Tere,
auto (2010 1.6 tdi, 77kw ,CAYC) andis veateate P0401- Insufficient Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow. Kuna vaakumiga egr klapp füüsiliselt liikus kahtlustasin radika ummistust. Sai suure hädaga egr klapp maha võetud aga mida ei näinud oli ummistus. Küll aga jäi silma, et egr aktuaator logiseb kahtlaselt palju (vaata videot). Kuna ise paras noob siis ehk keegi targem oskab kinnitada või ümber lükata, et päris nii see seal logisema ei pea ja sellest tingituna võis tulla ka veateade?
Akturaator ise vedru jõul liikus suht ilusti küll aga ei liigutanud ta, tänu suurele lõtkule, väga klapi võlli.
https://youtu.be/N89mH7Z-xds
https://youtu.be/oOY7EiK6oMI
1.6Tdi mootori EGR klapi probleemi tuvastamine (video)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.6Tdi mootori EGR klapi probleemi tuvastamine (video)
Endal oli ka egr'iga jama, kui sai ostetud auto, siis vahetati garantii korras välja, esindusest öeldi, et elekter annab otsad, mitte pole viga mehhaaniline. Paar aastat hiljem tuli jälle sama kood välja. Sai leitud internetist üks leht, kus mure oli sama ja jutt klappis ning sai ise järgi proovitud, sest kaotada polnud peale alla euro maksva poteka ja käte mustaks tegemise midagi.
Sai valitud potekas, sest võimalus on ka, et tulevikus võib takistus muutuda ja lööb veakoodi ette, ning ei pea riskima mitmekordse tinutamisega kui peaks saama vale takistus vahele.
https://jestineyong.com/exhaust-gas-rec ... i-engines/
Sai valitud potekas, sest võimalus on ka, et tulevikus võib takistus muutuda ja lööb veakoodi ette, ning ei pea riskima mitmekordse tinutamisega kui peaks saama vale takistus vahele.
https://jestineyong.com/exhaust-gas-rec ... i-engines/