1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 02 Juul 2017, 01:36

Nonii, pill siis b5.5 74kw manuaal. Olen temaga nüüd c.a 400km sõitnud ja jämedalt 300 mnt peal. Kütuse kulu 6.5, kiirused 90-95.tundub liig ikkagi...? Tagant parem pidur oli täitsa kinni kuid rem kompl aitas välja, teiseltpoolt ka asi kahtlane ja teen selle ka lähipäevil korda.
Järgmine probleem siis sellega et 1000-1150 pööret umbes hakkab jõnksutama ja jubedalt. Aitab see kui panna madalam käik või kiirust lisada. Ka olen täheldanud käivitusel üli väikest sinet, lõhnab kütuse järgi..
Vag com puudub, aga mingid asjad sain delphiga ka kätte. Võiks veidi paremini ka edasi minna, aga 1600kg ikkagi mannetu moototri otsas.
Paar korda poolsooja motoga olen täheldanud lonkamist äkki seotud omavahel.?
Pilt
Kustus ära vaatan mis homme teeb.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Viimaste piltidel siis küsimus, et miks ta seda süüte nurka loobib?

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 10 Juul 2017, 18:15

Täna ei läinud nüüd õhtu poole enam ilusti käima. Tähtis vähe pikemalt saada starterit. Nüüd olen mitu korda proovinud ja kõik nagu toimib aga mis tal siis oli eitea?Veakoodiks ainult ikka sesama mis viimati.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 22 Juul 2017, 13:05

Lugesin ka veidi veid nende pihusti tihendite kohta aga päris 100%kindel pole, aga tundub et ikkagi mul ka tihendid ära passatil. Kirjeldan oma mure: täitsa lambist mõni hommik ei lähe käima, korra turtsatab ja siis tahab ketramist mingi 10-20 sekki. Terve päev toimetab ilusti edaspidi. Olen täheldanud et kui auto seidab päikse käes, tekib probleem.. Varjus pole muret.
Vahet pole kui palju kütust sees on, esineb täitsa suvaliselt.
Kas eelnevad asjad omavahel seotud ei ole?

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas silverpik » 22 Juul 2017, 21:32

Ma lugesin esimest postitust ja paratamatult tahan küsida - mis pööretega sa linnas/maanteel vms sõidad? 1000 pööret ei ole normaalne sõitmiseks masuudipressiga. Lihtsalt ei ole. Ära ole vanainimene. Kiirenda ikka 3000-4000 pöördeni ja vaheta käiku. Linnas sõida kolmandaga, mitte neljanda või viiendaga. (tegelt on asi lihtne - kolmandaga 50; neljandaga 70; viiendaga 90+ laias laastus). Loomulikult hakkab nii madalatel pööretel koormusega perutama ning raputama.
Aga see selleks. Vabalt võis ka sul näpukas olla asju sisestades.

Kui targemaks sa ei saa, siis ma ise satun esmaspäeval jälle suvepealinna (seni redutan maakonnas) ning vajadusel võin keset päeva kaabli sappa visata ning kõik veakoodid üles lugeda ning vajalikud näidud ette laduda.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 22 Juul 2017, 21:56

Meil peres täpselt sama mootoriga(kood siiski axr) Octavia ja juba 9a, ei ole loogiline, et selle autoga saab viiendaga linnavahel sõita. Ilmselgelt sõidan ka "normaalselt", nagu kõikide teiste diislitega, lasen tihti "peeneks" foori alt minnes ja tahma ei aja ta kunagi minu käes sõites. Linnavahel 5ga on 1100 pööret umbes, kus se jõnksutamine on väga häiriv. Samuti ei saa normaalselt tagurdada pikemalt, nii et sidur on lahti päästetud ja gaasi ei vajuta, nii kui pedaali puudud veidi kaob jõnksutamine(üle 1100 pöörde)..
Nädalasees raskusi, mul sobiks peale 6, nädalavahetustel ka sobiks.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas silverpik » 22 Juul 2017, 23:05

Viiendaga linnavahel turbodiisel - turbo ei võta korralikult taha, tahmab rohkem, turbo kuumkoda (ja geomeetria labad) varsti tahma täis. Lisaks töötab rõõmsalt ka EGR mis laseb lisaringi heitgaasidele peale.
See et korra või kaks peeneks lasta - ega see kõike seda akumuleerunud süsinikku sealt välja põleta.

Tegelikult ma ei saagi aru, kust tuleb arusaam et linnas võiks diiselmootoriga viiendaga lasta.... vabalthingaval bensukal on see jah normaalne lähenemine aga masuudipressile....

Kuna ma püsivalt Pärnakas ei ole vaid maal puhkamas, siis nädalasees raske abikätt ulatada. Homme õhtul Pärnu-Jaagupi suunale satud, võin abikätt pakkuda (kui ma päeval pealinna ei peaks minema, leiaks ka põhjuse teisele poole tulla). Nädala sees olen esmaspäeval ainult lõuna ajal linnas ja siis jälle niipea ei satu.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 22 Juul 2017, 23:55

Minule ei ole küll mõtet mingit moraaali pidama tulla, kuidas keegi sõidab jne. Töötan igapäevaselt autoremondi töökojas ja lõpetanud ka vastava eriala. Se jutt et ei tohi töristada linnavahel võid küll oma seltskonnas rääkida v maitea kellele. Rõhutan veelkord et se octavia meie peres 9a olnud, isa pole mul vist kunagi üle 100km/h sellega sõitnud. Ainsad korrad kus "torud tühjaks" lastakse ongi enne ülevaatust või käru vedades. Ei tule see sealt mingit ülemaara tahma ega ka ei jookse ta ka avariisse.(kuni 170 km/h olen proovinud). Teemaks siiski muud peobleemid mitte mis kiiruse ja käiguga keegi sõidab. Tundub nagu oleks peaga vastu seina jooksnud ja abi siit loota pole, ostan endale oma kaabli vist..

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas silverpik » 23 Juul 2017, 00:01

Anna andeks kui tundeid riivasin ;) Kui seni sedasi hakkama saadud siis väga hästi.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 26 Juul 2017, 22:16

Eniveis
Lonkamisele ja joksutamisele sain lahenduse. Nimelt egr klapp on seest nõgi ja tahma täis, klapp ei sulgu korralikult. Hetkel võtsin vooliku küljest ja panin poldi ette prooviks.Võtan homme puhastuse ette ja plaanin ka turbo geomeetria üle vaadata(varda liikumise) samuti tundub et 25eurine õhulugeja ei toimi korrektselt, seega proovin ka teist õhulugejat, äkki läheb minek paremaks. Väike kahtlus on ka rihma märkidel, kuna üks targem spetsialist ütles et syncro angle peaks olema 0-0.5.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas silverpik » 27 Juul 2017, 21:03

EGR puhastamine kiirelt brake cleaneriga (vanakoolikatel vähemalt sai sellega).
Kui juba EGR torud maas, siis mr muscle turbo kuumkotta ning saad sellega ka turbo geomeetria liikuma (foorumis mitmeid teemasid ning ka YT mitmeid videoid viimase kohta).
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 27 Juul 2017, 22:26

Otsisin minagi igalt poolt seda mr muscle ahjuvahtu, aga mida pole seda pole. Äkki puhastas liiga hästi ja EU keelas ära :D

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas dellu » 27 Juul 2017, 23:58

jah syncro võiks seal 0.5-1.0 kandis olla, aga mingeid märke sul seal vaadata pole. Pigem küsimus millal rihmavahetus oli. See võib vabalt olla ka kerge rihma venimine. Samas on ka kaks leeri, osa kes vahetavad rihma märkide järgi ja ei timmi, ütlevad et kui nii oli siis nii on kõik hästi, teised ikka panevad kaabli taha ja keeravad paika ka.
Aga jah mingeid märke sul seal vaadata pole. See näit on regullitavast rihmarattast keeratav. Mootor soojaks, rihmakate maha ja 3x 13 polti kergelt lõdvemaks ja siis keerad seda ratast. Aga hästi ettevaatlikult, sest kerge puude juba muudab niimõndagi. Ise olen markeriga enne 13 poltide peadele markeriga ringid teinud, kui nihu läheb leiad vähemalt nn null koha üles. Lihtsalt kui väga mööda, siis ei lähe enam käima ka. Noh siis jälee 13sed kinni ja arvutiga uurima kas sai paremaks. Ja noh eks algul saad üks 5-6 korda kindlasti timmida edasi tagasi :). Kord on ühele kord teisele poole mööda. Passatil vähemalt oli sinna vist lihtsam ligi saada, Bora jne peab turbo torusid eest kiskuma.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas silverpik » 28 Juul 2017, 07:45

Purjekas kirjutas:Otsisin minagi igalt poolt seda mr muscle ahjuvahtu, aga mida pole seda pole. Äkki puhastas liiga hästi ja EU keelas ära :D
Mina ostsin kevadel Tartu K-Rautast (tootelink siin), aga praegu näitab jah et otsas.
Kiire guugeldus andis veel ühe Pärnu poe / veebipoe kust osta saab (link)
Kes tänasid kasutajat silverpik selle postituse eest:
Purjekas
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: 1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 29 Juul 2017, 10:57

dellu kirjutas:jah syncro võiks seal 0.5-1.0 kandis olla, aga mingeid märke sul seal vaadata pole. Pigem küsimus millal rihmavahetus oli. See võib vabalt olla ka kerge rihma venimine. Samas on ka kaks leeri, osa kes vahetavad rihma märkide järgi ja ei timmi, ütlevad et kui nii oli siis nii on kõik hästi, teised ikka panevad kaabli taha ja keeravad paika ka.
Aga jah mingeid märke sul seal vaadata pole. See näit on regullitavast rihmarattast keeratav. Mootor soojaks, rihmakate maha ja 3x 13 polti kergelt lõdvemaks ja siis keerad seda ratast. Aga hästi ettevaatlikult, sest kerge puude juba muudab niimõndagi. Ise olen markeriga enne 13 poltide peadele markeriga ringid teinud, kui nihu läheb leiad vähemalt nn null koha üles. Lihtsalt kui väga mööda, siis ei lähe enam käima ka. Noh siis jälee 13sed kinni ja arvutiga uurima kas sai paremaks. Ja noh eks algul saad üks 5-6 korda kindlasti timmida edasi tagasi :). Kord on ühele kord teisele poole mööda. Passatil vähemalt oli sinna vist lihtsam ligi saada, Bora jne peab turbo torusid eest kiskuma.
Rihm vahetatud 20 tuhat tagasi, aga pill ise läbisõitnud nõks üle 600000, nukk pole kulunud ega midagi ja pihustid maha pole käinud teadaolevalt. Proovin siis järgi, mäletasin jah et sai seda nuka ratas keerata nendel pd mootoritel aga juba aasta umbes pole kokku puudunud, juba ununevad asjad.. :D

matumees
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 12 Veebr 2018, 21:12
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas matumees » 12 Veebr 2018, 22:56

Vabandust, kui oma murega vahele trügin, aga kuna paistab väga sarnane olevat, siis ehk saab ühendada jõud.
Mul on 2007 a. 1,9 ja 77 kW, mille läbisõit on 167 000 km (õige) ja peale ühte raskemat käivitust tekkis samuti probleemid kütusekogusega. Käivitus oli nii, et aku oli liiga tühi ja püüdsin mis ma püüdsin, aga auto käima ei läinud ja ma ise arvan, et probleemi allikaks oli voolukõikumine. Ehk oli see nii, ma ei tea täpselt.
Igal juhul on näidud külma mootoriga neljandas (4) silindris 2.99, mis soojenemisega hakkab alla tulema, kuni 0,7 umbes. Külmalt mootor ka tõmbleb/puterdab ja tagant tuleb sellist sinakat (hallikat) suitsu, mis ikka puhtalt põlemata kütus. Kui mootori temperatuur on umbes 40 kraadi, siis hakkavad näidud juba päris kenaks muutuma (enne seda tulevad vaikselt alla) ja pole ka tõmblust tunda (kui siis harva), ning suits kaob samuti.
Umbes 30 kraadise mootoriga on sellised näidud -0,47 mg/str (silinder 1), -0,66 mg/str (silinder 2), 0,07 mg/str (silinder 3) ja 1,06 mg/str (silinder 4). Need kõiguvad pidevalt. Nukkvõlli nurk on -2,0 KW, sest proovisin samuti 0,5 KW, mis peaks olema ideaalne (0 oleks super), aga näidud halvenesid ja kütusekulu tõusis. Siis muutsin 2,0 KW peale, sest see oli kõige optimaalsem (algul oli -2,5 KW, enne kui 0,5 KW peale keerasin).
Neljanda silindri pihusti kontrolliti ja tõsteti ümber kolmanda silindri omaga, aga midagi ei muutunud. Pealegi olevad see neljanda silindri pihusti korras olnud.
Kas oskab öelda milles asi või mingit nõu anda.

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 13 Veebr 2018, 20:15

mul 96kw passu ja linnas ikka 3 käiguga liikumine! oleneb muidugi kastist kah,5 või 6 käiguline ! Mul 5-ne ja linnas ikka liigun 3 käiguga! Ei ole see küttekulu suur ja veab kah muretult! Kui ikkagi 1K või alla pööretega töristada siis ta ikkagi hakkab geomeetriat tahmama! Ja see et sa oled lukksepp või vastava eriala lõpetanud,ei tähenda selle mootori eripära juures midagi! Kord kuus kontrollin oma autot nagu Dellu kunagi õpetas-lasen 3 käiguga tahhoka punaseni! Saan tahma välja ja kui limppi ei lähe on kõik korras!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Siim » 13 Veebr 2018, 20:22

JETTAMEES kirjutas:
13 Veebr 2018, 20:15
mul 96kw passu ja linnas ikka 3 käiguga liikumine! oleneb muidugi kastist kah,5 või 6 käiguline ! Mul 5-ne ja linnas ikka liigun 3 käiguga! Ei ole see küttekulu suur ja veab kah muretult! Kui ikkagi 1K või alla pööretega töristada siis ta ikkagi hakkab geomeetriat tahmama! Ja see et sa oled lukksepp või vastava eriala lõpetanud,ei tähenda selle mootori eripära juures midagi! Kord kuus kontrollin oma autot nagu Dellu kunagi õpetas-lasen 3 käiguga tahhoka punaseni! Saan tahma välja ja kui limppi ei lähe on kõik korras!
Edu sulle igal juhul oma tegemistes. Iga mees sõidab oma autoga kuidas tahab, miks muretsed ma ei saa aru? Kas probleemile lahenduse leidsid? 3 käiguga sõidab mul 70a naabrimees ka, ega ta väga terav pliiats enam ei ole. Pärnu on tõesti ulme linn, iga 20 sekundi tagant nagunii uus foor ja se üldiselt punane.. Se 74kwne mul ei visanud kunagi kordagi tahma., vahet pole kas sõita madala pöörde ja kõrge käiguga või vastupidi(4500 pööret 2-3-4 käiguga pold probleemi,, aga milleks vägistada? Nüüdseks se auto müüdud ja sõidan rõõmsalt edasi 5. käiguga linnavahel. (6k manuaal, 4motion, 96kw)

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 573
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 13 Veebr 2018, 20:36

Ei ma muretse midagi, Kui Tln tänavatel 5 töristad siis jääd teistele jalgu ja tulemus võib olla selline nagu ta tavaliselt suure venemaa teedel on-lõug on pärast valus ja punetav! :)

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

1.9 74kw lonkab ja teeb trikke

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 13 Veebr 2018, 23:05

No vaevalt, et ta 5nda käiguga ainult sõidab :D 1-2-3-4 ja siis 5. Mõni käik jääb vb vahelt ära.

Vasta

Mine “Diislid”