(KORRAS)Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 06 Juun 2010, 14:25
- Telefon: 5277690
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
(KORRAS)Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Mootor 1.9 PD 85kw Mootorikood AJM. Sai lihvitud plokikaas -0,3mm, pihustid said uued tihendid (Bosch 40eur maksid), kaanetihendi panin kolme auguga umbes 0,20mm paksem. Nüüd häirib see, et kui ennem tõmbas juba 1500 pöörde juures siis nüüd tõmbab alles 2000 juures ja see jõud mis maks rõhuall on tundub ka väiksem olevat. Kas sellest paksemast tihendist võib selline kadu tulla? Surveaste muutust ei ole täpselt arvutanud aga umbes 0,5 võrra läks vist väiksemaks. Nukk on paigas arvutiga vaadatud ja pihustid on õigesti reguleeritud.
Viimati muutis jaan175, 10 Okt 2017, 10:38, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5296
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 66 korda
Re: Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Mis turbo rõhk teeb kiirendusel? Ehk mõni vaakumvoolik sai remondi käigus haiget ja geomeetria ei toimi korralikult?
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 06 Juun 2010, 14:25
- Telefon: 5277690
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Geomeetria toimib nagu vaja. Max rõhk tuleb 2000pluss pöördel. Väga huvitab just see mis kogemused teistel paksema tihendiga on olnud. Kui asi tõesti selles siis tuleb chip panna. Kellel hea hinnaga aju faili pakkuda v9ib teada anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 02 Apr 2010, 17:42
- Auto: T3 Syncro,Phaeton,<s>Polo</s>
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 06 Juun 2010, 14:25
- Telefon: 5277690
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Diisli kaas on sirge, kui lihvida siis surveaste jääks samaks orig tihendiga aga klapid liiguvad niipalju kolvile lähemale kui palju sa maha oled võtnud ja sellepärast panin paksema tihendi.teet82 kirjutas:Kui lihviti 0.3mm ja tihend läks 0.2mm paksem, siis ei läinud ju surveaste väiksemaks, või saan valesti aru millestki?
-
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Jah muidugi, mõtlesin vist bensiinimootori peale unise peaga
Mingil määral muutab vist ainult see, et palju klapid välja ulatuvad suletud olekus plokikaane pinnast, juhul kui pesasid ei töötle.
Mingil määral muutab vist ainult see, et palju klapid välja ulatuvad suletud olekus plokikaane pinnast, juhul kui pesasid ei töötle.
- matveikin
- Klubiline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 14 Okt 2012, 12:41
- Telefon: 56715504
- Auto: vw sharan
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 1 kord
Re: Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Pigem pakuks ka ikkagi vaakumi leket kui turbo hiljem järgi tuleb.nt vaakumpumba(kyttepump)kyljest seda stutsi millest toru pidurivõimu läheb.se logiseb pea kõigil kellel yle pole liimitud ja tekitab täpselt sama probleemi turboga.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 06 Juun 2010, 14:25
- Telefon: 5277690
- Asukoht:
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
Re: Peale paksema kaanetihendi panekut jõudu vähe.
Iseenesest hakkas paika loksuma ja nüüd nagu ennem. Pullipärast panin veel kütuserõhu anduri juhtmetele 220ohm takisti vahele ja tundub, et alumisele otsale tuli veel tsipa jõudu juurde.