli 255 tuhat km , selle sisu annab iga kell ringi tõsta .
Ja eraldi kasti ostes saan samasuguse miljon läbinud eksemplari , ei tänan ! Olen neid aegade jooksul proovinud , siiani pole rahule jäänud .
Mulle isiklikult ei tundunud selle keevitamine eriline probleem .
Minu poolest võib need tikud sinna kinni ka keevitada , peaasi , et mutrid otsa saaks ja ülejäänud on savi .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas rako »

Sa ei saa alumiiniumit rauaga kokku keevitada :) Miks sa teist kasti ei kasuta?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

Kasutaja avatar
Mazz
Huviline
Postitusi: 1396
Liitunud: 02 Dets 2008, 14:48
Auto: Skoda Octavia 1Z
Asukoht:

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas Mazz »

Kas see kastipoolne käpp vahetatav pole? Enda AHF 81 kw mootoril olid kunagi poldid täiesti lahti kerinud ennast. Mitu kuud sõitin nii ringi ja lõhkus sumbutaja suka ära.
Ilmselt siis avarii saanud. Poldid pool kinni või üldse lahti olnud ja täiega ära lõhkunud sealt. Siit küsin kohe endalt...et kas seda kasti üldse alla panna on mõttet ? Kõik need kastit 1 mil kilti sõitnud...ole seal vahet ...

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2072
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Mis vahe on 1.9tdi 81kw AHF või ASV koodiga mootoril ?

Lugemata postitus Postitas ryan »

No originaal kastile tuleks remont teha , kulumine on ilmselge , kõrin on sees kui mootor on soe ja kuulad kasti tööd , lahutada siduri ja on vaikus .
Ilmselt on laagrid läbi , lisaks ei toimi siduri lahutamine , kui siduri alla vajutad ja hooga esimese sisse lükkad käib ragin läbi .
Samas võtab sooja mootoriga sidur normaalselt , külmalt ka aga siis läheb kiirelt lülitades käigud kerge raginaga . Eriti esimene , see läheb soojalt ka kiirelt lülitades raginaga sisse . Ilmselt sünkro läbi . Teisalt ei lase korras kast enne esimest sisse kui ainult madalamal kiirusel , see aga laseb igas asendis selle sisse lükata , siis kerge ragina saatel . Noh p*rses on see kast , mis siin nii keerulist on ?

Mul on ka a3 2000 a oma , millel on originaal läbisõit , ainult et 66 TDI .
Selle kõrvalt ma võin vabalt öelda mis ja kui palju läbi on , üldiselt olen ma veel nullist oma g3 1,9 TD üles ehitanud , nii et mul on kogemusi autode valdkonnas ....Kui keegi peaks kahtlema siis mul on veel hunnik bemareid ja omanud Volvot ja Opelit jne , mida on remonditud igalt poolt .
Remonditöökoda kasutan suht harva , no kui ei viitsi antud etappi ise uuesti läbida :mrgreen:

Tagasi keevitamise juurde naastes , pole uurinud , mis sinna kasti kinnituste poltide külge kinnitub . On neid üldse vaja ? Keevitan kinni .
Mis jääb väljapoole , muud mis on läbilõikena pooleks ja keermed on näha . Viimase pildi pealt on näha need kaks .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Vasta

Mine “Diislid”