Passat B5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raimond46
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 07 Mär 2017, 18:30
Telefon: 56571459
Auto: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDi 74 kw
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas raimond46 » 13 Mai 2017, 10:11

Tere!


Vabandan ette, et ei ole piisavalt pädev konkreetset teemat otsingust leidma!

Mure selline - tegemist on 2005 aasta VW Passat 1.9 74kw diisliga, pikemalt seistes (öösel seisab, hommikul soovin käivitada), läheb auto korraks käima ja sureb välja, siis vaja pikemalt käiata, et käima läheks. Pärast seda päeva jooksul pole ühtegi käivitus muret ja läheb poolest pöördest ideaalselt käima. Kütusekulu kasvu pole märganud, pöörded ei kõigu ja käib ühtlaselt. Hommikuti käivitades kütusepump undab ja aeg-ajalt kuulen ka süüdet sisse keerates kuidas solinaga kütus üles pumbatakse. Kas see peab iga kord toimuma? Esialgne mõte on, et tagasivooluklapp ei pea ja kütus valgub lihtsalt tagasi ja kütusetrass jääb tühjaks. Kas etteandepump peab alati solinaga kütutust sisse pumpama või on see üldse halb?


Tervitades,
Raimo
Viimati muutis J.Aru, 19 Dets 2017, 23:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Üleliigne tühik pealkirjas

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 13 Mai 2017, 19:40

Probleem alla vajuvas kütuses, pumppihustitega mootoril tüüpiliseks veaks pihustitihendite väsimine.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas dellu » 15 Mai 2017, 13:47

Tundub jah pigem pihustitihendite teema, ise mitme autoga sama jama käes maadelnud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 07 Juun 2017, 22:50

Vaata kas midagi muutub kui pargid nina allapoole autol. Enda passatil on selline jama hetkel, et kui nina on horisontaalselt või ülevalpool siis hommikul on väga pikk käivitus aga kui nina allpool öösel siis käivitub ilusasti. Kunagi lugesin ühte teemat ka selle kohta kuid ei leia enam ülesse, vist oli vw klubis ikka. Ma ei mäleta kas sellist kallakust mõjutatud viga põhjustas tandepumba tihendid või pihusti tihendid. Õhesõnaga pargi nina allapoole ja vaata kas muutub midagi.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas dellu » 08 Juun 2017, 07:43

Minul ühe A4-ga oli jah selline teema, et kui tagarattad said a la äärekivile, siis käivitus paremini. Sama teema oli ühe Boraga. Mõlemal sai pihustitihendid vahetatud ja paugupillid.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

85GTI
Huviline
Postitusi: 174
Liitunud: 31 Okt 2007, 20:22
Telefon: 53814821
Auto: Passat b5.5 1.9tdi, Audi 200 treser 10VTQ
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas 85GTI » 07 Juul 2017, 07:20

Sai nüüd pihusti tihendid vahetatud ja korras, lihtsalt kinnituseks teistele kui sama viga oma autol siis asi pihusti tihendites.

raimond46
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 07 Mär 2017, 18:30
Telefon: 56571459
Auto: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDi 74 kw
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas raimond46 » 14 Dets 2017, 10:29

Avastasin tandempumba alt kütuselekke, sai ära vahetatud tihendid ja sellega selleks korraks mure lahenes. Nüüd on hakanud järgmine anomaalia, mida on keeruline kirjeldada. Samuti käivitusega. Nimelt käivitub, hetkel seoseid leidmata, väga erinevalt. Kord läheb poolest pöördest käima sooja kui külma mootoriga, sooja kui külma ilmaga. Vahek läheb siis kehvemini. See kehvemini varieerub ka - vahel lihtsalt pikalt, natuke jõuetult, vahel naljakalt kolisedes, vahel vahele jättes. Aga käima läheb ja siis töötab nagu kellavärk. Probleemideta. Muret esineb vahel lühikesi otse tehes, vahel pikki otse tehes. Nii palju olen suutnud märgata, et rohkem ja enamasti esineb seda 0 kraadise ilmaga ehk siis niiskema ilmaga. Akutest on tehtud, aku korras, laadimine korras ja starteri rpm ja vool on igati normis. Starter on ka vahetatud koos kahemassilise hooratta ja sidurikomplektiga. Varuosad valitud kvaliteetsed, kuigi eks kunagi ei tea, võin ka olla õnnelik tehasepraagi omanik. Nimelt vahel kui lähem naljakalt kolisedes käima, siis käivitus on ebaühtlane ja heli on täpselt selline nagu starteri pendiks ei tõmbuks tagasi. Jääb nagu selline mulje, et vahel mootor jääb seisma mingis asendis ja sellel asendil ei toimi käivitus. Jutt on suur ja ümmargune ent kust alustada? Väidetavalt on paagis pump vahetatud ja pihustialuseid seibid samuti. 100% seda ise ei tea. Kas on Ida-Virumaal, Jõhvis keegi, kes tead ja tunneb pumppihusti diisel mootoreid? Ise endal on esimene diisesl. Nagu anomaaliatega ikka, kui olen üritanud mehaanikutel käivitumist kuulata, siis nende eest trikke ei tee. Mure on hakanud mind tõsiselt häirima ja ei soovi, et asi hullemaks läheks. Hiljemalt tandempumba tihendite vahetust, sai tehtud ka mingi hetk hammasrihma ja veepumba vahetus. Kas äkki oleks vaja midagi paigaseadistada? Hõõgküünalte seisukorda ei oska hetkel öelda.

raimond46
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 07 Mär 2017, 18:30
Telefon: 56571459
Auto: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDi 74 kw
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas raimond46 » 14 Dets 2017, 16:58

Loodame, et mure murtud! Nimelt, läks viga aktuaalsemaks ja kogenenumad mehed said kuulata. Esimesena kahtlustati kohe starterit, kuigi see septembri kuus mul vahetatud. Ent selguski tõde asi, et starter poos ennast aega ajalt kinni. Hetkel puhastati ära, määriti ja käib nagu kella värk. Eks katsetab ja vaatab kas tõesti sai viga leitud ja kas see hooldus ka pikemas perspektiivis toimib. Ei tundu küll praktiline iga kolme-nelja kuu tagant starterit maha ja lahti ja kokku ja tagasi kookida. Suhtlen ka koostööpartneriga, kes sarteri müüs, et mis tema arvab ja mis lahendusi pakub. Hetkel muret rohkem pole.

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 14 Dets 2017, 23:19

Sa pole ainuke sellise probleemiga. Minul ja jmets -l lekkis ka tandempump ja pärast seda andis starter otsad, ehk siis need asjad seotud. Kui nüüd said lekkest lahti, siis äkki on lootust, et starter jääb elama :) Kas kontrollisid tandempumba all olevad voolikud ka üle, kuna tandempumbast lekkiv disla kipub need p....e keerama?

raimond46
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 07 Mär 2017, 18:30
Telefon: 56571459
Auto: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDi 74 kw
Asukoht: Jõhvi
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas raimond46 » 18 Dets 2017, 13:17

Voolikud õnneks tip-top. Mootor käib väga ühtlaselt ja pärast termostaadi vahetust läheb väga hästi ja kiiresti soojaks ja kütusekulu on langenud märgatavalt. Kahjuks ongi starter ikka õhtal, kaks päeva oli mureta - jaksas käima tõmmata ja ei poonud endast kinni aga siis hakkas samu vanu sümptomeid näitama ja starterile vastavalt häält tegema käivitades. Vana starter alles, vaatan kas annab äkki seda parandada, kui ei, siis suhtlen koostööparneriga kellelt uue starteri sain ja leiame lahenduse. Aeg-ajalt annab tunda, et kas starteril ise raskusi anda piisav tõmme esimeseks käivituseks või siis jääb kinni ja ei suuda hambumusse viia.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Passat B 5.5 1.9 74kw käivituse probleem

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 19 Dets 2017, 23:32

Purjekas kirjutas:
14 Dets 2017, 23:19
Sa pole ainuke sellise probleemiga. Minul ja jmets -l lekkis ka tandempump ja pärast seda andis starter otsad, ehk siis need asjad seotud. Kui nüüd said lekkest lahti, siis äkki on lootust, et starter jääb elama :) Kas kontrollisid tandempumba all olevad voolikud ka üle, kuna tandempumbast lekkiv disla kipub need p....e keerama?
Jep,mul oli sama viga! Pumppa vahetades avastasin et voolik pumba all oli nii ülesse paistetanud et ime et veel lõhkenud polnud!

Vasta

Mine “Diislid”