Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 12 Sept 2017, 16:12

Milles võiks viga olla, vahepeal nagu üldse ei lähe edasi ja vahepeal tundub kõik normaalne. Limp mode-i ei viska, jebib niisama vahelduva eduga.Pika peale kui üritada kõigest väest ikka pöördesse saada viskab musta ka suu täie :)
Viimati muutis J.Aru, 12 Sept 2017, 19:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirjale suur algustäht

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Sept 2017, 19:31

Esialgu tasuks alustada võimalusel kaabliga õhulugeja ja turbo rõhu näitude logimisest. Kui kaablit pole käepärast võtta ja tahtmine proovida ilma korda saada siis tasub üle vaadata vaakumid ja kas turbo küljes olev geomeetria varrast liigutav klapp vaakumit peab (osadel 66 kw-sel Golfidel vist oli ikka geomeetriaga turbo?).

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 12 Sept 2017, 20:03

J.Aru kirjutas:Esialgu tasuks alustada võimalusel kaabliga õhulugeja ja turbo rõhu näitude logimisest. Kui kaablit pole käepärast võtta ja tahtmine proovida ilma korda saada siis tasub üle vaadata vaakumid ja kas turbo küljes olev geomeetria varrast liigutav klapp vaakumit peab (osadel 66 kw-sel Golfidel vist oli ikka geomeetriaga turbo?).
no kui vaakumit ei peaks, siis ilmselt oleks ta kogu aeg uimane.. aga vahelduva eduga astub ikka edasi ka nii hästi kui need 66 kw astuvad

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 12 Sept 2017, 20:40

karukusti kirjutas:
J.Aru kirjutas:Esialgu tasuks alustada võimalusel kaabliga õhulugeja ja turbo rõhu näitude logimisest. Kui kaablit pole käepärast võtta ja tahtmine proovida ilma korda saada siis tasub üle vaadata vaakumid ja kas turbo küljes olev geomeetria varrast liigutav klapp vaakumit peab (osadel 66 kw-sel Golfidel vist oli ikka geomeetriaga turbo?).
no kui vaakumit ei peaks, siis ilmselt oleks ta kogu aeg uimane.. aga vahelduva eduga astub ikka edasi ka nii hästi kui need 66 kw astuvad
Tasub siiski üle vaadata, ei ole raske ja loogika otsimisest kõikide asjade vahel olen ammu loobunud. :mrgreen: Ehe näide minu Passat, kord kannatab kenasti külma mootoriga sõita ja teine kord klapid lahti ning kompresioon kadunud (ei puutu siia teemasse aga loogikat kuidagi leida ei suuda). Sinu probleemi puhul esialgu kõige mõistlikum arvutiga kallale minna ja vaadata näidud üle, saab juba edasi mõelda/ kontrollida.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 683
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas vwgolf » 13 Sept 2017, 08:38

karukusti kirjutas:Milles võiks viga olla, vahepeal nagu üldse ei lähe edasi ja vahepeal tundub kõik normaalne. Limp mode-i ei viska, jebib niisama vahelduva eduga.Pika peale kui üritada kõigest väest ikka pöördesse saada viskab musta ka suu täie :)
pakun, et väljalase on korralikult täis tahmanud koos turboga. Mul 81 kw Golfil sama asi mõnikord, et kui on olnud palju lühikesi sõite, siis minek pole enam see, kusjuures turbo vilinast on ka kuulda kui on tahma täis - puhas turbo teeb ühtlast vilinat, tahmane sellist ebaühtlast (algul on selline tagasihoidlikum ja vaiksem vilin aga teatud pöörete juures muutub vilin märgatavalt valjemaks ja kiirendus ka kohe muutub). Aitab sooja mootoriga aegajalt 2. käiguga 4000 pöördeni kiirendada, lööb lõõrid puhtaks. Võid igaks juhuks ka mootori õhufiltri üle vaadata, kuigi vaevalt, et selles asi on. Samas, kui filtrist õhku läbi ei tule, pole mootoril ka jõudu.

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 13 Sept 2017, 13:42

Osta egr-i ja turbo puhastus sprei, see ei maksa ka palju, äkki on abi. Mul aitas ja enam ei jukerda.

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Sept 2017, 13:55

Purjekas kirjutas:Osta egr-i ja turbo puhastus sprei, see ei maksa ka palju, äkki on abi. Mul aitas ja enam ei jukerda.
Ega see EGR & turbopuhastus mingi võluvits ole. Kui ikka p**** täitsa täis, siis võid mitu pudelit sinna lasta ja ikka korralikku tulemit nägemata. Aga samas, 6 euri katsetuse eest pole üldse palju välja käia.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 13 Sept 2017, 17:30

Purjekas kirjutas:Osta egr-i ja turbo puhastus sprei, see ei maksa ka palju, äkki on abi. Mul aitas ja enam ei jukerda.
seda ei soovitata kasutada, isiklikul autol vähemalt mitte kuna siis võib see lahti tulnud sodi kuhugi mujale sattuda ja mõne suurema pasa kokku keerata!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Sept 2017, 17:47

Huvitav kuhu mujale see sattuda võib? Väljalaskekollektor->turbo kuumkojast läbi-> summutist välja. Egas sealt mujale enam minna ei ole. Pagan, kui juba mr muscle laseme turbo kuumkojast läbi ja muhvigi ei juhtu, siis.... dumat nada, ne prõgat...
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 13 Sept 2017, 19:27

silverpik kirjutas:Huvitav kuhu mujale see sattuda võib? Väljalaskekollektor->turbo kuumkojast läbi-> summutist välja. Egas sealt mujale enam minna ei ole. Pagan, kui juba mr muscle laseme turbo kuumkojast läbi ja muhvigi ei juhtu, siis.... dumat nada, ne prõgat...
dumat jah naada, need asjad korjatakse küljest, võetakse lahti ja puhastatakse ära, aga eks iagaühel omad mõtted!

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas silverpik » 13 Sept 2017, 19:38

Oh jah, kui nende puhastusvahendite kasutamine on nii väär, miks siis neid toodetakse ja kasutatakse....

Egas kõigil ei ole seda ressurssi (aeg, raha, tahtejõud, oskused) turbosid ehku peale maha lõhkuda. Seda enam, et puhastusvahendid on suhteliselt ohutud nii mootorile kui selle lisadele.
Kes tänasid kasutajat silverpik selle postituse eest:
Purjekas
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 15 Sept 2017, 06:19

silverpik kirjutas:Oh jah, kui nende puhastusvahendite kasutamine on nii väär, miks siis neid toodetakse ja kasutatakse....

Egas kõigil ei ole seda ressurssi (aeg, raha, tahtejõud, oskused) turbosid ehku peale maha lõhkuda. Seda enam, et puhastusvahendid on suhteliselt ohutud nii mootorile kui selle lisadele.
oot kust selline mõtlemine, et need lisandid nii ohutud mootorile on? Purgi peal on kirjas v? :D

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 15 Sept 2017, 08:16

Ära jonni ja vaata oma vaakumi majandus üle (ei ole vaakumi vea puhul koguaeg uimane) ja kui pelgad mootorisse aineid sussutada, siis kisu asjad pealt ja puhasta ära. Endal olnud sarnased nähud ja ükskord oli turbo vaakumvoolik otsast mõraline (turbo vahest töötas ja vahest mitte) ja teine kord aitas sprei. Kui nendes ei ole asi, siis saad edasi minna.

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 17 Sept 2017, 18:54

vwgolf kirjutas:
karukusti kirjutas:Milles võiks viga olla, vahepeal nagu üldse ei lähe edasi ja vahepeal tundub kõik normaalne. Limp mode-i ei viska, jebib niisama vahelduva eduga.Pika peale kui üritada kõigest väest ikka pöördesse saada viskab musta ka suu täie :)
pakun, et väljalase on korralikult täis tahmanud koos turboga. Mul 81 kw Golfil sama asi mõnikord, et kui on olnud palju lühikesi sõite, siis minek pole enam see, kusjuures turbo vilinast on ka kuulda kui on tahma täis - puhas turbo teeb ühtlast vilinat, tahmane sellist ebaühtlast (algul on selline tagasihoidlikum ja vaiksem vilin aga teatud pöörete juures muutub vilin märgatavalt valjemaks ja kiirendus ka kohe muutub). Aitab sooja mootoriga aegajalt 2. käiguga 4000 pöördeni kiirendada, lööb lõõrid puhtaks. Võid igaks juhuks ka mootori õhufiltri üle vaadata, kuigi vaevalt, et selles asi on. Samas, kui filtrist õhku läbi ei tule, pole mootoril ka jõudu.
Kusjuures tundus et oli abi, sõitsin paar kilomeetrit paaril päeval ühtlaselt 3,5 tuhande pöördega ja asi muutus. Hetkel tundub ok. olevat, kaabliga vigu ei näidanud, egr töötab, turbot juhe ei näita ja seda ei tea aga arvatavasti oli jah pigitamise lugu, ülevaatuse mees ka ütles et diislid tahvad aeg ajalt piitsa saada.

Beluuga
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 28 Aug 2012, 10:40
Telefon: 58383262
Auto: Golf 4 2001 2,0 85 kw manuaal
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 4 korda

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas Beluuga » 17 Sept 2017, 23:56

Minuarust kehtib se igale mootorile nii bena kui disla . Aegajalt vaja torud puhtaks puhuda ja käib jälle :) Bensukale olen ka aegajalt lisanud 98 bensiini ,et oleks natsa kõvem minek ja need torud saavad palju puhtamaks :)

Mjergo
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
Telefon: 56978477
Auto: A3 , T4, V5
Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas Mjergo » 18 Sept 2017, 06:36

Pole kunagi kumbagi hellitanud, see vanaisa moodi 2krpm käiguvahetus ja üleüldse madalalt sõitmine on mootori surm.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors

subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas subwoof1 » 18 Sept 2017, 10:50

endal oli g4 tdi selline lihtne viga, et. peale rihmade vahetust ei olnud enam paigas pritse ajastus... ( loe et oli uimane) turbo tuli järgi kuskil 2200rpm.

vcds sappa ja keerasin ise pritse ajastuse paika. ja vähenes kütusekulu, turboi hakkas järgi tulema juba 1500rpm pealt jne.

karukusti
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
Auto: passat
Asukoht:
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas karukusti » 19 Sept 2017, 16:19

subwoof1 kirjutas:endal oli g4 tdi selline lihtne viga, et. peale rihmade vahetust ei olnud enam paigas pritse ajastus... ( loe et oli uimane) turbo tuli järgi kuskil 2200rpm.

vcds sappa ja keerasin ise pritse ajastuse paika. ja vähenes kütusekulu, turboi hakkas järgi tulema juba 1500rpm pealt jne.
sarnane asi oli kunagi ka minul kui sai vahetatud turbo vaakumklapp, siis oli ka et minek tuli alles 2500 pöörde juures-selgus,et klapi varda pikkus polnud sama mis mu vanal klapil oli. Krutiti vähe lühemaks ja sai korda. Keegi teadjam võiks muidugi öelda millise pöörde juures siis turbo niiöelda järgi peaks tulema et minek õige oleks :)

subwoof1
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 05 Apr 2008, 14:18
Telefon: 56979334
Auto: passat b3 syncro
Asukoht: Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas subwoof1 » 19 Sept 2017, 16:56

Turbo peaks 66kw diislil tulema järgi ikka umbes 1600rpm -1800rpm. Las targemad parandavad

Kasutaja avatar
silverpik
Veteran
Postitusi: 928
Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
Telefon: +372 5335 9600
Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
Asukoht: Tartu/Kambja
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 99 korda
Kontakt:

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas silverpik » 19 Sept 2017, 18:05

Tegelikult viliseb turbo ka tühikäigupööretel kaasa, aga tootlikkus hakkab jõudlust tõesti sealtmaalt mõjutama.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur

erik1988
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 17 Nov 2013, 22:21
Telefon: 56110123
Auto: volkswagwn (vento, passat, golf, sharan
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas erik1988 » 03 Nov 2017, 16:05

tere ei hakka uut teemat tegema. autoks volkswagen bora 1.9 66kw. turbo ilma geomeetrita. autol pole jõudu ei jõua minna musta tagant ei tule 1800 ja 4000 pöörde vahel on auto elu uimane ei saaks nagu küttet kätte turbo rõhk kella järgi 0,8 bari arvuti järgi1,6 bari . solenoidid torud puhtad egr kinni pandud sisse laske kolektor puhtaks tehtud. uus kõrgsurve pump peal uued pihustid süüde paigas, turbo solenoid põriseb nii nagu alati. turbo klap liigub.
sai alguse sellest et hommikuti suitses valget suitsu käivitus halvasti aga jõud oli olemas lasin pihustid ära teha.käivitus poolest pöördest aga minekut polnud enam. panin uue pumba peale vana pumbal näitas süüte nurga regulaator (retaiert) uuel pubal seda viga pole. vanal pumbal oli eel süüte nurga kolb ära kulunud. Vea koode ei viska aga minekut nii palju et 80 saab kätte umbes 2 km läbimisel. Vahetasin veel kord pihusteid ei aidanud see kah. kütte filter vahetatud õhu filter vahetatud süüdet reguleeritud varajasemaks ja hilisemaks ka ei muutu.
Ennem oli auto ergas ja kiirendus oli viis pluss viskas tahma ja läks aga nüüd võta kas või valged kindad pane summutile ette ja ei määrdu. Kas oskab keegi öelda mis viga võiks olla.
lisaks veel seda, et küte koguseid on ka muudetud kaane peaqga 2 mg kuni 10 mg. 10 mg oli nii et vanaema oleks ka kiiremini kiirendand jala. hetgel on sisse pritse 4mg. Arvutiga andmeid lugedes on nii et aju soovib saada 50mg saab aint 21 mg pritset turbot soovib saada 2,2 bari saab maksimaalselt 1,6bari.

Mjergo
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
Telefon: 56978477
Auto: A3 , T4, V5
Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas Mjergo » 05 Nov 2017, 22:56

Kas mu silmad petavad voi milles point on, aga 2.2bari ei puhu see vaike turbo never ever valja.
Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5293
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 66 korda

Re: Golf4 1,9 tdi 66kw uimane

Lugemata postitus Postitas J.Aru » 05 Nov 2017, 23:05

Mjergo kirjutas:Kas mu silmad petavad voi milles point on, aga 2.2bari ei puhu see vaike turbo never ever valja.
Pakuks, et näit 2200mbar ehk siis sealt tuleb ligi 1 bar maha võtta (normaalrõhk).

Vasta

Mine “Diislid”