Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 17:57

Küsimus selline olen jännanud sellega et turbol rõhk kadund lõtk on olemas turbol..kuid ei ütleks et tiivik on vastu seina käinud..v noh kui siis jah nagu neil kõigil ikka esineb lõtk jne..pikkilõtku pole risti lõtk on..nii siis küsimus selles et kui turbo küljest otse lõdvik lahti võtta ja gaasi anda kas peab siis surve ikka tekkima kui välja jätta igasugused rõhulugejad ja andurid..välja arvatud see vaakum klapp mis geomeetriat liigutab..sest see töötab kindlasti!ja kui klapp eemaldada liigub geomeetria ilusti näpuga ja hästi kergelt!kas peab tekkima surve kui kätt ees hoida siis?minu arust peaks aga mul ei teki mitte kui mingisugustki survet...on seal sees siis siiski miskit viltu ja on see võimalik?aitäh kes viitsib vastata.
Viimati muutis J.Aru, 03 Mär 2017, 19:08, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja korrastamine

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: tere

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 03 Mär 2017, 18:06

Kust otsas sa seda rõhku kontrollid. Mis autoga tegu? Sisse mineva otsa võtad lahti siis ta ju imeb õhku ja alt surub välja ja tagant lükkab ja pealt tulevad heitgaasid.

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: tere

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 18:14

Autoks muidu volkswagen passat 2.0 103 kw ja 2006 aasta lõpp.ikka sealt otsast kust turbo välja surub.see jäme lõdvik mis läheb edasi ette radikasse jne...ühesõnaga otse sinna pissin käe ette kus turbo välja surub..seda ma ei proovinud kas üldse imeb..aga no mdea sealt kus turbol rõhk välja tuleb sealt ei tule midagi..aint mingi kumin ja jorin..

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: tere

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 18:16

Aa see ka et kui kõik koos on siis pigistan selle viimase lõdviku mis sisse laskesse läheb..kokku..üks annab muidugi piitsa kabiinis samal ajal...ja imeb vooliku kokku..peaks ju vast vastupidi olema ju..

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas dub1 » 03 Mär 2017, 19:37

Sissselse imeb õhku mitte ei suru( ehk siis see toru kus vedru spiraal peal). Turbo külmas kojas on kaks otsa üks on õhufiltrist ja teine coolerisse (juhipool)
VäikeWürst - VW

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 19:48

See mis jah coolerisse läheb sealt ei tule mingit survet..milles siis võiks siis viga olla?on võimalik et turbos sees on miski nihu?see vaakum klapp mis geomeetriat liigutab sellega on kõik kindla peale korras!ja geomeetria liigub!miks siis survet ei tule sealt otsast kust peab tulema..ei ole ju samas loogiliselt võimalik et mingi rõhulugeja jms pudi padi seda mõjutada saab?ma miskipärast kahtlustan et on viga turbos sees mis ma ei tea pole väga kogemusi selles osas aga siiski miks pole survet selles osas mis goolerisse läheb?

dub1
Huviline
Postitusi: 1378
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas dub1 » 03 Mär 2017, 19:56

Nt kui turbo ei tõba õhku filtri kopsikust, siis mina arvan,et tuurrbo võõll katki ja lahenduseks uus sisu või turbo. Kui lõdvikud maas vaata palju külmakoja poolne võll liigud ja proovi käsitsi liikutada. . Aga ma usun,et läks nihu ja katki
VäikeWürst - VW

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 19:57

Ühesõnaga minu mõte on et kas kuidagi saab see surve mis peab goolerisse ja sealt edasi kolvi peale jõudma..võib jõuda äkki mingil põhjusel väljalaskesse ehk siis sumputisse?sealt turbo seest mingid kolvirõngad vms läbi põlend vmdea midaiganes..oleks selline asi mõeldav w????

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 19:58

Tiivik käib ilusti ringi ma vaatasin võtsin õhupuhasti maha..ja käib ilusti ringi..ja lõtk on ka samas minimaalne..oleks pooleks oleks õli ka seal kus olla ei tohiks ja töllerdaks see tiivik seal sees aga ei ole

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas koljat » 03 Mär 2017, 20:01

Ja pealegi kui pooleks oleks oleks piki lõtk meeletu aga seda pole üldse mul ongi juhe jumala koos et mis kamm see küll olla võib.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 03 Mär 2017, 21:58

nu keera siis turbo maha. Maha tuleb ta vist koos väljalakse kollektoriga. Igavene jebimine on seda maha saada. Mootor kuumaks ja mutrid lahti või siis viia auto asjatundja kätte. Kus asud?

koljat
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 31 Jaan 2017, 00:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas koljat » 04 Mär 2017, 10:35

Asun raplamaal.no maha kruvida oskan ise ka ma lihtsalt enem uuringi kas on see võimalik et see surve mis turbost tulema peaks võib kuidagi väljalaskesse sattuda?ja ma usun et kui vahetuseks läheb siis ma vahetan ainult selle südamiku ära see käib 6ste poltidega tuuriringi lahti.ja ostan uue.palju lihtsam kui seda kolektoriga koos maha kangutada...kolektor ju ei kulu ennem saab auto ise otsa kui see läbi põleb.

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 04 Mär 2017, 11:41


Laur
Huviline
Postitusi: 993
Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
Asukoht: Vasalemma
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas Laur » 04 Mär 2017, 12:40

Soovitaks auto remonti viia, enne kui selle ise veelrohkem ära rikud. Praeguse teksti järel ei jaga sa autost rohkem kui seda mis pidi polte keerata.
M.O.T.T

RoccatX
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 30 Aug 2018, 23:00
Auto: VW Touran 2006
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B6 2.0 103kw turbo rõhk kadunud

Lugemata postitus Postitas RoccatX » 24 Sept 2018, 14:55

Palju stock rõhk peab olema turbol?

Vasta

Mine “Diislid”