VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Carlotte
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
Auto: VW Caravelle
Asukoht: Kehra
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Carlotte » 23 Okt 2017, 22:20

Tere!
Võibolla siin keegi oskab mind aidata.
Jooksen ühest töökojast teise ja kuidagi tulemust ei ole.
Üritan oma probleemi kirjeldada nii hästi kui oskan.
Auto käivitamisel ja gaasi andes, oli tunda, et turbot ei ole taga või rõhku ei olnud.
Pidin auto uuesti käivitama, vahel ka mitu korda.
Kui lõpuks kõik toimis siis sain normaalselt sõita.
Ma ei tea, aga kõige rohkem seda viga viskas sügisest kuni kevadeni ja suvel juhtus seda harva.
Eelmine aasta vahetati surveandur ära kui ühel päeval minekut nagu üldse ei olnud, nagu oleks kuskil tropp ees olnud.
Aga see algne probleem ei kadunud.
Nüüd surve/rõhk kaob poolel teel ära.
40 km jooksul pidin autot 3 korda käivitama, et saaksin normaalselt sõita. Vahel üritan kiirust juurde lisada, aga pedaal läheb põhja ja üle 80 või 100 ei lähe.
Auto juba kolmes töökojas käinud. Mis iganes aparaadid ei näita seda viga.
Üks töömees arvab, et andurid, teine ütleb, et need on korras.
Vaadati kõrgsurvepump üle, sealt ka ei leitud viga.
Mingi asi vahetati ära, mis õhku peaks tootma/andma.
Ma vabanda, et ei oska paremini seletada.
Aga ma olen tõesti õnnetu ja üksinda selle probleemiga.
Ei tahaks maksta asjade eest, millel pole tulemust.
Mis võiks probleem olla või mis võiks edasi teha?
Ma südamest tänan kõiki, kes tahavad aidata ja viitsivad vastata!!!!

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Martty » 23 Okt 2017, 23:31

Vaakumvoolikud korralikud ja terved?
Turbo õhuvõtu toru tihedalt turbo küljes?
Wastgate-i klapp liigub? Klapi vaakumdoos rõhku peab?
Juhtklapp wastegate-i liigutab?

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Okt 2017, 07:07

Palju läbisõit, kas õli tarbib?
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas GTI » 24 Okt 2017, 14:45

Mõistlik oleks teemaalgatajal oma asukoht ära märkida (koos tel. numbriga), vahest mõni foorumi masuudinäpp oskaks isegi kohapeal aidata? Läbi interneti autosid ikka ei remondita.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 24 Okt 2017, 19:57

Geomeetria ilmselt kinni ja sõiduajal süüte väljakeerates ning kohe sisse tagasi keerates taastub minek, siis uuriks algatuseks seda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

Kasutaja avatar
tito
Klubiline
Postitusi: 5170
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 230 korda
Tänatud: 273 korda

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas tito » 24 Okt 2017, 20:31

Legendaarne N75?
Bussil on samasuguseid klappe kaks, võib prooviks ära vahetada :roll:
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=87750
Viimati muutis tito, 04 Jaan 2018, 12:05, muudetud 1 kord kokku.
Nägin esimest korda elus CC oli tagatuleks olevõiolegLED tuli- mine pekki mida valgus ja värvide mäng!

Martty
Huviline
Postitusi: 481
Liitunud: 15 Juul 2005, 22:11
Auto: Vw Passat Variant TDI 4motion b7, Vw Passat CC TDI, VW T5 Caravelle Long 2,5 TDI & Classic Mini Cooper
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 0
Tänatud: 15 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Martty » 24 Okt 2017, 21:25

NOTFAST kirjutas:Geomeetria ilmselt kinni ja sõiduajal süüte väljakeerates ning kohe sisse tagasi keerates taastub minek, siis uuriks algatuseks seda.
Minuteada peaks 75kw wastegate'iga olema ja 111kw on alles geomeetriaga?

Kasutaja avatar
NOTFAST
Tunnustatud
Postitusi: 1406
Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
Telefon: 5141947
Skype: kollerimees
Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
Asukoht: Saverna
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas NOTFAST » 25 Okt 2017, 05:51

See vist oli jah wastegatega. My bad. Igaljuhul vaja siiski vaakumiprobleemid ülevaadata. Ja sellele peaks saama teha ka vaakumi testi. Diagnostika võib näidata ka vigu. Eriti N75 klapi oma ja see võib ka vanematel autodel puhastamist tahta. Mõned peenikesed vaakumvoolikud võivad kahekorra olla. Üsana levinud koht on selle vaakumklapi sisse minev torujupike, mille otsa voolik käib.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas teet82 » 25 Okt 2017, 06:35

Kui on wastegate tüüpi turbo, siis seda ei juhita vaakumiga, vaid turbo enda poolt toodetud ja läbi N75 reguleeritud rõhuga, seda on ka näha eespool antud lingilt. Selles mõttes tundub kahtlane teema autori jutt rõhu kadumise kohta juba käivitamisel, arvatavasti pole tühikäigul piisavalt rõhkugi, et seal midagi liigutada, ka vigase N75 puhul. Turbo probleemid saab lahendada tihti ainult proovisõidul arvutiga, niisama pole mõtet veakoode lugemas käia. Et kas on üldse alguses rõhk ja tekib ülerõhk, või pole juba algusest peale midagi seal jne..
Äkki wastegate "taldrik" ise logiseb ja ei sulgu, selliseid asju on nähtud küll.

segu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
Telefon: 56733168
Auto: Vw T4 Transporter 2.5
Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas segu » 12 Dets 2017, 21:09

Ei hakka uut teemat tegema ja minu bussil taoline jama ja vajaks ka abi.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.

kevva
Veteran
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
Asukoht: Lõunamaa
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas kevva » 13 Dets 2017, 03:41

segu kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja minu bussil taoline jama ja vajaks ka abi.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.
Olen taolise veaga mässanud ühe enda bussiga. Kui arvuti taha paned kas näitab ka mingeid veakoode? Kirjuta mulle äkki oskan nõuannet anda sulle! :thumbup: :wave:
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650

segu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
Telefon: 56733168
Auto: Vw T4 Transporter 2.5
Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas segu » 13 Dets 2017, 08:53

kevva kirjutas:
segu kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja minu bussil taoline jama ja vajaks ka abi.
Probleem vw T4 97.a 2.5 75 kw siis selle, et kui sõitu alustada siis natukese aja pärast käib mingi jõnks vms läbi ja jõud kadunud, kui kiirendada siis jõudu pole ja kiirust kogub ka väga aeglaseslt. Nt 80pealt 90-ni kogub vaevaliselt kiirust ja teepeal tõus tuleb siis kiirus langeb.
Olen taolise veaga mässanud ühe enda bussiga. Kui arvuti taha paned kas näitab ka mingeid veakoode? Kirjuta mulle äkki oskan nõuannet anda sulle! :thumbup: :wave:
Veakoodilugeja ei näitand midagi.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Re: VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Siim » 16 Dets 2017, 14:15

Mingiaeg jamasin ise ka sarnase probleemiga. Alguses näitas juhtpihustit(3 v 4 pihusti, millel juhe sabas), kuid löpuks proovisime uut õhulugejat ja oligi selle viga.

segu
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 01 Jaan 2009, 15:21
Telefon: 56733168
Auto: Vw T4 Transporter 2.5
Asukoht: Järvamaa/Viljandimaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas segu » 03 Jaan 2018, 21:33

Tundub, et minu bussil oli ka õhulugeja viga, hetkel pistik lahti ja bussil väga hea minek.

Carlotte
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
Auto: VW Caravelle
Asukoht: Kehra
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Carlotte » 17 Aug 2018, 18:17

Tere jälle!

Minu bussil oli tookord kaks viga, üks oli õhulugeja ja käigukast jamas.
Nüüd pole aastatki möödas, kui on tekkinud sarnane probleem. Kahes töökojas juba uuritud jälle, aga keegi ei saa aru, miks nii kummaliselt käitub.
Vahetati ka uuesti õhulugeja, aga ei mingeid muutusid.
Arvut näitas alguses õhulugejat ja mingit klapp. Hiljem, kui olid need vahetatud, siis mingit viga rohkem ei näidanud, aga midagi ei muutnud ka.
Buss käitub nüüd nii:
Sõitu alustades kõik töötab kenasti, käigud vahetab kenasti.
Alguses kiirust tõuseb nii kõrgele kui vaja.
Nii kui hakkan kiirust vähendama, nii kaob ka jõud tagant. Kiirust lisades läheb väga aeglaset edasi ja teeb veits teistsugust häält. Siis teatud kiirustest enam üle ei lähe. Pedaal on põhjas, kiirus lisandub vaid alla mäge sõites. Kui sõidu ajal N käiguga veits sõita, siis taastub kõik, sama ka siis kui korra auto seisab ja uuesti liikuma hakkab. Aga jõud kaob peagi uuesti.
Kui lasta kiirus teatud kiiruse peale alguses ja püsikiirushoidja peale panna, siis sõidab ilusti. Nii kui hakkan ise pedaale kasutama, siis kordub kõik.
Kas keegi teab midagi ja oskab öelda, kes mind aidata soovib või saab?
Jätan seekord oma numbri ka 5284376, liigun Kehra ja Tallinna vahet.

Carlotte
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
Auto: VW Caravelle
Asukoht: Kehra
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Carlotte » 18 Aug 2018, 12:33

EGR puhastati ära. Unustasin mainida, et kui kohapeal pedaal põhja suruda, siis viskab musta pilve välja. Õlifilter vahetati ka uuesti ära.

Carlotte
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
Auto: VW Caravelle
Asukoht: Kehra
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Carlotte » 19 Aug 2018, 22:52

Kui öelda töömehele, et ehk on voolikutes probleem, siis tuleb vastus, et nendes pole kindlasti viga. Kahtlus olevat hoopis elektroonikas.
Täna mõtlesin, et lähen ja ostan ise voolikud ja proovin vahetada. Õnneks leidsin ka abilise, kes ka ei uskunud, et viga voolikutes. Tal olevat sama probleem VW-ga, aga voolikute ja uue turbo vahetusega midagi ei muutunud.
Mina alla ei andnud ja ega midagi kaotada ka polnud.
Ega kumbki teadnud tegelt, mis voolikud kuskil on, siis alustasime lihtsamatest, mida kätte saime.
Jõudsime 3 voolikut vahetada, sest väljas polnud enam piisavalt valgust ja otsustasime järgmine päev jätkata.
Tegin siis ühe proovisõidu. Tulemus: rõhk püsis ja turbo ei kadunud enam ära. Ma arvan, et leidsimegi vea.
Küsimus, miks töömehed ei taha vahetada esmalt vanu voolikuid? See ei ole ju kallis ja raske töö.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas GTI » 20 Aug 2018, 09:07

Voolikute vahetamise pealt ei saa midagi teenida, alati on "vigased" kallimad vidinad. :) Klient on siis see rumal kes peab teiste "rumaluse" kinni maksma - nii see eluke kahjuks on.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Carlotte
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 15 Sept 2017, 22:21
Auto: VW Caravelle
Asukoht: Kehra
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

VW Caravelle 2002 2,5 diisel 75 kW kaob rõhk

Lugemata postitus Postitas Carlotte » 20 Aug 2018, 12:15

Tundub nii kahjuks jah. Aga vähemalt saab ise nii targemaks ja tundma oma autot. Kahju vaid sellest rahast, mis läks uute juppide vahetuseks uute vastu. :D

Vasta

Mine “Diislid”