Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mariokgo
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 09 Veebr 2017, 16:33
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas mariokgo » 09 Veebr 2017, 16:49

Autoks 2000 Golf 4, 66 kw diisel.
Kasutasin ka otsingut, kuid vajalikku infot ei leidnud.
Probleemiks siis see, et auto ajab kergelt sinist tagant välja
Kas ja kui palju õli võtab, ei oska öelda, kuna antud auto alles ostsin omale
Turbo on kontrollitud ning korras.
Praegu vea otsimine käib, kuid kuna olen värske vw omanik, siis hindadest pole aimugi.
Kui peakski veaks osutuma nt klapisääretihendid või õlirõngad, siis mis võib see jama mulle maksma minna?
Tean, et remondi juures võib vahetamist vajavaid asju juurde tekkida, kuid äkki keegi oskab öelda mingidki suurusjärgud?
Viimati muutis J.Aru, 09 Veebr 2017, 22:44, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja informatiivsemaks muudetud

RAKSIGOLF
Klubiline
Postitusi: 318
Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
Asukoht: Laagri
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Golf 4 mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas RAKSIGOLF » 09 Veebr 2017, 19:35

Tere.
tegin just kuskil 1 kuu tagasi oma golf 4 1.9 tdi 66kw mootori remondi kuna 1 silindris oli kolvil pragu sai vahetatud kõik 4 kolbi kuna mootor lahti siis läksid uued tihendid ,simmerid sai pandud ka uus hammasrihm koos veepumba ja rullikutega tööd tegin ise koos papsiga ainult plokikaane viisin oü Tõukurisse seal vahetati ära kõik klapi juht puksid 1 klapp ja klapisääretihendid. Pihustid sai ka kõik uued otsad. kõik kokku läks nätuke vähem kui 900.-

Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Golf 4 mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 09 Veebr 2017, 22:32

VW, 66 kw. kolvil ei ole iial mõra kolvis . Diisel 66 KW.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 4 mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas rako » 09 Veebr 2017, 23:37

t6nis3 kirjutas:VW, 66 kw. kolvil ei ole iial mõra kolvis . Diisel 66 KW.
Kui just ütles, et oli miks pead siis kohe vaidlema hakkama?

E: Ja teemasse. Ma leian, et odavam igal kümnel juhul tuleb otsida teine mootor ja see kogu täiega peale tõsta. Kui see mootor läbi siis on see ikka ohohhooo kui palju sõitnud. Suht pommikundlad muidu.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 10 Veebr 2017, 00:49

Palju sõitnud või ebakorrektselt hooldatud.

Aga kas auto ostsid kusagilt müügiplatsilt ja läbisõit oli ees umbes 180 000 km? Tavaliselt räägivad autoärikad juurde, et oli kirikuõpetaja auto, kes käis sellega ainult pühapäeviti poes piima järel. Reaalsuses Leedu autoturult toodud, siin läbisõit ca 100 000 km vähemaks keritud, natuke kõpitsetud siit-sealt (makroflexiga roosteaugud parandatud, pahtel -värv peale) ning 1000 - 2000 euri kallimalt uuesti müügile paisatud.

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas rako » 10 Veebr 2017, 11:34

Mul päris omajagu kogemusi leedu platsidega. Paljud tulevad otse saksast treilapealt ja pole leedus maapinda puudutanudki. Igalpool petetakse eesti, läti, leedu, poola, saksa.
Kõigesuurem tõenäosus ausa läbisõiduga hästi hooldatud autot saada on soome/rootsi.

Aga jah sellisel mootoril peab olema see läbisõit suur või siis pole üldse hooldust saanud. 500t km pole selle mootori jaoks mingi probleem. Ma alles müüsin 81kw passati millel oli 500t km kui sa eestisse toodud siin 2a sõidetud ja maha müüdud.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

RAKSIGOLF
Klubiline
Postitusi: 318
Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
Asukoht: Laagri
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Golf 4 mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas RAKSIGOLF » 10 Veebr 2017, 19:12

t6nis3 kirjutas:VW, 66 kw. kolvil ei ole iial mõra kolvis . Diisel 66 KW.
Tere.
Ju siis olen esimene kellel õnnestus
Raks
Pilt
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2576
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Re: Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 17 Veebr 2017, 18:10

Kuidas see üldse tunda andis,et kolvil mõra? , või siis küsin. Miks oli vaja remonti teha?

manwis
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 26 Aug 2012, 19:54
Telefon: 56967676
Auto: vw Golf III 1.9D / BMW 235 TDSA / DAF XF105
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas manwis » 18 Veebr 2017, 21:33

mõra annab tunda ebaühtlane tühikäik külmalt, kütuselõhnaline hall suits külmalt ning kütuselõhnaline õli

RAKSIGOLF
Klubiline
Postitusi: 318
Liitunud: 10 Aug 2014, 22:09
Asukoht: Laagri
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Golf 4 1.9Tdi mootoriremondi hind

Lugemata postitus Postitas RAKSIGOLF » 18 Veebr 2017, 21:48

t6nis3 kirjutas:Kuidas see üldse tunda andis,et kolvil mõra? , või siis küsin. Miks oli vaja remonti teha?

tere
Ühel ilusal hommikul käivitades, mootor värises jube kahtlaselt, nagu ühte silindrit ei oleks. Sõitsin papsi töö juurde, kurtsin murest, ei osanud ka tema koheselt midagi arvata, eeldas et pihustid. Sai pihustid maha võetud, ning viidud stendi, 1 ja 2 silindri pihustid olid väga kehvad teised olid veel enam vähem. Sai siis kõik uued pihusti otsad panud, ning autole tagasi pandud, auto käivitatud, tulemus ikka sama, jõhkralt lonkas, nagu ühte silindeit ei oleks taga. Siis paps keeras töötava mootriiga õlikorgi maha ja sealt tuli tossu ja lörinat rohkem kui sumpsist. Asjaga selge, küünlad maha ja kompressomeeter külge.1, 3, 4. silindrit olid 30+ ja 2 silindris 18 atti. Selge. Plokkikaan maha, vaatan mis toimub. kaas maas oli kohe näha, et 2. silindri kolb lõhki ja 1. silindri kolvil praegu sees. Sai siis karteri põhi alt ära võetud, kepsud lahti keeratud ja kolvid välja võetud, põhimõtteliselt oleks veel mõnda aega mootor töötanud oleks keps plokist väljas kuna kolvi praegu oli juba kepsu sõrmeni

Raks
Olen sõltlane, Golfi sõltlane. !!!

Vasta

Mine “Diislid”