Kes teab kedagi , kes teaks kedagi , kes tgeleb pihustite reguleerimisega / seadistamisega ja kus asub temperatuuri andur , mis pikka käivitust sooja mootoriga tekitada võib ? Või kes soovitab head diislikeskust Tallinnas ?
Pikk käivitus ei olegi nii pikk , kõigest kaks mootori pööret . Külmalt läheb esimese pöördega , soojalt teise pöördega .
Diagnostikas käidud , vigu ei näita ühtegi .
Pihustite poolepealt siis väristab mootorit külmalt , jätab vahele , soojalt eriti tunda pole .
Tahmab , sumpa otsad on mustad ja tuleb teist ka sõidu ajal aga mitte palju , peeglist näha pole , järgi sõites on silmaga näha .
vag 2,0 TDI 103 kw /05 pikk käivitus ja pihustid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2070
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 61 korda
vag 2,0 TDI 103 kw /05 pikk käivitus ja pihustid
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
vag 2,0 TDI 103 kw /05 pikk käivitus ja pihustid
Vabndust, kui oma murega vahele trügin, aga kuna paistab väga sarnane olevat, siis ehk saab ühendada jõud.
Mul on 2007 a. 1,9 ja 77 kW, mille läbisõit on 167 000 km (õige) ja peale ühte raskemat käivitust tekkis samuti probleemid kütusekogusega. Käivitus oli nii, et aku oli liiga tühi ja püüdsin mis ma püüdsin, aga auto käima ei läinud ja ma ise arvan, et probleemi allikaks oli voolukõikumine. Ehk oli see nii, ma ei tea täpselt.
Igal juhul on näidud külma mootoriga neljandas (4) silindris 2.99, mis soojenemisega hakkab alla tulema, kuni 0,7 umbes. Külmalt mootor ka tõmbleb/puterdab ja tagant tuleb sellist sinakat (hallikat) suitsu, mis ikka puhtalt põlemata kütus. Kui mootori temperatuur on umbes 40 kraadi, siis hakkavad näidud juba päris kenaks muutuma (enne seda tulevad vaikselt alla) ja pole ka tõmblust tunda (kui siis harva), ning suits kaob samuti.
Umbes 30 kraadise mootoriga on sellised näidud -0,47 mg/str (silinder 1), -0,66 mg/str (silinder 2), 0,07 mg/str (silinder 3) ja 1,06 mg/str (silinder 4). Need kõiguvad pidevalt. Nukkvõlli nurk on -2,0 KW, sest proovisin samuti 0,5 KW, mis peaks olema ideaalne (0 oleks super), aga näidud halvenesid ja kütusekulu tõusis. Siis muutsin 2,0 KW peale, sest see oli kõige optimaalsem (algul oli -2,5 KW, enne kui 0,5 KW peale keerasin).
Neljanda silindri pihusti kontrolliti ja tõsteti ümber kolmanda silindri omaga, aga midagi ei muutunud. Pealegi olevad see neljanda silindri pihusti korras olnud.
Kas oskab öelda milles asi või mingit nõu anda.
Mul on 2007 a. 1,9 ja 77 kW, mille läbisõit on 167 000 km (õige) ja peale ühte raskemat käivitust tekkis samuti probleemid kütusekogusega. Käivitus oli nii, et aku oli liiga tühi ja püüdsin mis ma püüdsin, aga auto käima ei läinud ja ma ise arvan, et probleemi allikaks oli voolukõikumine. Ehk oli see nii, ma ei tea täpselt.
Igal juhul on näidud külma mootoriga neljandas (4) silindris 2.99, mis soojenemisega hakkab alla tulema, kuni 0,7 umbes. Külmalt mootor ka tõmbleb/puterdab ja tagant tuleb sellist sinakat (hallikat) suitsu, mis ikka puhtalt põlemata kütus. Kui mootori temperatuur on umbes 40 kraadi, siis hakkavad näidud juba päris kenaks muutuma (enne seda tulevad vaikselt alla) ja pole ka tõmblust tunda (kui siis harva), ning suits kaob samuti.
Umbes 30 kraadise mootoriga on sellised näidud -0,47 mg/str (silinder 1), -0,66 mg/str (silinder 2), 0,07 mg/str (silinder 3) ja 1,06 mg/str (silinder 4). Need kõiguvad pidevalt. Nukkvõlli nurk on -2,0 KW, sest proovisin samuti 0,5 KW, mis peaks olema ideaalne (0 oleks super), aga näidud halvenesid ja kütusekulu tõusis. Siis muutsin 2,0 KW peale, sest see oli kõige optimaalsem (algul oli -2,5 KW, enne kui 0,5 KW peale keerasin).
Neljanda silindri pihusti kontrolliti ja tõsteti ümber kolmanda silindri omaga, aga midagi ei muutunud. Pealegi olevad see neljanda silindri pihusti korras olnud.
Kas oskab öelda milles asi või mingit nõu anda.